tzd Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Pełną dzidą z Gdańska do Torunia i uszczelka poleciała a ja leciałem pełną dzidą GTkiem od Gdańska do Grudziądza (w czasach gdy A1 była tylko do Grudziądza) - 200km/h prawie non stop i GTek nie padł ergo EJ20T lepsze niż D4D? ps. tak wiem, miałem fuksa a jeden przejazd o niczym nie świadczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ale ja tez ! w focusie 1.8 tdci pękł tłok ! Przy 30k , w Mondeo 2.2 tdci przekrecila sie panewka przy 230 km/h , dlatego pisze duży gruby diesel typu 3,0 vw , czy BMW , MB 270 w górę Dlatego ze zabilem kilka silników na gwarancji ( diesel ) ale typu takich popierdulek , dlatego nie kupie diesla , z takimi pojemnosciami bo on sie rozleci . miedzy innymi dlatego mam w tej chwili focusa RS , który jest pancerny ale ma wadę pali jak smok , i trzeba tankować co 300 km , a w Europie to ok 100 euro za bak , więc tez sie srednIo nadaje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czomolungma Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 duży gruby diesel typu 3,0 vw , czy BMW , MB 270 w górę I taki chyba będzie kierunek poszukiwań (czas mnie jeszcze nie goni ale o powolnych przymiarkach można już zacząć myśleć). Potwierdza się, że samochodowe head&shoulders nie istnieje ma to z drugiej strony swoje zalety No i na spalanie oraz pojemność baku jak widać trzeba patrzeć bardziej uważnie - przy braku problemów z prostatą odbijanie na cpn co 2-2,5 godziny mogłoby być irytujące Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Dalsze sugestie, szczególnie te z autopsji mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 W dziale sprzedaż masz super fajnego Mercedes E 320. Na autostrady jak znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 przy braku problemów z prostatą odbijanie na cpn co 2-2,5 godziny mogłoby być irytujące Jest jeszcze masa innych czynników typu "tato siku... już" i takie tak . Mam znajomego, posiadacza Alhambry tdi - zasięg na baniaku kosmiczny, jak na moje standardy. I poleciał raz w trasę z moim kolegą, który jechał jeepem - zasięg na lpg circa 250km. I co?Najpierw gadka typu "ale ja nie będę czekał na ciebie, jak będziesz co chwilę tankował...". A potem co 100km robił przystanek bo "do kibelka", "kawusia", "nogi bolą", "dzieci muszą odpocząć" itd. A jeep był wiecznie zatankowany... W wakacje wracałem z urlopu. Gazu w "jeepniętym" wystarczyło w sam raz z Władysławowa do Ostródy i z Ostrody ( ) do domu. Też trzeba było iść do kibelka, coś przegryźć i jechać dalej. Jak ktoś jeździ sam i nie przyjmuje napojów i pokarmów przez cały dzień, to faktycznie można jechać non-stop. Ale i tak zmęczenie i to, że na autostradzie nic się nie dzieje (usypianie) powoduje konieczność zatrzymania się co jakiś czas. Mówię o przeciętnym cżłowieku, nie kierowcy-supermanie. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 [Gazu w "jeepniętym" wystarczyło w sam raz z Władysławowa do Ostrudy i z Ostrudy do domu. To gdzieś na Słowacji ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 BMW 530d, idealny samochód na takie trasy. Plus komfortowe fotele i będzie bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 BMW 530d, idealny samochód na takie trasy. Plus komfortowe fotele i będzie bajka. A najlepiej nowa siódemka z trzema turbinami :wink: , ale oczywiscie zgadzam sie silniki bmw z serii 3,0 i 3,5 daja strasznie rade :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tymi triturbo jeszcze nie miałem przyjemności pojeździć, ale podejrzewam, że są kapitalne. Ciekawe tylko jak to bedzie wyglądało w serwisowaniu Ale co by nie napisać, BMW w kwestii silników jest od jakiegoś czasu w ścisłej czołówce, taki 3.5d to juz wymiata. A teraz juz mozna zamawiać diesla z literką M.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Są jakieś opcje bardziej budżetowe ? E91 330d czy wysokopojemne Mesie to koszt powyżej 100k PLN. Może Accord 2.2 diesel + 6cio biegowa skrzynia ? Oczywiście zapominamy o przyspieszeniach w okolicach 180km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 BMW 530d, idealny samochód na takie trasy. Plus komfortowe fotele i będzie bajka. Jakby kto pytał, to mój brat ma coś takiego obecnie do sprzedania (bordowe kombi, chyba 2006, 3,0d 231 KM, AT, jasne skóry). Na autostrady jak znalazł. Dla forumowiczów pewnie będzie nieco taniej, a autko nawet zadbane, bo na co dzień jeździ nim dziewczyna, on ma służbówkę. Jakby ktoś chętny, to zapraszam na PW. A co do jazdy turbo z dużymi prędkościami, to fakt - ja zabiłem swój pierwszy silnik 2,5t w Forku na Trójmiejskiej autostradzie (dłuższy czas ponad 200 km/h to było za wiele), choć strasznie dziwiłem się, jak po A2 śmiga łeb w łeb z moją Octavią w dieslu Colin 555 kolegi Janka Dropa wracając z Plejad w ubiegłym roku. Jemu 200 km/h było niestraszne... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 @carfit: Mówiąc o spalaniu Focusa 2.5 ST w warunkach autostradowych masz na myśli gaz w podłodze czy w przedziale o którym tu mówimy czyli 180-200km/h ? Dla mnie wszystko co weźmie w tym przedziale ~14-15 litrów jest akceptowalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 poczciwe 1.8 20VT też nieźle dają radę przy tych prędkościach... sam nie wiem co trzeba robić, żeby ubić ten silnik albo turbinkę K03. Do 200 kkm przebiegu są praktycznie nie do zniszczenia (niezakutym zrobiłem prawie 100 kkm z 2x podniesioną mocą i momentem przekraczającym 400Nm), później zaczynają się bolączki typu przepływomierz czy nieszczelności w dolocie, ale to chyba norma? Subaraka na trasę największemu wrogowi bym nie życzył, bo chociaż doznania i przeciążenia są fajne, to człowiek wysiada po takiej trasie jakby spał w samolocie bez zatyczek do uczu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Subaraka na trasę największemu wrogowi bym nie życzył bywa, ze nawet 2x w miesiacu robie po 500km i jakos zyje. po autostradach latam z predkosciami 130-190km/h (jak nikt nie widzi) i gacek ma sie dobrze. pilnuje tylko temperatury oleju 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 A teraz juz mozna zamawiać diesla z literką M.... Z płynącym z głośników dźwiękiem benzynowego V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Subaraka na trasę największemu wrogowi bym nie życzył, bo chociaż doznania i przeciążenia są fajne, to człowiek wysiada po takiej trasie jakby spał w samolocie bez zatyczek do uczu... a jeździłeś H6? baaardzo przyjemnie i komfortowo się leci 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Subaraka na trasę największemu wrogowi bym nie życzył, bo chociaż doznania i przeciążenia są fajne, to człowiek wysiada po takiej trasie jakby spał w samolocie bez zatyczek do uczu... a jeździłeś H6? baaardzo przyjemnie i komfortowo się leci 8) Potwierdzam, mam za sobą 15tys mil na trasie Londyn- Kraków-Londyn i jest pięknie. Miny niemieckich kierowców tych wszystkich bmw, mietków i ałdi z kagańcami niezapomniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jechales ponad 250km/h legacy H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jechales ponad 250km/h legacy H6? jak masz 6 biegow to nie widze problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 zresztą jak można dostrzec czyjąś minę przy tej prędkości ?? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jechales ponad 250km/h legacy H6? jak masz 6 biegow to nie widze problemu... Mówisz, że osiągnięcie 250km/h w aucie z Vmax 237 jest bezproblemowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Realne czy licznikowe 250/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Realne czy licznikowe 250/h? Licznikowe. Podejrzewam, że realne jest wtedy właśnie 237 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Licznikowe. wystarczy zalozyc opony o mniejszym profilu... predkosciomierz zawsze przeklamuje ale wtedy to juz lze jak z nut... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tylko wtedy nie mija się ałdi i bmwiu z kagancami ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się