Kario Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Jak w temacie. Ktoś wie, kiedy to będzie w EU ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 O kurczaki :shock: super, w końcu konkretny silnik benzynowy. Szkoda że z CVT a nie z jakimś szybkim automatem albo manualem. W każdym razie ja mogę już dziś ustawiać się w kolejce po takie Legacy :wink: . http://www.subaru.jp/legacy/dit/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Szkoda że z CVT O ile dobrze widzę to jest CVT z VTD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Fajniutkie Czy z tych krzaczków wynika, że to będzie palić tylko 7,6 - 8L /100km :?: Jeśli tak to może da się wcisnąć w normy emisji EU :roll: i kiedyś się u nas pojawi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 da się, tylko nie wiadomo o co chodzi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Fajna fura, fajny motor i bardzo ładny przebieg momentu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 VTD. a co to? i drugie pytanie - co to DIT??? Domyślam się, że siakieś turbo ale coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=2515 Direct Injection Turbo DIT Engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Fajny silnik, nawet bardzo. Ciekawe czy bedzie dostepny w Europie. Mam nadzieje, ze inzynierowie Subaru tak go dostroja zeby przeszedl unijne normy emisji spalin. Wypuszczaja nowy 1.6 DIT - tez wyglada interesujaco. Moze ze 180 bhp i 300Nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Mam nadzieję, że w EU nie będzie takich ograniczeń jak 180km/h na liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 180 na pewno nie będzie. Nie sadze, ze to auto będzie dostępne w EU. To pewnie jakaś dość limitowana seria. Na pewno będą silniki DIT, ale 2.0 300KM - mało prawdopodobne. Jeżeli będzie 2.0 DIT to myślę, że z niższa mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 to jest nowa generacja silnikow nowy 1,6 DIT ma byc w hybrydzie Sprorttourer. A co to wielkiego 300 KM z 2 L STI JDM tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 No właśnie to nie jest silnik STI Ciekawe co STI z nim zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Skoro jest już skrzynia CVT potrafiąca przenieść 400Nm to chyba zwolennicy diesla... (są tu jeszcze tacy po zobaczeniu 2.0DIT?) mogą się spodziewać w końcu automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 a co to? Prawdziwy napęd na 4 koła, a nie jakieś marne 2+2 jak w obecnym CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 to jest nowa generacja silnikow nowy 1,6 DIT ma byc w hybrydzie Sprorttourer. A co to wielkiego 300 KM z 2 L STI JDM tak ma To pewnie rozwiniecie silników FB20 i FB25 tylko z bezpośrednim wtryskiem benzyny, notabene mam taki silnik EJ25B "na stole" i szczerze bardzo ciekawa konstrukcja, nie mająca praktycznie nic wspólnego z silnikami powiedzmy napedzanymi paskiem. Ciekawy jestem czy w silnikach turbo też będzie blok całkowicie otwarty jak na zdjęciach, jeśli tak , moze być problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 To pewnie rozwiniecie silników EJ20B i EJ25B tylko z bezpośrednim wtryskiem benzyny A nie czasem silników FB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 To pewnie rozwiniecie silników EJ20B i EJ25B tylko z bezpośrednim wtryskiem benzyny A nie czasem silników FB? oczywiście że tak , już poprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 A może będzie to coś w rodzaju FB205/207... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 To podobno nie jest FB tylko FA20 jak w BRZ ale zamiast D4S dual port od Toyoty jak w BRZ tutaj jest własny wtrysk bezpośredni Subaru + oczywiście wiatrak :wink: -- 9 maja 2012, o 09:49 -- A z FA20 w BRZ rozbią już 400 PS - BRZ Drift fura HKSu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 TRZEBA BEDZIE TAKIEGO SPROWADZIC ZE STANÓW JAK U NAS NIE BEDZIE..BO DYREKCJA NAPISAŁA JUZ ZE NIE BEDZIE WSZYSCY CO NARZEKALI NA SILNIKI SUBARU NIECH PATRZA ...I PODZIWIAJĄ 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Wieeelka szkoda bo normy emisji będzie spełniał :? W US plotki krążą że LGT z obecnym 2.5T się kończy a i WRX ma być z silnikiem FA20 DIT niedługo :wink: Powrót do korzeni w wydaniu ECO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 W stanach pewnie nie będzie kombi. Tylko sedany. Jeżeli nie sprowadza kombi >200KM z automatem z centralnym dyrem to dla mnie to oznacza zmianę marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 czyli warto czekac na nowa generacje Legacy w 2015 Moze sie przesiage znowu na benzyne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 A myślisz, że w nowej będzie jakiś fajny układ napędowy ? Subaru traktuje EU po macoszemu, to cud, ze było 3.0. Wcześniej dawali podstawowe silniki z USA (poza wyjątkiem legacy I turbo). Duża szansa, ze następna generacja legacy dostanie 1.6T 150PS i Active AWD. Ale może nadzieja tkwi w Szwajcarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi