Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

od prawie dwóch lat jest on zastosowany w Legacy GT JDM. Tam jest CVT oraz około 450Nm.

 

Trwaly jest ten silnik? Pytam bo intryguje mnie 2.0 DIT w Levorgu ale 300KM z 2.0 wydaje mi sie wyzylowane...byc moze jednak nie doceniam wspolczesnej technologii materialow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od prawie dwóch lat jest on zastosowany w Legacy GT JDM. Tam jest CVT oraz około 450Nm.

 

Trwaly jest ten silnik? Pytam bo intryguje mnie 2.0 DIT w Levorgu ale 300KM z 2.0 wydaje mi sie wyzylowane...byc moze jednak nie doceniam wspolczesnej technologii materialow.

 

O trwałości tego silnika przekonamy się dopiero za kilka lat. W 2006 roku 2.5T w STI dostało nagrodę Engine of the Year, a to jaki ten silnik w rzeczywistości jest widzimy teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo intryguje mnie 2.0 DIT w Levorgu ale 300KM z 2.0 wydaje mi sie wyzylowane...
I tak i nie, a w zasadzie zależy. Subaru to jednak marka, która ma spore doświadczenie w konstrukcji silnych doładowanych jednostek benzynowych. Jeśli więc silnik jest okaże się niezawodny nie będzie to niespodzianką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam silnik to pewnie jest bardzo dobry ale jak będę się sprawowały układy wtrysku
Ja jestem natomiast bardziej ciekawy jak wypadna przekładnie CVT - jak trwałe okażą sie od strony mechaniki, elektroniki, jak się będą spisywać łańcuchy - szczególnie wspólpracujące z silnymi jednostkami DIT.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam silnik to pewnie jest bardzo dobry ale jak będę się sprawowały układy wtrysku
Ja jestem natomiast bardziej ciekawy jak wypadna przekładnie CVT - jak trwałe okażą sie od strony mechaniki, elektroniki, jak się będą spisywać łańcuchy - szczególnie wspólpracujące z silnymi jednostkami DIT.

 

Trzeba bedzie odczekac 2 lata i czas pokaze. 400 NM fajnie wyglada na papierze ale dla takiej malej jednostki to nie lada wyzwanie. 3 litrowy R6 ktory mialem kiedys w BMW wyciagal 'jedynie' 270 NM. Ogladalem wywiad z facetem ktory pracuje dla AMG Mercedesa. Twierdzil iz 4 cylindrowy silnik w nowej A klasie moze osiagac 360 koni poniewaz technologia materialow jest dzis duzo bardziej zaawansowana. Moze i tak; ale moze jest i tak ze producenci sa dzis zainteresowani tym aby auto mialo ladne wskazniki zuzycia plaiwa, mocy i przyspieszenia, oraz by nie rozpadlo sie do konca gwarancji. Natomiast pozniej niech wlasciel sie martwi..

 

Mam jednak nadzieje ze ten 2.0 DIT okaze sie dobrym silnikiem. Przy takiej pojemnosci podatek drogowy nie bedzie duzy a 300 koni to duza frajda.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecej zdjec, tym razem lepsza jakosc:

 

http://www.carscoops.com/2014/01/2015-subaru-wrx-sti-revealed-in-leaked.html

 

http://es.autoblog.c...subaru-wrx-sti/

 

Wszystko tylko nie to szkydlo, nie te felgi, nie USDM grill,

nie pomaranczowe oblysniki w reflektorach i pomaranczowe zarowki migaczy.

 

Przydalby sie zderzak przedni od Levorg'a, diodowe swiatla do jazdy dziennej od Levorg'a

Grill i przednie swiatla HID/LED z JDM WRXa/STI/Levorg'a

Inne lusterka i swiatelko stopu F1 w tylnym zderzaku.

 

Trzeba tylko troche popracowac i bedzie dobrze!

Edytowane przez Perscitus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie wierzę, że to produkcyjna wersja bo generalnie wygląda dobrze ale można by oczekiwać więcej po STi. Felgi totalnie nie pasują do tego samochodu, po za tym ZA MAŁE!, wlew paliwa mógł być nie owalny a taki jak w Forku (bardziej ostry), plastiki na dole ze światłami rodem z Forestera MY01, bez żadnych LED-ów robią z STi tandetę. Reszta w miarę ok. Zdjęcia:

209161595650081485.jpg

4278131651487343517.jpg

1362454341375799753.jpg

4416366281919913574.jpg

2479286281618119642.jpg

5481466571684801776.jpg

1207875598414179408.jpg

1591611471754648521.jpg

 

Dla mnie te zdjęcia pachną trochę amatorszczyzną :(

Czekam na oficjalną premierę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...), nie pomaranczowe oblysniki w reflektorach i pomaranczowe zarowki migaczy.

Dokładnie^^, dodatkowo rury i dyfuzor mogły być większe.

 

(...) swiatelko stopu F1 w tylnym zderzaku.

W wersji EU zapewne tutaj będzie przeciwmgielne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fake czy nie oficjalnie pewnie będzie wyglądał identycznie jak na zdjęciach powyżej. Obecny model (sedan) WRX i STI jest praktycznie identyczny, a jedyne różnice między nimi to skrzydło z tyłu i kolor (wzór ten sam) felgi o jeden cal większej od tych w WRX. Mam wrażenie, że niektórzy oczekiwali zupełnie innej budy niż zaprezentowany niedawno WRX. Moim skromnym zdaniem WRX STI 2015 wygląda bardzo dobrze i pozostawia też pole manewru dla tych, którzy lubią picować Subaryny po swojemu :)

 

Jak pokazuje życie design Subaru praktycznie zawsze pozostawał kwestią kontrowersyjną, ale po opatrzeniu stawał się całkiem znośny a dla niektórych wręcz piękny - mam tu głównie na myśli krytykowanego hatchback'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi totalnie nie pasują do tego samochodu, po za tym ZA MAŁE!

 

Dokladnie! Od obecnej wersji Outbacka/Legacy, wszystkie modele maja wlasnie taka zachwiana proporcje nadwozia do rozmiaru kol - jest to taki wyglad z lat '90. Generalnie mniejsze kola to nizsza masa, ale jednak wyglad auta to pierwsza rzecz ktora przyciaga kupujacych...

 

IMHO to raczej wesja produkcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli Levorg ma 300 KM to to powinno miec wiecej. Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-)

 

Levorg to nie STI, ani nawet WRX - jeden z inzynierow FHI wypowiadal sie na temat WRX'a i mowil ze wersja sedan byla celowa by zwiekszyc sztywnosc nadwozia - cos czego w jego opini nie byloby mozliwe w Hatchu czy Kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg to nie STI, ani nawet WRX - jeden z inzynierow FHI wypowiadal sie na temat WRX'a i mowil ze wersja sedan byla celowa by zwiekszyc sztywnosc nadwozia - cos czego w jego opini nie byloby mozliwe w Hatchu czy Kombi.

 

Mówię w przybliżeniu, w STI by mi dzieciaki wytrzęsło, miałby by przeze mnie Parkinsona na starość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...