Eryk Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 IMO to troche zlepek roznych aut, z profilu tyl auta przypomina BMW 3, linia przodu Honda Civic, ktora przeistacza sie w Volvo S40 a nastepnie Mitsubishi Lancer, tyl przypomina mi starsza amerykanska Honde Accord... wnetrze natomiast jest fajne... no ale coz... brakuje mi wesji hatch... bede sie zatem cieszyl tym co mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 W sumie może nie jest taki zły nie wiem tylko czemu w subaru kola obecnie sa takie małe. A po co większe? Dzięki mniejszym kołom auto jest dynamiczniejsze. Co innego gdyby w parze z większym kołem szedł większy hamulec. Duże koło wygląda dobrze tylko wtedy gdy jest całe szczelnie wypełnione konkretnym hamulcem. Wieksze po to ze sa za małe w stosunku bo bryły nadwozia I blotnikow.To samo jest w obecnym Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 W sumie może nie jest taki zły nie wiem tylko czemu w subaru kola obecnie sa takie małe. A po co większe? Dzięki mniejszym kołom auto jest dynamiczniejsze. Co innego gdyby w parze z większym kołem szedł większy hamulec. Duże koło wygląda dobrze tylko wtedy gdy jest całe szczelnie wypełnione konkretnym hamulcem. Wieksze po to ze sa za małe w stosunku bo bryły nadwozia I blotnikow.To samo jest w obecnym Legacy Zgadzam sie w 100% - zachwiane proporcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 W sumie może nie jest taki zły nie wiem tylko czemu w subaru kola obecnie sa takie małe. A po co większe? Dzięki mniejszym kołom auto jest dynamiczniejsze. Co innego gdyby w parze z większym kołem szedł większy hamulec. Duże koło wygląda dobrze tylko wtedy gdy jest całe szczelnie wypełnione konkretnym hamulcem. Wieksze po to ze sa za małe w stosunku bo bryły nadwozia I blotnikow.To samo jest w obecnym Legacy Zgadzam sie w 100% - zachwiane proporcje. Pewnie w STI dadzą 18 cali i proporcję będą zachowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Z A J E B I S T Y jest. LEVORG też. I ta nazwa połączenie lewitacji i orgazmu:) Dobre Kilka kolejnych fotek: Pojawiła się jeszcze fajna, rozbudowana strona modelu: http://www.subaru-global.com/ms2013/la/wrx/index.html Edytowane 21 Listopada 2013 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Wieksze po to ze sa za małe w stosunku bo bryły nadwozia I blotnikow.To samo jest w obecnym Legacy a wystarczyloby w prezentowanym aucie dac ciut jasniejsze fele i juz bylby lepszy efekt - czarne/ciemne kola wygladaja nijak + wygladaja na mniejsze niz sa naprawde... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 A ja się pytam - gdzie jest blue mica? Zakładam, że każdy producent powinien pokazać najnowszy model w najlepszej wersji wyposażenia i kolorystycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 mi się podoba, od BRZ a nawet XV można uznać , że pojawił się jakiś postęp w dziedzinie stylizacji mięsista ta kiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Panowie nie ma co narzekać, fakt jest taki że ostatnimi posunieciami BRZ, Forester XT, a teraz WRX i Levorg - Subaru bo długim brodzeniu w gównie wychodzi z dupy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 A ja się pytam - gdzie jest blue mica? Zakładam, że każdy producent powinien pokazać najnowszy model w najlepszej wersji wyposażenia i kolorystycznej. A kto powiedzal ze blue mica jest najlepszym kolorem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 A ja się pytam - gdzie jest blue mica? Zakładam, że każdy producent powinien pokazać najnowszy model w najlepszej wersji wyposażenia i kolorystycznej. I bardzo dobrze. Niech zostanie w opcji, a najlepiej niech będzie zarezerwowany tylko dla STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Edytowane 21 Listopada 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Levorg super, bardzo mi się podoba. WRX niestety nie ma tego czegoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 kierownica jest tak z taniego chevroleta... Ale kolor i wygląd jest ok. Białe felgi 6 ramienne od biedy mogły by być Roty i jest pięknie. W końcu sedan!! jeszcze jakby kombi zrobili to byłby już orgazm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 kierownica jest tak z taniego chevroleta... Ale kolor i wygląd jest ok. Białe felgi 6 ramienne od biedy mogły by być Roty i jest pięknie. W końcu sedan!! jeszcze jakby kombi zrobili to byłby już orgazm... Levorg http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/page__st__100 Wysłuchali Twoich próśb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 WRX robi Jeżeli STI ma być agresywniejsze to jest nadzieja na super bryke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie rozumiem, dlaczego pokazują tak zaje...fajny koncept, wzbudzają nadzieję. A później prezentują przeciętne auto. Pewnie jest ok, ale każdy będzie porównywał je z tym cukierkiem, którego pokazali nam przez szybę i wtedy wygląda blado. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jeżeli STI ma być agresywniejsze to jest nadzieja na super bryke + 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie rozumiem, dlaczego pokazują tak zaje...fajny koncept, wzbudzają nadzieję. A później prezentują przeciętne auto. Pewnie jest ok, ale każdy będzie porównywał je z tym cukierkiem, którego pokazali nam przez szybę i wtedy wygląda blado. Polemizowałbym. Ile musiała by kosztować produkcja takich form, reflektorów itp. Oczywiście od Jalopnika do Worldcarfans przez wszystkie inne portale polskie i zagraniczne przewija się jeden tekst: co oni zrobili, wtf itp. I tak od prawie piętnastu lat. Nowy model, stara śpiewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Forma to forma i tak musieli je robić od podstaw . Koszty tłoczenia blach w różny sposób też są podobne Dla mnie z pięknego auta jakim był concept zrobi przeciętny nijaki samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie rozumiem, dlaczego pokazują tak zaje...fajny koncept, wzbudzają nadzieję. A później prezentują przeciętne auto. Pewnie jest ok, ale każdy będzie porównywał je z tym cukierkiem, którego pokazali nam przez szybę i wtedy wygląda blado. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Blue mica powinien być zarezerwowany dla STI, w czerwonym wygląda bardzo fajnie. Nawet w srebrnym mu do twarzy (fotki Dyrekcji z albumu https://plus.google.com/photos/105648656126633693422/albums/5948616150707556497) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Forma to forma i tak musieli je robić od podstaw . Koszty tłoczenia blach w różny sposób też są podobne Dla mnie z pięknego auta jakim był concept zrobi przeciętny nijaki samochód. nic dodać nic ująć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Marudzicie Do konceptu wiele mu brakuje, ale na normalnych fotkach wygląda całkiem nieźle - mogło być znacznie gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jest lepiej niż się spodziewalismy ale gorzej niż byśmy chcieli . Trzeba poczekac do oglądnięcia WRX-a na żywo...wg mnie jest szansa na to, że STI będzie wyglądało naprawdę dobrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się