Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

TADAM!!!! 10 dni do premiery STI w Ameryce!

 

http://www.subaru.com/auto-show/detroit-2014.html :)

 

To informacja oficjalna. Według nieoficjalnej (wyciek jakiś danych technicznych), ma być silnik 2.5T. Kurde, jak nie poprawili nic z awaryjnością to kicha :angry: - http://img.gawkerass...pg/original.jpg

Edytowane przez Zelazny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według nieoficjalnej (wyciek jakiś danych technicznych), ma być silnik 2.5T. Kurde, jak nie poprawili nic z awaryjnością to kicha :angry: - http://img.gawkerass...pg/original.jpg

Nie orientuje się w sytuacji do końca ale jeśli WRX STI na cały świat są produkowane w Japonii to 2.5T to prawie koniec dla EU. Jeśli natomiast STI są robione w USA dla USA i w JPN dla reszty świata to można liczyć na 2.5T dla USA i 2.0T dla JPN, EU. Co do wycieku, wątpie aby w nowym STI nie było SI Drive co wynika z tabelki. Jest nowy niebieski kolor: WR Blue Pearl, dla przypomnienia to ten sam co na WRX Concept. Crystal White Pearl jest już w Levorg-u. Ciekawie zapowiada sie Launch Edition. Niebieskie wnętrze jak dawniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie silnik będzie jeden dla wszystkich. Gdyż produkcja dwóch odmiennych sliników na rynki USA - 2.5T i dla JPN oraz EU - 2.0 poprostu mogła się nie opłacać.

Ale to nie skreśla Subaru przecież nic o specyfikacji tego prawdopodobnego silnika nie wiemy. Miejmy nadzieję że będzie lepszy od 2.5T z poprzedniego WRX STi.Bo raczej od Silnika 2.0 nic nie może być lepsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie orientuje się w sytuacji do końca ale jeśli WRX STI na cały świat są produkowane w Japonii to 2.5T to prawie koniec dla EU.
Why? Ze wzgledu na emisje, czy akcyzę? Na pewno pojemność wpłynie na cenę, chociaż są na naszym rynku samochody o pojemności większej niz 2 litry.

Fakt że 2,0DIT ma potencjał i to świetny silnik, ale może będzie też kolejna dobra konstrukcja?

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a teraz sprobujmy policzyc, ile z poczatkowych zalozen sprzed 2,5 lat, naglosnonych przez TJ'a (btw, gdzie on sie podzial? ;) ), zostalo zrealizowanych w przypadku WRX STI MY'15... :biglol:

 

wiem wiem, ze nie byly to ofic. zapowiedzi, ale jednak...

 

 

:icon_arrow:Subaru Impreza oraz Subaru WRX/WRX STI beda w przyszlosci odrebnymi modelami.

 

:icon_arrow: Wspolna beda mialy plyte podlogowa, ale w przypadku WRX bedzie ona "radically modified", a rozstal osi bedzie skrocony.

 

:icon_arrow: Konstrukcyjne WRX bedzie zupelnie inny od Imprezy.

 

:icon_arrow: Nadwozie bedzie w stylu coupe.

 

:icon_arrow: Rozmiarowo WRX bedzie niewiele wiekszy od Toyoty Yaris.

 

:icon_arrow: Przez to wyrazne wyodrebnienie, WRX nie bedzie juz samochodem kompromisowym. Zostana w nim zastosowane najlepsze i najbardziej ekstremalne rozwiazania.

 

:icon_arrow: WRX ma dostac odswiezony i polepszony S-AWD (cokolwiek to ma znaczyc)

 

:icon_arrow: WRX zostanie stworzony glownie z mysla o tym, zeby stanowic doskonala baze do wygrywania w motorsporcie.

 

:icon_arrow: WRX STI ma byc "samochodem wyscigowym z homologacja drogowa"

 

:icon_arrow: planowany jest silnik 1.6 turbo, byc moze z rozwiazaniem kompresor+turbina

 

:icon_arrow: moc w WRX ma oscylowac w granicach 270KM, w STI ponad 300KM

 

:icon_arrow: Planowane jest zaangazowanie w WTCC

 

:icon_arrow: Planowany jest powrot do WRC icon_exclaim.gif

 

 

 

A teraz dyskutujcie i wyrazajcie zachwyt icon_wink.gif

 

aha, juz wyrazam swoj zachwyt :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najsmutniejsze jest to, że zarówno Subaru jak i Mitsu nie próbują wrócić do profesjonalnych rajdów. Rozumiem ogrom kosztów z tym związanych, ale przecież dla Subaru rajdy to można powiedzieć rodowód, dzięki nim zyskało uznanie na całym świecie. Poza tym tylko te dwie firmy produkują cywilne prawie rajdówki, wydawałoby się że plan powinien być znacznie szerszy. Bo "Kowalski" kupując STI, albo EVO pękał by z dumy oglądając "jego" auto walczące w WRC. Byłby pewny, że to nie jakieś tam Audi, czy inny VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany są kosmetyczne. Tak jak pisała większość.Nowy przód subaru jest łądny.Tył całkiem przyjemny.Bok jest słaby.

 

300KM z 2L to nie jest żadne żyłowanie.Trwałość może lub jej brak będzie zależeć od rozwiązań technicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie te powyższe zdjęcia pokazują trochę "za małą" różnice auta w stosunku do zaprezentowanego WRX. Mam nadzieje że jednak STI będzie trochę bardziej się wyróżniało. Poza tym jak dla mnie to oscylowanie blisko 300KM w takim aucie to cały czas du*y nie urywa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany są kosmetyczne. Tak jak pisała większość.Nowy przód subaru jest łądny.Tył całkiem przyjemny.Bok jest słaby.

 

300KM z 2L to nie jest żadne żyłowanie.Trwałość może lub jej brak będzie zależeć od rozwiązań technicznych.

 

od prawie dwóch lat jest on zastosowany w Legacy GT JDM. Tam jest CVT oraz około 450Nm.

 

trochę "za małą" różnice auta w stosunku do zaprezentowanego WRX.

 

generalnie to bardziej wygląda na pakiet stylistyczny niż inne STI. Nawet błotniki grill są takie same......

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...