mzy Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) Z szumnych zapowiedzi "do 100 w ciut powyżej 5s" zrobiło się 6,4s z MT... W sumie może nic dziwnego, skoro fura waży 1,5 tony Edit: sporo błędów w tym artykule, czyżby jednak 5,4s z 6MT? Edytowane 30 Grudnia 2013 przez mzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) TADAM!!!! 10 dni do premiery STI w Ameryce! http://www.subaru.com/auto-show/detroit-2014.html To informacja oficjalna. Według nieoficjalnej (wyciek jakiś danych technicznych), ma być silnik 2.5T. Kurde, jak nie poprawili nic z awaryjnością to kicha - http://img.gawkerass...pg/original.jpg Edytowane 3 Stycznia 2014 przez Zelazny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 A ja myślę,że najważniejszy jest kozacki rajdowy wygląd. A pojemność ??? - ja bym wolał 1,6T i powrót do rajdów bo ta rozłąka to deprymująca jest. Choć 2,0-2,2 nawiązywało by do pięknej historii a i moment byłby lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Według nieoficjalnej (wyciek jakiś danych technicznych), ma być silnik 2.5T. Kurde, jak nie poprawili nic z awaryjnością to kicha - http://img.gawkerass...pg/original.jpg Nie orientuje się w sytuacji do końca ale jeśli WRX STI na cały świat są produkowane w Japonii to 2.5T to prawie koniec dla EU. Jeśli natomiast STI są robione w USA dla USA i w JPN dla reszty świata to można liczyć na 2.5T dla USA i 2.0T dla JPN, EU. Co do wycieku, wątpie aby w nowym STI nie było SI Drive co wynika z tabelki. Jest nowy niebieski kolor: WR Blue Pearl, dla przypomnienia to ten sam co na WRX Concept. Crystal White Pearl jest już w Levorg-u. Ciekawie zapowiada sie Launch Edition. Niebieskie wnętrze jak dawniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-TEAM Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Wg. mnie silnik będzie jeden dla wszystkich. Gdyż produkcja dwóch odmiennych sliników na rynki USA - 2.5T i dla JPN oraz EU - 2.0 poprostu mogła się nie opłacać. Ale to nie skreśla Subaru przecież nic o specyfikacji tego prawdopodobnego silnika nie wiemy. Miejmy nadzieję że będzie lepszy od 2.5T z poprzedniego WRX STi.Bo raczej od Silnika 2.0 nic nie może być lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Gdyż produkcja dwóch odmiennych sliników na rynki USA - 2.5T i dla JPN oraz EU - 2.0 poprostu mogła się nie opłacać. Do tej pory jakoś się opłacało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Nie orientuje się w sytuacji do końca ale jeśli WRX STI na cały świat są produkowane w Japonii to 2.5T to prawie koniec dla EU. Why? Ze wzgledu na emisje, czy akcyzę? Na pewno pojemność wpłynie na cenę, chociaż są na naszym rynku samochody o pojemności większej niz 2 litry.Fakt że 2,0DIT ma potencjał i to świetny silnik, ale może będzie też kolejna dobra konstrukcja? Edytowane 4 Stycznia 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Czy tak będzie wyglądać? Wydaje mi się, że tak. A i podobno 305 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-TEAM Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak będzie dowiemy się za 9 dni i około 9 godzin.Ale czy wyjawią wszystkie szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Czy tak będzie wyglądać? Wydaje mi się, że tak. A i podobno 305 koni. oby nie, tył wygląda tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Czy tak będzie wyglądać? Wydaje mi się, że tak. A i podobno 305 koni. oby nie, tył wygląda tragicznie Oby tak! Wygląda cudownie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Znając życie Subaru jak zawsze nas nie zawiedzie... będzie brzydal Ale szybki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Jak dla mnie tył mocno OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Oby tak! Wygląda cudownie! piłeś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 ...byle szybko, bo Golf 7 R już powoli zaczyna być dostępny w salonach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
00typer1071 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Co wy panowie i panie na to? Edytowane 8 Stycznia 2014 przez 00typer1071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 no a teraz sprobujmy policzyc, ile z poczatkowych zalozen sprzed 2,5 lat, naglosnonych przez TJ'a (btw, gdzie on sie podzial? ), zostalo zrealizowanych w przypadku WRX STI MY'15... wiem wiem, ze nie byly to ofic. zapowiedzi, ale jednak... Subaru Impreza oraz Subaru WRX/WRX STI beda w przyszlosci odrebnymi modelami. Wspolna beda mialy plyte podlogowa, ale w przypadku WRX bedzie ona "radically modified", a rozstal osi bedzie skrocony. Konstrukcyjne WRX bedzie zupelnie inny od Imprezy. Nadwozie bedzie w stylu coupe. Rozmiarowo WRX bedzie niewiele wiekszy od Toyoty Yaris. Przez to wyrazne wyodrebnienie, WRX nie bedzie juz samochodem kompromisowym. Zostana w nim zastosowane najlepsze i najbardziej ekstremalne rozwiazania. WRX ma dostac odswiezony i polepszony S-AWD (cokolwiek to ma znaczyc) WRX zostanie stworzony glownie z mysla o tym, zeby stanowic doskonala baze do wygrywania w motorsporcie. WRX STI ma byc "samochodem wyscigowym z homologacja drogowa" planowany jest silnik 1.6 turbo, byc moze z rozwiazaniem kompresor+turbina moc w WRX ma oscylowac w granicach 270KM, w STI ponad 300KM Planowane jest zaangazowanie w WTCC Planowany jest powrot do WRC A teraz dyskutujcie i wyrazajcie zachwyt aha, juz wyrazam swoj zachwyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Najsmutniejsze jest to, że zarówno Subaru jak i Mitsu nie próbują wrócić do profesjonalnych rajdów. Rozumiem ogrom kosztów z tym związanych, ale przecież dla Subaru rajdy to można powiedzieć rodowód, dzięki nim zyskało uznanie na całym świecie. Poza tym tylko te dwie firmy produkują cywilne prawie rajdówki, wydawałoby się że plan powinien być znacznie szerszy. Bo "Kowalski" kupując STI, albo EVO pękał by z dumy oglądając "jego" auto walczące w WRC. Byłby pewny, że to nie jakieś tam Audi, czy inny VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ale dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 no i czar prysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Wygląda jak Evo X, więc nie jest źle. No i niebieski jest ze złotą felgą Co pod maską, nowy 2.0DIT, czy stary, śmieciowy 2.5T ? Edytowane 8 Stycznia 2014 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie wyglada zle. Co sadzicie o 300 KM z pojemnosci 2.0 z punktu widzenia trwalosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zmiany są kosmetyczne. Tak jak pisała większość.Nowy przód subaru jest łądny.Tył całkiem przyjemny.Bok jest słaby. 300KM z 2L to nie jest żadne żyłowanie.Trwałość może lub jej brak będzie zależeć od rozwiązań technicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jak dla mnie te powyższe zdjęcia pokazują trochę "za małą" różnice auta w stosunku do zaprezentowanego WRX. Mam nadzieje że jednak STI będzie trochę bardziej się wyróżniało. Poza tym jak dla mnie to oscylowanie blisko 300KM w takim aucie to cały czas du*y nie urywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Zmiany są kosmetyczne. Tak jak pisała większość.Nowy przód subaru jest łądny.Tył całkiem przyjemny.Bok jest słaby. 300KM z 2L to nie jest żadne żyłowanie.Trwałość może lub jej brak będzie zależeć od rozwiązań technicznych. od prawie dwóch lat jest on zastosowany w Legacy GT JDM. Tam jest CVT oraz około 450Nm. trochę "za małą" różnice auta w stosunku do zaprezentowanego WRX. generalnie to bardziej wygląda na pakiet stylistyczny niż inne STI. Nawet błotniki grill są takie same...... Edytowane 8 Stycznia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się