giepa Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 od kiedy mozna testowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 od kiedy mozna testowac? Powinny dotrzeć do nas w kwietniu albo podjechać do SIP ale tam mają egzemplarze przedprodukcyjne więc nieco inne specyfikacje niż te, które będą dostępne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 inne specyfikacje- tzn inaczej jezdza? czy chodzi o wyposazenie srodka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 inne specyfikacje- tzn inaczej jezdza? czy chodzi o wyposazenie srodka? generalnie auta, które mieliśmy do wglądu/testu były egzemplarzami przedprodukcyjnymi co oznacza, że te co najlepsze dopiero przed nami 8) Wyposażenie było bardzo zbliżone do polskiej specyfikacji. A czy inaczej jeżdżą? Jeżdżą b. dobrze, ale może będę jeździć jeszcze lepiej :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Sorry ale jeżeli X1 postrzegamy jako PREMIUM to XV zdecydowanie do tej samej klasy należy (a w tym przypadku sporo przewyższa ) Ja rozumiem "polityczną poprawność", ale... nie przesadzajmy Uczciwie trzeba przyznać, że X1 ma dużo słabsze wykończenie, niż pozostałe modele BMW, ale nie samym wykończeniem człowiek żyje Jako przykład mogę podać choćby.... Subaru które jakoś przez wiele lat również odbiegało (i to bardzo IMHO) klasą wykończenia od innych marek, a jakoś je wszyscy kochamy, kupowaliśmy i pewnie będziemy kupować. Dla mnie tutaj problemem jest choćby wspomniana kwestia silników, najsłabsze X1 ma pewnie więcej mocy, niż najmocniejsze XV? (chociaż mogę się mylić). Nie siedzę też w BMW tak mocno, ale pewnie ma pakiet z 5-letnią gwarancją i obsługą. Silniki dużo powyżej 200 koni, fajne gadżety do zamówienia. Ja też kocham Subarkę, ale, podkręślę, że moim zdaniem, do BMW to jeszcze jest kawałek... Sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej, gdyby Subaru nadal posiadało w swojej ofercie dużo mocnych silników, zamiast iść w zupełnie innym kierunku (ale jak wiadomo cel jest jeden - sprzedaż) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Porównywanie XV do BMW, Audi itd. nie ma sensu. W markach premium liczy się głównie... marka, a nie detale wyposażenia czy jak co jeździ. Może i BMW X1 być kiepskie ale ktoś to kupuje bo chce mieć BMW - inne modele robią prestiż. Myślę, że takie jest rozumowanie zdecydowanej większości kupujących Jak dla mnie XV to fajne autko, gabarytowo podobne jak stary forester więc dla mnie OK. Natomiast ceny wydają się wysokie jak na kompaktowego SUVA, a przy obecnym kursie euro to w ogóle można zapomnieć - wersja z dieslem wychodzi ze 120.000. O braku dobrej oferty benzynowej tyle już zrzędzimy że nie ma nawet co wspominać :wink: trzeba poczekać ze 2 lata i moze być dużo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Nie siedzę też w BMW tak mocno, ale pewnie ma pakiet z 5-letnią gwarancją i obsługą. Silniki dużo powyżej 200 koni, fajne gadżety do zamówienia. Właśnie problem jest taki, że detale dla których się kupuje BMW w X1 nie są oferowane. Dla mnie elementem obowiązkowym w BMW są fotele komfortowe, których w X1 nie ma za żadną dopłatą. Nie mówiąc już o aktywnym układzie kierowniczym, dynamicznym zawieszeniu i innych gadżetach. Nawigacja, bluetooth i inne elementy są obecnie oferowane dość powszechnie. X1-ka jest w mojej ocenie 'czarną owcą' w ofercie BMW...a przecież można zrobić fajne, nieduże auto czego przykładem jest 1-ka. Patrząc na silniki, to owszem jest 2-litrowa benzyna xDrive28i i to tyle...reszta Diesle, z których tylko jeden ma lepszą charakterystykę i większy moment od Subarowskiego. Zwracam tutaj uwagę, że w obecny SBD ma zmienioną charakterystykę, maksymalny moment jest dostępny już od 1600 obr./min. Sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej, gdyby Subaru nadal posiadało w swojej ofercie dużo mocnych silników Miejmy nadzieję, że niedługo w ofercie pojawią się ponownie turbodoładowane benzyny . Może i BMW X1 być kiepskie ale ktoś to kupuje bo chce mieć BMW - inne modele robią prestiż. O właśnie. W markach premium liczy się głównie... marka, a nie detale wyposażenia czy jak co jeździ. Tutaj się nie zgodzę :roll:. Marka premium oferuje przede wszystkim możliwość skrojenia auta dokładnie pod potrzeby użytkownika. Aby było to możliwe, oferta silników oraz wyposażenia musi być bardzo szeroka. Ponadto, niektóre 'gadżety' muszą być na tyle skomplikowane i drogie, aby nie było możliwości ich wprowadzenia w markach nie-premium (np. termowizja etc.). W końcu marka premium musi się czymś wyróżniać . Co by nie powiedzieć, taka X-Piątka z 2.0 litrową benzyną i CVT dla żonki idealna . A za rok, kto wie ile EURO będzie kosztować, może 3, może 6 zł... :roll: Pamiętajcie, że za BMW, tudzież Audi także płacimy w EURO ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 to co :?: ... już mogę wyedytować swoj wczesniejszy post, że jednak nie we Frankfurcie widziałem... XV :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 A za rok, kto wie ile EURO będzie kosztować, może 3, może 6 zł... a moze juz w ogóle go nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Byłem chwilę temu w salonie Mazdy. Pytałem o CX 5. Będą mieli w lutym. Cena od 90 tyś zł za ośkę aż po 140 tyś zł za full opcję z napędem na cztery koła. Diesel dopiero w II połowie roku. Podstawowy i bodajże jedyny silnik benzynowy 2.0 140KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_RC Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Miałem dziś przy okazji wizyty w serwisie możliwość obejrzenia pomarańczowego XV. Wygląda dużo lepiej na żywo niż na zdjęciach, na których z resztą tez źle nie wypada. Autko ma ładne proporcje i sensowny jak na polskie drogi prześwit. W środku wygląda jak nowe Legacy/Outback. Z ciekawostek które wyłapałem - inny system nawigacyjny niż w dotychczasowych Subaru - mapy na karcie SD, fabryczne DRL - światła do jazdy dziennej wkomponowane w halogeny, całkiem rozsądny bagażnik. Trochę żałuje że zrezygnowali z "kurnika" Dziękuję ASO A. Koper za możliwość oględzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 http://moto.onet.pl/10875373,18930,4,fi ... node=18930 Minirelacja z premiery, zapowiedz M.Turskiego z Dawoja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Coraz bardziej mnie to auto przekonuje , do pełni szczęscia brakuje mi tylko silnika z turbo, oczywiście benzyna :roll: . Nie za duży , nie za mały, taki szyty na miare , bardzo mi odpowiada . Chyba sie skusze , i może wymienie Forka Ale najpierw sie musze przejechać 2,0 benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Byłem chwilę temu w salonie Mazdy. Pytałem o CX 5. Będą mieli w lutym. Cena od 90 tyś zł za ośkę aż po 140 tyś zł za full opcję z napędem na cztery koła. Diesel dopiero w II połowie roku. Podstawowy i bodajże jedyny silnik benzynowy 2.0 140KM. Dane techniczne mówią o mocy 165 KM i momencie 210 Nm (silnik współpracujący z automatyczną skrzynią biegów będzie odrobinę słabszy: 160 KM i 208 Nm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Coraz bardziej mnie to auto przekonuje Wygląda naprawdę bardzo interesująco. Rozmiarami to w zasadzie Forek poprzedniej generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 carfit, ile chcesz za forka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 inne specyfikacje- tzn inaczej jezdza? czy chodzi o wyposazenie srodka? generalnie auta, które mieliśmy do wglądu/testu były egzemplarzami przedprodukcyjnymi co oznacza, że te co najlepsze dopiero przed nami 8) Wyposażenie było bardzo zbliżone do polskiej specyfikacji. A czy inaczej jeżdżą? Jeżdżą b. dobrze, ale może będę jeździć jeszcze lepiej :shock: Jak wrażenia z jazdy automatem? Będziecie mieli do testów MT? Kiedy można się spodziewać broszur z wyposażeniem wersji, jeszcze w tym roku czy w styczniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Kiedy można się spodziewać broszur z wyposażeniem wersji, jeszcze w tym roku czy w styczniu? Kiedy dostępne będą polskie cenniki? lada chwila powinny ukazać się na stronie Na niemieckiej stronie Subaru cenniki są już dostępne: www.subaru.de/fileadmin/downloads/model ... ospekt.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Na niemieckiej stronie Subaru cenniki są już dostępne: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... ospekt.pdf Ceny takie jak podane wyżej w wątku. Według specyfikacji warto chyba dopłacić do Comfort, a dodatki w Exclusiv to nawigacja, szyberdach, dostęp bez kluczyka i ksenony ( :? szkoda ze nie w Comfort). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Fiji, zwłaszcza ksenony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ciekawe czy nie będzie problemów z mapami do nawigacji? Nowy system nawigacyjny to coś zupełnie nowego czy może oparte na czymś znanym np. TomTom czy coś podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 WŁOŻĘ KIJ W MROWICHO PODOBNO W PRZYSZLYM ROKU FOREK W NOWEJ BUDZIE..... PEWIEN PAN W PEWNYM ASO...ZASUGEROWAŁ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 giepa, nie krzycz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 PODOBNO W PRZYSZLYM ROKU FOREK W NOWEJ BUDZIE..... PEWIEN PAN W PEWNYM ASO...ZASUGEROWAŁ... podobno.....ale krótko pojawi sie między xv a brz..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Fiji, zwłaszcza ksenony. W Polsce ksenony będą w wersji comfort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się