saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tylko wtedy nie mija się ałdi i bmwiu z kagancami nie jest powiedziane ze oni jezdza na kagancu... tez mam w drugim b4 kaganiec na 180/h i jezdze max 175 tak aby kaganca nie wzbudzic... strasznie wkur...a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tylko wtedy nie mija się ałdi i bmwiu z kagancami ;-) A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą? a to druga sprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Z tego co u mnie było to chyba licznikową. Takie coś znalazłem i nie bardzo chce mi się wierzyć, chyba że licznik ma takie przekłamanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jechales ponad 250km/h legacy H6? dobrze serwisowanym egzemplarzem da się bez problemu zamknąć licznik (dla jasności na autostradzie w Niemczech na odcinku bez ograniczeń prędkości ) jeden z przykładów: objechany duet M5 + Masseratti GT i póżniejsze spotkanie na stacji podczas tankowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą? Wydaje się mi że na rzeczywistą, bo moim S3 jechałem prawie 270 licznikowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą? Wydaje się mi że na rzeczywistą, bo moim S3 jechałem prawie 270 licznikowe. lukass, a może S3ki nie mają kagańca - a Twoja w końcu nie jest seryjna? Poza tym - kaganiec na prędkość rzeczywistą musiałby być oparty na wskazaniach GPS. Nie sądzę, aby w ten sposób to robili... zwłaszcza, że ograniczniki prędkości w autach niemieckich są stosowane od >20 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą? Wydaje się mi że na rzeczywistą, bo moim S3 jechałem prawie 270 licznikowe. lukass, a może S3ki nie mają kagańca - a Twoja w końcu nie jest seryjna? Poza tym - kaganiec na prędkość rzeczywistą musiałby być oparty na wskazaniach GPS. Nie sądzę, aby w ten sposób to robili... zwłaszcza, że ograniczniki prędkości w autach niemieckich są stosowane od >20 lat. S3 na pewno ma kaganiec i w moim nie jest on zdjęty. Wg mojej wiedzy kaganiec raczej nie czyta prędkości z licznika, a jest to wyliczone z przełożeń skrzyni biegów, seryjnego rozmiaru opon itd i przy zadanych obrotach silnika odpowiadających uzyskaniu prędkośći 250 na najwyższym biegu następuje odcięcie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Kochani jak w moim podpisie , SuBARU mimo ze naprawdę kocham te auta i są wspaniale ! tak niestety żadne sie nie nadaje na autostrady ! dla szybko jeżdżących ! Koniec kropka taka prawda czy to sie komuś podoba czy nie . Turbo sie rozwali prędzej czy pózniej H6 tez , bo walnie uszczelka , po za tym mały zbiornik paliwa , częste tankowanie , duże zużycia paliwa , niestety likwiduje praktycznie cała gamę aut . To są wspaniale auta , ale w ciężkie warunki , do prędkości max 160 , z super prowadzeniem , itp . Na autostrady niestey duża pojemność o diesel ( z małym przebiegiem ) tyle w temacie I to są święte słowa Subaru turbo nadaje się na polskie syfiaste drogi doskonale ale nie na niemieckie autostrady. Jechaliśmy naszym GT parę razy na trasie Lindau -> Słubice i to jest męczarnia. Nie mówię tu o hałasie tylko o prędkości do 160km/h. Jeśli chodzi o autostrady to takim subarakiem można tylko po CH jeździć gdzie 99% osób jedzie 130km/h i wszędzie jest blisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jak na mój gust, to na autostrade typowe krążowniki: A8, Phaeton, S, 7mka... ewentualnie klase niżej... Do tego dobry dyszel i można jechać. Powiedzmy Audi A8 4.2 TDI duży bak, pali mało i chyba w miare udany silnik Ale tak z doświadczenia to kiedys pamietam jechalismy w 3 osoby+bagaż przez całe niemcy Hondą Accord 2.4 i prędkości non stop 180-200 i było ok, słychać radio, dało się rozmawiać...przy 240 już się jechać nie dało bo wiało z szyb ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 W zeszłym tygodniu leciałem H6 A1-ką z Lubicza do Rusocina. Głośno, to fakt. Cały odcinek przejechany (jako pasażer) z prędkością 180-200 km/h. Spalanie z tego odcinka na poziomie 18 l/100 km. Miny innych kierowców da się zobaczyć jeśli różnica prędkości nie jest wielka. Mnie najbardziej utkwiła mina kierowcy czarnej Imprezy - już nawet nie pamiętam czy z kurnikiem czy bez - wyprzedzonego przy licznikowych 205 km/h i pytanie kierującej: czy to się nadaje do konfesjonału :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 WAW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Tak naprawde jak slysze ze subaru T pada od szybkiej jazdy autosttadowej to mnie pusty smiech ogarnia. Zony toledo ll 1.6 100km 8v od ponad 3 lat raz wt tygodnii pokonuje trase wroclaw katowice. Praktycznie cala droga jak tylko na to pozwalaja watunki to licznikowe 175km/h co daje 5000obr. Sinik ma ocenie 200kkm z czego 100kkm na lpg i miedzy wymianami nie wymaga dolewki oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Zony toledo ll 1.6 100km 8v Ale chyba bez turbo... :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 tak ale to jest stare 1.6 z dychawiczna glowica 8v i marnymi 100KM a te 175km/h to praktycznie kres jego mozliwosci wiec porownujac powyzsze do 2.0 200KM z subaru jest "smieszne" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Zony toledo ll 1.6 100km 8v Ale chyba bez turbo... :roll: :?: No i mamy idealne auto na autostrady albo, ktoś chce mieć dupowóz, albo zabawkę, która wgniata w fotel... a to, że się w tej konfiguracji na autostrady nie nadaje, to nie powód do śmiechu. Mi się chce śmiać, jak takie toleda itp. próbują być pierwsze ze świateł i cieszą się, że objechały inne auto, które nawet nie wiedziało, że bierze udział w jakimś wyścigu Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 dochodzimy do jakiegos absurdu ze 200KM osobowe auto nie wytrzymuje ciaglej jazdy ~180km/h bo nie jest w tej konfiguracji co trzeba to sie nazywa brak obiektywizmu, albo zaslepienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 dochodzimy do jakiegos absurdu ze 200KM osobowe auto nie wytrzymuje ciaglej jazdy ~180km/h bo nie jest w tej konfiguracji co trzeba to sie nazywa brak obiektywizmu, albo zaslepienie... To fakt... wyobrazcie sobie teraz mine Niemca, ktoremu w salonie BMW powiedza, ze swoim 335 (czyli 3.0T) albo nowym 328 (czyli 2.0T) nie powinien jezdzic na autostradzie szybciej jak 160 km/h... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 To fakt... wyobrazcie sobie teraz mine Niemca, ktoremu w salonie BMW powiedza, ze swoim 335 (czyli 3.0T) albo nowym 328 (czyli 2.0T) nie powinien jezdzic na autostradzie szybciej jak 160 km/h... Przykład niezbyt dobry bo BMW ma dość długie ostanie przełożenie. Jak jechałem 325i E91 to przy 160km/h miałem coś ze 3 tysiące obrotów, czyli tyle ile mam w Forku przy około 130km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Bo Subaru to auto dla nalogowych (u) palaczy. Jedziemy autostradą 180, po 10 minutach sie zachciewa wiec zapalamy fajka, otwieramy okienko, zwalniamy, siadamy na tyłku jakiemuś Tirowi, palimy 5 minut, kiep za okno i znowu 180, po 10 minutach... Wtedy autko jest zdrowe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Bo Subaru to auto dla nalogowych (u) palaczy. Jedziemy autostradą 180, po 10 minutach sie zachciewa wiec zapalamy fajka, otwieramy okienko, zwalniamy, siadamy na tyłku jakiemuś Tirowi, palimy 5 minut, kiep za okno i znowu 180, po 10 minutach...Wtedy autko jest zdrowe ;-) Kierowca mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Wg mojej wiedzy kaganiec raczej nie czyta prędkości z licznika, a jest to wyliczone z przełożeń skrzyni biegów, seryjnego rozmiaru opon itd i przy zadanych obrotach silnika odpowiadających uzyskaniu prędkośći 250 na najwyższym biegu następuje odcięcie i tyle. watpie... dlaczego? moje subaru ma kaganiec na 180km/h moge te predkość osiagnac na 2 sposoby. na 4ce przy +/-6000 rpm lub na 5ce przy 4700-4750rpm. po przekroczeniu 180km/h wskazówka wychodzi poza pole: dokładnie tak jak na zdjęciu: nastepnie odcina paliwo i zwalnia auto do ok 175km/h po czym zdejmuje blokade i gdy wskazówka znowu osiągnie te sama pozycje zaczyna od nowa.... niezbyt przyjemne doznanie, zwłaszcza jak wyprzedzasz i sie zapomnisz... nie ważne czy na 4ce czy na 5ce... jesli byłoby inaczej mógłbys bez zadnego problemu przekroczyc 250km/h na nizszym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Wg mojej wiedzy kaganiec raczej nie czyta prędkości z licznika, a jest to wyliczone z przełożeń skrzyni biegów, seryjnego rozmiaru opon itd i przy zadanych obrotach silnika odpowiadających uzyskaniu prędkośći 250 na najwyższym biegu następuje odcięcie i tyle. watpie... dlaczego? moje subaru ma kaganiec na 180km/h moge te predkość osiagnac na 2 sposoby. na 4ce przy +/-6000 rpm lub na 5ce przy 4700-4750rpm. po przekroczeniu 180km/h wskazówka wychodzi poza pole: dokładnie tak jak na zdjęciu: nastepnie odcina paliwo i zwalnia auto do ok 175km/h po czym zdejmuje blokade i gdy wskazówka znowu osiągnie te sama pozycje zaczyna od nowa.... niezbyt przyjemne doznanie, zwłaszcza jak wyprzedzasz i sie zapomnisz... nie ważne czy na 4ce czy na 5ce... jesli byłoby inaczej mógłbys bez zadnego problemu przekroczyc 250km/h na nizszym biegu. Delikatnie rzecz ujmując elektronika w Subaru nie powala zaawansowaniem :wink: . U mnie dojście do limitera nie jest traumatycznym ani nawet odczuwalnym uczuciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 saszynski, ale to nie gacek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Delikatnie rzecz ujmując elektronika w Subaru nie powala zaawansowaniem :wink:. W nowszych modelach Subaru jest lepiej. Od ograniczenia, załóżmy, że jest to 200 km/h przez 5 km/h ECU łagodnie, stopniowo ogranicza dostępność momentu pod stopą (tzw. miękkie odcięcie). Przy 205 km/h następuje twarde odcięcie, spowolnienie poniżej 200 km/h i można zabawę powtórzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się