turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Czy ktos zarejestrował ze pojawiła sie nowa Cupra ST Carbon 370KM ? Co to jest jakies dealer edition z boksem ? Wyglada fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Też słyszałem o tym RS3 700KM, ten silnik jest niesamowity... Cupra fajna, ale z ceną trochę przesadzili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 No jakos tez mnie ciezko przełknąć 210K za Seata ale to chyba najtańsze 370 KM z AWD w klasie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Zdecydowanie najtansze. RS3, zerknalem na profil Sportmile, wynik na prawde niesamowity. Idealny woz na co dzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leinad Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Cena za tego Seata trochę dziwi, bo auto z tym pakietem Carbon kosztuje w okolicy 175 000 zł, czyli za te dodatkowe 70 KM płacimy ponad 30 000 zł, a przecież można kupić coś takiego https://www.racechip.eu/shop/seat/leon-5f-from-2012/2-0-cupra-1984ccm-300hp-221kw-380nm.html za 650€ i jedynym problemem to wyjmowanie tego w czasie serwisu gwarancyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 No to prawda ten motor każdy ma przerobiony na dziesiątą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Zdecydowanie najtansze. RS3, zerknalem na profil Sportmile, wynik na prawde niesamowity. Idealny woz na co dzien. Ciężko mi sobie wyobrazić przyjemny samochód na co dzień z taką charakterystyką. Jak dla mnie przerost formy, ale co kto lubi. Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 14 minut temu, leinad napisał: Cena za tego Seata trochę dziwi, bo auto z tym pakietem Carbon kosztuje w okolicy 175 000 zł, czyli za te dodatkowe 70 KM płacimy ponad 30 000 zł, a przecież można kupić coś takiego https://www.racechip.eu/shop/seat/leon-5f-from-2012/2-0-cupra-1984ccm-300hp-221kw-380nm.html za 650€ i jedynym problemem to wyjmowanie tego w czasie serwisu gwarancyjnego. a hamulców tam nie ma też jakiś lepszych. Choć nawet jeśli, to za 30 tys by już można założyć konkretne prędkościowytraczacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leinad Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Cena 175 000 to już z lepszymi hamulcami (Brembo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 35 minut temu, leinad napisał: Cena za tego Seata trochę dziwi, bo auto z tym pakietem Carbon kosztuje w okolicy 175 000 zł, czyli za te dodatkowe 70 KM płacimy ponad 30 000 zł, a przecież można kupić coś takiego https://www.racechip.eu/shop/seat/leon-5f-from-2012/2-0-cupra-1984ccm-300hp-221kw-380nm.html za 650€ i jedynym problemem to wyjmowanie tego w czasie serwisu gwarancyjnego. Z tuningiem aut na gwarancji nie jest tak prosto jak Ci się wydaje. Pracuje w ASO i przy usterkach są sporządzane protokoły diagnozy które są wysyłane do producenta i analizowane. Mieliśmy kiedyś Octavie RS w której uszkodzeniu uległa UPG. Uprzedziliśmy użytkownika, że jeżeli pojazd przeszedł tuning to zostanie to wykryte i będzie musiał zapłacić za naprawę. Oczywiście użytkownik zaprzeczył jakiejkolwiek ingerencji. Po zakończeniu prac zamknęliśmy protokół diagnozy i wysłaliśmy. Otrzymaliśmy zwrotną odpowiedź od producenta że pojazd był użytkowany po wcześniejszej modyfikacji a przed oddaniem do serwisu zostało urządzenie zdemontowane. Użytkownik stracił gwarancję mechaniczną i musiał zapłacić za naprawę. Moja rada, absolutnie żadnego box-a lub programu na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, matros1 napisał: Ciężko mi sobie wyobrazić przyjemny samochód na co dzień z taką charakterystyką. Jak dla mnie przerost formy, ale co kto lubi. Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka "zaraz się sypną komentarze że jest lag .. to dla tych co widzą linie a nie wartości .. 4000 rpm - 500 Nm , 5400 rpm - 600 hp 780 Nm gdzie na drodze myśle że obciąży się szybciej " Dla mnie moglby byc i seryjny i bez takiej ilosci koksu. Edytowane 5 Listopada 2018 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 To prawda to auto ma turbo jak wiadro i jest to hardcore ale tak jak mowisz na drodze na pewno obciazy sie szybciej. Moj znajomy wlasnie robi tak zwany Stage 1+ czyli metalowy dolot i IC nawet bez katalizatora i powinno to wypluc okolice 540-550KM.Dla mnie szok niczym strzal prawie 150KM a to dalej sporo ponizej tego co silnik znosi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 A moim zdaniem bardzo dobrze zrobione jak na daily. Do toczenia się w korkach wystarczy te 300koni, więc spalanie w miarę normalne będzie Taka krzywa to niestety uroki dużej turbiny bez wspomagania mniejszą lub kompresorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Znów Civic okazuje się być najlpeszym/najszybszym hot hatchem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Bo w zasadzie taki jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 No chyba, że dla kogoś jednak nie jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 No ale w Civicu w zasadzie, wszystko jest na tak, lżejszy, mocniejszy - więc cieżko być zaskoczonym takim wynikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 8 godzin temu, ponton500 napisał: Bo w zasadzie taki jest... Chyba ze dwojeczka nie wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Mateusz22 napisał: No chyba, że dla kogoś jednak nie jest... Pokaz mi lepszego HH obecnie. 2 godziny temu, chojny napisał: Chyba ze dwojeczka nie wejdzie Tu masz racje, sa problemy ze skrzynia biegow i nie tylko z drugim biegiem. Sa locki na innych biegach, nie zawsze wchodza. "Zgrzyt dwojeczka" okreslenie nie jest do konca precyzyjne ale jak widze dobrze sie przyjelo. ;-) Edytowane 7 Listopada 2018 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) 27 minut temu, ponton500 napisał: Pokaz mi lepszego HH obecnie. Tu masz racje, sa problemy ze skrzynia biegow i nie tylko z drugim biegiem. generalnie narazie proba jest dosc mala , ale problem wystepuje jedynie przynajmniej narazie w niewielkiej czesci aut, chociaz fakt ze jest to temat, ktory skutecznie mnie odstrasza od ewentualnego zakupu tego auta. Edytowane 7 Listopada 2018 przez viggen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) 52 minuty temu, viggen napisał: generalnie narazie proba jest dosc mala , ale problem wystepuje jedynie przynajmniej narazie w niewielkiej czesci aut Tak wszyscy mowia, nie mam zamiaru wchodzic w ta dyskusje, kupujac ten woz masz szanse trafic wadliwa sztuke. Edytowane 7 Listopada 2018 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 2 godziny temu, ponton500 napisał: Pokaz mi lepszego HH obecnie. Foka RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 47 minut temu, Mateusz22 napisał: Foka RS Tyle, że nie jest już produkowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 I jest z problemami. Motor w tym aucie ma powazna wade fabryczna boloku i na pewno nie generuje obiecanych 350KM przynajmniej nie pierwsze egzemplarze. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się