Skocz do zawartości

byla avensis - bedzie subaru impreza diesel


lmilczarek

Rekomendowane odpowiedzi

Sugeruję, że podnoszenie mocy box`ami jest gówniane...

 

to taki "chip dla ubogich"(nikomu Broń Boże nie wytykając). Dobre rozwiązanie dla autek na gwarancji, niemniej jest kolosalna różnica z "z i bez". Wiadomo, że kompletny mapping to inna bajka. Ale też inna kasa. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sugerujesz, że ten silnik jest tak gówniany, że nawet minimalne podniesienie mocy jest go w stanie zniszczyć? Przesadzasz.

silnik nie jest zbyt solidny, szczególnie w porównaniu do 1.9tdi (widziałem rozebrane i rozmawiałem z człowiekiem który je naprawia), lekki program i wywalenie DPF-a powinien jednak wytrzymać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Szwajcarii jest oficjalnie Boxer S 180 KM 400 Nm na Gwarancji . Czyli mozna !! z DPF :!:

przeglądam właśnie subaru.ch i nie ma w specyfikacji 2.0d z 180PS skąd masz takie info?

poza tym to lipa mały wybór nie ma legacy Spec-B ani H6 ani 2.5T a inne wersje maja marne osiągi w porównaniu do Audi czy BMW nie rozumiem takie polityki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avensis 2.2 150 KM uszczelka pod glowica leci i naprawa 20 000 pln

 

To ona ze złota jest?

Robiłem uszczelkę i planowanie głowicy w styczniu w ASO w Warszawie (Toyota auris) i zapłaciłem poniżej 4000 pln brutto.

Silnik 1.4 D4D

Do tego doszła jeszcze regeneracja wtrysków bo się przegrzały - 1800 pln

 

Do 20000 bardzo daleko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avensis 2.2 150 KM uszczelka pod glowica leci i naprawa 20 000 pln

 

To ona ze złota jest?

Robiłem uszczelkę i planowanie głowicy w styczniu w ASO w Warszawie (Toyota auris) i zapłaciłem poniżej 4000 pln brutto.

Silnik 1.4 D4D

Do tego doszła jeszcze regeneracja wtrysków bo się przegrzały - 1800 pln

 

Do 20000 bardzo daleko

w 2.2d4d chyba opadaja tuleje, podobnie jak w 3.0DTI V6 Opla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avensis 2.2 150 KM uszczelka pod glowica leci i naprawa 20 000 pln

 

To ona ze złota jest?

Robiłem uszczelkę i planowanie głowicy w styczniu w ASO w Warszawie (Toyota auris) i zapłaciłem poniżej 4000 pln brutto.

Silnik 1.4 D4D

Do tego doszła jeszcze regeneracja wtrysków bo się przegrzały - 1800 pln

 

Do 20000 bardzo daleko

w 2.2d4d chyba opadaja tuleje, podobnie jak w 3.0DTI V6 Opla

 

 

tak walsnie tuleje w bloku zmieniaja polozenie i wymienic trzeba wszystko.

 

-- N mar 11, 2012 11:54 pm --

 

zakup subaru z hakiem holowniczym - jakie uwagi macie ? czy targanie przyczepki mogło go "naruszyć" ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 D Boxer rocznik 2008 - I połowa 2009 wady:

1. Świece żarowe: około 100 tys km wytrzymują ale można wymienić na nowsze o innej budowie o większej żywotności.

2. Wtryski coś koło tego co świece żarowe może do 150 tys mogą dociągnąć i w tych rocznikach są Denso. Są lepsze zamiennik.

3. Łożyska tył: około 100 tys km wytrzymują

4. Akumulator: 3 lata i do wymiany

5. Na zimnym silniku, przede wszystkim zimą, jest głośny: tzn wyraźnie słychać metaliczny stukot ale u mnie dziwne tylko na ON z Shella jest cichy ...

 

Uporanie się z punktami 1 do 4 to koszt 5 500 zł brutto, przynajmniej tyle to mnie kosztowało. Zaznaczyć trzeba, że moja żona z Forkiem się nie cacka: troszkę spotkań offroadowych, SJS I i II stopień, terenowa na Plejadach i takie tam zabawy w śniegu.

 

Radziłbym sprawdzić autko pod kątem wykonania tych rzeczy co wymieniłem. Jeśli były zrobione te typowe usterki to w zasadzie nie będą występować jakieś inne niespodzianki. Jak to mówią: JEŹDZIĆ! :mrgreen:

 

Acha i polecam zabawę z mapami - nie chiptuning: znacznie poprawia pracę turbo (redukcja pików ciśnienia) i faktycznie można bezpiecznie uzyskać 180 KM i około 410 Nm. Nie wpływa to negatywnie na żywotność sprzęgła, należy przestrzegać nie przekraczania nadmiernie prędkości katalogowej 186 km/h, powiedzmy że 190 km/h nie zaszkodzi. 200 km/h przez godzinę i tak kilkanaście tysięcy kilometrów może skończyć się niespodzianką :shock:

 

Na trasie pali nam średnio 6,6 litra/100 km przy założeniach: 180 km autostrada do 160 km/h, reszta czyli około 270 km/h zwykłe drogi i prędkość nie większa jak 120 km/h. Trasa Poznań-Łomża.

Będąc na wakacjach zjechaliśmy pół Europy w drodze do Norwegii: 5000 km i spalanie 5,8 litra /100 km z tego około połowy autostrady.

 

Mam takie auto więc pewnie dziwią się niektórzy że nie zachwalam a tylko wskazuje na wady: swojego w życiu nie sprzedam! Jest zajebisty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakup. Przyznaje się, że jeszcze nie wymieniałem - sorka za skrót ale faktycznie byłem zdecydowany na wymianę - ale przypuszczam, że po następnej zimie będę musiał to zrobić. Uwzględniłem tylko koszt wtrysków - robocizna miała być wraz z wymianą świec ale stwierdzono że jeszcze nie ma sensu. Na wiosnę zrobię czyszczenie układu paliwowego, komór spalania i w tym wtrysków i zobaczymy co to da. Koszty wymiany tylko wtrysków nie znam.

Chciałbym zaznaczyć, że jakiegoś zdecydowanego pogorszenia pracy silnika nie ma ale znam problemy z innych marek - decydujący tutaj wpływ ma jakość ON, z którym ponoć u nas w kraju jest tak sobie i niestety chyba coś w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie wtryski ???? w toyocie jest podobnie okolo 100 tys km i wtryski do wymiany w aso jedna sztuka z programowaniem 3300 PLN razy 4 ....

Łącznie wychodzi 13200zł też slyszałem podobnie o subaru ciekawe czy to prawda? jeśli tak to używki subaru diesle powinny być w przyszłości tanie w zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącznie wychodzi 13200zł też slyszałem podobnie o subaru ciekawe czy to prawda?

 

jeszcze sie nie spotkałem z wym. wtryskow a kilka aut z sewisu ma ponad 160 tys km...

 

Ja nadygałem 100 tys km. Póki co wszytko gra. Jeżdżę i nawet o tym nie myślę. Jednak staram się zwracać uwagę na to co leję do baku i dobrze wygrzewać silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pulsacji czego?

Jakie to ma znaczenie? Wiadomo, że fabryka wypuszcza auta ze zdefektowanym softem udzielając na nie gwarancji. Na szczęście są jeszcze na tym świecie ludzie, co potrafią skroić nowy soft na wymiar i zaoszczędzić nam ciężkich awarii za drobną opłatą :mrgreen::mrgreen:

 

A tak na serio, to pewnie chodziło o:

Acha i polecam zabawę z mapami - nie chiptuning: znacznie poprawia pracę turbo (redukcja pików ciśnienia)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...