Skocz do zawartości

Subarowicze na "2 kółkach"


Lucass

Rekomendowane odpowiedzi

:biglol::biglol::biglol:

 

 

Screenshot_20220619_130224.jpg

Screenshot_20220619_130601.jpg

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kufer jest wąski (mieści się kask "na styk") ale innego bym nie chciał (miałem taki 50l w poprzednim GSA i wyglądałem jak dostawca pizzy - ale fakt mieściły się tam 2 kaski)

To mój 2 GSA wcześniej miałem przez 6 lat GSA z 2008r (olejak) przejechałem nim ok 80kkm - sprzedałem z 5 lat temu bo.... (brak czasu na jazdę - rodzina, dzieci....)

Przez ten czas pojeździłem kilkoma motocyklami (wypożyczalnie lub jazdy testowe w salonie)  - myślę sobie przecież 90% świata jeździ na Hondach, KTM, Suzuki,  sruki pierduki ....może nie trzeba wydawać worka pieniędzy na motocykl BMW (?)

Myślę sobie Honda Africa ... (ładny motocykl) - pojeździłem tym 1 dzień .....niby ok ale jak zacząłem go konfigurować do okazało się iż będzie o 10% tańszy niż GS (nie ADV). To mnie nie przekonało.

Dlaczego GS czy też GSA? nie wiem.

Mój brat zaczął przygodę z motocyklami później niż ja i po drodze miał GS 1150 (taki "dziadek") później GSA 1200 (z 2010r - ost olejak)

kolejny to nowy 1200RT (turystyk) - to miał go przez 1 sezon i ..... wrócił do GSA 1200 ("wodniak) - też twierdzi iż to jest jedyny motocykl który jest kompromisem na wszelakie potrzeby.

Obaj raczej nie jeździmy jak to było kiedyś w Warszawie ( na trasie pod kolumnę Zygmunta i do domu...)

GS to motocykl którym "trzaśniesz" 1kkm/dziennie i nie masz kwadratowej d.... :)

W alpach możesz objechać 90% "szlifierek" :):) (i to mając pasażerkę na tylnym siedzeniu :))

Jak trafiasz na drogę szutrową to też nie zawracasz :)

 

Tym co chcą popróbować motocykli BMW (GS) polecam wypożyczalnię z której wiele razy korzystałem (chyba najrozsądniej cenowo w całej PL) https://motoridenow.com/

Edytowane przez PiotrGS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa właśnie sobie przypomniałem dlaczego kupiłem GSA ...:) 

Zbiornik paliwa 30l (w starym GSA 33l) - noszzzz jak mnie wpienia szukanie co 150-200km stacji benzynowej - nie to, że nie mam ochoty się zatrzymać i odpocząć ale to doprowadzało mnie do szału. Mając jakieś dojazdówki dłuższe na kołach to na autostradzie co 200km tankowanie gdy masz zbiornik 19-20l (GS) a przy 150km/h (na niemieckiej autostradzie) spalanie ok 7l 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2022 o 09:52, PiotrGS napisał:

W alpach możesz objechać 90% "szlifierek" :):) (i to mając pasażerkę na tylnym siedzeniu :))

 

To chyba raczej dzieki umiejetnościom, lub braku umiejętności tych na szlifierkach  bo chyba nie jest to  zasługa motocykla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia…..Umiejętności mam przeciętne ale na ostrych winklach składam się lepiej i wychodzę szybciej niż 90% sportów. Zanin sport złapie obroty to ja już jestem na drugim złożeniu. Może dlatego iż tam nie kunie są najważniejsze a niżej położony moment?  
 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zestarzałem…

wczoraj wybrałem się na wycieczkę założyłem zbroję, jeansy (motocyklowe) … i tu komfort cieplny był ok. Ale mózg ti omal mi się nie ugotował. Noszzzz tak grzało….

raz zimno, raz za gorąco no co za klimat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2022 o 14:21, PiotrGS napisał:

Zanin sport złapie obroty to ja już jestem na drugim złożeniu. Może dlatego iż tam nie kunie są najważniejsze a niżej położony moment?  

Podróżowałem z GSem w parze po górach i nie miałem takiego wrażenia. Prawdopodobnie dlatego, że nie jechałem GSem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem ja w końcu zakończyłem mody mojego Triumph. Został jeszcze tylko regulowany zawias FOX na tył ale to juz chyba na przyszły rok. 

 

Tak wyglądał 2 lata temu 

 

Screenshot_20220627-221618_Gallery.thumb.jpg.12865195c54f5aea1d13c1529d705f56.jpg

 

 

A tak teraz 

 

Screenshot_20220627-221709_Gallery.thumb.jpg.47bd410a93b161a71b73b7fd9b754bf4.jpg

 

 

  • Super! 2
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, turdziGT napisał:

Tymczasem ja w końcu zakończyłem mody mojego Triumph. Został jeszcze tylko regulowany zawias FOX na tył ale to juz chyba na przyszły rok. 

 

Tak wyglądał 2 lata temu 

 

Screenshot_20220627-221618_Gallery.thumb.jpg.12865195c54f5aea1d13c1529d705f56.jpg

 

 

A tak teraz 

 

Screenshot_20220627-221709_Gallery.thumb.jpg.47bd410a93b161a71b73b7fd9b754bf4.jpg

 

No teraz klasa  !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to nie starość. Jak jest powyżej 30 stopni w cieniu, to w słońcu jest mordor. Zwłaszcza jak grzeje praktycznie cały czas i nie chowa się za chmurami. Nie ma znaczenia, czy na moto, na rowerze czy spacerze. Po prostu jest w *uj gorąco... Biały kask trochę pomaga na pewno (mam :) ). Pomaga też jazda drogami w zalesionym terenie, gdzie jest dużo cienia. Albo leżak w cieniu i zimne piwko zamiast jazdy ;-) 

 

A Triumph klasa. Kiedyś sobie sprawię w końcu. Albo Moto Guzzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im dluzej (nie)jezdze, tym bardziej ciagnie mnie w kierunku motocykla na przejazdzki wokol komina, ale w nostalgicznym stylu. Po zakupie (nieudanego dla mnie - wada fabryczna zawieszenia) Kawasaki Z900RS - retro-sport albo modern-retro polubilem na nowo te nostalgiczne motocykle. 

 

Triumph ma to cos w sobie, Guzzi V7 i V9 tez, chociaz sa "subiektywnie dynamiczne". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...