Skocz do zawartości

Subaru Legacy 2.0 DIT 300KM 400NM CVT


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

Co tu duzo mowic nawet Kia ma w ofercie 2.0T .......

 

Strasznie lubisz pisać brednie, na polskim rynku nie jest sprzedawana Optima 2,0T ( i chyba żaden samochód z silnikiem 2,0T).

 

Ty mi powiesz, że można sobie sprowadzić, a ja Ci odpowiem, że Subaru też można sobie sprowadzić 2,5T lub 3,6... (tak z tego samego rynku na którym oferowana jest Optima 2,0T). Nawet tego słynnego 2,0DiT można sobie sprowadzić i przełożyć.

 

widzisz ja bazuje swoja opinie nie na tym co przeczytalem w gazecie , ale na tym z czym mialem do czynienia a tak sie sklada ze dosc duzo ostatnio pozyczalem samochodow w roznych wypozyczalniach i mam bardzo dobry przeglad 2.0 TDI .Oczywisice nie musisz sie ze ma zgadzac , a moze zwyczajnie nie masz do czego porownac wiec wydaje ci sie inaczej bo nawet niektore pismaki jak krytykowali to wlasnie dosc slabe osiagi 2.0D.

 

Kolega przedstawił dwa miarodajne testy w standaryzowanych warunkach, a Ty piszesz o wrażeniach z jazdy. Ja znam taki co twierdzą, że ich stare samochody z silnikami N/A palą średnio 2 litry mniej na paliwie 98 i to też są ich odczucia i będą ich bronić jak niepodległości.

 

Niestety tak samo Twoje jak i ich odczucia padają w zetknięciu z i standaryzowanymi testami:)

 

Jakieś Subaru kiedyś Ci cukierka zabrało, że tak psioczysz na każdym kroku na każde Subaru?

 

Co szykujesz na nowego Forka w turbinie?

Edytowane przez ajax
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz napisalem wczesniej , ze w przeciwienstwie co do niektorych ja sie nie onanizuje przy filmikach z internetu , czy przed gazatka ( gdzie sa czasem przedruki z 10 innych gazetek a autor nawet nie siedzial w testowanym samochodzie ) tylko bazuje na wlasnych doswiadczeniach i samochodach ktorymi mialem okazje pojezdzic.Nie trzeba tez byc ekspertem zeby wiedziec ze czas 0-100 to zazwyczaj cyferki dla onanistow , bo co z tego ze takie nowe STI bedzie szybsze do 100 od takiego Focusa RS jak ten mu zrobi pa pa jak tylko kola beda w ruchu i to na kazdym biegu , no ale na papierze to wolniejsze auto a w rzeczywistosci jest dokladnie odwrotnie.....a jezli nie wiesz dlaczego to masz zagadke ;)

 

Strasznie lubisz pisać brejudnie, na polskim rynku nie jest sprzedawana Optima 2,0T ( i chyba żaden samochód z silnikiem 2,0T).

 

he he brednie to ty chyba wypisujesz i widze ze jestes kolejnym juz ktory chyba nie za bardzo wie co pisze i tylko piszesz zeby sobie popisac a nie ma w tym zadnej tresci.Z Optima nie dam glowy ale wydaje mi sie ze mialem w rece jakies polski magazyn z jej testem , w kazdym badz razie co do oferty 2.0T to pomine oczywisce VAGa bo 2.0T jest tam oferowany w chyba 10 modelach ( jak nie wiecej ) do tego pierwsze z brzegu masz BMW 328 , Focusa ST , Astre OPC ,Megane RS mercedes nowej C klasie ma silniki 1.8 T i szykuje juz 2.0 T do B AMG wiec prosze cie zanim zaczniesz szczekac i robic komus wycieczki to upewnij sie ze masz czym.

 

Jakieś Subaru kiedyś Ci cukierka zabrało, że tak psioczysz na każdym kroku na każde Subaru?

 

wrecz przeciwnie , mailem to szczescie ze mialem i mam chyba jedne z najbardziej udanych europejskich modeli , a psiocze moze z rozpaczy ze taka firma ztaki tradycjami i w silnikach turbo i AWD siega dna w tak krotkim czasie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu duzo mowic nawet Kia ma w ofercie 2.0T .......

Niestety nie w Pl i nie wiem czy EU, ale widziałem sprowadzaną Sportage 2.0T 265 KM i automat + Haldex i takim dupowozem bym nie pogardził za rozsadną cene (czyli około 110 tys nowy).

Póki co jestem zdany i pewnie na dniach dopnę sprawę zakupu "karawanu" z 2.0T, DSG i Haldexem :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakiejs wyprzedazy rocznika mozn by sie bylo zalapac na insignie 2.0 T 4x4 w tych pieniadzach pewnie tak btw kolejne 2.0T dostepne na polskim rynku i bezposrednia konkurencja legacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakiejs wyprzedazy rocznika mozn by sie bylo zalapac na insignie 2.0 T 4x4 w tych pieniadzach pewnie tak btw kolejne 2.0T dostepne na polskim rynku i bezposrednia konkurencja legacy

Niby tak, ale Insignia mam mniej miejsca na nogi z tyłu (przy ustwieniu fotela kierowcy dla mnie) niż mój Leon :facepalm: Jedynie szerokość wnętrz jest ciut większa. Poza tym faktyczne spalanie tego silnika w mieście jest pokrewne z spalaniem STi 2.0, a osiągi nie porywają, bo masa auta też daje znać o sobie. No i chyba Opel nie ma skrzyni podobnej do DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś nie do przebicia:)

 

Co tu duzo mowic nawet Kia ma w ofercie 2.0T .......

 

Otóż powiedziałeś, że KIA w ofercie ma 2,0T, cóż nie ma... Chyba, że strona www.kia.pl jest dla Ciebie nic niewartą bzdurą z internetu.

Czy zdanie, że nawet KIA ma w ofercie ma 2,0T jest bzdurą. Jeśli nie potrafisz tego dostrzec jesteś niczym ten gołąb z gry w szachy...

 

he he brednie to ty chyba wypisujesz i widze ze jestes kolejnym juz ktory chyba nie za bardzo wie co pisze i tylko piszesz zeby sobie popisac a nie ma w tym zadnej tresci. Z Optima nie dam glowy ale wydaje mi sie ze mialem w rece jakies polski magazyn z jej testem , w kazdym badz razie co do oferty 2.0T to pomine oczywisce VAGa bo 2.0T jest tam oferowany w chyba 10 modelach ( jak nie wiecej ) do tego pierwsze z brzegu masz BMW 328 , Focusa ST , Astre OPC ,Megane RS mercedes nowej C klasie ma silniki 1.8 T i szykuje juz 2.0 T do B AMG wiec prosze cie zanim zaczniesz szczekac i robic komus wycieczki to upewnij sie ze masz czym.

 

Wydaje Ci się, że miałeś jakiś Polski magazyn z Optimą 2,0T... no coż jest to dużo bardziej miarodajne niż oficjalna oferta KIA w Polsce...

 

Zanim zaczniesz "odszczekiwać" przeczytaj co napisałem. Brednią jest Optima 2,0T w Polsce. Ani słowa o VAG`u BMW i innych.

Znajdź w mojej wypowiedzi jedno słowo na temat braku 2,0T w wieśkach czy BMW. Ale Ty zaraz wylatujesz z czymś zupełnie innym.

 

wrecz przeciwnie , mailem to szczescie ze mialem i mam chyba jedne z najbardziej udanych europejskich modeli , a psiocze moze z rozpaczy ze taka firma ztaki tradycjami i w silnikach turbo i AWD siega dna w tak krotkim czasie :(

 

Co do trubo jest to racja ale tylko na rynku EU, tam gdzie nie ma ekotorrorsytów można przebierać w Legacy GT (miałem okazję jeździć świetny samochód), Legacy 3,6, WRX`ach i wielu innych fajnych samochodach. No cóż nie jest tajemnicą, że urzędasy w Brukseli nie lubią kiedy ktoś nie chce produkować samochodów w Rumuni, Turcji czy Anglii.

 

Co do AWD nie mogę się z Tobą zgodzić, AWD jest cały czas takie samo jak było. Co się zmieniło w tej kwestii? Rozumiem gdyby wzorem Audi zaczeli montować haldexy i nazywać je quatro (A1, A3, S3?) można by się doczepić. Ale boxer + AWD niezmiennie trwa na posterunku od lat. (Zaznaczam, że wiem że 4 generacja haldexa to bardzo udane rozwiązanie, ale z tego co wiem kiedyś quatro było tylko prawdziwym stałym napędem, a nie "tylko" świetnym dołączanym)

 

Naszczęście pojawiło się światełko w tunelu w postaci nowego Forka 2,0T jeśli wierzyć Kanadyjskim dziennikarzom jest to szybka, udana i do bólu Subarowa konstrukcja:)

 

 

Nie trzeba tez byc ekspertem zeby wiedziec ze czas 0-100 to zazwyczaj cyferki dla onanistow , bo co z tego ze takie nowe STI bedzie szybsze do 100 od takiego Focusa RS jak ten mu zrobi pa pa jak tylko kola beda w ruchu i to na kazdym biegu , no ale na papierze to wolniejsze auto a w rzeczywistosci jest dokladnie odwrotnie.....a jezli nie wiesz dlaczego to masz zagadke ;)

 

Nie trzeba być też ekspertem, żeby wiedzieć, że odczucia szczególnie osoby negatywnie/pozytywnie nastawionej do marki są bardzo odmienne od rzeczywistości i nie mogą być bardziej miarodajnym testem od standaryzowanego.

 

Nie trzeba być też ekspertem, żeby wiedzieć że Foka RS to zuuupełnie inne auto niż STI. Na prostej może Foka zrobi Pa Pa ale co się stanie jak dostaniemy się na tor? Śliska/mokra nawierzchnia? Wtedy Foka niestety będzie wolniejsza niż STI.

np. na Nurburgringu (szybki tor) Foka ma czas 8:26, stare farbryczne Spec C ma 8:06, sedan z większą turbiną ma już czas 7:55.

 

Na krętym torze z tym samym kierowcą (Top Gear) Focus RS jest wolniejszy od wyszydzonego na wszytki sposoby STI MY08, Natomiast STI WR1 jadąc na mokrym torze jest wolniejsza od Foki na suchym o 0,1 sekundy.

 

Najpierw piszesz o onanistycznym porównywaniu 0-100, po czym sam porównujesz samochody pod kontem ścigania się na prostej...

Nie łudzę się nawet, że zobaczysz w tym sprzeczność. W ogóle porównywanie tak różnych samochodów ma mały sens.

 

 

Żeby nie całkiem odejść od tematu. W rozsądnych pieniądzach w klasie szybkich i trochę małych sedanów można mieć BMW 328 xdrive. Jak nie lubię BMW to z żalem muszę przyznać, że to im wyszło:P

Edytowane przez ajax
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byc przypadkiem przeoczyl

 

na polskim rynku nie jest sprzedawana Optima 2,0T ( i chyba żaden samochód z silnikiem 2,0T).

 

Najpierw piszesz o onanistycznym porównywaniu 0-100, po czym sam porównujesz samochody pod kontem ścigania się na prostej... Nie łudzę się nawet, że zobaczysz w tym sprzeczność. W ogóle porównywanie tak różnych samochodów ma mały sens.

 

bo wlasnie tam czujesz ruznice i zeby miec dokladny obraz o osiagach samochodu to nalezy odniesc sie do przyspieszenia np:100-200 wtedy bedizesz wiedzial co i jak jedzie i dlatego S60 4D jest o wiele sprawniejszym samochodem jak juz ruszy bo :

 

a) jest FWD co znaczy ze ma mniejse straty w napedzie

B) ma 400 Nm przez co wielel lepszy ciag

c) wazy mnej

 

jezeli nie wierzysz to sobie pozycz lub wez na jazde testawa z ciekawosci , bo ja na sile nikgo przekonywac nie bede.

 

W rozsądnych pieniądzach w klasie szybkich i trochę małych sedanów można mieć BMW 328 xdrive. Jak nie lubię BMW to z żalem muszę przyznać, że to im wyszło:P

 

piszac male juz wiem wiem ze nie siedziales w tym aucie , i nowa 3 i nowa ( stara ) A4 urosy i to bradzo nowa 3 jest prawie tak obszerna w srodku jak stara 5 tka , to samo dotyczy A4 co nie zmienia faktu ze dalej samniejsze od legacy , nie dlatego ze sa male tylko dlatego ze legacy jest az niepotrzebie wielekie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byc przypadkiem przeoczyl

 

Nic nie przeoczyłem:) chodziło mi, o to że w żadnej KII nie ma 2,0T (sprawdzałem tylko Optime, Sorento i Sportage pod tym kontem)

 

 

Najpierw piszesz o onanistycznym porównywaniu 0-100, po czym sam porównujesz samochody pod kontem ścigania się na prostej... Nie łudzę się nawet, że zobaczysz w tym sprzeczność. W ogóle porównywanie tak różnych samochodów ma mały sens.

 

bo wlasnie tam czujesz ruznice i zeby miec dokladny obraz o osiagach samochodu to nalezy odniesc sie do przyspieszenia np:100-200 wtedy bedizesz wiedzial co i jak jedzie i dlatego S60 4D jest o wiele sprawniejszym samochodem jak juz ruszy bo :

 

a) jest FWD co znaczy ze ma mniejse straty w napedzie

B) ma 400 Nm przez co wielel lepszy ciag

c) wazy mnej

 

Dla mnie FWD to akurat wada bo jest lepsze tylko na suchej prostej nawierzchni. W każdych innych warunkach lepiej stracić na AWD;) Twoje Audi jest chyba dowodem' date=' że myślisz podobnie:)

 

 

jezeli nie wierzysz to sobie pozycz lub wez na jazde testawa z ciekawosci , bo ja na sile nikgo przekonywac nie bede.

 

A mogę oszukać i nie czekać do wiosny, tylko zabrać go w zimie? ;)

Jeśli dziś czy w przeciągu kilku dni wezmę Volvo na jazdę coś czuje, że szału nie będzie.

 

W rozsądnych pieniądzach w klasie szybkich i trochę małych sedanów można mieć BMW 328 xdrive. Jak nie lubię BMW to z żalem muszę przyznać, że to im wyszło:P

 

piszac male juz wiem wiem ze nie siedziales w tym aucie ' date=' i nowa 3 i nowa ( stara ) A4 urosy i to bradzo nowa 3 jest prawie tak obszerna w srodku jak stara 5 tka , to samo dotyczy A4 co nie zmienia faktu ze dalej samniejsze od legacy , nie dlatego ze sa male tylko dlatego ze legacy jest az niepotrzebie wielekie.

[/quote']

 

Siedziałem, jak na dzisiejsze standardy jest to mały sedan. Ale to jest kwestia gustu, przyzwyczajenia, punktu odniesienia.

Taki teraz trend BMW 5 też jest "niepotrzebnie wielkie" a więc nie tylko Subaru robi duże sedany.

Edytowane przez ajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez dzisiejsze standardy masz na mysli np legacy czy superb bo z tego co wier raszta samochodow segmentu jest podobnej wielkosci zeby nie powiedziec mniejsza.Ta klasa osiagnela juz taka wielkosc ze ciezko znslesc argumenty zeby kupic piatke czy a6.Oczywicie mowi za siebie bo nie mam nikogo rordzinie kto ma 190 cm wzrosu i yo cz ma sie dodatkoe centymetr cy dwa dla tkij osoby ma duze znaczenie.

Co do dwacji o silnikac ja nie porownuje samochodow i ptowadzenia tylko dynamike jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez dzisiejsze standardy masz na mysli np legacy czy superb bo z tego co wier raszta samochodow segmentu jest podobnej wielkosci zeby nie powiedziec mniejsza.Ta klasa osiagnela juz taka wielkosc ze ciezko znslesc argumenty zeby kupic piatke czy a6.Oczywicie mowi za siebie bo nie mam nikogo rordzinie kto ma 190 cm wzrosu i yo cz ma sie dodatkoe centymetr cy dwa dla tkij osoby ma duze znaczenie.

Co do dwacji o silnikac ja nie porownuje samochodow i ptowadzenia tylko dynamike jazdy.

 

Jeśli możesz pisz po Polsku proszę.

ruznice

wier

ze ciezko znslesc

Oczywicie mowi za siebie

rordzinie

wzrosu i yo cz

dodatkoe centymetr cy

tkij

dwacji o silnikac

ptowadzenia

 

Jeśli możesz napisz ten post jeszcze raz bo ja z niego nic nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba turdzi się strasznie wkręcił w ten temat i pisał z telefonu stąd pewnie też ta odosobniona w swym uroku ortografia :lol:

przy - 15 ;-) sorrki ale klawiatura tel jest nie na moje palce :-(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodałbym jeszcze:

bedizesz

mniejse

mailem to szczescie

ze so straszny spaslak

wielel lepszy

legacy jest az niepotrzebie wielekie. itp. Więcej nie chce mi sie sprawdzać.

 

Poza tym ciężko rozmawia się z kimś kto ma ugruntowaną tezę niezależnie od wszystkiego i nie używa zwrotów typu:"moim zdaniem","według mnie","w mojej opinii","mnie się wydaje".

Ja np. dostałem zarzut że oprócz legacy widocznie niczego nie próbowałem skoro go kupiłem.

Otóż w rzeczywistości przed zakupem jeżdziłem i to intensywnie i parokrotnie:

-skodą yeti 2.0 TDi

-countrymanem 1.6 twinscroll

-"kaszkajem" 2.0 dci i 2.0 benz(140KM)

-BMW x1 2.0 diesel-180KM xdrieve automat-bo taki był do jazd

-hyundai i35 jakiś diesel2.0

-Sportage-2.0 automat-diesel

-Audi Q5 2.0 quatro diesel-coś ok.175 KM -nie pamiętam-jedno z bardziej bezpłciowych moich jazd,chyba ze wzgl.na straszną masę auta.

-VW Tiguan 2.0 Tdi 4x4 DSG-tu było całkiem fajnie

-Forester 2.0D-bardzo fajnie

-Forester 2.0 benz.automat-masakra

-honda CRV 2.0 benz

a z osiek-honda Accord 2.0 benz,toyota Avenzis 2.0 benz.

Żaden z tych samochodów porównując to na czym mi zależało w żaden sposób nie mógł równać się z legacy D.

Jestem w stanie w miare dokładnie opisać wrażenia z tych jazd,plusy i minusy.

Piszę to dlatego ,że nie można komuś zarzucać rzeczy których się nie sprawdziło.

 

Co do testów 0-100.

Ja wiem że nie są one bardzo ważnym wykładnikiem czy samochód jest dobry czy nie,jednak o czymś świadczą skoro są powszechnie ujawniane przez wszystkich producentów i wszystkie testy.

testy 0-100 wykonane przez automotomagazine wyglądają na profesjonalne i skutecznie weryfikują dane fabryczne.

Nie można również potępiać wszystkich innych testów w czambuł i wrzucać do jednego wora.Są lepsze i gorsze,sponsorowane i niesponsorowane a ich wyniki często nie pasują do naszego obrazu auta.

Poza tym Subaru jako marka spoza Europy nigdy przez testujących nie jest rozpieszczana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywisie ze mam dlatego zabieram glos , przejedz sie moze jekims Forkiem XT , poprzednim Legacy , STI starszym czy GTekiem moze wtady zrozumiesz dlaczego jestem tak krytyczny wobec nowych modeli zwlaszcza Legacy.

 

Odnosnie krytycyzmu w ostatnim numerze jednego z norweskich czasopism motoryzacyjnych jest duzy test samochodow typu OBK ktore sa tu bardzo popularne.Bezapelacyjnie wygralo nawet nie bede pisal co bo wiadomo , OBK bylo na 5 miejscu zostajac nawet za Passatem Alltrack , krytyke dostalo ze nudny design , slaby silnik w stosunku do masy auta , i kiepskiej jakosci wnetrze.Pochwaly padly za AWD i przestronnosc ale jak widac to nie wystarczylo , tak wiec nie tylko ja mam jakies ale.

 

Odnosnie przyspiesen to podawalem wyzej ile warte sa pomiary przyspieszenia 0-100.To informacja dla laikow ( przez grzecznosc nie napisze jak ty :) ) do tego w manualu i dyszlu gdzie bieg musisz zmienic dwa razy daje niewielka powtarzalnosc a do tego subrowskim 2.0D po 5 razie uwalisz sprzeglo :rolleyes:

Samochodem sie jedzie a nie rusza pelnym gwizdkiem z kazdzych swiatel moze zeby ci to lepiej nakreslic podam ci inny przyklad.Na piapierze moje TFSI ma ok. 6.6 do 100 ,wynik podobny do Lanosa WRX.Do setki bo powyzej miedzy tymi samochodami jest przepasc,subaru odjezdza jak chce wiec jezeli nie jestes w stanie zrozumiec faktu ze czas 0-100 nie odzwierciedla w pelni osiagow samochodu ja zakoncze ta pelnike ktora zwyczajnie przestanie miec sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że nie są one bardzo ważnym wykładnikiem czy samochód jest dobry czy nie,jednak o czymś świadczą...

 

...wiec jezeli nie jestes w stanie zrozumiec faktu ze czas 0-100 nie odzwierciedla w pelni osiagow samochodu ja zakoncze ta pelnike ktora zwyczajnie przestanie miec sens.

:question:

 

Odnosnie krytycyzmu w ostatnim numerze jednego z norweskich czasopism motoryzacyjnych jest duzy test samochodow typu OBK ktore sa tu bardzo popularne.Bezapelacyjnie wygralo nawet nie bede pisal co bo wiadomo , OBK bylo na 5 miejscu

Niech zgadnę1.Volvo 2.Saab(pewnie jakiś 4x4 mają 3.audi4.VW 5.OBK(zamiast saba może opel albo BMW)

Ty naprawdę sądziłeś że w skandynawskim teście wygra japończyk?

Jeśli było dużo więcej samochodów do testu a OBK zajął 5 to myśle że nie jest żle.

 

To informacja dla laikow ( przez grzecznosc nie napisze jak ty :) )

Ależ oczywiście że jestem laikiem.

Jestem użytkownikiem z dużym przebiegiem i 27-letnim doświadczeniem jako kierowca i jako taki mam prawo do oceny samochodów którymi dotychczas przyszło mi jeżdzić i testować.Jak dotąd legacy biorąc wypadkową wszystkich moich potrzeb nie ma sobie równych,a odnosząc się do promowanej przez Ciebie firmy to jazda Q5 była prawie tak bezpłciowa jak jazda Kia Sportagem,no może w Audi było więcej słońca.Przyjemność z jazdy i poczucie jedności z samochodem miałem jedynie jadąc Legacem,X1(innych BMW nie prowadziłem osobiście), i jeszcze Acordem.X1 nie kupiłem bo "za ciasno jak na tak drogo".Volvo nie prowadziłem.Głównie na podstawie mojego samopoczucia i doznań podczas jazdy kupiłem Legacy którym już zrobiłem ok53K nie mając żadnych problemów ze sprzęgłem ani żadnych innych poważnych,chociaż Honda pod względem niezawodności jest jeszcze lepsza.

PS.

Moim auto marzeniem jest STI , EVO albo jakiś tylnonapędowy sportowiec ale jako trzeci samochód,więc nie wiem czy kiedyś dam radę to ziścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma piernik do wiatraka ze skandynawia jak norwegia nie produkuje zadnego z tych samochodow jest za to razem ze szwajcaria jednym z najwiekszych odbiorcow tego typu aut na swiecie.wygralo wiadomo co za to strasznieskarcili superba.

 

Odnosnie bycia laikiem to sa stwierdziles pare stron wczesniej ze na motoryzacji sie za bardzo nie znasz , moj tesc ma prawo jazdy od 50 lat a na motoryzacji sie kompletnie nie zna ale jest czloeiekiem starej daty wic skoro sie na czyms nie zna to nie medrkuje , a jest to cecha ktora zanika w dzisiejszym speczenstwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@stach1111, @@ajax,

 

Panowie, pojeździcie tyle lat i tyloma samochodami co Paweł ( @@turdziGT ) to się może mniej będziecie napinać. Obstawiam w ciemno, że jak Paweł jeździł swoim pierwszym GTczkiem to...nie bardzo mieliście świadomość, że taka marka jak Subaru w ogóle istnieje. I kończąc : jeżeli miałbym kupować nowego dyszla, to z całą pewnością opinia Pawła byłaby dla mnie miarodajna, Wasza zaś oraz sponsorowanych "testów" via Youtube z całą pewnością nie.

 

I wcale nie chodzi o tzw. kombatanctwo a o to, jakie treści i w jakim stopniu weryfikowalne Paweł przez tyle lat (10 a może i więcej ?) przekazywał na TheForum.

 

Co do błędów - z całą pewnością należy pisać starannie ale wyciąganie tego (jako argumenty dyskredytującego oponenta) w tzw. gorących miejscach dyskusji uważam za przejaw małostkowości i elementarnego braku kultury.

 

W temacie - Subaru to rewelacyjne auta, nie stoi to jednak w opozycji do stwierdzenia, że są lepsze. Pod jakimkolwiek względem. I żeby nie było - pisze to człowiek jeżdżący 14 letnim uturbionym Forkiem, który po podliczeniu 6-letnich wydatków na tenże Rydwan, wyszedł na cenę 2-3 letniego STi. I nie żałuję ani grosza z wydanej kasy. Nowego Subaru, jak na ten moment, bym nie kupił. Ducha brak ;)

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Edytowane przez Grzesiek_67
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu też nie taki zły "kwiatek" ;)

 

Jeśli KIA nie ma w trzech najdroższych modelach takiego silnika wątpię, żeby montowali go w picanto;)

 

Panowie, pojeździcie tyle lat i tyloma samochodami co Paweł ( @turdziGT ) to się może mniej będziecie napinać. Obstawiam w ciemno, że jak Paweł jeździł swoim pierwszym GTczkiem to...nie bardzo mieliście świadomość, że taka marka jak Subaru w ogóle istnieje. I kończąc : jeżeli miałbym kupować nowego dyszla, to z całą pewnością opinia Pawła byłaby dla mnie miarodajna, Wasza zaś oraz sponsorowanych "testów" via Youtube z całą pewnością nie.

 

Z całym szacunkiem natomiast, skąd wiesz iloma samochodami kto jeździł? Cieszę się że szanujesz opinię trudziegoGT jako najlepszego eksperta od motoryzacji, i próbę dyskusji z nim traktujesz jako napinanie się. Gwarantuję Ci, że moja znajomość Subaru i konkurencji idzie daleko poza sponsorowane testy na youtube.pl ;) Zostały one użyte jako konkretny argument. Natomiast kolega TrudziGT kiedy testy są niespónje z jego opinią je dyskredytuje(Volvo). Natomiast kiedy są spójne wtedy sam podaje je jako argument.

 

I wcale nie chodzi o tzw. kombatanctwo a o to, jakie treści i w jakim stopniu weryfikowalne Paweł przez tyle lat (10 a może i więcej ?) przekazywał na TheForum.

 

Na forum jestem krócej natomiast co do trudziGT wyrobiłem sobie opinię po dyskusji na temat akcyzy/podatków cen WRX, STI, GTI i innych samochodów. Dziwnym trafem kiedy zostało wyliczone, że nie ma racji przestał się w temacie odzywać. Wcześniej oczywiście różne ciekawe kwiatki wypisywał.

 

Tak samo w tym wątku do wypowiedzi o AWD w kontekście że stare Subaru były lepsze, również nie wypowiedział się pomimo, że zarzucił "zdradę w kontekście AWD" co prawdą nie jest.

 

Wybacz ale również mam prawo do wyrabiania sobie opinii może nie przez 10 lat. Ale na forum od wczoraj nie jestem.

 

Co do błędów - z całą pewnością należy pisać starannie ale wyciąganie tego (jako argumenty dyskredytującego oponenta) w tzw. gorących miejscach dyskusji uważam za przejaw małostkowości i elementarnego braku kultury.

 

Pisanie kolejnego z rzędu posta ze potwornymi błędami + brak polskich znaków odczytuję jako elementarny brak kultury. Wybacz ale ja tamtej wypowiedzi nie jestem w stanie zrozumieć. Dopóki były jakoś czytelne przymykałem oko.

Chyba turdzi się strasznie wkręcił w ten temat i pisał z telefonu stąd pewnie też ta odosobniona w swym uroku ortografia :lol:

przy - 15 ;-) sorrki ale klawiatura tel jest nie na moje palce :-(

 

Czy będziesz uprzejmy poprawić wypowiedź tak, żeby była czytelna?

 

 

W temacie - Subaru to rewelacyjne auta, nie stoi to jednak w opozycji do stwierdzenia, że są lepsze. Pod jakimkolwiek względem. I żeby nie było - pisze to człowiek jeżdżący 14 letnim uturbionym Forkiem, który po podliczeniu 6-letnich wydatków na tenże Rydwan, wyszedł na cenę 2-3 letniego STi. I nie żałuję ani grosza z wydanej kasy. Nowego Subaru, jak na ten moment, bym nie kupił. Ducha brak ;)

 

Twoje święte prawo. Jeśli jesteś zadowolony to kupowanie nowego jest bez sensu.

 

A co ma piernik do wiatraka ze skandynawia jak norwegia nie produkuje zadnego z tych samochodow jest za to razem ze szwajcaria jednym z najwiekszych odbiorcow tego typu aut na swiecie.wygralo wiadomo co za to strasznieskarcili superba.

 

To jak to jest z tym onanizowaniem się przed gazetkami. Są one jakkolwiek miarodajne? Czy są miarodajne tylko jak Tobie pasuje?

 

 

TurdziGT - Czy dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź. Według Twojego odczucia wcześniejsze modele Legacy/OBK /Forestera "prowadzi" się lepiej niż obecne ?

 

TrudziGT Ci nie odpowie taka jego taktyka;)

Edytowane przez ajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast kolega TrudziGT kiedy testy są niespónje z jego opinią je dyskredytuje(Volvo). Natomiast kiedy są spójne wtedy sam podaje je jako argument.

:thumbup::bowdown::puchar:

 

Pisanie kolejnego z rzędu posta ze potwornymi błędami + brak polskich znaków odczytuję jako elementarny brak kultury.

:applause:

 

I kończąc : jeżeli miałbym kupować nowego dyszla, to z całą pewnością opinia Pawła byłaby dla mnie miarodajna,

To jak będziesz kupował nowego dyszla to daj sobie spokój z jazdami testowymi,dzwoń prosto do Pawła TurdziGT On Ci wybierze.Albo lepiej zapytaj mnie to ja Ci powiem co Ci wybierze TurdziGT. ;)

 

Natomiast ja-laik kiedy dane mi będzie brać kolejną już furkę umówie się na ok.10 jazd doprowadzając do "womitów" kolejnych sprzedawców,przeczytam większość testów polsko i angielsko języcznych,zajrzę na różne fora w tym zagraniczne oraz zaciągnę opinię od kolegów z Forum SIP.Tak postępuję zawsze kupując cokolwiek-samochód ,maszynę do chleba,laptop,narty,telefon,kosiarkę,odśnieżarkę,telewizor itd.Ale zawsze najważniejsze są moje odczucia bo dziennie w samochodzie przebywam dość długo i muszę mieć swój własny komfort psycho-fizyczny.

Kolega turdziGT pewnie jest doświadczonym fachowcem (mam nadzieję że nie tylko stażem na Forum i tym że często pożycza samochody) w dziedzinie motoryzacji ale dyskutować to niestety nie potrafi,stawiając tezy jedynie słuszne i nie podlegające dyskusji.Nie zna zwrotu-"moim zdaniem" itp..A Kiedy widzi niewygodne argumenty-odwraca kota ogonem.

 

Abstrahując od bezsensownych sporów,w dzisiejszych czasach jest tak olbrzymi wybór aut w tym i tych z napędem 4X4,różniących się zasadniczo lub w detalach i to właśnie te różnice powodują to że każdy potencjalny nabywca może dopasować swoje auto do własnych upodobań.I tak powinno być bo najważniejsze jest zadowolenie kierowcy i poczucie tego że samochód w pełni spełnia jego oczekiwania.

Kończąc pojednawczo,pragnę nadmienić iż moim zdaniem:OBECNY LEGACY D TO ŚWIETNA FURA!!! :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...