Skocz do zawartości

Subaru Legacy 2.0 DIT 300KM 400NM CVT


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

no i co słychać w temacie DIT LEGACY/Europe?

 

zapewnie w perspektywie roku pojawi się nowe legacy / obk (obecne modele będą już miały wtedy, jak kojarzę dobrze, z 5 lat), i wtedy wsadzą do niego DiT, pakowanie nowego silnika do starego modelu wydaje się mało opłacalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) pakowanie nowego silnika do starego modelu wydaje się mało opłacalne

praktyka kilku ostatnich lat pokazuje, ze "schodzacy" model tez otrzymuje nowe silniki - np. stare Legacy/OBK otrzymalo diesla, a obecny Forek otrzymal nowy silnik benzynowy 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewnie w perspektywie roku pojawi się nowe legacy / obk (obecne modele będą już miały wtedy, jak kojarzę dobrze, z 5 lat), i wtedy wsadzą do niego DiT

 

ooo to jak bedzie troszke ladniejesz i z takim motorkiem to moze w koncu pojawi sie cos dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewnie w perspektywie roku pojawi się nowe legacy / obk (obecne modele będą już miały wtedy, jak kojarzę dobrze, z 5 lat), i wtedy wsadzą do niego DiT

 

ooo to jak bedzie troszke ladniejesz i z takim motorkiem to moze w koncu pojawi sie cos dla mnie.

A ja mam nadzieję że będzie równie ohydny jak teraz :grin:

Tyle pięknych aut teraz śmiga że aż mnie mdli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktyka kilku ostatnich lat pokazuje, ze "schodzacy" model tez otrzymuje nowe silniki - np. stare Legacy/OBK otrzymalo diesla, a obecny Forek otrzymal nowy silnik benzynowy 2.0

dokładnie tak

A ja mam nadzieję że będzie równie ohydny jak teraz :grin:

Tyle pięknych aut teraz śmiga że aż mnie mdli...

 

mnie tam się obecny bardzo podoba a znając politykę subaru nowy napewno nie będzie ładniejszy i pewnie wykastrowany z kurnika.

Poza tym jeśli tylko będzie tak dobrze jeżdził jak obecny a dodatkowo będzie miał DIT to będzie moja pierwsza modelowa kontynuacja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena a4 S Avant quatro z silnikiem 3.0 TFSI 245KM to 284,000 bez dodatków.

Dodatkowo kiedy niedawno próbowałem a4-kę to nabawiłem się klaustrofobii,samochód wewnątrz jest poprostu ciasny nie mówiąc o pasażerach.

Legacy z nowym motorem DIT i ewentualnie wersją sportową ze zmienionym zawieszeniem będzie genialną propozycją.Zresztą w stanach już ten model funkcjonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena a4 S Avant quatro z silnikiem 3.0 TFSI 245KM to 284,000 bez dodatków.

S4 3.0 TFSI to 333KM oraz 440 Nm.

Lepszym porównaniem dla LEG 2.0 DIT będzie A4 z silnikiem 2.0TFSI, a wtedy to już ponad 100 tyś taniej.

 

Dodatkowo kiedy niedawno próbowałem a4-kę to nabawiłem się klaustrofobii,samochód wewnątrz jest poprostu ciasny nie mówiąc o pasażerach.

Za kierownicą w B8 jeździło mi się świetnie, pomimo ponad 190cm wzrostu (nie lubię się czuć w fotelu kierowcy jak za kierownicą TIR-a ;)), natomiast pasażerowie rzeczywiście często narzekają.

 

W Legacy poprzedniej generacji, przeszkadza jedynie krótki fotel, reszta dla mnie, podobnie jak w Audi, idealna.

Edytowane przez subleo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena a4 S Avant quatro z silnikiem 3.0 TFSI 245KM to 284,000 bez dodatków.

Dodatkowo kiedy niedawno próbowałem a4-kę to nabawiłem się klaustrofobii,samochód wewnątrz jest poprostu ciasny nie mówiąc o pasażerach.

Legacy z nowym motorem DIT i ewentualnie wersją sportową ze zmienionym zawieszeniem będzie genialną propozycją.Zresztą w stanach już ten model funkcjonuje.

zacznijmy od tego ze nie ma takiego modelu z podana przez ciebie moca i tym bardziej cena.jest 3.0 tfsi 272 km to przede wszystkim i za 220k a nie 280.co do miejsca w srodku to zgodze sie legacy jest wieksze ale nie jest to jakas gigantyczna roznica natomiast w pozycji za kierownica jakosci materialow wyciszenia estetyce deski zegarow itp. itd. to galaktyka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem 245KM zamiast KW ot i cała pomylka,choć różnica zasqdnicza.

Była mowa o S-line więc do tego się odniosłem.

2.0 TSFI to 211 KM więc porównanie do DIT też niefortunne.Radzę skonfigurowac to audi z tym samym co ma legacy -skóra navi szyber pamięć foteli itp. a wyjdzie niezłą sumka.

Że niby z pozycji kierowcy audi to galaktyka? no jak ktoś lubi błyszczące chromy i drewienka to oczywiście tak ,dla mnie jakość materiałów w legacy jest w sam raz bez zbędnego blichtru ,proste i ddobrze spasowane z dobra skóra.

Ilość audi różnego pochodzenia na naszych drogach jest nudna i męcząca dla oczu,chociaż nie przeczę że to niezłe furki z porównywalnym napędem do subaru.

DIT w legacy z dobra cena będzie dla mnie za jakieś 3 lata propozycją nie do odrzucenia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem 245KM zamiast KW ot i cała pomylka,choć różnica zasqdnicza. Była mowa o S-line więc do tego się odniosłem. 2.0 TSFI to 211 KM więc porównanie do DIT też niefortunne.

Napisałeś w takim razie o S4, a to zupełnie co innego niz S-lina (które oznacza taką wersję upodobnioną stylizacyjnie do S4, ale z innymi/słabszymi silnikami), Myslę że jednak te 2.0TFSI z moca 211 bedzie dobrym porównaniem, bo ma moment obrotowy, chyba nieosiągalny dla tego DIT, dzięki technologi valvelift i osiągi są wyrażnie lepsze niz mogłaby sugerować moc (0-100 w 6,5s). Dodatkowo raczej bym nie liczył na 300 KM w subarowym DIT w specyfikacji EU - realnie pewnie będzie to około 240 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 GT DIT TO 400Nm momentu.czyli Audi potrzebuje dokładnie 1 litr więcej żeby mieć podobne lub nieznacząco lepsze parametry.2.0 TFSI to 350Nm

Na europę pewnie DIT będzie miało słabsze parametry,chociaż nie mam pojęcia skąd ta polityka,jednak podejrzewam że może to być trochę lepiej niż w nowym Forku.

Jeśli chodzi o mnie to te skromne 240KM w zupełności by mi wystarczyły.

Z drugiej strony jestem jak dotąd na tyle zadowolony z Subarowego diesla że zastanawiam się czy nie wartoby wprowadzić coś mocniejszego w dyszlu,jakieś2.5 albo 3.0 D ? hmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 GT DIT TO 400Nm momentu.czyli Audi potrzebuje dokładnie 1 litr więcej żeby mieć podobne lub nieznacząco lepsze parametry.2.0 TFSI to 350Nm

Na europę pewnie DIT będzie miało słabsze parametry,chociaż nie mam pojęcia skąd ta polityka,jednak podejrzewam że może to być trochę lepiej niż w nowym Forku.

Jeśli chodzi o mnie to te skromne 240KM w zupełności by mi wystarczyły.

Z drugiej strony jestem jak dotąd na tyle zadowolony z Subarowego diesla że zastanawiam się czy nie wartoby wprowadzić coś mocniejszego w dyszlu,jakieś2.5 albo 3.0 D ? hmm?

Generalnie prównywanie silników EU i JDM nie ma sensu. Gdyby przyjąc że te 2.0 TFSI byłoby strojone na paliwie 98+ (o takie podejrzewam te japońskie DIT, ale krzczków nie ogarniam) i odpuścilibyśmy Europejskie normy spalin to spokojnie oparlibyśmy sie o wynik 300KM i 450NM. Dlatego realne jak Subaru wejdzie na rynek EU z takim 2.0 DIT to będzie to 220-240 KM i pewnie około 320NM, co by Euro 5 spełnić :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem 245KM zamiast KW ot i cała pomylka,choć różnica zasqdnicza.

Była mowa o S-line więc do tego się odniosłem.

2.0 TSFI to 211 KM więc porównanie do DIT też niefortunne.Radzę skonfigurowac to audi z tym samym co ma legacy -skóra navi szyber pamięć foteli itp. a wyjdzie niezłą sumka.

Że niby z pozycji kierowcy audi to galaktyka? no jak ktoś lubi błyszczące chromy i drewienka to oczywiście tak ,dla mnie jakość materiałów w legacy jest w sam raz bez zbędnego blichtru ,proste i ddobrze spasowane z dobra skóra.

Ilość audi różnego pochodzenia na naszych drogach jest nudna i męcząca dla oczu,chociaż nie przeczę że to niezłe furki z porównywalnym napędem do subaru.

DIT w legacy z dobra cena będzie dla mnie za jakieś 3 lata propozycją nie do odrzucenia.

ja w srodku mam alumium ( aluminiowe ) a nie plastikwe skore i alkantare ktora wyglada jak skora a nie cerata i ani kawalka chromu no ale jak chcesz to morzes sobie zamowic tez drewienko w kazdym razie widze ze nie za bardzo sie orientujesz co mozesz zamowic i miec ale oceniasz.Ja zrobilem kilkaset km w OBK jako kierowca i juz abstrachujac od wygladu to jedyne czym moze konkurowac to cena i iloscia miejsca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż,każdemu według potrzeb :)

granicę moich potrzeb w segmencie limuzyna kl.średniej z dobrym4X4 zapewnia w pełni wyposażony legacy :)

A4 jest równie dobr,.pewnie lepiej wykończony w środku, ale za drogi i za ciasny na nasze dalekie wakacyjne podróże,jeżdziłem ,sprawdziłem i sie wyleczyłem :)

Być może A4 w nowym wcieleniu pójdzie śladem skądinąd pięknej BMW-3ki i powiększy kabinę do obecnej klasy średniej.

 

Powtórzę jeszcze raz do znudzeniato co mnie się wydaje:DIT dla legacy będzie "asem z rękawa" i już na to czekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może A4 w nowym wcieleniu pójdzie śladem skądinąd pięknej BMW-3ki i powiększy kabinę do obecnej klasy średniej.

Z drugiej jednak strony, jest duża szansa, iż w nowej A4 napęd quattro będzie realizowany "po kablu". Tylna oś będzie elektryczna (sic!). Obecnie istnieje już wersja Q5, wspomagana silnikami w tylnej osi, która jest ogromnym nieporozumieniem (większy ciężar, wcale nie mniejsze spalanie i gorsze osiągi). Takie są plany, a jak będzie, zobaczymy:

dfb4e8d091a363eeabfa37fe67a84d53.jpg

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może A4 w nowym wcieleniu pójdzie śladem skądinąd pięknej BMW-3ki i powiększy kabinę do obecnej klasy średniej.

 

to torjka poszla sladem obecnej A4 a nie odwrotnie , zanim pojawila sie nowa trojka to wlasnie A4 bylo najwiekszym i najprzestronniejszym samochodem w tym segmencie premium.Nowe 3 jest teraz troszke wieksze ale pamietajmy ze obecne A4 ma juz tez 4 lata i nowe generacja pewnie ja dogoni ,ale z drugiej strony to jakis dziwny wyscig , bo zaraz ten segment bedzie tak duzy jak poprzednie generacje A6 ( B8 jest chyba tak duze jak A6 C5 ) czy serii 5 wiec nie za bardzo rozumie po co robie z nich tak duze auta.Mialem poprzednio dwie a4 poprzedniej generacji i w stosunku do nich to roznica w ilosci miejsca i wielkosci jest ogromna i w sumie wiecej mi nie trzeba nawet jak bede miec dwojke dzieci.Legacy z koleji jest tak duze ze aznieprzyjemnie sie jedzie tym autem samemu no ale jak ktos jeadzi coweekend z dziecmi i fura bagazu to pewnie jest bradziej praktyczne.

Ale wracajac do tematu , jezli Subaru powroci do stylizacji ktora moe sie podobac a jest szansa ( np: BRZ ) to z tym nmotorem zrobi sie znow ciekawe i atrakcyjne auto.

 

a tak BTW dla tych ktorzy uwazaja ze Audi to tylko drewo i chromy tak ze mozna sobie wypozazyc A4 , tu mamy np: zwykle 2.0 TDI ........

 

IMG_3618.jpg

 

IMG_3808.jpg

 

IMG_3814.jpg

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW jest sliczne . Na 535 X-Drive chetnie bym wymienil. Audi to gwestia gustu. Lepsze jakosciowo od Legacy bez dwoch zdan. Ja lubie Legacy za lekkosc z jaka jedzie i nie mam uczucia, ze siedze w bunkrze ale to kwestia indywidualna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...