Markus Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Sugeruję, że podnoszenie mocy box`ami jest gówniane... to taki "chip dla ubogich"(nikomu Broń Boże nie wytykając). Dobre rozwiązanie dla autek na gwarancji, niemniej jest kolosalna różnica z "z i bez". Wiadomo, że kompletny mapping to inna bajka. Ale też inna kasa. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Sugerujesz, że ten silnik jest tak gówniany, że nawet minimalne podniesienie mocy jest go w stanie zniszczyć? Przesadzasz. silnik nie jest zbyt solidny, szczególnie w porównaniu do 1.9tdi (widziałem rozebrane i rozmawiałem z człowiekiem który je naprawia), lekki program i wywalenie DPF-a powinien jednak wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 w Szwajcarii jest oficjalnie Boxer S 180 KM 400 Nm na Gwarancji . Czyli mozna !! z DPF :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszOBK Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Witajcie !!! wiem ze impreza diesel 2.0L ładnie cyka i nie trzesie - boxer , pali 6.0, avensis 2.2 150 KM [...] k a t a s t r o f a !!!! toyota sorry to juz nie jest japonskie auto. Napisz to jeszcze w jakimś innym wątku, bo fajnie się czyta. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 w Szwajcarii jest oficjalnie Boxer S 180 KM 400 Nm na Gwarancji . Czyli mozna !! z DPF :!: przeglądam właśnie subaru.ch i nie ma w specyfikacji 2.0d z 180PS skąd masz takie info? poza tym to lipa mały wybór nie ma legacy Spec-B ani H6 ani 2.5T a inne wersje maja marne osiągi w porównaniu do Audi czy BMW nie rozumiem takie polityki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 w Szwajcarii jest oficjalnie Boxer S 180 KM 400 Nm na Gwarancji . Czyli mozna !! z DPF :!: przeglądam właśnie subaru.ch i nie ma w specyfikacji 2.0d z 180PS skąd masz takie info? Było o sprawie tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 avensis 2.2 150 KM uszczelka pod glowica leci i naprawa 20 000 pln To ona ze złota jest? Robiłem uszczelkę i planowanie głowicy w styczniu w ASO w Warszawie (Toyota auris) i zapłaciłem poniżej 4000 pln brutto. Silnik 1.4 D4D Do tego doszła jeszcze regeneracja wtrysków bo się przegrzały - 1800 pln Do 20000 bardzo daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 avensis 2.2 150 KM uszczelka pod glowica leci i naprawa 20 000 pln To ona ze złota jest? Robiłem uszczelkę i planowanie głowicy w styczniu w ASO w Warszawie (Toyota auris) i zapłaciłem poniżej 4000 pln brutto. Silnik 1.4 D4D Do tego doszła jeszcze regeneracja wtrysków bo się przegrzały - 1800 pln Do 20000 bardzo daleko w 2.2d4d chyba opadaja tuleje, podobnie jak w 3.0DTI V6 Opla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 w Szwajcarii jest oficjalnie Boxer S 180 KM 400 Nm na Gwarancji . Czyli mozna !! z DPF :!: To chyba jakaś inicjatywa Dealera :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 w Szwajcarii jest oficjalnie Boxer S 180 KM 400 Nm na Gwarancji . Czyli mozna !! z DPF :!: To chyba jakaś inicjatywa Dealera :?: raczej tak, nasz rodzimy nie-ASO mógłby wyjść z podobna inicjatywa ale podejżewam jest za słaby finansowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 avensis 2.2 150 KM uszczelka pod glowica leci i naprawa 20 000 pln To ona ze złota jest? Robiłem uszczelkę i planowanie głowicy w styczniu w ASO w Warszawie (Toyota auris) i zapłaciłem poniżej 4000 pln brutto. Silnik 1.4 D4D Do tego doszła jeszcze regeneracja wtrysków bo się przegrzały - 1800 pln Do 20000 bardzo daleko w 2.2d4d chyba opadaja tuleje, podobnie jak w 3.0DTI V6 Opla tak walsnie tuleje w bloku zmieniaja polozenie i wymienic trzeba wszystko. -- N mar 11, 2012 11:54 pm -- zakup subaru z hakiem holowniczym - jakie uwagi macie ? czy targanie przyczepki mogło go "naruszyć" ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 2.0 D Boxer rocznik 2008 - I połowa 2009 wady: 1. Świece żarowe: około 100 tys km wytrzymują ale można wymienić na nowsze o innej budowie o większej żywotności. 2. Wtryski coś koło tego co świece żarowe może do 150 tys mogą dociągnąć i w tych rocznikach są Denso. Są lepsze zamiennik. 3. Łożyska tył: około 100 tys km wytrzymują 4. Akumulator: 3 lata i do wymiany 5. Na zimnym silniku, przede wszystkim zimą, jest głośny: tzn wyraźnie słychać metaliczny stukot ale u mnie dziwne tylko na ON z Shella jest cichy ... Uporanie się z punktami 1 do 4 to koszt 5 500 zł brutto, przynajmniej tyle to mnie kosztowało. Zaznaczyć trzeba, że moja żona z Forkiem się nie cacka: troszkę spotkań offroadowych, SJS I i II stopień, terenowa na Plejadach i takie tam zabawy w śniegu. Radziłbym sprawdzić autko pod kątem wykonania tych rzeczy co wymieniłem. Jeśli były zrobione te typowe usterki to w zasadzie nie będą występować jakieś inne niespodzianki. Jak to mówią: JEŹDZIĆ! Acha i polecam zabawę z mapami - nie chiptuning: znacznie poprawia pracę turbo (redukcja pików ciśnienia) i faktycznie można bezpiecznie uzyskać 180 KM i około 410 Nm. Nie wpływa to negatywnie na żywotność sprzęgła, należy przestrzegać nie przekraczania nadmiernie prędkości katalogowej 186 km/h, powiedzmy że 190 km/h nie zaszkodzi. 200 km/h przez godzinę i tak kilkanaście tysięcy kilometrów może skończyć się niespodzianką :shock: Na trasie pali nam średnio 6,6 litra/100 km przy założeniach: 180 km autostrada do 160 km/h, reszta czyli około 270 km/h zwykłe drogi i prędkość nie większa jak 120 km/h. Trasa Poznań-Łomża. Będąc na wakacjach zjechaliśmy pół Europy w drodze do Norwegii: 5000 km i spalanie 5,8 litra /100 km z tego około połowy autostrady. Mam takie auto więc pewnie dziwią się niektórzy że nie zachwalam a tylko wskazuje na wady: swojego w życiu nie sprzedam! Jest zajebisty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Izotom fajny rzetelny opis, przyda sie bo chce namowic mame na lekko używana impreze diesel a chciałbym uniknać kosztownych napraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Uporanie się z punktami 1 do 4 to koszt 5 500 zł brutto, przynajmniej tyle to mnie kosztowało. Powyższe koszty zawierają wymianę wtrysków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Zakup. Przyznaje się, że jeszcze nie wymieniałem - sorka za skrót ale faktycznie byłem zdecydowany na wymianę - ale przypuszczam, że po następnej zimie będę musiał to zrobić. Uwzględniłem tylko koszt wtrysków - robocizna miała być wraz z wymianą świec ale stwierdzono że jeszcze nie ma sensu. Na wiosnę zrobię czyszczenie układu paliwowego, komór spalania i w tym wtrysków i zobaczymy co to da. Koszty wymiany tylko wtrysków nie znam. Chciałbym zaznaczyć, że jakiegoś zdecydowanego pogorszenia pracy silnika nie ma ale znam problemy z innych marek - decydujący tutaj wpływ ma jakość ON, z którym ponoć u nas w kraju jest tak sobie i niestety chyba coś w tym jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 no wlasnie wtryski ???? w toyocie jest podobnie okolo 100 tys km i wtryski do wymiany w aso jedna sztuka z programowaniem 3300 PLN razy 4 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 no wlasnie wtryski ???? w toyocie jest podobnie okolo 100 tys km i wtryski do wymiany w aso jedna sztuka z programowaniem 3300 PLN razy 4 .... Łącznie wychodzi 13200zł też slyszałem podobnie o subaru ciekawe czy to prawda? jeśli tak to używki subaru diesle powinny być w przyszłości tanie w zakupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Diesel do ZŁO Tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Łącznie wychodzi 13200zł też slyszałem podobnie o subaru ciekawe czy to prawda? jeszcze sie nie spotkałem z wym. wtryskow a kilka aut z sewisu ma ponad 160 tys km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Łącznie wychodzi 13200zł też slyszałem podobnie o subaru ciekawe czy to prawda? jeszcze sie nie spotkałem z wym. wtryskow a kilka aut z sewisu ma ponad 160 tys km... Ja nadygałem 100 tys km. Póki co wszytko gra. Jeżdżę i nawet o tym nie myślę. Jednak staram się zwracać uwagę na to co leję do baku i dobrze wygrzewać silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczek03 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Jak będzie miał rozsądny (oryginalny) przebieg poniżej 200 tys km, to nic nie powinno się wydarzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 w tunning 44 powiedziano mi o szkodliwej pulsacji ,ktora ciezko wyelimnowac (koszt 4000) w avensis 1000 pln ktos ma z tym problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 o szkodliwej pulsacji pulsacji czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmilczarek Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 pulsacji cisnienia w railu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 pulsacji czego? Jakie to ma znaczenie? Wiadomo, że fabryka wypuszcza auta ze zdefektowanym softem udzielając na nie gwarancji. Na szczęście są jeszcze na tym świecie ludzie, co potrafią skroić nowy soft na wymiar i zaoszczędzić nam ciężkich awarii za drobną opłatą A tak na serio, to pewnie chodziło o: Acha i polecam zabawę z mapami - nie chiptuning: znacznie poprawia pracę turbo (redukcja pików ciśnienia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się