Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, viggen napisał:

 

No i na torze nie jest szybszy niz CTR 

 

naprawde sie tym ktos podnieca i kieruje sie przy kupnie HH?

 

w 99 proc. przypadkach to "wkladka miesna" decyduje, ktore auto bedzie szybsze na torze (o ile mowimy o porownywalnych autach)

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

 

naprawde sie tym ktos podnieca i kieruje sie przy kupnie HH?

 

w 99 proc. przypadkach to "wkladka miesna" decyduje, ktore auto bedzie szybsze na torze (o ile mowimy o porownywalnych autach)

 

Pewnie nie, ale na pewno znajda sie tacy, ktorzy sie pochwala, ze na Nurburbringbring robi super czas. )

 

Z drugiej strony, cos te czasy mowia.

Edytowane przez ponton500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ee tam, STI całe jest wadliwe a i tak je kocham:evil2:

Podobnie foka RS, może mieć jakieś wady fabryczne (nawet tu opisywaliscie ze ford mocno poprawiał motory na gwarancji), a i tak jest najfajniejsza ze wszystkich hh, "za te pieniądze";) 

Sivik typR jest tak brzydki, że kupił bym nawet Hyundaia zamiast niego :P

  • Super! 1
  • Lajk 1
  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Mateusz22 napisał:

Ee tam, STI całe jest wadliwe a i tak je kocham:evil2:

Podobnie foka RS, może mieć jakieś wady fabryczne (nawet tu opisywaliscie ze ford mocno poprawiał motory na gwarancji), a i tak jest najfajniejsza ze wszystkich hh, "za te pieniądze";) 

Sivik typR jest tak brzydki, że kupił bym nawet Hyundaia zamiast niego :P

 

Na pewno nie z tego powodu jak Civic wyglada(ł) sie go kupowało/kupuje. ;)

Edytowane przez ponton500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, ponton500 napisał:

 

Na pewno nie z tego powodu jak Civic wyglada(ł) sie go kupowało/kupuje. ;)

No, raczej, fani na pewno coś w nim widzą..

Dla mnie to żaden świetny wózek, nie ma w nim nic w czym mógłbym sie zakochać, nie sprawia, że marzę aby choć nim się przejechać. Współcześni "testerzy, dziennikarze motoryzacyjni" są słabi i sprawiają że jeszcze mniej mi sie te auto podoba,

dla tego odbieram go oczami:P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Ee tam, STI całe jest wadliwe a i tak je kocham:evil2:

Podobnie foka RS, może mieć jakieś wady fabryczne (nawet tu opisywaliscie ze ford mocno poprawiał motory na gwarancji), a i tak jest najfajniejsza ze wszystkich hh, "za te pieniądze";) 

Sivik typR jest tak brzydki, że kupił bym nawet Hyundaia zamiast niego :P

 

Moze nie brzydkie, ale "ladne na swoj sposob" ;):) jako prawie 40-latek nie widzialbym siebie w takim CTR'erze - zbyt krzykliwe i ostentacyjne auto jak dla mnie... i co z tego, ze leje wiele innych aut na torze?

 

Mysle, ze w przypadku nowych HH malo kto kupuje takie auto przede wszystkim jako narzedzie do wykrecenia jak najlepszego czasu na torze (zakladam nawet, iz absolutna wiekszosc takich aut w ciagu pierwszych lat swego zywota nie widzi zadnych torow - chyba ze tramwajowe :mrgreen: )

 

musi powstac jakas wiez emocjonalna, dopiero wtedy dochodzi do zakupu / malzenstwa :lol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

 

Moze nie brzydkie, ale "ladne na swoj sposob" ;):) jako prawie 40-latek nie widzialbym siebie w takim CTR'erze - zbyt krzykliwe i ostentacyjne auto jak dla mnie... i co z tego, ze leje wiele innych aut na torze?

Jako twój rówieśnik uwazam tak samo.To po prostu chyba przychodzi z wiekiem :) Nawet takie auta jak EVO czy Escort Cosworth były w moim odczuciu bardziej subtelne.Widzalem ostatnio takiego CTR i na prawde dla osoby która nie wie co to wyglada to jak jakiś koszmar ze zlotu tuningowego dlatego moim typem w tym segmencie pod tym wzgledem jest Megane RS.Pod wzgledem wyglądu zrobili jak w 10.Agresywna ale z klasa.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, eddie_gt4 napisał:

(zakladam nawet, iz absolutna wiekszosc takich aut w ciagu pierwszych lat swego zywota nie widzi zadnych torow - chyba ze tramwajowe :mrgreen: )

właśnie dlatego ci właściciele muszą mieć samochód co wykręca te najlepsze czasy, żeby móc się pochwalić jakie to gdzieś ktoś wykręcił. Dla pozostałych są pojazdy co kręcą gorsze czasy ale za to mogą się pochwalić swoimi wykręconymi czasami;)

 

27 minut temu, turdziGT napisał:

Jako twój rówieśnik uwazam tak samo.To po prostu chyba przychodzi z wiekiem :) Nawet takie auta jak EVO czy Escort Cosworth były w moim odczuciu bardziej subtelne.

ja widząc może nie 40 latka, ale powiedzmy 50 latka czy w górę, po którym już bardziej widać upływ czasu, poruszającego się obecnym CTRem uznałbym że cierpi na kryzys wieku średniego. Natomiast bynajmniej nie miałbym takich skojarzeń widząc takiego kolesia w STI, EVO, czy Escorcie Cosworth. Nawet jak dla mnie 911 tak nie razi pod tym względem jak CTR

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Elvisiak napisał:

RS3 i A45 (niedługo)

 

Za 160kpln?

 

CTRem sie jezdzi a nie wyglada, ktory Civic wygladal dobrze? Zaden. Nie kazdemu sie musi podobac, to jest kwestia gustu. Ale w tej klasie i za ta cene to sa fajne wozy z duzym potencjalem. Mechanicznie i technicznie jest bardzo dobrze ogarniety (dodatkowo trwaly), co wlasnie wskazuje miedzy innymi po czasach, ktore nikogo nie interesuja (ale jakby nie patrzec leje inne wozy). Jakkolwiek wybor jest szeroki wiec kazdy znajdzie cos dla siebie...

Edytowane przez ponton500
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

Otoz to. Chyba warto jakos rozgraniczyc / zgrupowac te auta, bo troche bez sensu porownywac tak roznie wycenione HH

RS3 I A45 to w tej chwili nie Hot Hatch tylko Hyper Hatch. Hot Hatch to obecnie Fiesta ST , Clio Sport itp , Super Hatch to wlasnie CTR , Megane RS itp. 

Focusa RS nie umieszczam nigdzie bo to w tej chwili mechaniczne 4 litery :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mateusz22 napisał:

Ee tam, STI całe jest wadliwe a i tak je kocham:evil2:

Podobnie foka RS, może mieć jakieś wady fabryczne (nawet tu opisywaliscie ze ford mocno poprawiał motory na gwarancji), a i tak jest najfajniejsza ze wszystkich hh, "za te pieniądze";) 

Sivik typR jest tak brzydki, że kupił bym nawet Hyundaia zamiast niego :P

CIvic w wersji R jest jak

image.png.1006f792c8520c77469d8a8d2923e126.png

Tak ostentacyjnie brzydki, że, aż odpustowo piękny.

Ostatnio stał taki u mnie pod pracą i... jeździł bym:wub::P

image.jpeg.a335d75e171d55ce842852a7aa7bdcca.jpeg

Ale ja jeszcze przez kilka tygodni mam 2 z przodu :mrgreen:

A co do STI to ostatnio trochę tym nie-HH pojeździłem, po fociłem:

image.thumb.png.23462cb774a5748fc888d747e201466c.png

powspominałem i jedno jest pewne - stara miłość nie rdzewieje <3

Uwielbiam tego matchboxa w skali 1:1.

Teraz spać nie mogę po nocach tylko myślę co by tu zrobić, żeby na dłużej stał pod rodzinnym domem pomiędzy samochodami sióstr  :rolleyes:

image.thumb.jpeg.88652544c9b58cc135ba1bd6b994f3d8.jpeg

 

image.thumb.jpeg.b5a9d9b77d5fd14a00bafb776656c9a5.jpeg

 

Edytowane przez OWOC
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
"zaraz się sypną komentarze że jest lag .. to dla tych co widzą linie a nie wartości .. 4000 rpm - 500 Nm , 5400 rpm - 600 hp 780 Nm gdzie na drodze myśle że obciąży się szybciej "
 
Dla mnie moglby byc i seryjny i bez takiej ilosci koksu.
Tak, widziałem ten wpis i nadal twierdzę że dla daily taka charakterystyka jest zwyczajnie męcząca.


Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ponton500 napisał:

Szanowni Panowie. Te wszystkie dyrdymaly co trzeba zmienic, wlac, wymontowac mozna sobie wsadzic wiecie gdzie...

 

Dlaczego? Poniewaz iz istnieja egzemplarze, ktore nie maja ZADNYCH modyfikacji i jezdza bez najmniejszego problemu.

Wczoraj miałem przyjemność być w salonie Hyundaia w Krakowie który kiedyś był salonem Toyoty,  jeżdżę tam serwisować Toyote służbową bo mają licencję jeszcze na serwis Toyoty i akurat klient odbierał Hyundaia i30N. Bardzo mi się spodobał, i szczerze nie znalazłem czytając na różnych forach o jakiś problemach fabrycznych, poza tym że się fajnie prowadzi.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ponton500 napisał:

Szanowni Panowie. Te wszystkie dyrdymaly co trzeba zmienic, wlac, wymontowac mozna sobie wsadzic wiecie gdzie...

 

Dlaczego? Poniewaz iz istnieja egzemplarze, ktore nie maja ZADNYCH modyfikacji i jezdza bez najmniejszego problemu.

 

Na świecie nie ma głodu. 

 

Dlaczego? Ponieważ istnieją kraje, gdzie nie ma ŻADNYCH problemów z dostępem do żywności, wszyscy są najedzeni bez najmniejszego problemu. 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi, hi.... znów wraca dyskusja Focus RS vs Civic Type R.

Szanowni....

Tu nie ma co się oszukiwać - Civic nie nadaje się na śliskie (mówimy o seryjnym samochodzie), jest 4 osobowy (co niektóre rodziny może odstręczyć), jest mega głośny w trasie.

Focus nie ma tych wad, a możliwe problemy z silnikiem wyrównuje Honda swoją super-skrzynią.

Mam Focusa, jeździłem Hondą (nie po torze, bo wbrew poruszanym tutaj argumentom, przy aucie codziennym jest to praktycznie bez znaczenia). Cieszę się że kupiłem Forda a nie Hondę.

Kasa podobna, a auto mniej przyjazne.

 

Jedyna przewaga Hondy (istotna, ale jednak przykrywana wadami) to znacznie lepsza pozycja za kierownicą. Ford na tej płaszczyźnie może się uczyć.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, house_1 napisał:

Hi, hi.... znów wraca dyskusja Focus RS vs Civic Type R.

Szanowni....

Tu nie ma co się oszukiwać - Civic nie nadaje się na śliskie (mówimy o seryjnym samochodzie), jest 4 osobowy (co niektóre rodziny może odstręczyć), jest mega głośny w trasie.

Focus nie ma tych wad, a możliwe problemy z silnikiem wyrównuje Honda swoją super-skrzynią.

Mam Focusa, jeździłem Hondą (nie po torze, bo wbrew poruszanym tutaj argumentom, przy aucie codziennym jest to praktycznie bez znaczenia). Cieszę się że kupiłem Forda a nie Hondę.

Kasa podobna, a auto mniej przyjazne.

 

Jedyna przewaga Hondy (istotna, ale jednak przykrywana wadami) to znacznie lepsza pozycja za kierownicą. Ford na tej płaszczyźnie może się uczyć.

Civic jest dużo wygodniejszy w codziennym użytkowaniu, ma ładniejsze wnętrze i tryb komfort jest faktycznie komfortowy w odróżnieniu do foki, która zawsze jest bardzo twarda. Sam nie wiem co bym wybrał, ale w wielu testach zwycięża jednak CTR. Dla mnie przewagi focusa to trakcja na mokrym i brzmienie, reszta na równo, albo przewaga Hondy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...