Eryk Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Levorg to nie STI, ani nawet WRX - jeden z inzynierow FHI wypowiadal sie na temat WRX'a i mowil ze wersja sedan byla celowa by zwiekszyc sztywnosc nadwozia - cos czego w jego opini nie byloby mozliwe w Hatchu czy Kombi. Mówię w przybliżeniu, w STI by mi dzieciaki wytrzęsło, miałby by przeze mnie Parkinsona na starość... A jak tak to tak, zona mi mowi ze jak coreczka siedzi w siedzonku w naszym Lanosie to ja strasznie rzuca... no coz w OBK jest wygodniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 A jak tak to tak, zona mi mowi ze jak coreczka siedzi w siedzonku w naszym Lanosie to ja strasznie rzuca... Trzeba było sedana kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) No właśnie też się cieszę, bo mocnych furek, kombi i 4x4 jest jak na palcach jednej ręki: RS4, S4, RS6, 335xi, coś jeszcze? Jest dużo wiecej. Zakładając same benzyniaki i tylko audi: S4, S6, RS4, RS6. A diesel? 3.0 biturbo np? Do setki szybciej niż carrera 911. Do tego Mercedes z AMG np E klasa. A BMW ma mocne silniki i w 3 i 5, do tego diesla z dopiskiem M. Jest trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jest dużo wiecej. pełna zgoda ale koszty trochę inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Insignia OPC? Passat 3.6? Oba <200 kPLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) No właśnie też się cieszę, bo mocnych furek, kombi i 4x4 jest jak na palcach jednej ręki: RS4, S4, RS6, 335xi, coś jeszcze? Jest dużo wiecej. Zakładając same benzyniaki i tylko audi: S4, S6, RS4, RS6. A diesel? 3.0 biturbo np? Do setki szybciej niż carrera 911. Do tego Mercedes z AMG np E klasa. A BMW ma mocne silniki i w 3 i 5, do tego diesla z dopiskiem M. Jest trochę Fajnie tylko ponad polowa tych aut to 400KPLN + a tak na dobra sprawę za wyjatkiem insigni OPC i S4 to w budżecie 200-250 K z szybkich kombi w 4x4 to nie ma nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 No jak to nie ma nic?? Z tańszych chociażby Volvo V60 T6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Volvo V60 T z pakietem r-desing wygląda ślicznie, silnik super, jedyny problem, że nie prowadzi się tak pewnie jak konkurencja i ma przestarzały automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) No właśnie też się cieszę, bo mocnych furek, kombi i 4x4 jest jak na palcach jednej ręki: RS4, S4, RS6, 335xi, coś jeszcze? Jest dużo wiecej. Zakładając same benzyniaki i tylko audi: S4, S6, RS4, RS6. A diesel? 3.0 biturbo np? Do setki szybciej niż carrera 911. Do tego Mercedes z AMG np E klasa. A BMW ma mocne silniki i w 3 i 5, do tego diesla z dopiskiem M. Jest trochę Fajnie tylko ponad polowa tych aut to 400KPLN + a tak na dobra sprawę za wyjatkiem insigni OPC i S4 to w budżecie 200-250 K z szybkich kombi w 4x4 to nie ma nic Nie było mowy o kosztach więc... Ale fakt, tańszych kombi z takimi parametrami prawie nie ma. Może jeszcze Superb V6, 260 koni ale to ciężka krowa i raczej mało sportowy wóz. Podobno na rynku ma się pojawić Passat R i szkoda, że Mazda zrezygnowała z rozwijania wersji MPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Volvo V60 T z pakietem r-desing wygląda ślicznie, silnik super, jedyny problem, że nie prowadzi się tak pewnie jak konkurencja i ma przestarzały automat To lady porządnie zbudowany samochód ale jest okaleczony automatem który wręcz dyskwalifikuje ten samochód. Ja bardzo liczę na Porsche Macan zapisany juz jestem nawet na testy w kwietniu ale jak sie doda pare rzeczy ( a w takim aucie trzeba ) to znow się robi z tego 350+ Fajnie ze jako tata bede mial opcje sti w wersji kombi :-) No właśnie też się cieszę, bo mocnych furek, kombi i 4x4 jest jak na palcach jednej ręki: RS4, S4, RS6, 335xi, coś jeszcze? Jest dużo wiecej. Zakładając same benzyniaki i tylko audi: S4, S6, RS4, RS6. A diesel? 3.0 biturbo np? Do setki szybciej niż carrera 911. Do tego Mercedes z AMG np E klasa. A BMW ma mocne silniki i w 3 i 5, do tego diesla z dopiskiem M. Jest trochę Fajnie tylko ponad polowa tych aut to 400KPLN + a tak na dobra sprawę za wyjatkiem insigni OPC i S4 to w budżecie 200-250 K z szybkich kombi w 4x4 to nie ma nic Nie było mowy o kosztach więc... Ale fakt, tańszych kombi z takimi parametrami prawie nie ma. Może jeszcze Superb V6, 260 koni ale to ciężka krowa i raczej mało sportowy wóz. Podobno na rynku ma się pojawić Passat R i szkoda, że Mazda zrezygnowała z rozwijania wersji MPS. Passat jakoś nigdy mnie nie kręcił ale Mazdy szkoda bo obecna 6 jest piękna ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Insignia OPC nie jeździ, próbowałem Passat to nie to... Ja za diesla dziękuję, nigdy więcej. Także w rozsądnym budżecie zostaje w zasadzie tylko S4, 335xi, ew. RS4 ->chociaż ostatnio kolega pojechał na hamownię i wypluła 320KM, po "dogłębnym" czyszczeniu 400KM. S6 też średnio jeździ, natomiast RS6 to już inna liga i inna kasa... Dlatego wcale tak dużo tego nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nie zgodzę sie S6 to tak na prawdę najbardziej niepozorne i najlepiej wydane pieniądze w tym zestawieniu. Jest nie wiele wolniejsze niz RS6 a o wiele tańsze. Cena RS6 jest wrecz chora biorac pod uwage ze to tak na dobrą sprawe S6 z zawieszeniem od S7...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) Odnośnie szybkiego kombi nikt tutaj nie wspomniał o bardzo fajnym hamerykańcu Cadillac CTS-V Sports Wagon Tutajdane techniczne z oficjalnej strony Cadillac, a poniżej filmik prezentujący możliwości tego niepozornego kombi... To tyle w ramach offtopa Nowy WRX STI zajefajny PzDr Edytowane 10 Stycznia 2014 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie zgodzę sie S6 to tak na prawdę najbardziej niepozorne i najlepiej wydane pieniądze w tym zestawieniu Osiągi ma chyba na poziomie serii Sti, albo dłubniętego WRX-a, a pali jak czołg... No ale muszę przyznać, że cenowo się świetnie prezentuje. Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Tylko po co kupować duże S6, jak można kupić S4, 333KM w serii, a bez problemowo można podnieść w okolice 400 na seryjnym osprzęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie zgodzę sie S6 to tak na prawdę najbardziej niepozorne i najlepiej wydane pieniądze w tym zestawieniu Osiągi ma chyba na poziomie serii Sti, albo dłubniętego WRX-a, a pali jak czołg... No ale muszę przyznać, że cenowo się świetnie prezentuje. Pzdr! Seryjne S6 zje STI na śniadanie. Dane podaja okolice 4.5 0-100 w praktyce wiele magazynow zmierzylo to auto na 4.2.Osiagi tego auta sa w innej lidze Tylko po co kupować duże S6, jak można kupić S4, 333KM w serii, a bez problemowo można podnieść w okolice 400 na seryjnym osprzęcie. Oczywiście ale zależy czego ktoś potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Seryjne S6 zje STI na śniadanie. Dane podaja okolice 4.5 0-100 w praktyce wiele magazynow zmierzylo to auto na 4.2.Osiagi tego auta sa w innej lidze Prócz silnika, mocy i danych katalogowych wiemy jak ważny jest napęd i właściwosci jezdne a te w STI prawdopodobnie będą mogły uczciwie stanąć w szranki z S6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) Nie zgodzę sie S6 to tak na prawdę najbardziej niepozorne i najlepiej wydane pieniądze w tym zestawieniu Osiągi ma chyba na poziomie serii Sti, albo dłubniętego WRX-a, a pali jak czołg... No ale muszę przyznać, że cenowo się świetnie prezentuje. Pzdr! Seryjne S6 zje STI na śniadanie. Dane podaja okolice 4.5 0-100 w praktyce wiele magazynow zmierzylo to auto na 4.2.Osiagi tego auta sa w innej lidze MTM pomierzyło dla serii 4.9 s. Aczkolwiek po tuningu to pewno można i zejść poniżej 4 s. Ciekawsze jest jednak to co się dzieje od 100 do 200 km/h, gdyż dopiero w tym zakresie S6 pokazuje swoje walory. Natomiast na beskidzkich drogach, zwłaszcza krętych, wąskich, stromych taką S6 ważącą 2000 kg+ na pierwszym zakręcie będziemy w lesie Edytowane 10 Stycznia 2014 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Panowie porownujemy osigi w lini prostej , jakie kolwiek inne porownanie po prostu nie ma sensu bo sa to samochody do zupelnie czego innego. Tak ja STI zje to S6 na lesej drodze tak to STI zostanie zedzone przez np: Fieste ST w innych warunach.Nie ma smochodow do wszyskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 tak to STI zostanie zjedzone przez np: Fieste ST w innych warunkach Chyba tylko w parkowaniu na mieście lub przy płaceniu na stacji benzynowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 To przede wszystkim jak i np: na kretej drodze z bardzo ciasnymi zakretami.Wazace ponad 1500 kg AWD nie bedzie mialo podejscia do FWD wazacego 1100 kg i pajacego 2/3 mocy AWD.Oczywisice droga musi byc sucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 ... i asfaltowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 No to się rozumie zamo przez się Autocar mial kiedyś pare fajnych testów pod tytułem co jest się w stanie za czym utrzymac na kretej drodze. Np Focus RS dal rade za GTRem a za Focusen utrzymlo się Clio RS.GTRa zlalo tez A1 quattro na mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perscitus Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 (edytowane) http://www.subaru-msm.com/global/news2014/14001.html Edytowane 10 Stycznia 2014 przez Perscitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się