Jump to content

skiba STI

Użytkownik
  • Content Count

    1793
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

skiba STI last won the day on October 26 2013

skiba STI had the most liked content!

Community Reputation

16 Dobry

About skiba STI

  • Rank
    World Champion
  • Birthday 03/26/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Cambridge UK / Suwałki PL
  • Auto
    Clio RS 200
    BMW f31 M

Recent Profile Visitors

8898 profile views
  1. Clio oczywiście nie jest mistrzem prostej. Nie oszukujmy się, dziś 330d sklepie sti na prostej. Ale tragedii nie ma: RS skręca jak gokard. Na solidnym zawiasie, ustawionych kątach i dobrej oponie jest niesamowity. Brembo z ds2500 zatrzymuje tę deskorolkę w miejscu i to są jego atuty. Matsil spróbuj, ja po przesiadce byłem zawiedziony przyspieszeniem- norma. Brakowało wiatrakowego kopniaka w plecy, ale jak babcie kocham po pierwszym łuku byłem zaskoczony przyczepnością i precyzją prowadzenia. W RSie jest zupełnie inne zawieszenie niż w seryjnym Clio, heble, przekładnia 2.5 full lock. Może inaczej, wersja RS ma mniej wspólnego ze zwykłą niż w przypadku STi i WRXem w new age'u. Mój wyszedł fabrycznie na zawiasie CUP, obecnie zagwintowany. Z mocą dużo się nie pokombinuje, bo to NA. Chłopaki wkładaja dłubane nawet do 400+ silniki Megane U mnie po decat'ie i cat back'u K-tec Racing i korekcie mapy nawet ucho się cieszy. Każda zmiana biegu to prychanie i strzały. Przybyło niewiele, bo 15hp - zawsze coś Wow to wszystko wygląda jak ogłoszenie sprzedaży ale to na prawdę wdzięczne autko. Co do Kubicy to prywatnie jeździ Megane RS a , że się Clio ścigał to chyba nikogo informować nie muszę
  2. Mnie interesuje tor w Wyrazowie, na którym akurat przyśpieszenie ma znaczenie. Myślę jednak, że chyba bez sensu, żebyś wstawiał swoje czasy z Poznania Mam Cię brać poważnie, czy jak? Twierdzisz, że przyspieszenie ma znaczenie a w fabrycznej 115 konnej imprezie po 15 latach ostało się około 100 koni (oby) czyli zbiera się mniej więcej jak świeży polonez a objeżdżasz kilkukrotnie mocniejsze V8-ki i V-Teki - zlituj się Powiem Ci tak, to nie moc jest najważniejsza na torze, choć jakieś jej minimum tak, bo 100 konne 1300 kg awd to niestety szału nie robi i przykro mi, że rujnuję Ci Twój światopogląd. Co innego w zimę w śniegu po kolana wtedy awd i owszem. Na torze jest ważna opona, hamulec, zawias. Kiedyś w sti zostałem objechany na autostradzie przez s3 przy coś ok 200km/h. Przyczyna prosta, niepotrzebny 2gi napęd I znowu Widzisz, Ty klepiesz w klawiaturę a z pojęciem średnio, przy tym wierzysz, że jeździsz WRC. Każdy dzisiejszy hot hatch przyśpiesza easy w 7s a lekko dłubnięty w 6.5-6 i uwierz mi, że nie ma problemu z trakcją ani na starcie ani w łuku. Sti potrzebuje 5.5s przy strzale ze sprzęgła. Po starcie owszem wyjdzie na prowadzenie, ale start jest jeden, potem trzeba hamować i skręcać. Powtarzam, że miałem sti i wiem że płuży niemiłosiernie i moje było z leTko poprawionym zawiasem. Owszem, ważna wkładka mięsna bla bla... 200 koni w ośce to dziś żaden wyczyn a waży 1100kg. Porównanie stosunków mocy do masy już tak różowo nie wygląda i ciężkie awd zrównuje się z plastikowym/aluminiowych hh. Dziś buduje się 350 konne ośki, które skręcają nie paląc przy tym kapcia- to nie Vectra opc. Nie, patrząc na opony na jakich tam się ścigają O jestem za! Tyle, że z racji dystansu musiałbym założyć się (najlepiej notarialnie ) o co najmniej zwrot kosztów podróży, co mogłoby wynieść coś ok 75% wartości owego Subaru Jeśli BelegUS masz chęć na zakład pisz pw Reasumując, bo szkoda bić pianę, swego czasu zapytałem forumowiczów na fb o czasy jakie uzyskali na Torze Poznań w sti. Odpowiedziało ok 20 osób z czego 2-3 zbliżyło się do clio, ale było wolniejsze o 2s (clio seria moc, dłubany zawias, klocek rc5 chyba i Federal 595 RSR). Dlaczego Poznań, bo stamtąd mam pdfy wyników. Mogę poprosić kolegę, który też notabene miał sti i tam upala dziś clio rs o opinie. Mogę też poprosić drugiego kolegę, który ma type Ra a ściga się tam Hondą 1.6 Tomek pogoni nią większość sti kierowców już ogarniających- tak tylko w celu obiektywnej wypowiedzi, Nie wchodzę tu po żeby się z kimś kłócić, nie robię z siebie miSZCZa kierownicy, ale realia są ździebko inne. Subaru się kocha za to jakim jest, ale nie jest idealne co czyni go nie-mistrzem toru. Na koniec jeszcze filmik ukazujący jak hamuje i trzyma ośka w konfrontacji z muscle car'ami. Na ciasnym torze jest tylko lepiej, bo mocarze nie nadrabiają na prostej. endżoj https://www.youtube.com/watch?v=rUyxS0iw4-8
  3. Nie no stary miażdżysz system. Może powinieneś spróbować swoich sił w motorsporcie skoro Kubica cienki bolek??? Tak mam teraz clio a przed nim miałem bloba sti, wiec wiem co mówię. To co wkleiles o niczym nie świadczy. Dalej nie wiemy kto siedział za kierownica innych aut. Niech Cię wali cały Poznań, skoro lybisz Napisałem krótko, postaraj się o czasy forumowiczów z tego toru, byłoby wiarygodnie, a ja Ci wkleję czasy. Ty jednak wolisz o sexie i waleniu. PS Piszę z kalkulatora, stad literówka i brak W. I pamiętaj używaj prezerwatyw
  4. Hamulec duży z wrx? Buhahahaha proszę Cię. Ty mogleś siedzieć nawet i w lamborghini co nie zmienia faktó. Jak chcesz to wkleję czasy z Poznania. Ty tymczasem załóż osobny wątek jakie czasy kręci tam sti. Może być modzone
  5. Niezła dyskusja Panowie, mówiąc o pogorszeniu osiągów przy większej feldze, myśli się raczej o tym, że większa felga waży więcej. To jakby normalne, choć zwiększenie rozmiaru felgi z tym wiązać się nie musi (kwesti co na co zamieniamy). Zabieg taki może wyjść nawet na plus, jeśli większa felga waży tyle samo co mniejsza, bo dochodzi masa gumy, której jest mniej z racji niższego profilu. Zagmatwałem, ale chyba do zrozumienia. Kwestie bezmyślnej zamiany rozmiarów pomijam. Generalnie mówię o masie nieresorowanej, czyli najlepszym sposobie na polepszenie lub pogorszenie osiągów. A to to już niezła bajka Czy oby kierowcy podwójnie mocnych osiek się ścigali? Bez urazy, to forum subaru, jednak 125 konna impreza to nie jest zupełnie auto wyścigowe/ torowe i nie mówię tylko o jego mocy, ale zawieszeniu, hamowaniu, skręcaniu, masie itd kończywszy na drugim napędzie, który efektywnie "zabiera" pewnie ze 30% mocy na niepotrzebne napędzanie drugiej osi. Mam na myśli porównywanie awd do fwd na ciasnych przyczepnych próbach. Oczywiście kierownik kierownikowi nie równy. Subaru jest autem rajdowym i tor to nie jego żywioł. Na Poznaniu Clio RS na dobrym zawiasie kręci niższe bądź ewentualnie takie same czasy co sti 300+ Clio jest lżejsze, sztywniejsze, ma duży hamulec i genialnie skręca, czego nawet o sti powiedzieć nie można
  6. No rozumiem, ale koszt wysyłki to nie pincet złotych Pytałeś czy wyśle do PL? Co to za chodaki, że tak warto je tu kupić? Daj na PW jak co
  7. Właściciel 22B oszczędza na przesyłce za buty? Ona do Polski nie musi być tak wysoka Zapytaj sprzedawcę ile musiałbyś dopłacić za wysyłke bezpośrednio do Ciebie. Koszt może być niewiele wyzszy do wysyłki w PL
  8. Szczeniak? Co na to koty? Witam nowych Może jakiś nowe?
  9. że filtr nie osłonięty? Niewątpliwie gość ma "zdrową korbę", dodatkowo spore kieszenie i czas
  10. gdzie prócz wrc.com są międzyczasy?
×
×
  • Create New...