sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 od prawie dwóch lat jest on zastosowany w Legacy GT JDM. Tam jest CVT oraz około 450Nm. Trwaly jest ten silnik? Pytam bo intryguje mnie 2.0 DIT w Levorgu ale 300KM z 2.0 wydaje mi sie wyzylowane...byc moze jednak nie doceniam wspolczesnej technologii materialow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 trudno powiedzieć ponieważ w EU jest tylko Forek XT ale one jeżdżą niecały rok więc mało jest jeszcze samochodów z dużym przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 od prawie dwóch lat jest on zastosowany w Legacy GT JDM. Tam jest CVT oraz około 450Nm. Trwaly jest ten silnik? Pytam bo intryguje mnie 2.0 DIT w Levorgu ale 300KM z 2.0 wydaje mi sie wyzylowane...byc moze jednak nie doceniam wspolczesnej technologii materialow. O trwałości tego silnika przekonamy się dopiero za kilka lat. W 2006 roku 2.5T w STI dostało nagrodę Engine of the Year, a to jaki ten silnik w rzeczywistości jest widzimy teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Pytam bo intryguje mnie 2.0 DIT w Levorgu ale 300KM z 2.0 wydaje mi sie wyzylowane... I tak i nie, a w zasadzie zależy. Subaru to jednak marka, która ma spore doświadczenie w konstrukcji silnych doładowanych jednostek benzynowych. Jeśli więc silnik jest okaże się niezawodny nie będzie to niespodzianką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 sam silnik to pewnie jest bardzo dobry ale jak będę się sprawowały układy wtrysku pracujące w całkiem innych warunkach ( wyższe temp ) to życie pokaże. Na tą chwilę F XT hulają bez większych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 sam silnik to pewnie jest bardzo dobry ale jak będę się sprawowały układy wtrysku Ja jestem natomiast bardziej ciekawy jak wypadna przekładnie CVT - jak trwałe okażą sie od strony mechaniki, elektroniki, jak się będą spisywać łańcuchy - szczególnie wspólpracujące z silnymi jednostkami DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Wygląda jak Evo X (...) it took almost 7 years to copy evo x looks and this just shows how wayyyy behind mitsu subaru is... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) sam silnik to pewnie jest bardzo dobry ale jak będę się sprawowały układy wtrysku Ja jestem natomiast bardziej ciekawy jak wypadna przekładnie CVT - jak trwałe okażą sie od strony mechaniki, elektroniki, jak się będą spisywać łańcuchy - szczególnie wspólpracujące z silnymi jednostkami DIT. Trzeba bedzie odczekac 2 lata i czas pokaze. 400 NM fajnie wyglada na papierze ale dla takiej malej jednostki to nie lada wyzwanie. 3 litrowy R6 ktory mialem kiedys w BMW wyciagal 'jedynie' 270 NM. Ogladalem wywiad z facetem ktory pracuje dla AMG Mercedesa. Twierdzil iz 4 cylindrowy silnik w nowej A klasie moze osiagac 360 koni poniewaz technologia materialow jest dzis duzo bardziej zaawansowana. Moze i tak; ale moze jest i tak ze producenci sa dzis zainteresowani tym aby auto mialo ladne wskazniki zuzycia plaiwa, mocy i przyspieszenia, oraz by nie rozpadlo sie do konca gwarancji. Natomiast pozniej niech wlasciel sie martwi.. Mam jednak nadzieje ze ten 2.0 DIT okaze sie dobrym silnikiem. Przy takiej pojemnosci podatek drogowy nie bedzie duzy a 300 koni to duza frajda. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perscitus Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Wiecej zdjec, tym razem lepsza jakosc: http://www.carscoops.com/2014/01/2015-subaru-wrx-sti-revealed-in-leaked.html http://es.autoblog.c...subaru-wrx-sti/ Wszystko tylko nie to szkydlo, nie te felgi, nie USDM grill, nie pomaranczowe oblysniki w reflektorach i pomaranczowe zarowki migaczy. Przydalby sie zderzak przedni od Levorg'a, diodowe swiatla do jazdy dziennej od Levorg'a Grill i przednie swiatla HID/LED z JDM WRXa/STI/Levorg'a Inne lusterka i swiatelko stopu F1 w tylnym zderzaku. Trzeba tylko troche popracowac i bedzie dobrze! Edytowane 8 Stycznia 2014 przez Perscitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-TEAM Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 No musze powiedzieć że aż tak najgorzej nie wygląda. Ale taki jakiś za gruby patrzac z boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nadal nie wierzę, że to produkcyjna wersja bo generalnie wygląda dobrze ale można by oczekiwać więcej po STi. Felgi totalnie nie pasują do tego samochodu, po za tym ZA MAŁE!, wlew paliwa mógł być nie owalny a taki jak w Forku (bardziej ostry), plastiki na dole ze światłami rodem z Forestera MY01, bez żadnych LED-ów robią z STi tandetę. Reszta w miarę ok. Zdjęcia: Dla mnie te zdjęcia pachną trochę amatorszczyzną Czekam na oficjalną premierę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Trzeba tylko troche popracowac i bedzie dobrze! Jak dla mnie wygląda zacnie Dużo lepiej od poprzedniej generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Fajny Levorg sedan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (...), nie pomaranczowe oblysniki w reflektorach i pomaranczowe zarowki migaczy. Dokładnie^^, dodatkowo rury i dyfuzor mogły być większe. (...) swiatelko stopu F1 w tylnym zderzaku. W wersji EU zapewne tutaj będzie przeciwmgielne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie ma tragedii ale oryginał (Misiek) ,ładniejszy. Tylko jak z tego zrobić rajdówkę porównywalną do 555 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Moim zdaniem zdjęcia fake, było sporo podrobionych zdjęć wrx'a a prezentacja pokazała co innego i auto zebrało raczej pozytywne opinie. Ja czekam na oficjalną prezentację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Fake czy nie oficjalnie pewnie będzie wyglądał identycznie jak na zdjęciach powyżej. Obecny model (sedan) WRX i STI jest praktycznie identyczny, a jedyne różnice między nimi to skrzydło z tyłu i kolor (wzór ten sam) felgi o jeden cal większej od tych w WRX. Mam wrażenie, że niektórzy oczekiwali zupełnie innej budy niż zaprezentowany niedawno WRX. Moim skromnym zdaniem WRX STI 2015 wygląda bardzo dobrze i pozostawia też pole manewru dla tych, którzy lubią picować Subaryny po swojemu Jak pokazuje życie design Subaru praktycznie zawsze pozostawał kwestią kontrowersyjną, ale po opatrzeniu stawał się całkiem znośny a dla niektórych wręcz piękny - mam tu głównie na myśli krytykowanego hatchback'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Felgi totalnie nie pasują do tego samochodu, po za tym ZA MAŁE! Dokladnie! Od obecnej wersji Outbacka/Legacy, wszystkie modele maja wlasnie taka zachwiana proporcje nadwozia do rozmiaru kol - jest to taki wyglad z lat '90. Generalnie mniejsze kola to nizsza masa, ale jednak wyglad auta to pierwsza rzecz ktora przyciaga kupujacych... IMHO to raczej wesja produkcyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Mnie sie podoba; ciekawe jaka bedzie moc. Jezeli Levorg ma 300 KM to to powinno miec wiecej. Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Coś pięknego! Na prawdę jestem pod dużym wrażeniem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jest lepiej niż dobrze Boże nie pozwól im tego spieprzyć PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) No właśnie też się cieszę, bo mocnych furek, kombi i 4x4 jest jak na palcach jednej ręki: RS4, S4, RS6, 335xi, coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jezeli Levorg ma 300 KM to to powinno miec wiecej. Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) Levorg to nie STI, ani nawet WRX - jeden z inzynierow FHI wypowiadal sie na temat WRX'a i mowil ze wersja sedan byla celowa by zwiekszyc sztywnosc nadwozia - cos czego w jego opini nie byloby mozliwe w Hatchu czy Kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Levorg to nie STI, ani nawet WRX - jeden z inzynierow FHI wypowiadal sie na temat WRX'a i mowil ze wersja sedan byla celowa by zwiekszyc sztywnosc nadwozia - cos czego w jego opini nie byloby mozliwe w Hatchu czy Kombi. Mówię w przybliżeniu, w STI by mi dzieciaki wytrzęsło, miałby by przeze mnie Parkinsona na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nowe sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się