Korton Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Inna rzeczą jest to ze gość z testów z Kielc , raczej nie ogarnia sprzętu , dobrze by było wsadzić za kiere kogoś bardziej ogarniętego , wtedy mozna by było cos wiecej powiedzieć , cos jak ten test RS-a poprEdniej generacji co wklejał turdzigt Też po oglądnięciu filmu skłaniam się ku temu, że testujący nie bardzo ogarnia. Wygląda jak by się bał dać więcej do pieca w zakręcie i auto trochę coś się uślizguje by za chwile jechać normalnie zakręt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) Nie to ze bronię ale to na prawdę robi różnice kto siedzi za kierownica.Oczywiscie samochod ma taka a nie inna charakterystyke ale z ta straszna podsterownoscia to troche przesada.Subaru zwłaszcza bez DCCD i EVO tez sa podsterowne ( bo taka jest generalnie charakterystyka samochodów z AWD ) zwłaszcza jak sie nie umie nimi jezdzic. Edytowane 13 Lipca 2016 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Nie to ze bronię ale to na prawdę robi różnice kto siedzi za kierownica.Oczywiscie samochod ma taka a nie inna charakterystyke ale z ta straszna podsterownoscia to troche przesada.Subaru zwłaszcza bez DCCD i EVO tez sa podsterowne ( bo taka jest generalnie charakterystyka samochodów z AWD ) zwłaszcza jak sie nie umie nimi jezdzic. Mówiąc szczerze , na tych filmach , również widać dosyć nietypowe zachowania , jak na naprawdę na mechaniczne AWD typu SUB czy MIT. Co nie oznacza że to może być w konsekwencji lepsze , szybsze , itd. ale z pewnością mniej jest kontroli kierowcy nad autem , takiej prawdziwej jak w evo czy sti . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Test RS'a w Kielcach, no nie przekonuje mnie. Nawet w tym trybie drift chłop się męczy żeby na najbardziej śliskim obiekcie w kraju nie ryć przodem. Jak on mógł ten filmik opublikować w ogóle Już nie będę pisał o samochodzie. On tym jeździł jakby to 150 km miało.. No a zachwycając się trybem drift pokazał jeżdżenie bokami, takie jak można na Kielcach zrobić GTkiem seryjnym z wiskozą z tyłu Test żenada. Jak można powiedzieć, że ma najlepszy napęd ze wszystkich samochodów nie umiejąc go w ogóle wykorzystać.. ani żadnego innego zapewne też Co do auta. Wszystkie filmy w internecie wskazują, że auto zachowuje się po prostu nie naturalnie. Nawet TurdziGT wkleił filmik ze starym RSem i tam od razu widać, że auto zachowuje się po prostu tak jak powinno się zachowywać. Nowym Rsem wszystkie beczki, bączki, boki wyglądają dziwnie. Tak można powiedzieć: PRAWIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Carfit jak najbardziej sie zgadzam z tym co piszesz.Auto ma taka a nie inna charakterystyke widac ze tak jak mowisz ze to zachowanie jest jak by sztuczne , bo jest ale to nie stoi na przeszkodzie ze auto daje duzo funu za kierownica. Mialem okazje nim jezdzic po mokrym i z kazdego ciasniejszego zakretu wychodzi pieknym czterokolowym poslizgiem. Jezeli mozna cos krytykowac w tej kwesti to tylko to ze poedejzewam ze to neutralne zachowanie nawet w poslizgu jest sztucznie zaprogramowane zebym samochod byl latwiejszy do opanowania.Ma stosunkowo krotki rozstaw osi znacznie ktroiszy niz EVO czy STI przez co jest troszke bardziej nerwowy w poslizgu. Zeby to posumowac to powiedzial bym tak Ford zrobil cos co dziala w przeciwienstwie do RS3 i A45 czie AWD jest tylo po to zeby przeniesc moc na prostej drodze. Czy ten naped jest lepszy od konwencjonalengo w STI czy EVO , na pewno nie ale dziala wystarczajaco dobry sposob zeby miec spopro radochy za kierownica. Edytowane 14 Lipca 2016 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Ma stosunkowo krotki rozstaw osi znacznie ktroiszy niz EVO czy STI przez co jest troszke bardziej nerwowy w poslizgu. ma wręcz taki sam rozstaw osi Focus RS 2648 mm STI MY15/16 2650 mm EVO X 2650mm wszsystkie te auta mają także niemalże taki sam rozstaw kół Edytowane 14 Lipca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 ....dla mnie może jechać bokiem na "wstecznym" byle stoper pokazał swoje na mecie....... Czekamy na kierowce, który znając obiekt / trasę na tej samej oponie w tych samych warunkach przetestuje RS-a i zaraz stockowego lub (prawie stockowego) Sti, Evo o podobnej mocy i masie..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Ma stosunkowo krotki rozstaw osi znacznie ktroiszy niz EVO czy STI przez co jest troszke bardziej nerwowy w poslizgu. ma wręcz taki sam rozstaw osi Focus RS 2648 mm STI MY15/16 2650 mm EVO X 2650mm wszsystkie te auta mają także niemalże taki sam rozstaw kół Evo IX 2625 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 No cóż napęd rzeczywiście jest innowacyjny. W konsekwencji prowadzenie i zachowanie auta też pewnie nieco odmienne od dotychczas nam znanego. Tylko czy to zawsze musi to oznaczać negatywną cechę? Czyż nie podobnie myślano w 1980 roku, kiedy dominowały RWD a Audi wprowadził całkowicie rewolucyjny napęd quattro, który wywrócił dotychczasowe trendy do góry nogami? Historia pokazuje nam, że usilne trwanie w przekonaniu, że to co dobre i sprawdzone jest najlepsze, nie zawsze się sprawdza. To jest odważny krok Forda, podobny do tego z Audi w '80 roku. Przecież mógłby spokojnie wprowadzić kolejną wersję FWD, która też pewnie by się świetnie sprzedawała. Ale tego nie zrobił. Wybrali trudniejszą, bardziej ryzykowną drogę i nieporównywalnie kosztowniejszą. Za to duże brawa dla Forda i trzymam kciuki, żeby był to przełomowy model tej marki na miano XXI wieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Faktycznie myslalem ze jest krotszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 No cóż napęd rzeczywiście jest innowacyjny. W konsekwencji prowadzenie i zachowanie auta też pewnie nieco odmienne od dotychczas nam znanego. Tylko czy to zawsze musi to oznaczać negatywną cechę? Czyż nie podobnie myślano w 1980 roku, kiedy dominowały RWD a Audi wprowadził całkowicie rewolucyjny napęd quattro, który wywrócił dotychczasowe trendy do góry nogami? Historia pokazuje nam, że usilne trwanie w przekonaniu, że to co dobre i sprawdzone jest najlepsze, nie zawsze się sprawdza. To jest odważny krok Forda, podobny do tego z Audi w '80 roku. Przecież mógłby spokojnie wprowadzić kolejną wersję FWD, która też pewnie by się świetnie sprzedawała. Ale tego nie zrobił. Wybrali trudniejszą, bardziej ryzykowną drogę i nieporównywalnie kosztowniejszą. Za to duże brawa dla Forda i trzymam kciuki, żeby był to przełomowy model tej marki na miano XXI wieku. Samochód jest zapewne skuteczny w tym do czego został zaprojektowany. Wydaje mi się że marudzi głównie garstka entuzjastów podobnych do mnie, którzy spodziewali się czegoś pokroju Escorta RS Cosworth. Niestety/stety w dzisiejszych czasach z marketingowego punktu widzenia wypuszczenie drogowej, surowej rajdówki nie ma raczej sensu. A czy to jest dobre/złe to można sobie dyskutować w nieskończoność bo argumenty każdej ze stron mają swoją rację bytu. Dla Forda na bank dobrze bo samochody się rozchodzą jak świerze bułeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Tak, tylko w czasach kiedy wychodził RS Cosworth, był nie mniej innowacyjny i nietypowy, jak ten obecnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Tak, tylko w czasach kiedy wychodził RS Cosworth, był nie mniej innowacyjny i nietypowy, jak ten obecnie Skrzynia z Transita była istotnie innowacyjna Cosi był wyprodukowany na potrzeby uczestnictwa w WRC. Obecny RS ma się sprzedawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Nie sądzę żeby skrzynia z Transita warunkowała uczestnictwo w WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 W WuRcu pewnie siedziała jakaś sekwencja, a do cywila musieli coś wrzucić - akurat skrzynia z Transita była pod ręką i pasowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Cały Cosworth był trochę takim "kundlem". Silnik wzdłużny, skrzynia z transita etc. Ale i tak jest mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukasJ Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 matros1, w gwarancji Focusa RS nie ma żadnych wyłączeń i ograniczneń odnośnie uzywania na torze. W instrukcji, tzn. w RS-ie dostaje sie set identycznych dokumentów jak w "normalnym" Focusie z tą różnicą, że etui na dokumenty jest z haftem Ford Performance (czy jakoś tak) i dostaje sie też specjalna książeczkę (kilkanaście) stron dedykowaną dla RS-a. Tam z tego co pamiętam (przejrzałem ją pobieżnie) są wskazówki dot. jazdy na torze (jeżeli to kogoś intersuje mogę zrobić skan). Jest nawet info, ze optymalny zestaw na tor to kierowca plus pasażer no i z tego co pamiętam info, ze po iluś km na torze warto wymienić olej w dyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jest nawet info, ze optymalny zestaw na tor to kierowca plus pasażer Taki zestaw to chyba do rajdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Jest nawet info, ze optymalny zestaw na tor to kierowca plus pasażerTaki zestaw to chyba do rajdów No chyba że za pasażera masz Piotrka krzyczącego pycimy pycimy ... aaaaale to pod warunkiem że telefon wcześniej odbierze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 14 Lipca 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Cały Cosworth był trochę takim "kundlem". Silnik wzdłużny, skrzynia z transita etc. Ale i tak jest mega Był tym bardziej że Escort Cosworth to nic innego jak karoseria Escort nałożona na Sierre. Kundel nie Kundel zbudowany z tego co było pod ręką ale zdominował jako RS500 tory wyścigowe więc skuteczny na pewno był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Był tym bardziej że Escort Cosworth to nic innego jak karoseria Escort nałożona na Sierre. Z karoserii normalnego Escorta tam chyba poza dachem nic nie było. Buda wykorzystywała elementy karoserii Ścierki, czasem nieco przerobione (np przegroda czołowa, podłoga środkowa), a reszta była robiona specjalnie dla Cossiego. Cossi był tylko podobny do normalnego Escorta, ale to było kompletnie inne auto pod każdym względem. Edytowane 14 Lipca 2016 przez jarmaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Do tego wzbudza emocje po dziś dzień. Myślę że nowej Foce to nie grozi. Focus RS Mk2 będzie moim zdaniem w przyszłości bardziej poszukiwanym samochodem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) W WuRcu pewnie siedziała jakaś sekwencja, a do cywila musieli coś wrzucić - akurat skrzynia z Transita była pod ręką i pasowała hmmm....skrzynia w sierra cosworth to istotnie pochodna transita,a pochodna nie oznacza taka sama tkz. borg w RWD.....ale 4x4 to już wersja MT75 Pierwsze sierry cossi to RWD,MK II to już w przeważającej części 4x4 i tataj zaczynała się Agrupa,dopiero Escorty MK6-7 TO WRC,w tamtych czasach zasada była prosta- chcesz mieć w rajdówce dziurę w masce czy zderzaku to wypuść taką wersję cywilną Edytowane 14 Lipca 2016 przez irektob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 w tamtych czasach zasada była prosta- chcesz mieć w rajdówce dziurę w masce czy zderzaku to wypuść taką wersję cywilną I to była piękna zasada Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Wtedy sport rzeczywiście miał odzwierciedlenie w tym, co można kupić w salonie. Teraz jedno z drugim ma niewiele wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się