Skocz do zawartości

auto na autostrady


czomolungma

Rekomendowane odpowiedzi

Jechales ponad 250km/h legacy H6?

dobrze serwisowanym egzemplarzem da się bez problemu zamknąć licznik (dla jasności na autostradzie w Niemczech na odcinku bez ograniczeń prędkości :P)

jeden z przykładów: objechany duet M5 + Masseratti GT i póżniejsze spotkanie na stacji podczas tankowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą?

Wydaje się mi że na rzeczywistą, bo moim S3 jechałem prawie 270 licznikowe.

 

lukass, a może S3ki nie mają kagańca - a Twoja w końcu nie jest seryjna? Poza tym - kaganiec na prędkość rzeczywistą musiałby być oparty na wskazaniach GPS. Nie sądzę, aby w ten sposób to robili... zwłaszcza, że ograniczniki prędkości w autach niemieckich są stosowane od >20 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te "niemieckie" kagańce są na prędkość licznikową, czy rzeczywistą?

Wydaje się mi że na rzeczywistą, bo moim S3 jechałem prawie 270 licznikowe.

 

lukass, a może S3ki nie mają kagańca - a Twoja w końcu nie jest seryjna? Poza tym - kaganiec na prędkość rzeczywistą musiałby być oparty na wskazaniach GPS. Nie sądzę, aby w ten sposób to robili... zwłaszcza, że ograniczniki prędkości w autach niemieckich są stosowane od >20 lat.

S3 na pewno ma kaganiec i w moim nie jest on zdjęty. Wg mojej wiedzy kaganiec raczej nie czyta prędkości z licznika, a jest to wyliczone z przełożeń skrzyni biegów, seryjnego rozmiaru opon itd i przy zadanych obrotach silnika odpowiadających uzyskaniu prędkośći 250 na najwyższym biegu następuje odcięcie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani jak w moim podpisie , SuBARU mimo ze naprawdę kocham te auta i są wspaniale ! tak niestety żadne sie nie nadaje na autostrady ! dla szybko jeżdżących ! Koniec kropka taka prawda czy to sie komuś podoba czy nie .

Turbo sie rozwali prędzej czy pózniej H6 tez , bo walnie uszczelka , po za tym mały zbiornik paliwa , częste tankowanie , duże zużycia paliwa , niestety likwiduje praktycznie cała gamę aut . To są wspaniale auta , ale w ciężkie warunki , do prędkości max 160 , z super prowadzeniem , itp . Na autostrady niestey duża pojemność o diesel ( z małym przebiegiem ) tyle w temacie

 

I to są święte słowa :D

Subaru turbo nadaje się na polskie syfiaste drogi doskonale ale nie na niemieckie autostrady. Jechaliśmy naszym GT parę razy na trasie Lindau -> Słubice i to jest męczarnia. Nie mówię tu o hałasie tylko o prędkości do 160km/h. Jeśli chodzi o autostrady to takim subarakiem można tylko po CH jeździć gdzie 99% osób jedzie 130km/h i wszędzie jest blisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój gust, to na autostrade typowe krążowniki: A8, Phaeton, S, 7mka... ewentualnie klase niżej...

Do tego dobry dyszel i można jechać.

Powiedzmy Audi A8 4.2 TDI duży bak, pali mało i chyba w miare udany silnik

Ale tak z doświadczenia to kiedys pamietam jechalismy w 3 osoby+bagaż przez całe niemcy Hondą Accord 2.4 i prędkości non stop 180-200 i było ok, słychać radio, dało się rozmawiać...przy 240 już się jechać nie dało bo wiało z szyb ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu leciałem H6 A1-ką z Lubicza do Rusocina. Głośno, to fakt. Cały odcinek przejechany (jako pasażer) z prędkością 180-200 km/h. Spalanie z tego odcinka na poziomie 18 l/100 km. Miny innych kierowców da się zobaczyć jeśli różnica prędkości nie jest wielka. Mnie najbardziej utkwiła mina kierowcy czarnej Imprezy - już nawet nie pamiętam czy z kurnikiem czy bez - wyprzedzonego przy licznikowych 205 km/h i pytanie kierującej: czy to się nadaje do konfesjonału :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde jak slysze ze subaru T pada od szybkiej jazdy autosttadowej to mnie pusty smiech ogarnia. Zony toledo ll 1.6 100km 8v od ponad 3 lat raz wt tygodnii pokonuje trase wroclaw katowice. Praktycznie cala droga jak tylko na to pozwalaja watunki to licznikowe 175km/h co daje 5000obr. Sinik ma ocenie 200kkm z czego 100kkm na lpg i miedzy wymianami nie wymaga dolewki oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zony toledo ll 1.6 100km 8v

 

Ale chyba bez turbo... :roll: :?:

 

 

No i mamy idealne auto na autostrady :mrgreen:

 

albo, ktoś chce mieć dupowóz, albo zabawkę, która wgniata w fotel... a to, że się w tej konfiguracji na autostrady nie nadaje, to nie powód do śmiechu.

Mi się chce śmiać, jak takie toleda itp. próbują być pierwsze ze świateł i cieszą się, że objechały inne auto, które nawet nie wiedziało, że bierze udział w jakimś wyścigu :mrgreen:

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dochodzimy do jakiegos absurdu ze 200KM osobowe auto nie wytrzymuje ciaglej jazdy ~180km/h bo nie jest w tej konfiguracji co trzeba :D

 

to sie nazywa brak obiektywizmu, albo zaslepienie...

 

To fakt... wyobrazcie sobie teraz mine Niemca, ktoremu w salonie BMW powiedza, ze swoim 335 (czyli 3.0T) albo nowym 328 (czyli 2.0T) nie powinien jezdzic na autostradzie szybciej jak 160 km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt... wyobrazcie sobie teraz mine Niemca, ktoremu w salonie BMW powiedza, ze swoim 335 (czyli 3.0T) albo nowym 328 (czyli 2.0T) nie powinien jezdzic na autostradzie szybciej jak 160 km/h...

Przykład niezbyt dobry bo BMW ma dość długie ostanie przełożenie. Jak jechałem 325i E91 to przy 160km/h miałem coś ze 3 tysiące obrotów, czyli tyle ile mam w Forku przy około 130km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Subaru to auto dla nalogowych (u) palaczy. Jedziemy autostradą 180, po 10 minutach sie zachciewa wiec zapalamy fajka, otwieramy okienko, zwalniamy, siadamy na tyłku jakiemuś Tirowi, palimy 5 minut, kiep za okno i znowu 180, po 10 minutach...

Wtedy autko jest zdrowe ;-)

 

Kierowca mniej :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mojej wiedzy kaganiec raczej nie czyta prędkości z licznika, a jest to wyliczone z przełożeń skrzyni biegów, seryjnego rozmiaru opon itd i przy zadanych obrotach silnika odpowiadających uzyskaniu prędkośći 250 na najwyższym biegu następuje odcięcie i tyle.

watpie... dlaczego?

moje subaru ma kaganiec na 180km/h moge te predkość osiagnac na 2 sposoby. na 4ce przy +/-6000 rpm lub na 5ce przy 4700-4750rpm.

po przekroczeniu 180km/h wskazówka wychodzi poza pole:

dokładnie tak jak na zdjęciu:199202_209829749028187_352136_n.jpg

 

nastepnie odcina paliwo i zwalnia auto do ok 175km/h po czym zdejmuje blokade i gdy wskazówka znowu osiągnie te sama pozycje zaczyna od nowa.... niezbyt przyjemne doznanie, zwłaszcza jak wyprzedzasz i sie zapomnisz...

 

nie ważne czy na 4ce czy na 5ce... jesli byłoby inaczej mógłbys bez zadnego problemu przekroczyc 250km/h na nizszym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mojej wiedzy kaganiec raczej nie czyta prędkości z licznika, a jest to wyliczone z przełożeń skrzyni biegów, seryjnego rozmiaru opon itd i przy zadanych obrotach silnika odpowiadających uzyskaniu prędkośći 250 na najwyższym biegu następuje odcięcie i tyle.

watpie... dlaczego?

moje subaru ma kaganiec na 180km/h moge te predkość osiagnac na 2 sposoby. na 4ce przy +/-6000 rpm lub na 5ce przy 4700-4750rpm.

po przekroczeniu 180km/h wskazówka wychodzi poza pole:

dokładnie tak jak na zdjęciu:199202_209829749028187_352136_n.jpg

 

nastepnie odcina paliwo i zwalnia auto do ok 175km/h po czym zdejmuje blokade i gdy wskazówka znowu osiągnie te sama pozycje zaczyna od nowa.... niezbyt przyjemne doznanie, zwłaszcza jak wyprzedzasz i sie zapomnisz...

 

nie ważne czy na 4ce czy na 5ce... jesli byłoby inaczej mógłbys bez zadnego problemu przekroczyc 250km/h na nizszym biegu.

Delikatnie rzecz ujmując elektronika w Subaru nie powala zaawansowaniem :wink: . U mnie dojście do limitera nie jest traumatycznym ani nawet odczuwalnym uczuciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie rzecz ujmując elektronika w Subaru nie powala zaawansowaniem :wink:.

W nowszych modelach Subaru jest lepiej. Od ograniczenia, załóżmy, że jest to 200 km/h przez 5 km/h ECU łagodnie, stopniowo ogranicza dostępność momentu pod stopą ;) (tzw. miękkie odcięcie). Przy 205 km/h następuje twarde odcięcie, spowolnienie poniżej 200 km/h i można zabawę powtórzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...