Mi też tam załatwili lakier w poprzednim aucie ...
Możesz spróbować na ul. Czardasza w klinice połysku.
Co prawda trochę się tam pozmieniało, ale jak dopytasz o Maćka i powołasz się na moje auto (OBK z podpisu) to powinien Ci sensownie pomóc.
W ramach relaksu :
rozszyfrowano piktogramy z instrukcji obsługi do BRZ :
http://jalopnik.com/5895546/
To pewnie na rynek USA ale i tak
FHI potrafi człowieka rozbawić.
Mam u siebie założony cały zestaw od H6 '10 - zdecydowanie lepiej się zachowują, pasują P&P.
Zaciski rzeczywiście wyglądają 2 razy bardziej masywnie - producent TOKICO
To ciekawe - słyszałem opinie że właśnie zastosowanie whiteline załatwia sprawę na długo ...
Widać na ten temat duże rozbieżności, więc pewnie lepiej zostać przy ori.
U mnie porządny serwis (A.Koper żeby nie chwalić ) wymienił na gwarancji - i to już po raz drugi.
Koszty łączników i wymiany są naprawdę symboliczne - byłem gotowy je pokryć ale dzięki takiemu gestowi ASO zyskało stałego klienta.
Nie porównywałbym do zawieszeń w innych autach - wystarczą niewielkie różnice konstrukcyjne i różne elementy mogą lecieć duuużo szybciej ...
Sam miałem Passata z genialnym zawieszeniem przednim (alu wahacze) zupełnie nieprzystosowanym do PL dróg. Doświadczony VW jestem wręcz zachwycony trwałością zawieszenia Outbacka - jak na razie (74k km)
Jak znajdziesz taki odcinek drogi w Wwa lub okolice to jestem pierwszym klientem na rowerek
Tylko nie wspominaj proszę o Karowej, trochę by bolało siedzisko
Pozdrawiam kolegę Adaho namierzonego na parkingu podziemnym jednej z sypialni Warszawy - zostawiłem małe pozdrowienia
P.S. chyba mieliśmy okazję się już poznać w innym czterokołowym hobby ?