Skocz do zawartości

Subaru Legacy 2.0 DIT 300KM 400NM CVT


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

Ja pokazalem ci te zdjecia nie po to zeby cie przekonac ze jest ladniejsze tylko zeby ci pokaxac co mozesz sobie zamowic i ze nie musisz miec drewna i chromu jak nie chcesz.To jest wlasnie glowna zaleta audi bmw i merca ze sobie mozesz zrobic samochod super wygodny i komfortowy albo twardy i sportowy.W samym A4 masz do wyboru np 4 rodzaje foteli od zwyklych sportowych przez komfortowe az po super glebokie kubly jak na zdjeciu plus 4-5 stron a4 z iloscia mozliwych opcji.oczywiscie ze to kosztuje ale daje to wieksza swobode dopasowania samochodu do swoich potrzeb i powoduje ze kazdy z samochodow tych marek jest troche inny.cos czego nie znajdziesz w gotowych pakietach wyposazenia np. w subaru.

Btw przycisk start tez jest wiec maszagadke gdzie ;-)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pokazalem ci te zdjecia nie po to zeby cie przekonac ze jest ladniejsze tylko zeby ci pokaxac co mozesz sobie zamowic i ze nie musisz miec drewna i chromu jak nie chcesz.To jest wlasnie glowna zaleta audi bmw i merca ze sobie mozesz zrobic samochod super wygodny i komfortowy albo twardy i sportowy.W samym A4 masz do wyboru np 4 rodzaje foteli od zwyklych sportowych przez komfortowe az po super glebokie kubly jak na zdjeciu plus 4-5 stron a4 z iloscia mozliwych opcji.oczywiscie ze to kosztuje ale daje to wieksza swobode dopasowania samochodu do swoich potrzeb i powoduje ze kazdy z samochodow tych marek jest troche inny.cos czego nie znajdziesz w gotowych pakietach wyposazenia np. w subaru.

Btw przycisk start tez jest wiec maszagadke gdzie ;-)

 

i wszystko jasne :grin:

 

Masz racje jeśli chodzi o możliwości doboru,japończycy nie rozpieszczają,ale jeśli chodzi o mnie to "osiołkowi w żłoby dano" czyli wolę jak się mnie postawi przed konkretnymi wyborami bo inaczej sam nie wiem czego chce :wacko:

Dlatego mnie odpowiadają 2-3-4 opcje Subaru i Hondy.Chociaż jak ma się sporo kasy to możnaby sobie pięknie uwić gniazdko :D

 

PS.przycisk chyba w miejscu stacyjki :?: skąd i poco taka różnica :?:

 

Apropo konfiguracji,to zawsze jak się w to bawię na stronach BMW to jeszcze nigdy nie wyszło mi mniej niż dodatkowe 50tys. PZL :-P

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szkoda bo subsru ma nadwornego tunera w pstaci STI i az sie prosi o jakies pakiety ala M ,AMG, S-line czy choc by OPC.

 

Albo żeby były dostępne w EU. Bo takie limitowane wersje istnieją... :/

 

Co do wnętrz - to jakieś 2 miesiące temu w moim mieście były targi motoryzacyjne i było kilkanaście marek. M.in. Subaru i Audi. Po wejściu do Subaru czułem się.... bardzo tandetnie. Sama stylizacja bardzo słaba, a o jakości nie wspominam. Dużo bardziej podobało mi się chociażby w Superbie... (zaraz pewnie będę zlinczowany, ale co ja poradze że Superb bardzo mi się podoba pod prawie każdym względem :twisted:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to duze i praktyczne auto ... takie lepsze VW dla ludzi bez imageproblemow. W subaru to tylko boxer, naped i niezawodnosc (z ta roznie bywa ... ja sie jeszcze nie zawiodlem). Jak komus to wisi to jest sporo lepiej wykonczonych aut ale i trzeba zaplacic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem to kwestia tego czy chce sie miec ładne auto czy auto niczym sie nie wyrózniajace.

Wygląd i czy czy się podoba to już kwestia gustu i lepiej o tym nie dyskutować. Mnie Audi specjalnie się nie podoba, ogólnie wygląda zbyt podobnie do WV czy Skody i ten dyskusyjnie estetyczny grill niewiele zmienia (w zasadzie to pogarsza). Z niemieckiej motoryzacji wolę już BMW czy Mercedesa, choć też nie każde i bez większego przekonania.

Gdyby przyjąc że te 2.0 TFSI byłoby strojone na paliwie 98+ (o takie podejrzewam te japońskie DIT, ale krzczków nie ogarniam)

A TFSI nie jest na 98 z dopuszczeniem 95 (ale i ograniczeniem osiągów)? DIT JDM jest na 100 oktan.

Edytowane przez aflinta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TFSI w obecnych modelach jest na 95.Wyglada to oczywiscie sprawa dyskusyjna i ja bynajmnie nie bronie tutaj Audi ani nikomu na sile nie wciskam bronie natomiast prawdy bo za kazdym razem ktos cos pisze pod adresem tej msrki podaje informacje niezgodne z rzeczywistoscia. Ponadto przez niektorych mam wrazenie brzebija obluda bo niby ktos sie nie chce wyrozniac z tlumu uzasadnisjac wybor Legacy a na haslo kup tansze i niewykluczone lebsze auto jak np Superb jest wielkie poruszenie .No to jak to jest bo jednak widac to ma jakies znacznie czy jezdzisz czyli pewnie jak to bywa chcial bym ale mnie nie stac dlatgo jes beeeee.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lebsze

 

ups :cool:

 

Apropo Superba,to z pobieżnego wglądu na strony skody jedyny superb z "4X4"( czyt.haldex) ma silnik 3,6 FSI pali jak dwa smoki i w wersji platinum kosztuje coś ok.180,000 (bez metalika) co plus dodatki da nam jakieś 200tys lekką ręką.To musiałbym chyba na łepek upaść potylicą żeby go brać :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lebsze

ups :cool:

 

Apropo

Ups ;)

 

TurdziGT, mechanizm obronny, racjonalizacji naszych działać, działa zarówno dla Subarowców jak i Audikowców ;) Nie ma się co dziwić, że każdy będzie bronił swego.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę 3 grosze odnośnie ww. Skody. Będąc kilka tygodni temu u naszych przyjaciół z Kremla miałem okazję być przewieziony superB w wersji z tapicerką szara alcantara + czarna skóra. Powiem tak. Mój OBK wygląda jak "Ursus" w porównaniu z tym wnętrzem. Takiej jakości materiałów użytych do wykończenia dawno nie widziałem w klasie aut bądących w moim zasięgu. Standardowa tapicerka skórzana w A4 Allroud była na poziomie ( może troche lepsza ) OBK ale ta w superb naprawdę mnie powaliła. Idealnie miękka czarna skóra z delikatnymi przeszyciami i wykończeniami, alkantara szaro-czarna tam gdzie powinna być. Podłokietniki, wykończenia drzwi wszystko ze takiej samej wysokiej jakości skóry.

Co prawda reszta czyli zegary, konsola itp miały chromowane, tandetnie błyszczące wykończenia, jak dla mnie nie do przyjęcia ale może innym pasować.

Do dzisiaj jestem pod wrażeniem. Jakość wykończenia tego superB ( z 2011) była wzorcowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę 3 grosze odnośnie ww. Skody. Będąc kilka tygodni temu u naszych przyjaciół z Kremla miałem okazję być przewieziony superB w wersji z tapicerką szara alcantara + czarna skóra. Powiem tak. Mój OBK wygląda jak "Ursus" w porównaniu z tym wnętrzem. Takiej jakości materiałów użytych do wykończenia dawno nie widziałem w klasie aut bądących w moim zasięgu. Standardowa tapicerka skórzana w A4 Allroud była na poziomie ( może troche lepsza ) OBK ale ta w superb naprawdę mnie powaliła. Idealnie miękka czarna skóra z delikatnymi przeszyciami i wykończeniami, alkantara szaro-czarna tam gdzie powinna być. Podłokietniki, wykończenia drzwi wszystko ze takiej samej wysokiej jakości skóry.

Co prawda reszta czyli zegary, konsola itp miały chromowane, tandetnie błyszczące wykończenia, jak dla mnie nie do przyjęcia ale może innym pasować.

Do dzisiaj jestem pod wrażeniem. Jakość wykończenia tego superB ( z 2011) była wzorcowa.

i co,kupisz ją w przyszłości? :cool: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stach1111 a czemu niby nie? Jak już kiedyś pisałem - na targach wsiadłem po Superbie do OBK... dzień do nocy pod każdym względem.

Ale czy ja powiedziałem że nie? Każdy jeżdzi czym chce i świetnie.

Mój znajomy ma superba w najwyższej opcji ztym że nie 4x4,mnie tam nic nie powala,no może masowanie fotela :-P

 

A dlaczego ja raczej nie kupię Superba?

*bo lubię japońskie samochody

*lubię dobre4X4

*w każdej skodzie kiedy ustawię kierownice zasłania mi pół zagarów :evil:

*nie kupię skody bo to "erzac" a nie orginał

*nie kupię bo koszt Superb 4x4=koszt legacy AWD

*lubię się wyróżnić z tłumu

*uważam że boxer diesel Subaru to najlepszy diesel z tej pojemności jaki jest na rynku

*jak wejdzie DIT i nie będzie "overpriced" to będzie dla mnie "pozamiatane"

 

czyli raczej nie kupię,ale jak to napisał Adam12:nigdy nie mów nigdy ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem porównywanie Skody do Subaru nie ma sensu. Skoda to marka dyskontowa - bez względu na to ile rozwiązań czerpie z Audi czy Vw. Optymalizacja kosztów w VAG doprowadziła do tego, że Skoda wygląda lepiej zarówno z zewnątrz jak i w środku. Ekonomiczniej dla VAG jest kupić dużo lepszych jakościowo materiałów od jednego dostawcy i wykorzystać je do aut z całej grupy niż skupiać się na wielu dostawcach. Pozostałe plusy Skody to dobry marketing.

 

Z punktu widzenia pasażera Superba 4x4 TDI: odnoszę wrażenie, że auto jest niespójne. Płyta podłogowa jest zbyt mała jak na auto tej klasy. Wnętrze jest wielkie, ale mało przytulne. Auto ze 170 konnym dieslem zbiera się słabo, wyraźniej buja w zakrętach i bardziej odczuwalnie nurkuje przy hamowaniu. Napęd jest dobry do przepisowej jazdy + 10 km/h. W - jak ja to mówię - stanach zagrożenia to nie to samo co Subaru. Te milisekundy, których w Subaru AWD nie potrzeba często decydują o życiu bądź śmierci podróżujących.

 

Skoda poza tym nie jest już tanią marką. Zarówno jeśli chodzi o auta nowe jak i używane. Nie rozumiem czemu poszli w tę stronę. Inna sprawa - mocno kontrowersyjna: mentalność właścicieli Skód. Nie odnosicie czasem wrażenia, że większość kierowców tej marki próbuje na każdym kroku udowadniać, że mają prawie Volkswagena :?:

 

Subaru prowadzi się płynnie. Siedząc za jego sterami człowiek tworzy jedność z autem. Może to trochę odważne porównanie, ale jazda Subaru jest jak seks z "tą jedyną" ukochaną kobietą: miło i przyjemnie. W pozostałych przypadkach jest tylko miło :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia pasażera Superba 4x4 TDI: odnoszę wrażenie, że auto jest niespójne. Płyta podłogowa jest zbyt mała jak na auto tej klasy. Wnętrze jest wielkie, ale mało przytulne. Auto ze 170 konnym dieslem zbiera się słabo, wyraźniej buja w zakrętach i bardziej odczuwalnie nurkuje przy hamowaniu. Napęd jest dobry do przepisowej jazdy + 10 km/h. W - jak ja to mówię - stanach zagrożenia to nie to samo co Subaru. Te milisekundy, których w Subaru AWD nie potrzeba często decydują o życiu bądź śmierci podróżujących.

Ależ w Superbie, napęd jest oparty o Torsena, podobnie jak w Audi A4, A6, A8, Q5, Q7 itd. Nie jestem fanem Skody, ale muszę stwierdzić, że robią naprawdę dobre auta.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ w Superbie, napęd jest oparty o Torsena, podobnie jak w Audi A4, A6, A8, Q5, Q7 itd.

 

Chyba nie - w Superbie silnik jest zamontowany poprzecznie i jest haldex, tak samo zresztą, jak w np. w nowszych modelach Passata. Toresen jest tylko w tych modelach, gdzie silnik jest zamontowany wzdłużnie (niektóre modele Audi, starsze Passaty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie - w Superbie silnik jest zamontowany poprzecznie i jest haldex, tak samo zresztą, jak w np. w nowszych modelach Passata. Toresen jest tylko w tych modelach, gdzie silnik jest zamontowany wzdłużnie (niektóre modele Audi, starsze Passaty).

Zmienili w nowym modelu ułożenie silnika na poprzeczne ? Zatem tak jak piszesz, w tej sytuacji musi być Haldex...i cały urok Superba, choćby miał nawet siedzenia ze skór merynosów, upadł ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienili w nowym modelu ułożenie silnika na poprzeczne ? Zatem tak jak piszesz, w tej sytuacji musi być Haldex...i cały urok Superba, choćby miał nawet siedzenia ze skór merynosów, upadł ;).

 

A w starym było wzdłużne? Link do oficjalnych danych ze strony skody: http://www.skoda-aut...Tech_Superb.pdf

Nie piszą co prawda, jak ułożony jest silnik, ale piszą, że ma haldexa.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie - w Superbie silnik jest zamontowany poprzecznie i jest haldex, tak samo zresztą, jak w np. w nowszych modelach Passata. Toresen jest tylko w tych modelach, gdzie silnik jest zamontowany wzdłużnie (niektóre modele Audi, starsze Passaty).

Zmienili w nowym modelu ułożenie silnika na poprzeczne ? Zatem tak jak piszesz, w tej sytuacji musi być Haldex...i cały urok Superba, choćby miał nawet siedzenia ze skór merynosów, upadł ;).

 

Amen :)

 

Też byłem strasznie zdziwiony jak napisałeś o Superbie i Torsenie,bo chyba żaden VW go nie ma,no może z wyj.Tuarega-chociaż nie wiem bo mnie to nie interesowało jakoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...