elmo Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 @@matros1, załóż osobny temat, bo coś czuje, że popłyniemy daleko od tematyki HH Nie ma co zakładać, samochód już wybrany. Teraz trzeba budżet organizować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No i popsułeś zabawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Oczywiście że nie kosztowały mało ale do poziomu cen supersamochodów trochę brakuje A co do jakości Audi czy BMW to mimo wszystko nie jest ona taka żeby usprawiedliwić ich cenę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Abslolutnie sie zgadzam nic nie argumentuje ich cen ale mysle ze jak M2 trafia do szerszego grona odbiorcow tak jak ktos idzie kupic RS3 to dlatego ze chce RS3 i nie interesuje go ze RS jest i lepszy i spooooro tanszy.Po prostu ten segment bazuje na takich klientach tak samo jest z innymi modelami i markami premium.Tam kient dokladnie wie czego chce a nie wchodzi z ulicy bo slyszal ablo czytal i go to zaintrygowalo. Oczywiście że nie kosztowały mało ale do poziomu cen supersamochodów trochę brakuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk I wlasnie dlatego mnie tak boli upade STI bo kiedys ten samochod gral w super lidze a dzis nie daje rady z TDI klasy sredniej @@matros1, załóż osobny temat, bo coś czuje, że popłyniemy daleko od tematyki HH Nie ma co zakładać, samochód już wybrany. Teraz trzeba budżet organizować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Octavia Scout ...... spelnia wszystkie te kryteria Póki co w ofercie skody nie ma nic co może legalnie ciągnąć lawetę 2000 kg bez zadyszki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Póki co w ofercie skody nie ma nic co może legalnie ciągnąć lawetę 2000 kg bez zadyszki z tym to każdy HH będzie miał problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Taka ciekawostka na temat Chris'a i testu RS'a: Chris Harris hates it. He kept shouting "understeer, understeer" throughout the lap and then said he'd much rather have the mustang. The lap time shocked him though, "proves understeer can be fast" he said.I coś co pięknie podsumowuje mój punkt widzenia na temat foki:it's not about how fast you get from point A to point B. It's how involving and rewarding the drive is. Understeer and what looked like a bouncy chassis isn't my idea of fun. And fun was exactly what this car was all about. http://www.focusrs.org/forum/9-focus-rs-discussions/6210-mk3-rs-top-gear-track.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk HE HE może jednak ford popełnił błąd idąc w sztuczne AWD , zamiast zrobić FWD prawdziwe ze szperą mechaniczną , jak w RS MK2 i bić sie z Meganką , a nie koniecznie z A45 czy innymi sztucznymi wynalazkami , czas pokaże…… Moim skromnym zdaniem napompowana bańka nowego Rs-a szybko pęknie juz peka. ceny TRANSAKCYJNE uzywanych spadaja w DE z dnia na dzien... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Czyżby pojawiło się sporo używek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Jak to uzywanych? Pierwsze z tego co kojarzę to trafiły 2-3 miesiące temu do nabywców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Rozczarowani użytkownicy pozbywają się nabytku? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) A ze tak zapytam z ciekawości do ciężkiej lawety czemu nie wolisz Allroad z 3L TDI zamiast 3.0 TFSI.Ten silnik w tym aucie dupy nie urywa a pali jak smok.Nm tez słaby jak na wagę auta bo to nie turbo tylko kompresor. Edytowane 15 Lipca 2016 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Wygląda to interesująco http://www.wolf-racing.de/news2311.html?PHPSESSID=fce6a340601c9e554197d9c9233a6a68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Focus RS500 na horyzoncie, znajomy znajomego już wpisał się na listę kolejkową. Ale pewnie jeszcze trochę poczeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 A ze tak zapytam z ciekawości do ciężkiej lawety czemu nie wolisz Allroad z 3L TDI zamiast 3.0 TFSI.Ten silnik w tym aucie dupy nie urywa a pali jak smok.Nm tez słaby jak na wagę auta bo to nie turbo tylko kompresor. Chcę uniknąć zakupu diesla. Jestem zmęczony szukaniem stacji z "lepszym paliwem", klekotem itd itp. Chcę benzynę. Jeżeli padnie na Audi to tak czy siak wolniejszy od mojego obecnego Nissana Patrola z lawetą raczej nie będzie (ciężko o coś wolniejszego ). Ale też jest to jeden z powodów dla którego Jeep GC SRT8 ze swoim wolnossącym V8 ma przewagę w moim prywatnym rankingu. A co do spalania to się tym jakoś nie stresuję. Więcej od Evo żadne z nich nie spali Focus RS500 na horyzoncie Ciekawe co poza kilkoma KM i Nm więcej będzie oferował. Jakieś zmiany w napędzie, mniejsza masa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Znamy już pierwsze szczegóły dotyczące ekstremalnej wersji. Auto będzie wyposażony w nowym zestaw zderzaków z powiększonymi wlotami powietrza. Niektóre elementy nadwozia będą zastąpione włóknem węglowym i kompozytami. Natomiast zawieszenie będzie z kutego aluminium, a układ hamulcowy wykorzysta karbonowo-ceramiczne tarcze. Odchudzanie dotknie również wnętrza. Znikną niepotrzebne elementy wyposażenia oraz wygłuszenia. W standardzie pojawi się elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy. RS 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 No zmiany zapowiadają sie grubo. A ze tak zapytam z ciekawości do ciężkiej lawety czemu nie wolisz Allroad z 3L TDI zamiast 3.0 TFSI.Ten silnik w tym aucie dupy nie urywa a pali jak smok.Nm tez słaby jak na wagę auta bo to nie turbo tylko kompresor. Chcę uniknąć zakupu diesla. Jestem zmęczony szukaniem stacji z "lepszym paliwem", klekotem itd itp. Chcę benzynę. Jeżeli padnie na Audi to tak czy siak wolniejszy od mojego obecnego Nissana Patrola z lawetą raczej nie będzie (ciężko o coś wolniejszego ). Ale też jest to jeden z powodów dla którego Jeep GC SRT8 ze swoim wolnossącym V8 ma przewagę w moim prywatnym rankingu. A co do spalania to się tym jakoś nie stresuję. Więcej od Evo żadne z nich nie spali Focus RS500 na horyzoncie Ciekawe co poza kilkoma KM i Nm więcej będzie oferował. Jakieś zmiany w napędzie, mniejsza masa? To prawda zarówno ad 1 , 2 jak i 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Podaj wymagania The Forum pomoże Musi spełnić tylko kilka wymagań :- 4x4 - prześwit większy niż w standardowej osobówce - benzyna - miejsce dla czteroosobowej rodziny z wózkiem i gratam żony - moc wystraczającą żeby ciągnąć lawetę 2000 kg bez stresu - automat - żebym w nim wygodnie mógł zrobić trasę około 800 km Mam tylko dwa typy które mi odpowiadają: - Jeep Grand Cherokee SRT8 - Audi A6 Allroad 3.0 FTSI Przy czym Jeep ze względu na cenę i V8 jest opcją "bardziejszą" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W Paryżu tego roku swoją premierę będzie miało nowe Q5 - może to? Ma być większe, lżejsze, sztywniejsze i szybsze i ma zachować gamę V6. Edytowane 17 Lipca 2016 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Nowicjusz matros1 już ma swoje typy, nie rób bajzlu z tematu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 GC SRT jest kozacki .Hamuje lepiej od porsche a przyspiesza lepiej od M3.Dobtego jest tani...czego chcieć więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Np. cztero- albo chociaż trzystrefowej klimatyzacji? Skóry która nie przypomina w dotyku ceraty z Renault? Utraty wartości zbliżonej do europejskich odpowiedników, a nie 2/3 po roku. Osiągów zbliżonych do europejskich odpowiedników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 GC SRT jest kozacki .Hamuje lepiej od porsche a przyspiesza lepiej od M3. [...] tylko skręca nieco... inaczej ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 GC SRT jest kozacki .Hamuje lepiej od porsche a przyspiesza lepiej od M3.Dobtego jest tani...czego chcieć więcej? Co to jest GC SRT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Wiadomo ze poziom wykończenia jest daleki od np Q7 czy Cayenne ale ma to swoje odzwierciedlenie w cenie .Cena również osladza troche utrate wartości,choc dla mnie jako osoby kupujacej auta raczej na dłuższy czas to pomijalny czynnik.Wiadomo ze skreca jakby gorzej od m3 ale jeep nie jest od tego ,choc z tego co pamiętam to tez recenzje miał nie najgorsze jesli chodzi o układ jezdny. Za to ma męski silnik który pewnie przezyje te wszystkie TFSI funf turbo mit drai kompressor.;-) No i brzmi jak należy Z ciagnieciem przyczepy raczej nie będzie miał problemu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Co do GC SRT to miała czy ma wyjść wersja Trackhawk która dostała kompresor i moc miała wzrosnąć chyba do 700 koni Edytowane 17 Lipca 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Jecshalem dzis ostro kilka swiatel za nowym RSem. Sory ale to nie gada. A jedyne co mi przychodzi na mysl słyszac to to agrotuning.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Mi się podoba jak nowe RS3 gada: https://www.facebook.com/bridgetogantry/videos/1124340234255638/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 No ten R5 to jeden z najfajniejszych silnikow tego stulecia.Szkoda ze siedzi w tak ograniczonej liczbie modeli a mieści sie przeciez w autach z silnikiem wzdłuż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Jecshalem dzis ostro kilka swiatel za nowym RSem. Sory ale to nie gada. A jedyne co mi przychodzi na mysl słyszac to to agrotuning.... Dzisiaj miałem okazje również usłyszeć na żywo w Lublinie i niestety ale z tym dźwiękiem to racja ale za to ładnie się zbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się