Jump to content

Subaru Legacy 2.0 DIT 300KM 400NM CVT


Kario
 Share

Recommended Posts

Fajniutkie :lol:

Czy z tych krzaczków wynika, że to będzie palić tylko 7,6 - 8L /100km :idea: :?: Jeśli tak to może da się wcisnąć w normy emisji EU :roll: i kiedyś się u nas pojawi... :idea:

Link to comment
Share on other sites

Fajny silnik, nawet bardzo. Ciekawe czy bedzie dostepny w Europie. Mam nadzieje, ze inzynierowie Subaru tak go dostroja zeby przeszedl unijne normy emisji spalin. Wypuszczaja nowy 1.6 DIT - tez wyglada interesujaco. Moze ze 180 bhp i 300Nm?

Link to comment
Share on other sites

180 na pewno nie będzie. Nie sadze, ze to auto będzie dostępne w EU. To pewnie jakaś dość limitowana seria. Na pewno będą silniki DIT, ale 2.0 300KM - mało prawdopodobne. Jeżeli będzie 2.0 DIT to myślę, że z niższa mocą.

Link to comment
Share on other sites

to jest nowa generacja silnikow nowy 1,6 DIT ma byc w hybrydzie Sprorttourer. A co to wielkiego 300 KM z 2 L STI JDM tak ma :D

Link to comment
Share on other sites

Skoro jest już skrzynia CVT potrafiąca przenieść 400Nm to chyba zwolennicy diesla... (są tu jeszcze tacy po zobaczeniu 2.0DIT?) mogą się spodziewać w końcu automatu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

to jest nowa generacja silnikow nowy 1,6 DIT ma byc w hybrydzie Sprorttourer. A co to wielkiego 300 KM z 2 L STI JDM tak ma :D

 

To pewnie rozwiniecie silników FB20 i FB25 tylko z bezpośrednim wtryskiem benzyny, notabene mam taki silnik EJ25B "na stole" i szczerze bardzo ciekawa konstrukcja, nie mająca praktycznie nic wspólnego z silnikami powiedzmy napedzanymi paskiem.

Ciekawy jestem czy w silnikach turbo też będzie blok całkowicie otwarty jak na zdjęciach, jeśli tak , moze być problem :oops:

71e40e01509b2013m.jpg

938e08ff6baeb6aam.jpg

e6a601cb518456fcm.jpg

Link to comment
Share on other sites

To pewnie rozwiniecie silników EJ20B i EJ25B tylko z bezpośrednim wtryskiem benzyny

A nie czasem silników FB?

 

 

oczywiście że tak :D , już poprawiam :lol:

Link to comment
Share on other sites

To podobno nie jest FB tylko FA20 jak w BRZ ale zamiast D4S dual port od Toyoty jak w BRZ tutaj jest własny wtrysk bezpośredni Subaru + oczywiście wiatrak :idea: :wink:

 

-- 9 maja 2012, o 09:49 --

 

A z FA20 w BRZ rozbią już 400 PS - BRZ Drift fura HKSu:

tumblr_m33euhhksL1r4faz5o1_500.jpg

Link to comment
Share on other sites

TRZEBA BEDZIE TAKIEGO SPROWADZIC ZE STANÓW JAK U NAS NIE BEDZIE..BO DYREKCJA NAPISAŁA JUZ ZE NIE BEDZIE

WSZYSCY CO NARZEKALI NA SILNIKI SUBARU NIECH PATRZA ...I PODZIWIAJĄ 8)

Link to comment
Share on other sites

Wieeelka szkoda bo normy emisji będzie spełniał :?

W US plotki krążą że LGT z obecnym 2.5T się kończy a i WRX ma być z silnikiem FA20 DIT niedługo :wink: Powrót do korzeni :lol: w wydaniu ECO :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

W stanach pewnie nie będzie kombi. Tylko sedany. Jeżeli nie sprowadza kombi >200KM z automatem z centralnym dyrem to dla mnie to oznacza zmianę marki.

Link to comment
Share on other sites

A myślisz, że w nowej będzie jakiś fajny układ napędowy ? Subaru traktuje EU po macoszemu, to cud, ze było 3.0. Wcześniej dawali podstawowe silniki z USA (poza wyjątkiem legacy I turbo). Duża szansa, ze następna generacja legacy dostanie 1.6T 150PS i Active AWD. Ale może nadzieja tkwi w Szwajcarii :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...