Skocz do zawartości

Outback 3.6L 2010


Sebastian.R

Rekomendowane odpowiedzi

bo Ty jestes wiesniakiem lub emerytem i to do tego biednym

 

ne chcialem nikogo urazi :oops: chcialem wyranie nakreslic sytuacje , to nadal duzo pieniadzy wiec ta biednosc jest oczywicie podkolorowana , i wleu by chcialo byc tylko tak biednym......

 

Wedle dzisiejszego kursu OBK H3.6 to 212tys.

 

Oto altrnatywa dla niedowiarkow.Jak dla mnie na niezlym wypasie....

 

 

 

listaallroad.jpg

 

Dodam tylko sam fakt ze prawdopodobnie 2.0 TFSI na s-troniku bedzie tak samo szybkie jak nie szybsze , a do tego bedzie o wiele mniej palic.Niektorzy dealerzy oferuja program na 260 KM bez utraty gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo Ty jestes wiesniakiem lub emerytem i to do tego biednym

ile człowiek może się o sobie dowiedzieć z forum :mrgreen:

 

Oto altrnatywa dla niedowiarkow.Jak dla mnie na niezlym wypasie....
jakiś słabawy ten silnik :P do tego profil 45 w czymś co ma na celu bezproblemowe poruszanie się w niekoniecznie pewnym terenie jest trochę nietrafiony :mrgreen:

 

Dodam tylko sam fakt ze prawdopodobnie 2.0 TFSI na s-troniku bedzie tak samo szybkie jak nie szybsze , a do tego bedzie o wiele mniej palic.
może i tak, tylko ciekaw jestem jak owy silnik spisałby się podczas kilkuset kilometrowych podróży w granicach maksymalnej prędkości. Jakoś nie mam przekonania do małych silników w takim zastosowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś słabawy ten silnik

 

 

no wiesz ma tylko 211 km ale jakos setke robi w 6.7 a 7.5 :wink: a ma 50 KM mniej.

 

może i tak, tylko ciekaw jestem jak owy silnik spisałby się podczas kilkuset kilometrowych podróży w granicach maksymalnej prędkości. Jakoś nie mam przekonania do małych silników w takim zastosowaniu.

to jest sluszna uwaga , ale nawet w DE nie dasz rady jechac caly czasz 250 , natoniast predkosc podrozna 200 to nie specjalny problem dla tego motoru.Sprawzilem jeszcze raz ceny i faktycznie jedyna alterantywa jest 2.0D bo ten jest reltywnie tani a Audi A4 2.0 TDI wyjdzie znacznie drozej.Aczkolwiek jak jestesmy przy TDI to SuperB jest zdecydowanie lepsza alternatywa i tansza alternatywa wzgledem Legacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz ma tylko 211 km ale jakos setke robi w 6.7 a 7.5 :wink: a ma 50 KM mniej.
oczywiście się śmieję z tą słabością, choć bardziej chodziło mi o słabość właśnie w kontekście do drugiej części mojej wypowiedzi. Bo wcale się nie dziwię że osiągi takie jak przyśpieszenie będą lepsze niż w Subaru biorąc pod uwagę z lekka archaiczną skrzynię :mrgreen:

 

to jest sluszna uwaga , ale nawet w DE nie dasz rady jechac caly czasz 250 , natoniast predkosc podrozna 200 to nie specjalny problem dla tego motoru.
to fakt że cały czas nie polecę, ale w granicach tych 200, a nawet trochę powyżej jesteś już w stanie i co chwilę podganiając do tych prędkości maksymalnych jestem ciekaw czy mimo wszystko nie byłoby to ryzykowne.

SuperB faktycznie fajny jest, tylko że to Skoda :mrgreen: ale nie patrząc na to to naprawdę sympatyczny samochodzik

 

-- 1 maja 2011, o 22:09 --

 

GRAF tylko tutaj chyba rozchodzi się też trochę o samochód z możliwością zjechania z utwardzonych dróg, a to Evo to bardziej na tor się nadaje :wink:

Choć może ja już zgubiłem główny wątek tematu, ktoś w ogóle wie jaki on był? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRAF tylko tutaj chyba rozchodzi się też trochę o samochód z możliwością zjechania z utwardzonych dróg, a to Evo to bardziej na tor się nadaje :wink:

Choć może ja już zgubiłem główny wątek tematu, ktoś w ogóle wie jaki on był? :mrgreen:

jakos nie widze osob swiadomie zjezdzajacych z utwardzonych drog autami za ponad 200k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypominam sobie, jak parę miesięcy temu w jednym z wątków ostro spierałem się z Kolegą turdziGT na temat wyższości Subaru nad Audi... wtedy jednak nie miałem jeszcze takich doświadczeń z Subaru...

jakieś 2 tygodnie temu przejechałem się kumpla 5-cioletnim Audi A4 z przebiegiem jakieś 180 tys. km i komfort jazdy był... lepszy od mojego hałaśliwego zawieszenia w kilkumiesięcznym OBK

zdaje się, że broniąc kiedyś Subaru, broniłem też swojej decyzji, a nie rzeczowych argumentów :(

nie stać mnie na nowy Audi i dlatego jeżdżę Subaru :!:

jestem z tego samochodu zadowolony, bo za wydane pieniądze otrzymałem w zasadniczo to, czego oczekiwałem (za wyjątkiem paru, no może parunastu "drobiazgów")...

jeżeli za parę lat będę miał podobną sumę na samochód, a różnica między porządnymi niemieckimi markami (Audi, BMW) a Subaru będzie na dzisiejszym poziomie, to też wybiorę Subaru...

ale nie z miłości, a raczej z rozsądku...

z miłości wybiera się STI :wink: i tu największe znaczenie ma SAWD oraz silnik boxer, bo moim klekotem zapewne nigdy nie będę w stanie skorzystać z dobrodziejstw tych rozwiązań :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRAF tylko tutaj chyba rozchodzi się też trochę o samochód z możliwością zjechania z utwardzonych dróg, a to Evo to bardziej na tor się nadaje :wink:

Choć może ja już zgubiłem główny wątek tematu, ktoś w ogóle wie jaki on był? :mrgreen:

jakos nie widze osob swiadomie zjezdzajacych z utwardzonych drog autami za ponad 200k

 

dojazdówki Rajdu Polski :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując A4 z aktualną wersją OBK nie ma sensu! A4 jest autem mniejszym z o wiele ciaśniejszym wnętrzem, szczególnie z tyłu. Jeżeli chodzi o bezpośrednią konkurencję dla OBK jest nim A6 Allroad i Volvo XC70. Oba kosztują w podobnej konfiguracji prawie 100kpln więcej.

Jedyną ciekawą alternatywą w podobnej cenie będzie Skoda Superb Scout.

74cbce6bda_65637298_o2.jpg

Jak Czesi wsadzą do niego jakiegoś fajnego dyszla z DSG to będzie ciekawe auto o ile tylko nie przeholują z ceną. W sprzedaży ma się pojawić pod koniec roku. Sam chciałem na niego poczekać ale Astra zaczęła już pić olej w takich ilościach że miałem wrażenie że mam silnik dwusuwowy i musiałem pilnie kupić coś nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno ważny jest prestiż, jaki zbudowała sobie w Polsce marka Subaru

nie do końca rozumiem, jak i dlaczego, ale jest całkiem spora rzesza ludzi, którzy oglądają się za Subaru, podchodzą i zaglądają do środka... wśród moich kumpli też funkcjonuje jakiś nienazwany mit tej marki... oooo, masz Subaru!

jak pojechałem do znajomych za granicę, to pierwsze ich słowa były: "wow, japoński Mercedes!"

Subaru, jako marka generalnie dobrze się kojarzy :lol:

firma wybrała strategię marketingową wyróżniania się na rynku poprzez SAWD i silniki boxer, choć jak zapewne przyszłość pokaże, coraz więcej będzie aut z napędem na jedną ośkę i z rzędowymi silnikami :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś 2 tygodnie temu przejechałem się kumpla 5-cioletnim Audi A4 z przebiegiem jakieś 180 tys. km i komfort jazdy był... lepszy od mojego hałaśliwego zawieszenia w kilkumiesięcznym OBK

 

To zanczy ze tym modelem co ja mam teraz , a wiec zasadniczo autem ktorego konstrukcja siega 2002 roku.

A teraz pomysl ze nowe A4 jest o wiele wieksze i prawie 2 razy lepsze we wszystkim od tego modelu a zwlaszcza w prowadzeniu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pomysl ze nowe A4 jest o wiele wieksze i prawie 2 razy lepsze we wszystkim od tego modelu a zwlaszcza w prowadzeniu :wink:

TurdziGT, ale o jakiej wersji piszesz FWD czy QUATTRO?

 

jakieś 2 tygodnie temu przejechałem się kumpla 5-cioletnim Audi A4 z przebiegiem jakieś 180 tys. km i komfort jazdy był... lepszy od mojego hałaśliwego zawieszenia w kilkumiesięcznym OBK

Ale takie porównania nie są obiektywne. Użytkuję Subaru, które ma przebieg ponad 60 tyś. i zawieszenie jest idealnie komfortowe i cichutkie (Xanadu chyba powinieneś jechać do ASO). Użytkuję także Audi z przebiegiem ponad 200 tyś. w którym poruszanie się przypomina jazdę furmanką. Ale nie wynika z tego, że Audi jest złe. Jest po prostu wykorzystywane uniwersalnie bez zbędnej ostrożności, natomiast Subaru jeździ głównie na trasy.

 

100 tyś. po autostradach != 100 tyś. po wiejskich dróżkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porowanie na codzien. Impreza 2.0 N/A 2006 i Audi A4 1.8T Quattro 2004. W audi zdecydowanie mniejszy komfort aczkolwiek jesli mialbym wybierac miedzy Audi A4 allroad a nowym outbackiem to zdecydowanie audi wygrywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TurdziGT, ale o jakiej wersji piszesz FWD czy QUATTRO?

 

nie ma znaczenia , i FWD a tym bardziej quattro prowadzi sie rewelacyjnie.Ale oczywiscie mowa o najnowszym modelu po 2008 roku.Po raz pierwszy w swojej historii Audi zrobilo to co tez subaru powinno zrobic juz dawno.Wrzucili przedni dyfer przed sprzeglo i kolo zamachowe , co zaowocowalo przesunieciem silnika w strone kabiny az o 15 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TurdziGT, ale o jakiej wersji piszesz FWD czy QUATTRO?

nie ma znaczenia , i FWD a tym bardziej quattro prowadzi sie rewelacyjnie.Ale oczywiscie mowa o najnowszym modelu po 2008 roku.Po raz pierwszy w swojej historii Audi zrobilo to co tez subaru powinno zrobic juz dawno.Wrzucili przedni dyfer przed sprzeglo i kolo zamachowe , co zaowocowalo przesunieciem silnika w strone kabiny az o 15 cm.

Po moich testach muszę stwierdzić B8-ka FWD jest nadal mocno podsterowna. Jest lepiej niż w poprzednich wersjach, ale nadal nie do zaakceptowania (dla mnie). Sądziłem, że piszesz o quattro, ale taką wersją w modelu B8 nie miałem przyjemności jeździć.

 

Z ciekawości, aż zrobię sobie w tym tygodniu porównanie Subaru Legacy 2.0D (IV) z Audi 2.0TDi (B8) w tych samych warunkach drogowych i pogodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po moich testach muszę stwierdzić B8-ka FWD jest nadal mocno podsterowna. Jest lepiej niż w poprzednich wersjach, ale nadal nie do zaakceptowania (dla mnie). Sądziłem, że piszesz o quattro, ale taką wersją w modelu B8 nie miałem przyjemności jeździć.

pamietaj ze to auto ktore wazy ponad 1500kg wiec z przednim napedem zawsze to bedzie podsterowne bo nie moze byc inaczej.Natomiast nowe Q w zimie przy podziale 40% przod i 60% tyl to na prawde bajka.

 

 

dla ciekawskich :

 

az14_09_094_Tech_DiffAudi.jpg

 

skrzyniaprzekroj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w polsce ta proporcja jest zachwiana , a wszystko jest zwalane no to ze to auto z poza EU.Lancer EVO tez jest i jest 80K tanszy od STI, wiec jak wida jakos sie da.

 

Od kiedy EVo jest tańsze o 80K PLN? podstawowe EVO 2011 kosztuje 197290 a STI 49.900 (już z lakierem)

Na dzień dzisiejszy te auta nawet w Polsce kosztują podobnie.

 

Cała dyskusja jest troszkę jak wyższość świąt jednych na drugimi.

 

Za 230 tys można mieć np: http://jaguar.pl/xf/xf-opcje-i-ceny/xf-ceny/

 

A jak powiedział kiedyś Jeremy C. właścicielom Jaguara pozwala się na wszystko:P

 

Subaru nie jest marką Premium, trzeba zawsze o tym pamiętać Audi taką marką jest, przy 2,0TFSI płaci się niską akcyzę. Bez naszej paranoi podatkowej OBK 3,6 powinien kosztować circa 170K PLN. Znam osobiście właściciela 3,6 i jest chłop zachwycony wiedział co kupuje i za co płaci. Audi ma lepsze wnętrze. Kwestia prowadzenia się to temat rzeka tak samo komfortu po X kilometrach jeden zrobi 100 tyś po autostradach inny 60 pod dziurach 100km/h.

 

Subaru ma zaletę jeśli kogoś to interesuję w ogóle że auto nie rzuca się w oczy Audi już tak. 6 cyl. NA jest na pewno trwalsze od 2,0 T. ]

 

Audi quattro = prestiż + świetne wykonanie + masa elektronicznych gadżetów + świetne prowadzenie + fajny ale dość skomplikowany silnik tak samo skrzynia DSG.

 

Subaru = brak prestiżu + średnie wykonanie + brak gadżetów + świetne prowadzenie + fajny i prosty jak budowa cepa silniki i skrzynia biegów.

 

A za 200 tyś to kup sobie 3 letniego STI i cysternę paliwa:P:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytam ten wątek i powtórzę pytanie: za czym ta kolejka ? :mrgreen:

 

PS.

TurdziGT --- Skórzana tapicerka w A4 Allroad wygląda bardzo podobnie do tej z OBK. Zamieściłeś fotkę wersji z Alcantarą a to całkiem inna bajka.

Xanadu -- do OBK można wstawić kit Brembo ale wymaga niestety zmiany felg. Seryjne wchodzą tylko na tarcze 310mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba, że tak. :D

 

Nie mniej zgadzam się z jednym faktem. Cena OBK H6 jest nienaturalnie wysoka i stąd wszystkie kolegów rozważania.

OBK H6 powinien kosztować podobnie jak dostępny nie tak dawno Legacy GT czyli ok. 180k pln. Wtedy gorsza jakość byłaby usprawiedliwiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...