Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

Oczywiście że nie kosztowały mało ale do poziomu cen supersamochodów trochę brakuje ;)

 

A co do jakości Audi czy BMW to mimo wszystko nie jest ona taka żeby usprawiedliwić ich cenę.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Abslolutnie sie zgadzam nic nie argumentuje ich cen ale mysle ze jak M2 trafia do szerszego grona odbiorcow tak jak ktos idzie kupic RS3 to dlatego ze chce RS3 i nie interesuje go ze RS jest i lepszy i spooooro tanszy.Po prostu ten segment bazuje na takich klientach tak samo jest z innymi modelami i markami premium.Tam kient dokladnie wie czego chce a nie wchodzi z ulicy bo slyszal ablo czytal i go to zaintrygowalo.

Oczywiście że nie kosztowały mało ale do poziomu cen supersamochodów trochę brakuje

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I wlasnie dlatego mnie tak boli upade STI bo kiedys ten samochod gral w super lidze a dzis nie daje rady z TDI klasy sredniej :(

 

@@matros1, załóż osobny temat, bo coś czuje, że popłyniemy daleko od tematyki HH ;)

Nie ma co zakładać, samochód już wybrany. Teraz trzeba budżet organizować ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Octavia Scout :)...... spelnia wszystkie te kryteria :P

Póki co w ofercie skody nie ma nic co może legalnie ciągnąć lawetę 2000 kg bez zadyszki ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Taka ciekawostka na temat Chris'a i testu RS'a:

 

Chris Harris hates it. He kept shouting "understeer, understeer" throughout the lap and then said he'd much rather have the mustang. The lap time shocked him though, "proves understeer can be fast" he said.

I coś co pięknie podsumowuje mój punkt widzenia na temat foki:

it's not about how fast you get from point A to point B. It's how involving and rewarding the drive is. Understeer and what looked like a bouncy chassis isn't my idea of fun. And fun was exactly what this car was all about.

http://www.focusrs.org/forum/9-focus-rs-discussions/6210-mk3-rs-top-gear-track.html

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

HE HE :) może jednak ford popełnił błąd idąc w sztuczne AWD , zamiast zrobić FWD prawdziwe ze szperą mechaniczną , jak w RS MK2 i bić sie z Meganką , a nie koniecznie z A45 czy innymi sztucznymi wynalazkami , czas pokaże…… Moim skromnym zdaniem napompowana bańka nowego Rs-a szybko pęknie ;)

 

 

 

juz peka. ceny TRANSAKCYJNE uzywanych spadaja w DE z dnia na dzien...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze tak zapytam z ciekawości do ciężkiej lawety czemu nie wolisz Allroad z 3L TDI zamiast 3.0 TFSI.Ten silnik w tym aucie dupy nie urywa a pali jak smok.Nm tez słaby jak na wagę auta bo to nie turbo tylko kompresor.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze tak zapytam z ciekawości do ciężkiej lawety czemu nie wolisz Allroad z 3L TDI zamiast 3.0 TFSI.Ten silnik w tym aucie dupy nie urywa a pali jak smok.Nm tez słaby jak na wagę auta bo to nie turbo tylko kompresor.

 

Chcę uniknąć zakupu diesla. Jestem zmęczony szukaniem stacji z "lepszym paliwem", klekotem itd itp. Chcę benzynę. Jeżeli padnie na Audi to tak czy siak wolniejszy od mojego obecnego Nissana Patrola z lawetą raczej nie będzie (ciężko o coś wolniejszego ;) ). Ale też jest to jeden z powodów dla którego Jeep GC SRT8 ze swoim wolnossącym V8 ma przewagę w moim prywatnym rankingu. A co do spalania to się tym jakoś nie stresuję. Więcej od Evo żadne z nich nie spali :P 

 

 

Focus RS500 na horyzoncie

 

Ciekawe co poza kilkoma KM i Nm więcej będzie oferował. Jakieś zmiany w napędzie, mniejsza masa?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Znamy już pierwsze szczegóły dotyczące ekstremalnej wersji. Auto będzie wyposażony w nowym zestaw zderzaków z powiększonymi wlotami powietrza. Niektóre elementy nadwozia będą zastąpione włóknem węglowym i kompozytami. Natomiast zawieszenie będzie z kutego aluminium, a układ hamulcowy wykorzysta karbonowo-ceramiczne tarcze. Odchudzanie dotknie również wnętrza. Znikną niepotrzebne elementy wyposażenia oraz wygłuszenia. W standardzie pojawi się elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy.

 

RS 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zmiany zapowiadają sie grubo.

 

A ze tak zapytam z ciekawości do ciężkiej lawety czemu nie wolisz Allroad z 3L TDI zamiast 3.0 TFSI.Ten silnik w tym aucie dupy nie urywa a pali jak smok.Nm tez słaby jak na wagę auta bo to nie turbo tylko kompresor.

 

 

Chcę uniknąć zakupu diesla. Jestem zmęczony szukaniem stacji z "lepszym paliwem", klekotem itd itp. Chcę benzynę. Jeżeli padnie na Audi to tak czy siak wolniejszy od mojego obecnego Nissana Patrola z lawetą raczej nie będzie (ciężko o coś wolniejszego ;) ). Ale też jest to jeden z powodów dla którego Jeep GC SRT8 ze swoim wolnossącym V8 ma przewagę w moim prywatnym rankingu. A co do spalania to się tym jakoś nie stresuję. Więcej od Evo żadne z nich nie spali :P 

Focus RS500 na horyzoncie

 

 

Ciekawe co poza kilkoma KM i Nm więcej będzie oferował. Jakieś zmiany w napędzie, mniejsza masa?

To prawda zarówno ad 1 , 2 jak i 3 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Podaj wymagania The Forum pomoże ;)

Musi spełnić tylko kilka wymagań ;) :

- 4x4

- prześwit większy niż w standardowej osobówce

- benzyna

- miejsce dla czteroosobowej rodziny z wózkiem i gratam żony

- moc wystraczającą żeby ciągnąć lawetę 2000 kg bez stresu

- automat

- żebym w nim wygodnie mógł zrobić trasę około 800 km

 

Mam tylko dwa typy które mi odpowiadają:

- Jeep Grand Cherokee SRT8

- Audi A6 Allroad 3.0 FTSI

 

Przy czym Jeep ze względu na cenę i V8 jest opcją "bardziejszą" ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

W Paryżu tego roku swoją premierę będzie miało nowe Q5 - może to? Ma być większe, lżejsze, sztywniejsze i szybsze i ma zachować gamę V6. Edytowane przez Nowicjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. cztero- albo chociaż trzystrefowej klimatyzacji? Skóry która nie przypomina w dotyku ceraty z Renault? Utraty wartości zbliżonej do europejskich odpowiedników, a nie 2/3 po roku. Osiągów zbliżonych do europejskich odpowiedników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ze poziom wykończenia jest daleki od np Q7 czy Cayenne ale ma to swoje odzwierciedlenie w cenie .Cena również osladza troche utrate wartości,choc dla mnie jako osoby kupujacej auta raczej na dłuższy czas to pomijalny czynnik.Wiadomo ze skreca jakby gorzej od m3 ale jeep nie jest od tego ,choc z tego co pamiętam to tez recenzje miał nie najgorsze jesli chodzi o układ jezdny.

Za to ma męski silnik który pewnie przezyje te wszystkie TFSI funf turbo mit drai kompressor.;-)

No i brzmi jak należy :D

Z ciagnieciem przyczepy raczej nie będzie miał problemu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten R5 to jeden z najfajniejszych silnikow tego stulecia.Szkoda ze siedzi w tak ograniczonej liczbie modeli a mieści sie przeciez w autach z silnikiem wzdłuż :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jecshalem dzis ostro kilka swiatel za nowym RSem. Sory ale to nie gada. A jedyne co mi przychodzi na mysl słyszac to to agrotuning....

Dzisiaj miałem okazje również usłyszeć na żywo w Lublinie i niestety ale z tym dźwiękiem to racja ale za to ładnie się zbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...