Jump to content

sewa

Użytkownik
  • Content Count

    723
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sewa last won the day on September 23 2016

sewa had the most liked content!

Community Reputation

80 Wspaniały

About sewa

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    BRZ, A6 allroad

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sewa

    BRZ vs. A6 3.0 TDI

    Przede wszystkim większa masa: 1300 kg / 2 tony. Allroad 45 TDI (231 KM) 80-120km/h osiąga w 4.9s, czyli prawie tyle co BRZ. https://www.auto-motor-und-sport.de/test/audi-a6-allroad-45-tdi/technische-daten/
  2. sewa

    BRZ vs. A6 3.0 TDI

    Cześć, ponieważ wielu narzeka na słaby moment obrotowy w BRZ-cie postanowiłem porównać przyspieszenie (od 0-160 km/h) BRZ-ta oraz Audi A6 allroad. Oba auta są moje, testowałem na tej samej drodze, aczkolwiek w innym czasie. BRZ (na semi slickach Michelina) miał pecha, ponieważ tego dnia było trochę mokro. Audi ma zimowe opony, napęd na cztery koła oraz tryb 'launch control'. Jak zobaczycie, BRZ daje radę, a powyżej 'setki' jest wyraźnie szybszy. Celem tego filmiku jest pokazanie tego o czym wielu mówi od dawna: porównywanie parametrów mocy 'na papierze' nie ma większeg
  3. sewa

    Znów problem z AWD

    Podejrzewam, iż będzie dobrze. Mój ładnie śmigał po zaśnieżonym parkingu. Problem zaczynał się przy znaczących różnicach przyczepności między jednym kołem, a drugim. Sądziłem, że torque vectoring będzie symulował mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, ale tak (przynajmniej u mnie) nie było.
  4. sewa

    Znów problem z AWD

    @ChristophJaki masz przebieg? Ja nie zauważyłem tego typu zjawisk od samego początku ale po ok. 50tys. (auto sprzedałem ze stanem licznika 75,000). Nie potrafię stwierdzić czy to kwestia mojej (nie)uwagi czy też CVT po pewnym czasie zaczyna żyć własnym życiem. Tak czy inaczej miałem wszystkie objawy o których piszesz. @spawalniczy na górce testował carfit, nawet nie wiem gdzie to dokładnie było ;-) Chodziło mi jednak nie tyle o abstrakcyjny wyczyn ile o fakt, że nie mogłem się wydostać z banalnej sytuacji: mijanka na wąskiej, ośnieżonej drodze, jeden bok w zaspie i d.... AWD jest
  5. sewa

    Znów problem z AWD

    Długo się nad tym wszystkim zastanawiałem. Z jednej strony bardzo lubię Subaru za to jak się prowadzi, za prostolinijność wykończenia, ogólnie pojęty etos tej marki. Z drugiej strony zaliczyłem kilka sytuacji, kiedy na to auto nie mogłem liczyć. Najpierw zatarty OBD (w Legacy) potem utknięcie w śniegu (Levorgiem) i w końcu niepokojąca diagnoza nt. CVT. Trochę mi się przelało dlatego dziś sprzedałem Levorga. Przesiadam się na Audi A6 allroad (z 2018 r.) zobaczymy jak będzie. Z marką się nie żegnam, bowiem wciąż mam (i zamierzam trzymać) BRZta. Trochę mi nostalgicznie po sprzedaży,
  6. sewa

    Znów problem z AWD

    Chwytu marketingowego można uniknąć przed decyzją zakupu. Potem sprawy się komplikują. ASO robi to co uważa za stosowne (patrz wyżej), a wymiana oleju poza serwisem wygasza gwarancję. Pozostaje mieć nadzieję, że co ma się zepsuć, zepsuje się podczas gwarancji, a nie dzień po.
  7. sewa

    Znów problem z AWD

    miałem problemy z edycją załączników, sorry za bałagan
  8. sewa

    Znów problem z AWD

    Wideo (1).mov Wideo (1).mov Wideo (1).mov Wideo (1).mov Wideo (1).mov Wideo (1).mov Wideo (1).mov
  9. sewa

    Znów problem z AWD

    Cześć, w zaszłym tygodniu pojawiłem się w Carficie gdzie mnie bardzo profesjonalnie przyjęto. Wzięli Levorga na testy, które wykazały że AWD działa. Poniższy filmik ilustruje % momentu obrotowego przekazywanego na tylną oś: 20200103_163822.mp4 Jednak pomimo faktu, iż wszystko niby działa, auto ma problem z wydostaniem się z dość banalnych sytuacji, jak na filmiku poniżej, który został nakręcony podczas testu: Wideo (1).mov Opinia carfitu jest taka, że ten model może faktycznie tak ma; nawet spełniając fabryczne parametry, nie
  10. sewa

    Znów problem z AWD

    Rozumiem ale nie dajmy się też zwariować. Nie może być tak, że AWD bez DCCD, X-mode etc. nie jest w stanie podjechać na posesję. Napisałem do carfit-u. Podjadę do nich na początku stycznia na porządną diagnostykę.
  11. sewa

    Znów problem z AWD

    Fundamentalne pytanie jest takie; czy sytuacja (jak na filmiku) to norma w Levorgu czy usterka. Jeżeli norma - to gdzie tu stały AWD? Jeżeli usterka to gdzie może być problem?
  12. sewa

    Znów problem z AWD

    Niczego takiego nie ma.
  13. sewa

    Akumulator

    Miałem podobnie w swoim Levorgu - dzieci kilka razy zostawiły zapalone światło nad tylną kanapą. Akumlator kilka razy trzeba było podładować, aż w końcu po trzech latach (od kupna) wyzionął ducha.
  14. Brzmi jak początek problemów z CVT: http://www.subarucomplaints.com/cvt/ (w USA Subaru przedłużyło gwarancję na CVT)
  15. sewa

    Znów problem z AWD

    Cześć, mówiłem, że odezwę się po wizycie a ASO (Bruskela). W ASO rozłożyli jednak ręce i zadzwonili po technika z Subaru Benelux. Technik pojawił się dopiero w ostatni czwartek. W międzyczasie wyjechałem z rodziną na listopadowy weekend, gdzie miałem problem z podjazdem na posesję: Levorg AWD.mp4 Jak widzicie, permanentny AWD jest tak średnio permanentny. Kupiłem czytnik OBD aby sprawdzić parametry skrzyni CVT. System nie wykazał żadnych błędów. Powyższy filmik wysłałem więc do ASO. W ostatni czwartek ASO wraz z technikiem przeprowadzili podobny test n
×
×
  • Create New...