Skocz do zawartości

SUBARU XV


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

od kiedy mozna testowac?

 

Powinny dotrzeć do nas w kwietniu albo podjechać do SIP ale tam mają egzemplarze przedprodukcyjne więc nieco inne specyfikacje niż te, które będą dostępne.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inne specyfikacje- tzn inaczej jezdza? czy chodzi o wyposazenie srodka?

 

generalnie auta, które mieliśmy do wglądu/testu były egzemplarzami przedprodukcyjnymi co oznacza, że te co najlepsze dopiero przed nami 8)

Wyposażenie było bardzo zbliżone do polskiej specyfikacji. A czy inaczej jeżdżą? Jeżdżą b. dobrze, ale może będę jeździć jeszcze lepiej :shock:

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale jeżeli X1 postrzegamy jako PREMIUM to XV zdecydowanie do tej samej klasy należy (a w tym przypadku sporo przewyższa ;) )

 

Ja rozumiem "polityczną poprawność", ale... nie przesadzajmy :)

Uczciwie trzeba przyznać, że X1 ma dużo słabsze wykończenie, niż pozostałe modele BMW, ale nie samym wykończeniem człowiek żyje :) Jako przykład mogę podać choćby.... Subaru :mrgreen: które jakoś przez wiele lat również odbiegało (i to bardzo IMHO) klasą wykończenia od innych marek, a jakoś je wszyscy kochamy, kupowaliśmy i pewnie będziemy kupować.

Dla mnie tutaj problemem jest choćby wspomniana kwestia silników, najsłabsze X1 ma pewnie więcej mocy, niż najmocniejsze XV? (chociaż mogę się mylić). Nie siedzę też w BMW tak mocno, ale pewnie ma pakiet z 5-letnią gwarancją i obsługą. Silniki dużo powyżej 200 koni, fajne gadżety do zamówienia.

Ja też kocham Subarkę, ale, podkręślę, że moim zdaniem, do BMW to jeszcze jest kawałek...

 

Sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej, gdyby Subaru nadal posiadało w swojej ofercie dużo mocnych silników, zamiast iść w zupełnie innym kierunku (ale jak wiadomo cel jest jeden - sprzedaż)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie XV do BMW, Audi itd. nie ma sensu. W markach premium liczy się głównie... marka, a nie detale wyposażenia czy jak co jeździ. Może i BMW X1 być kiepskie ale ktoś to kupuje bo chce mieć BMW - inne modele robią prestiż. Myślę, że takie jest rozumowanie zdecydowanej większości kupujących

 

Jak dla mnie XV to fajne autko, gabarytowo podobne jak stary forester więc dla mnie OK. Natomiast ceny wydają się wysokie jak na kompaktowego SUVA, a przy obecnym kursie euro to w ogóle można zapomnieć - wersja z dieslem wychodzi ze 120.000. O braku dobrej oferty benzynowej tyle już zrzędzimy że nie ma nawet co wspominać :wink: trzeba poczekać ze 2 lata i moze być dużo lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie siedzę też w BMW tak mocno, ale pewnie ma pakiet z 5-letnią gwarancją i obsługą. Silniki dużo powyżej 200 koni, fajne gadżety do zamówienia.

Właśnie problem jest taki, że detale dla których się kupuje BMW w X1 nie są oferowane. Dla mnie elementem obowiązkowym w BMW są fotele komfortowe, których w X1 nie ma za żadną dopłatą. Nie mówiąc już o aktywnym układzie kierowniczym, dynamicznym zawieszeniu i innych gadżetach. Nawigacja, bluetooth i inne elementy są obecnie oferowane dość powszechnie. X1-ka jest w mojej ocenie 'czarną owcą' w ofercie BMW...a przecież można zrobić fajne, nieduże auto czego przykładem jest 1-ka.

 

Patrząc na silniki, to owszem jest 2-litrowa benzyna xDrive28i i to tyle...reszta Diesle, z których tylko jeden ma lepszą charakterystykę i większy moment od Subarowskiego. Zwracam tutaj uwagę, że w obecny SBD ma zmienioną charakterystykę, maksymalny moment jest dostępny już od 1600 obr./min.

 

Sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej, gdyby Subaru nadal posiadało w swojej ofercie dużo mocnych silników

Miejmy nadzieję, że niedługo w ofercie pojawią się ponownie turbodoładowane benzyny :).

 

Może i BMW X1 być kiepskie ale ktoś to kupuje bo chce mieć BMW - inne modele robią prestiż.

O właśnie.

 

W markach premium liczy się głównie... marka, a nie detale wyposażenia czy jak co jeździ.

Tutaj się nie zgodzę :roll:. Marka premium oferuje przede wszystkim możliwość skrojenia auta dokładnie pod potrzeby użytkownika. Aby było to możliwe, oferta silników oraz wyposażenia musi być bardzo szeroka. Ponadto, niektóre 'gadżety' muszą być na tyle skomplikowane i drogie, aby nie było możliwości ich wprowadzenia w markach nie-premium (np. termowizja etc.). W końcu marka premium musi się czymś wyróżniać ;).

 

 

Co by nie powiedzieć, taka X-Piątka z 2.0 litrową benzyną i CVT dla żonki idealna :). A za rok, kto wie ile EURO będzie kosztować, może 3, może 6 zł... :roll: Pamiętajcie, że za BMW, tudzież Audi także płacimy w EURO !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem chwilę temu w salonie Mazdy. Pytałem o CX 5. Będą mieli w lutym. Cena od 90 tyś zł za ośkę aż po 140 tyś zł za full opcję z napędem na cztery koła. Diesel dopiero w II połowie roku. Podstawowy i bodajże jedyny silnik benzynowy 2.0 140KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dziś przy okazji wizyty w serwisie możliwość obejrzenia pomarańczowego XV.

Wygląda dużo lepiej na żywo niż na zdjęciach, na których z resztą tez źle nie wypada.

Autko ma ładne proporcje i sensowny jak na polskie drogi prześwit.

W środku wygląda jak nowe Legacy/Outback.

Z ciekawostek które wyłapałem - inny system nawigacyjny niż w dotychczasowych Subaru - mapy na karcie SD,

fabryczne DRL - światła do jazdy dziennej wkomponowane w halogeny, całkiem rozsądny bagażnik.

Trochę żałuje że zrezygnowali z "kurnika"

 

Dziękuję ASO A. Koper za możliwość oględzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej mnie to auto przekonuje :D , do pełni szczęscia brakuje mi tylko silnika z turbo, oczywiście benzyna :roll: .

Nie za duży , nie za mały, taki szyty na miare :D , bardzo mi odpowiada . Chyba sie skusze , i może wymienie Forka :twisted:

Ale najpierw sie musze przejechać 2,0 benzyna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem chwilę temu w salonie Mazdy. Pytałem o CX 5. Będą mieli w lutym. Cena od 90 tyś zł za ośkę aż po 140 tyś zł za full opcję z napędem na cztery koła. Diesel dopiero w II połowie roku. Podstawowy i bodajże jedyny silnik benzynowy 2.0 140KM.

 

Dane techniczne mówią o mocy 165 KM i momencie 210 Nm (silnik współpracujący z automatyczną skrzynią biegów będzie odrobinę słabszy: 160 KM i 208 Nm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inne specyfikacje- tzn inaczej jezdza? czy chodzi o wyposazenie srodka?

 

generalnie auta, które mieliśmy do wglądu/testu były egzemplarzami przedprodukcyjnymi co oznacza, że te co najlepsze dopiero przed nami 8)

Wyposażenie było bardzo zbliżone do polskiej specyfikacji. A czy inaczej jeżdżą? Jeżdżą b. dobrze, ale może będę jeździć jeszcze lepiej :shock:

:)

 

Jak wrażenia z jazdy automatem? Będziecie mieli do testów MT?

Kiedy można się spodziewać broszur z wyposażeniem wersji, jeszcze w tym roku czy w styczniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy można się spodziewać broszur z wyposażeniem wersji, jeszcze w tym roku czy w styczniu?

 

Kiedy dostępne będą polskie cenniki?

 

lada chwila powinny ukazać się na stronie :idea:

 

Na niemieckiej stronie Subaru cenniki są już dostępne: www.subaru.de/fileadmin/downloads/model ... ospekt.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niemieckiej stronie Subaru cenniki są już dostępne: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... ospekt.pdf

 

Ceny takie jak podane wyżej w wątku.

Według specyfikacji warto chyba dopłacić do Comfort, a dodatki w Exclusiv to nawigacja, szyberdach, dostęp bez kluczyka i ksenony ( :? szkoda ze nie w Comfort).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...