Skocz do zawartości

Outback 3.6L 2010


Sebastian.R

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam pachnące nowością (a ta skóra z alcantarą naprawdę pięknie pachnie - nie potrzeba żadnych California Scent nawet ;-) ) A4 quattro, więc może powinienem się włączyć do dyskusji :?:

 

Ale chciałbym o czymś zupełnie innym - nie ważne jakie auto - Audi kupiłem właściwie z przekory, tylko dlatego, że nie chciałem już kolejnego Subaru (choć jak widać sercem jestem nadal z Wami ;-) - istotne jest to, po jakich "drogach" musimy jeździć. A co będzie za rok? Za dwa lata? Przecież to jest totalny ser szwajcarski, pardon - Szwajcarii nie należy w to mieszać, bo tam akurat małpa nie szcza mi na głowę, jak w naszej dżungli. Mea culpa.

 

Ja dziękuję, ale wszyscy udajemy, że stać nas na klasę premium (i naprawdę wielu przypadkach tak jest), ale przykro mi - ten kraj zbliża się do poziomu krytycznego, co doskonale widać na naszych drogach, ale nie tylko - gdziekolwiek nie spojrzę ... dlatego mam dobrą radę dla wszystkich, którzy mają jeszcze odrobinę ikry i zdrowego rozsądku - WIEEEJEMY!

 

Moje postanowienie noworoczne - za rok płacić już podatki gdzieś indziej i ani złotówki z mojego ciężko zarobionego żołdu dla tej studni bez dna. Dla pana Kazia co to łata dziurę zostawiając 5 cm uskok, po którym przejeżdżam oblepiając całe auto kropkami z asfaltu, by za 2 tygodnie wpadać znów w tę samą dziurę, bo wylali afalt z papieru chyba. Jak śpiewa U2: NO MORE!

 

Choćby skały sra... (robiły pupu), nie ma szans - auto za 500 koła będzie w polsce (tak, polsce, bo nie o taką padlinę walczył mój pradziadek) skrzypieć po paru tysiącach. Oczywiście, będzie przy tym całe zorane od kamieni. Jak sito. To ja już chyba wolę, żeby się jakiś byle Hiszpan pobawił się w "kolorowanie A4 :-)" zderzaka swoim. Przynajmniej obaj będziemy weseli, bo po jednym San Miguel'ku ;-)

 

Naprawdę - istnieje inny świat. Ja to nazywam klasą premium. OBK i Audi walą mnie miękkim walafiorem, ponieważ nie są tego warte.

 

Sorry, wrócę, jak polska będzie premium. Może pra pra pra wnuki moje (z tęsknoty za korzeniem?), czy coś ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, wrócę, jak polska będzie premium. Może pra pra pra wnuki moje (z tęsknoty za korzeniem?), czy coś ;-)

obawiam się, że nigdy nie będzie...

mam podobne zdanie, jak Ty, ale nie potrafię podejść do tego aż tak radykalnie, żeby się spakować i wiać - pewnie nie mam ikry :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i włączyło się typowo Polskie narzekanie........

a pokaż mi kraj, gdzie jest podobne lekceważenie społeczeństwa i podobny poziom propagandy w mediach, a ludzie nie narzekają :wink: :?:

poza tym co wg Ciebie dokładnie znaczy "typowo polskie" :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i włączyło się typowo Polskie narzekanie........

a pokaż mi kraj, gdzie jest podobne lekceważenie społeczeństwa i podobny poziom propagandy w mediach, a ludzie nie narzekają :wink: :?:

poza tym co wg Ciebie dokładnie znaczy "typowo polskie" :?:

 

 

"typowo" => narzekać, narzekać, narzekać a potem wyjechać.

PS. Mam podobne zdanie ale płakanie jak jest źle nic nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"typowo" => narzekać, narzekać, narzekać a potem wyjechać.

PS. Mam podobne zdanie ale płakanie jak jest źle nic nie zmieni.

to mi trochę zasugerowało, że "polskie" znaczy złe, a ja mam w sobie jeszcze resztki patriotyzmu, choć to bardzo niemodne i obciachowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pachnące nowością (a ta skóra z alcantarą naprawdę pięknie pachnie - nie potrzeba żadnych California Scent nawet ;-) ) A4 quattro, więc może powinienem się włączyć do dyskusji :?:

Ukiman a jak wygląda praktyka jazdy A4-ką na polskich drogach? Nowa wersja B8 ma bardzo niski prześwit, około 10.6 cm, Legacy Diesel ma 14.5 cm i wcale łatwo nie jest :( natomiast Outback to już pełen komfort, całe 20 cm prześwitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukiman a jak wygląda praktyka jazdy A4-ką na polskich drogach. Nowa wersja B8 ma bardzo niski prześwit, około 10cm, Legacy ma 15 cm i wcale łatwo nie jest :(

 

 

Wygląda to tak że kilkanaście razy w roku jesteś w stresie że urwałeś miskę a jak już sprzedajesz samochód to kupujący się pyta dlaczego podłoga jest tak poszorowana :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkowicie nie na temat ale jestem regularnie w Polsce i przejezdzam od Frankfurtu do Ostrody i od czasu kiedy wyjechalem czyli od 1989 r w Polsce sie zmienilo i to na korzysc kiedys to byly wyprawy teraz to pikus :D

ale rozumien ze dla niektorych to za wolno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałoby sensu inwestowanie w lepszy kokpit itd. żeby sprzedać trochę więcej pojadów tutaj

No tu się nie do końca zgodzę, bo czy w takim razie był sens budowania dyszla?

 

diesel był jednak konieczny żeby w ogóle coś tu sprzedawać, zwłaszcza wobec wycofania z oferty 2.5 turbo, a kokpit i wnętrze to jednak wobec silnika sprawa drugoplanowa nawet dla miłośników sławnego niemieckiego miękkiego plastiku (chyba że się mylę i jednak dla niektórych ten plastik jest ważniejszy :wink: )

 

z drugiej strony KIA/Hyiundai postawiła na rozwój swoich modeli pod kątem wymagań klientów z EU - design, porządne wnętrza - i idą jak burza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiecalem zdjecie po roku uzytkowania nie zauwazylem by plastiki byly jakos specjalnie wrazliwe. naturalne szczotka ich nie szoruje.

 

U mnie podobnie - tragedii nie ma, ale niestety plastiki są podatne na zarysowania. Znalazłem dwie małe rysy na sreberku obok dźwigni zmiany biegów (czy jak to się nazywa w automacie) powstałe najprawdopodobniej podczas czyszczenia (mało widoczne więc nie ma się czym przejmować). W samochodzie żony (Honda Civic z 2006r) też występują podobne problemy z jakością plastików - potrafią się zarysować podczas przecierania delikatną szmatką. Chyba trzeba się pogodzić że jakoś samochodów spada i nie dotyczy to tylko Subaru. Nie wiem jak to jest w Audi pewnie lepiej :) Co do ceny H6 to faktycznie jest wysoka z uwagi na podatki, zawsze można wyjechać albo więcej pracować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , w każdych autach sie plastiki rysują i zazwyczaj najbardziej w tych miękkich tzw. premium.

Jeżeli ktos myśli że tak jest tylko w Subaru to namawiam na zakup Audi w celu przekonania się.

Zapewniam że w Audi też się bedzie wszystko rysowało a nawet z przycisków lakier będzie odpadał. Przykładem może być A4 mojego znajomego po 3 latach eksploatacji od nowości.

 

Wszystko też naturalnie zależy jak się dane auto eksploatuje. Jednemu się porysuje a drugiemu ani trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i włączyło się typowo Polskie narzekanie........

 

walnąłeś ortografa, ale spoko ;-)

 

-- 6 maja 2011, o 14:26 --

 

no i włączyło się typowo Polskie narzekanie........

a pokaż mi kraj, gdzie jest podobne lekceważenie społeczeństwa i podobny poziom propagandy w mediach, a ludzie nie narzekają :wink: :?:

poza tym co wg Ciebie dokładnie znaczy "typowo polskie" :?:

 

 

"typowo" => narzekać, narzekać, narzekać a potem wyjechać.

PS. Mam podobne zdanie ale płakanie jak jest źle nic nie zmieni.

 

P.S. Zatem witam w klubie, choć jeśli uważasz, że "płakanie jak jest źle nic nie zmieni" to płać i płacz dalej, tylko po cichutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , w każdych autach sie plastiki rysują i zazwyczaj najbardziej w tych miękkich tzw. premium.

Jeżeli ktos myśli że tak jest tylko w Subaru to namawiam na zakup Audi w celu przekonania się.

miałem kilkanaście samochodów różnych marek i Subaru jest jednym z najsłabszych pod kątem jakości materiałów wewnątrz

moje poprzednie auto po 3 latach i 130 tys. km nie miało połowy tych uszkodzeń, jakie ma mój OBK po 10 miesiącach i 38 tys. km :cry:

zresztą tam nawet opcja ze skórą obejmowała 100% pierwszorzędnej, grubej skóry na całym fotelu + boczki + podłokietnik + kieszenie z tyłu

staram się nie przywiązywać do tego wagi, bo dla mnie samochód służy do bezpiecznego przemieszczania się, ale obiektywnie rzecz ujmując, to materiały są bardzo słabe w porównaniu do innych marek (europejskich) i nie ma chyba już sensu na siłą sobie udowadniać, że jest inaczej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pachnące nowością (a ta skóra z alcantarą naprawdę pięknie pachnie - nie potrzeba żadnych California Scent nawet ;-) ) A4 quattro, więc może powinienem się włączyć do dyskusji :?:

Ukiman a jak wygląda praktyka jazdy A4-ką na polskich drogach? Nowa wersja B8 ma bardzo niski prześwit, około 10.6 cm, Legacy Diesel ma 14.5 cm i wcale łatwo nie jest :( natomiast Outback to już pełen komfort, całe 20 cm prześwitu.

 

Nie wiem skąd wziąłeś taką absurdalną wartość, ale bliżej mu do 14 cm. W Imprezie miałem 15 cm i szczerze mówiąc czuć tę - wydawałoby się - mał/a różnicę (szczególnie podczas parkowania przy krawężnikach i zjeżdżania z wysokich (kiedy dodatkowo asfalt jest przy nich zapadnięty).

 

-- 6 maja 2011, o 14:38 --

 

Ukiman a jak wygląda praktyka jazdy A4-ką na polskich drogach. Nowa wersja B8 ma bardzo niski prześwit, około 10cm, Legacy ma 15 cm i wcale łatwo nie jest :(

 

 

Wygląda to tak że kilkanaście razy w roku jesteś w stresie że urwałeś miskę a jak już sprzedajesz samochód to kupujący się pyta dlaczego podłoga jest tak poszorowana :roll:

 

:) Po takich doświadczeniach, kupiłbym na Twoim miejscu coś naprawdę wyyyysooooko zawieszonego ;-)

 

Mam do domu kiepski dojazd i jakoś nie udało mi się niczym przytrzeć, mimo że tej zimy było już naprawdę kiepsko .. no chyba, że ktoś chce pędzić 30 km/h po takich dziurach - wtedy życzę powodzenia.

 

-- 6 maja 2011, o 14:40 --

 

Calkowicie nie na temat ale jestem regularnie w Polsce i przejezdzam od Frankfurtu do Ostrody i od czasu kiedy wyjechalem czyli od 1989 r w Polsce sie zmienilo i to na korzysc kiedys to byly wyprawy teraz to pikus :D

ale rozumien ze dla niektorych to za wolno.

 

U Niemców podobno kiepśizna jak 102.

 

A w naszej dyskusji nie chodzi o to, że za wolno, tylko bylejak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"U Niemców podobno kiepśizna jak 102"

 

masz racje od czasu zjednoczenia i otwarcia na wschod wystapila zasada naczyn polaczonych :(

ale ja nie narzekam ... moglo byc gorzej :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd wziąłeś taką absurdalną wartość, ale bliżej mu do 14 cm. W Imprezie miałem 15 cm i szczerze mówiąc czuć tę - wydawałoby się - małą różnicę (szczególnie podczas parkowania przy krawężnikach i zjeżdżania z wysokich (kiedy dodatkowo asfalt jest przy nich zapadnięty).

Audi się nie chwali na stronie podaniem prześwitu, ale wszystkie bazy podają wartość: 108 mm lub 3.8'' (patrz Audi A4 B8).

 

Zresztą, że nie jest to wartość absurdalna, wystarczy spojrzeć na inny pojazd grupy VAG, czyli VW Passata, który ma podany prześwit 96 mm (patrz VW Passat).

 

Dla mnie jednak, coś jest nie tak z tymi parametrami, gdyż "na oko" to tej różnicy zbytnio nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd wziąłeś taką absurdalną wartość, ale bliżej mu do 14 cm. W Imprezie miałem 15 cm i szczerze mówiąc czuć tę - wydawałoby się - małą różnicę (szczególnie podczas parkowania przy krawężnikach i zjeżdżania z wysokich (kiedy dodatkowo asfalt jest przy nich zapadnięty).

Audi się nie chwali na stronie podaniem prześwitu, ale wszystkie bazy podają wartość: 108 mm lub 3.8'' (patrz Audi A4 B8).

 

Zresztą, że nie jest to wartość absurdalna, wystarczy spojrzeć na inny pojazd grupy VAG, czyli VW Passata, który ma podany prześwit 96 mm (patrz VW Passat).

 

Dla mnie jednak, coś jest nie tak z tymi parametrami, gdyż "na oko" to tej różnicy zbytnio nie widać.

 

Hmm ... popatrz na informacje prasowe dot. A4 Allroad - on ma 180 mm - 37 mm więcej, niż zwykłe A4.

 

pozzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po takich doświadczeniach, kupiłbym na Twoim miejscu coś naprawdę wyyyysooooko zawieszonego ;-)

 

Dlatego wybrałem OBK i to z pełną świadomością że nie ma tak przytulnego wnętrza jak A4 allroad . Jest za to o niebo przestronniejszy , ma boxer-a 3.6 i skuteczniejszy napęd 4x4 a przy tym tańszy i bardziej stonowany niż świecący jak prom kosmiczny A4 :P

 

Aha , no i jest japoński :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...