Jump to content
giepa

SUBARU XV

Recommended Posts

Szanowna dyrekcjo.

Kiedy mozna sie spodziewac oferty nowego Subaru XV w krajowej sieci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieśmiało odpowiem, że samochody trafią do salonów w kwietniu przyszłego roku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nieśmiało odpowiem, że samochody trafią do salonów w kwietniu przyszłego roku

Nieśmiała odpowiedź jest prawidłowa :wink:

Precyzując - produkcja styczniowa, czyli koniec marca / początek kwietnia.

Ponieważ jednak FHI po znanej katastrofie ma poważne zaległości produkcyjne należy się liczyć z koniecznością kilkumiesięcznego oczekiwania.

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nieśmiało odpowiem, że samochody trafią do salonów w kwietniu przyszłego roku

Nieśmiała odpowiedź jest prawidłowa :wink:

Precyzując - produkcja styczniowa, czyli koniec marca / początek kwietnia.

Ponieważ jednak FHI po znanej katastrofie ma poważne zaległości produkcyjne należy się liczyć z koniecznością kilkumiesięcznego oczekiwania.

 

Pozdrowienia

 

To trochę lipa na starcie ale jak to często bywa w przypadku obcowania z SIP/FHI trzeba się wykazać "zrozumieniem":)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lipa na starcie

 

Kudłaty, miej pretensje do trzęsienia ziemi a nie FHI/SIP ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanie do Dyrekcji albo kogoś kto się orientuje, czy to będzie osobny model o innej konstrukcji, czy po prostu podniesiona i ospojlerowana impreza? Jeśli osobny to większy od imprezy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy po prostu podniesiona i ospojlerowana impreza?

ot co ! a najgorsze, że chyba nie ma co liczyć na mocniejszy silnik pod maską :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pytanie do Dyrekcji albo kogoś kto się orientuje, czy to będzie osobny model o innej konstrukcji, czy po prostu podniesiona i ospojlerowana impreza? Jeśli osobny to większy od imprezy?

Trudno jest na to pytanie dać prostą odpowiedź.

W porównaniu do aktualnej Imprezy samochód ma bardziej przestronną kabinę i wiekszy bagażnik.

Płyta podłogowa jest wspólna ( podobie jak swego czasu pomiędzy Imprezą i Foresterem ).

I tu dochodzimy do rozdroża. Otóż karoseria Imprezy 5D i XV jest prawie identyczna. Tyle że modelem "wiodącym" tym razem nie była Impreza, ... lecz XV.

Można więc powiedzieć, że to 5-drzwiowa Impreza będzie miała karoserię z XV, a nie na odwrót :wink:

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli zabrali ze starej imprezy xv nazwe impreza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyli zabrali ze starej imprezy xv nazwe impreza :)

 

Prześwit chyba jest większy czyli trochę lepiej ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prześwit chyba jest większy czyli trochę lepiej ...

22 cm.

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prześwit chyba jest większy czyli trochę lepiej ...

22 cm.

 

Pozdrowienia

 

Bardzo dobry prześwit jak na "crossovera". S-AWD takie jak w Imprezie czy jakieś nowości?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prześwit chyba jest większy czyli trochę lepiej ...

22 cm.

 

Pozdrowienia

 

Bardzo dobry prześwit jak na "crossovera". S-AWD takie jak w Imprezie czy jakieś nowości?

 

Na Globalu jest fajna stronka o XV, napęd to stare dobre S-AWD bez udziwnień:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prześwit chyba jest większy czyli trochę lepiej ...

22 cm.

 

Pozdrowienia

 

Bardzo dobry prześwit jak na "crossovera". S-AWD takie jak w Imprezie czy jakieś nowości?

 

Na Globalu jest fajna stronka o XV, napęd to stare dobre S-AWD bez udziwnień:)

 

z klasycznym SAWD i prześwitem 22 cm (czyli nawet minimalnie więcej niż forester?) to będzie najbardziej "terenowe" subaru w aktualnej gamie modelowej, bo zakładam że będzie najlższejszy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prześwit chyba jest większy czyli trochę lepiej ...

22 cm.

 

Pozdrowienia

 

Bardzo dobry prześwit jak na "crossovera". S-AWD takie jak w Imprezie czy jakieś nowości?

 

Na Globalu jest fajna stronka o XV, napęd to stare dobre S-AWD bez udziwnień:)

 

z klasycznym SAWD i prześwitem 22 cm (czyli nawet minimalnie więcej niż forester?) to będzie najbardziej "terenowe" subaru w aktualnej gamie modelowej, bo zakładam że będzie najlższejszy...

 

Najlżejszy i z reduktorem coś czuję że Forki mogą drżeć o zwycięstwo na trasie terenowej na plejadach :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mniej jeszcze ciekawi jakie będzie wyciszenie. Szykuje się całkiem fajny crossover.

Share this post


Link to post
Share on other sites
z klasycznym SAWD i prześwitem 22 cm (czyli nawet minimalnie więcej niż forester?) to będzie najbardziej "terenowe" subaru w aktualnej gamie modelowej, bo zakładam że będzie najlższejszy...

To raczej nie - kąt natarcia jest wyraźnie gorszy, niż w Foresterze; kąt rampowy też jest gorszy.

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
z klasycznym SAWD i prześwitem 22 cm (czyli nawet minimalnie więcej niż forester?) to będzie najbardziej "terenowe" subaru w aktualnej gamie modelowej, bo zakładam że będzie najlższejszy...

To raczej nie - kąt natarcia jest wyraźnie gorszy, niż w Foresterze; kąt rampowy też jest gorszy.

 

Pozdrowienia

Czyli w sumie krawężniki, dziury i... lans :mrgreen: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czyli w sumie krawężniki, dziury i... lans

Ewidentna większość aut w tej klasie jest kupowanych właśnie dla ... lansu.

Bo jak inaczej wytłumaczyć popularność małych SUV z napędem jednej osi ?

Powyższe w mniejszym stopniu odnosi sie do Polski - na naszych drogach zwiększony prześwit jest generlanie dobrym rozwiązaniem.

 

Miałem jednak okazję jeździć XV i mogę powyższą wypowiedź uzupełnić.

Otóż tak, do lansu się nadaje.

Ale przy zastosowanym napędzie i prześwicie także od strony praktycznej będzie się dobrze prezentował - zdecydowanie lepiej od przytłaczającej większości klasowych konkurentów ( o ile dobrze pamiętam 22 cm to rekord wśród małych SUV-ów).

Ponadto samochód bardzo dobrze spisuje się również na drogach utwardzonych ( sprawdzone !). Także tutaj będzie bardziej, niż konkurencyjny - brak typowego dla SUV-ów kompromisu pomiędzy wysokością auta a prowadzeniem.

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak z wyciszeniem bliżej mu do OBK czy Forestera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jak z wyciszeniem bliżej mu do OBK czy Forestera?

Samochody były przedprodukcyjne, więc tego typu ocen nie przeprowadzaliśmy ( już "maskowania" nieźle hałasowały :wink: ).

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście, projekt bardzo mi się podoba i wiążę z nim duże sukcesy sprzedażowe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli bedzie kosztowal rozsadnie to napewno ale jak cena bedzie zblizona do Forestera to roznie moze byc a dzisiejszy wysoki kurs EUR nie pomaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...