Skocz do zawartości

Outback 3.6L 2010


Sebastian.R

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego wybrałem OBK i to z pełną świadomością że nie ma tak przytulnego wnętrza jak A4 allroad . Jest za to o niebo przestronniejszy , ma boxer-a 3.6 i skuteczniejszy napęd 4x4 a przy tym tańszy i bardziej stonowany niż świecący jak prom kosmiczny A4 :P

Aha , no i jest japoński :)

1. nie porównujmy A4 i OBK, bo jak wyżej zauważyliśmy, to nie ta sama klasa pojazdów - do OBK powinniśmy porównywać A6 Allroad, ale to już zupełnie dwa inne światy :lol:

2. A4 ma 18 cm prześwitu a OBK 20 cm - te 2 cm nie mają żadnego praktycznego znaczenia, o ile nie jeździ się w głębszy teren

3. napęd jest równie skuteczny w obu autach

4. bokser 3,6 jest o niebo lepszy w... zużyciu paliwa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po takich doświadczeniach, kupiłbym na Twoim miejscu coś naprawdę wyyyysooooko zawieszonego ;-)

Dlatego wybrałem OBK i to z pełną świadomością że nie ma tak przytulnego wnętrza jak A4 allroad . Jest za to o niebo przestronniejszy , ma boxer-a 3.6 i skuteczniejszy napęd 4x4 a przy tym tańszy i bardziej stonowany niż świecący jak prom kosmiczny A4 :P

Aha , no i jest japoński :)

 

Czyli mówisz, że nowy Outback jest bardziej stonowany, niż A4 (niech będzie, że nawet Allroad, chociaż nie wiem, czy wiesz, ale te poszerzone nadkola można zamówić w kolorze lakieru?) :?: :mrgreen::oops::lol:

 

A masz te srebrne bylejakie plastikowe (!) srebrne (najbardziej stonowanie wyglądają z czarnym lakierem :twisted: ) obwódki przy halogenach :?:

 

Twoje porównanie z promem kosmicznym jest bardzo ciekawe. Nie wpadłbym na to, ale faktycznie widać podobieństwa na korzyść OBK.

 

O gustach się nie dyskutuje, ale stworzyła matka natura kanony stonowania i do nich się odnośmy, a nie do dzieł człowieka w stylu promu kosmicznego :mrgreen:

 

Aspirujesz do klasy premium (jak zrozumiałem z tego wątku), więc nie wiem już, czy "tańszy" jest cool, czy nie?

 

Skuteczniejszy napęd :?: Hmm ... 8)

 

Ja tutaj tylko chciałem o tym, że w PL to nie ma sensu, ale chyba się wkręcę w dyskusję :P

 

-- 6 maja 2011, o 19:06 --

 

Teraz doczytałem "Outback będzie", więc może nie róbmy koledze przykrości, bo kasa poszła, a auta nadal nie ma, stąd jak rozumiem ta straszna frustracja? Ja bym tak nie umiał czekać :-(

 

Jesteśmy z Tobą :!: 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukiman, zdradzisz z jakim silnikiem to A4 kupiels ?

 

trzy razy pytasz to muszę :wink: 2.0 TDI 170 KM

 

Po przesiadce z Imprezy muszę nauczyć się tym jeździć od nowa :oops: a przede wszystkim nie zapominać, że przed wyprzedzaniem trzeba zredukować :roll: :mrgreen: tylko jeszcze nie wyczaiłem o ile biegów :wink: ogólnie, kiepsko mi się jeździ, ale to dlatego jak wyżej ... przyzwyczaiłem się do poważnych nadwyżek mocy.

 

Za to spalanie ... tatata > żona ma średnią 5,4 - 5,6, mi udało się średnio uzyskać maksymalnie 8 przy mocnym poganianiu (ale jak wyżej - jeszcze chyba nie do końca umiem ;-) ) 15% miasto 85% trasa.

 

Łapię się na tym, że szukam faktur za paliwo w portfelu ... a tu tylko 3 :-) Księgowa dzwoniła CO SIĘ STAŁO ?!?! :mrgreen: Jak się ma uturbione Subaru to wszystko da się sobie wytłumaczyć (a bo to musi palić), ale prawda jest taka, że te boksery to kiepskie konstrukcje na ciężkie czasy, wolnossące 2.0 to chyba nawet jeszcze gorsze, bo pali i tak bardzo dużo, a jechać to już kompletnie nie jedzie - w tych najnowszych coś podobno zmienili, no ale kto kupuje nowe konstrukcje Subaru :?: A bo to za rok nie okaże się, że teraz nawet w N/A uszczelka zacznie padać :P:mrgreen:

 

BTW - Ty ciągle o B8, a w obrazku masz B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Ukiman - strasznie Cię wszystko tu irytuje a może jesteś pod wpływem złych emocji :roll: Radzę trochę spokoju bo zbytnie spinanie nie wróży niczego dobrego.

Wracając do tematu to ja nie muszę za pomocą tego forum szukać pocieszenia czy odwrotnie na temat mojego wyboru. Miałem Audi oraz wiele innych marek a teraz chce Subaru i tyle . Rozumiem też że jak ktoś ma już Subaru to go ciągnie żeby spróbować np. Audi - które akurat mnie kompletnie nie urzekło i zdecydowanie wolę od niego japońskie alternatywy z gorszym wnętrzem.

Uszanuj mój wybór a ja Ci życzę też bezawaryjności w twoim ukochanym OOOO :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzy razy pytasz to muszę 2.0 TDI 170 KM

 

 

to dobry motor po wpadce z 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach odrobili lekcje i tobardzo niezawodny motor.Ja jednak stwierdzilem ze nie robie tak duzych przebiegow i poszedlem w benzyne.

 

BTW - Ty ciągle o B8, a w obrazku masz B7.

 

jezdzilem duzo tym autem i mi sie spodobalo tak bardzo , ze dni B7 sa juz policzone , B8 zamowone , odior w lipcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzy razy pytasz to muszę 2.0 TDI 170 KM

 

 

to dobry motor po wpadce z 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach odrobili lekcje i tobardzo niezawodny motor.Ja jednak stwierdzilem ze nie robie tak duzych przebiegow i poszedlem w benzyne.

 

BTW - Ty ciągle o B8, a w obrazku masz B7.

 

jezdzilem duzo tym autem i mi sie bardzo spodobalo tak, tak bardzo ze dni B7 sa juz policzone , B8 zamowone , odior w lipcu.

 

Zdecydowanie wolałbym TFSI, zresztą silniki diesla w ogóle skreślaliśmy w poszukiwaniach ... ale jak to bywa, byliśmy już 3 tygodnie bez auta, w samym środku lasu, więc po pierwsze zdecydowaliśmy się na klasę premium ;-) na której nam nie zależało, po drugie na TDI, chociaż rękami i nogami się zapieraliśmy. Po konsultacjach z najmądrzejszymi głowami jakie znam (dziękuję raz jeszcze carfit!), doszliśmy do wniosku, że zaryzykujemy :)

 

Jedna rzecz, która mi przeszkadza - mógłby być bardziej komfortowy. Albo albo albo drogi mogłyby być równiejsze ... :shock: :roll: czy mam wrócić do wczorajszego wywodu :?: 8)

 

TFSI to też świetne silniki - 211 KM to jest TO! A wg katalogu nie ma przepaści w spalaniu, tzn. nie przerażałoby mnie to .. ale może następnym razem :)

 

P.S. A wiesz, że w styczniu będzie face lifting? :wink:

 

-- 6 maja 2011, o 20:18 --

 

Skoro już dyskusja zeszła na Subaru vs A4, jak sprawuje się quattro w A4 B5? Z tego co wyczytałem to stałe AWD?

 

B5 to nie wiem, ale w B8 mam 40%/60%, czyli może nie symmetrical, ale za to "idealnie" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TFSI to też świetne silniki - 211 KM to jest TO! A wg katalogu nie ma przepaści w spalaniu, tzn. nie przerażałoby mnie to .. ale może następnym razem

 

P.S. A wiesz, że w styczniu będzie face lifting?

 

 

wlasnie takim jezdzilem i taki tez kupilem , ale wiesz ze w sumie 2.0 TDI 170 do 2.0 TFSI to roznica w cenie prawie groszowa..... ale fakt dyszel bedzie palil mniej.

W sumie super sie jezdzi tymi nowymi CR raz dostalem auto testowe i poprosilem o jakas benzyne , bylem przekonany ze dostalem 1.8 TFSI i po dobrych 10 min jazdy zorientowalem sie ze co nie tak z obrotomierzem bo wyskalowany tylko do 5 tys bo to by dyszel :mrgreen:

 

O liftingu wiem , ale tobyl swiadomy wybor , bradzo mi sie obecna norda podoba , a dwa to ze musze uciekac z obecnego auta o mi sie duzy serwis na 100 tys zbliza ktorego juz nie che robic.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już dyskusja zeszła na Subaru vs A4, jak sprawuje się quattro w A4 B5? Z tego co wyczytałem to stałe AWD?

 

B5 to nie wiem, ale w B8 mam 40%/60%, czyli może nie symmetrical, ale za to "idealnie" ;-)

 

 

 

B5 miało 4 generację quattro, czyli 50:50 w normalnych warunkach i max 25:75 o ile dobrze kojarzę. Myślę o A4 Avant 2000r 1.8T jako dupowóz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Ukiman - strasznie Cię wszystko tu irytuje a może jesteś pod wpływem złych emocji :roll: Radzę trochę spokoju bo zbytnie spinanie nie wróży niczego dobrego.

 

Kolego, ale o co chodzi :?:

 

Wracając do tematu to ja nie muszę za pomocą tego forum szukać pocieszenia czy odwrotnie na temat mojego wyboru. Miałem Audi oraz wiele innych marek a teraz chce Subaru i tyle . Rozumiem też że jak ktoś ma już Subaru to go ciągnie żeby spróbować np. Audi - które akurat mnie kompletnie nie urzekło i zdecydowanie wolę od niego japońskie alternatywy z gorszym wnętrzem.

 

Dokładnie i mnie też nie urzekło, na tyle, żeby położyć się za nie pod pociąg. Zdecydowanie mnie tak nie urzekło.

Ja go nawet nie kocham. Pisałem już, że ten plastik na drzwiach skrzypi :?: Premium sremium.

 

Uszanuj mój wybór a ja Ci życzę też bezawaryjności w twoim ukochanym OOOO :idea:

 

Dziękuję pięknie i ze wzajemnością, ale my się nie kochamy :!: 8)

 

-- 6 maja 2011, o 20:32 --

 

TFSI to też świetne silniki - 211 KM to jest TO! A wg katalogu nie ma przepaści w spalaniu, tzn. nie przerażałoby mnie to .. ale może następnym razem

 

P.S. A wiesz, że w styczniu będzie face lifting?

 

 

wlasnie takim jezdzilem i taki tez kupilem , ale wiesz ze w sumie 2.0 TDI 170 do 2.0 TFSI to roznica w cenie prawie groszowa..... ale fakt dyszel bedzie palil mniej.

W sumie super sie jezdzi tymi nowymi CR raz dostalem auto testowe i poprosilem o jakas benzyne , bylem przekonany ze dostalem 1.8 TFSI i po dobrych 10 min jazdy zorientowalem sie ze co nie tak z obrotomierzem bo wyskalowany tylko do 5 tys bo to by dyszel :mrgreen:

 

O liftingu wiem , ale tobyl swiadomy wybor , bradzo mi sie obecna norda podoba , a dwa to ze musze uciekac z obecnego auta o mi sie duzy serwis na 100 tys zbliza ktorego juz nie che robic.....

 

Jak go zliftingują pod A6 to dopiero będzie (I mean światła) ... ale za to A6 nie ma takiej fajnej płetwy na dole (którą jak już wiemy o wszystko i tak będziesz uderzał :wink: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dyskusja mocno odeszła od tematu 3.6H i może warto powrócić do wątku chociaż wydaje się, że jak na chwilę obecną to powiedziane jest o tym modelu w miarę wszystko.

 

Chciałem wam powiedzieć, że miałem bardzo ciekawą rozmowę z pracownikiem ASO (niegdyś kierowca rajdowy jeżdżacy między innymi na SUbaru). On zwrócił moją uwagę na najnowszą wersję OBK 2.5 w benzynie. Jest tam ponoć nowa wersja silnika (nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale zdaje się, że ta wersja jeszcze nie dotarła do Polski) w którym ponoć wydłużono cylindry i rozrząd jest na łańcuchach. Jedosta ponoć bardzo interesująca i do tego z automatem (wersja CVT - mogłem coś przekręcić w literach) na której nie czuć wogóle zmian biegów. Czy ktoś coś słyszał o tej wersji OBK. ASO przechodziło świeżo szkolenie w zakresie tych silników i wersji OBK. Ma ona sprawić że benzyna 2.5 znowu powróci do łask i klienci będą ją kupować. Poprzednia wersja 2.5 ostro bowiem zaczęła przegrywać z 2.0D. Czy ktoś coś więcej słyszał i wie na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TurdziGT - jak realnie wygląda spalanie w 2.0TFSI ? Ja miałem tylko krótką przyjemność ( ok.2h ) i wyszło mi po mieście ponad 13l. A4 Avant w wersji z łopatkami. Trochę się zdziwiłem bo jeżdżąc w tym samym stylu co WRX'em, który pali ok. 12l. No ale może to kwestia masy. W trasie zwłaszcza na autostradzie pewnie jest zdecydowanie lepiej.

 

-- 7 maja 2011, o 06:38 --

 

no i włączyło się typowo polskie narzekanie........

a pokaż mi kraj, gdzie jest podobne lekceważenie społeczeństwa i podobny poziom propagandy w mediach, a ludzie nie narzekają :wink: :?:

poza tym co wg Ciebie dokładnie znaczy "typowo polskie" :?:

 

Ukiman - dzięki za uwagę. Poprawiłem się :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak realne spalanie to :

spritmonitor.de .... ale to niemieckie spalanie. W Polsce pewnie wiekszy wachlarz w zaleznosci od buta.

realne spalanie to dla Quattro 2.0TFSI cos rzedu 9-9,5 L/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak realne spalanie to :

spritmonitor.de .... ale to niemieckie spalanie. W Polsce pewnie wiekszy wachlarz w zaleznosci od buta.

realne spalanie to dla Quattro 2.0TFSI cos rzedu 9-9,5 L/100 km.

 

 

to byłby super wynik przy 211KM i masie Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie. ale przy rozsadnej jezdzie :!: Jak sie depnie i wykorzysta te 200 KM to musi pic. AWD w miescie zawsze pali duzo. Te wszystkie dyfry i masy trzeba ciegle przyspieszac a to kosztuje

Moj np. w trasie bez problemu pali 6-6,5 a w miescie troche dynamiczniej i nie schodze ponizej 7,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TurdziGT - jak realnie wygląda spalanie w 2.0TFSI ? Ja miałem tylko krótką przyjemność ( ok.2h ) i wyszło mi po mieście ponad 13l. A4 Avant w wersji z łopatkami. Trochę się zdziwiłem bo jeżdżąc w tym samym stylu co WRX'em, który pali ok. 12l. No ale może to kwestia masy.

 

 

ciezko mi odpowiedziec to pytanie , ale mialem 2.0TFSI z quattro na pare dni i jezdzilem nim do pracy.Spalanie na tym samym odcinku wynosilo ok. 10 litrow w miescie ( ale to prosta droga bez swiatel tyle ze czasem w korku )Jako odnosnik mam moje oecne 2.0 TDI tez z quattro i to spala 8,5.Auta z Stronikiem moga palic wiecej (30Kg wiecej ) i zachecaja do dynamicznej jazdy.

 

W A5 ludzie maja tez niezle spalanie bo to tam chyba najpopularniejszy motor:

 

Podobnie ,mam MTM i spalanie dość podobne - przy ostrej zabawie w Vmax i max przyspieszenie - autko chlało jak najęte ale i tak średnia wyszła mi 10l/100km

dziś znowu tankowałem do pełna (57L) I PRZEJECHAŁEM 687KM czyli okolo 8.3 przyczym to była dość spokojna jazda - max 160 a sporo 120-130km.

W mieście nigdy nie przekroczylem 11l wg wskazan komputera ale jeżdzę głównie na momencie

 

miasto Wa-wa + warunki podmiejskie średnio 10.5 do 10.8 l PB 100 okt./ 100km

ostatnio trasa Wa-wa-Poznań średnie 8.4 l PB/100km

 

U mnie wszystko seryjne i spalanie między 11-13l ,przy dynamicznej jeździe po mieście,tzn.przyspieszanie do ok. 4.500 obr/min.

Przy jeździe emeryckiej udało mi się zrobić w mieście 9,8l/100km.

 

Najmniejsze jakie mi się udało wykręcić - 6,8l/100km przy 110km/h na tempomacie z Częstochowy do Łodzi .Największe na tej samej trasie to już 12l/100km ale prędkość była trochę inna....

 

Dla mnie ten silnik ma jeszcze jedna zalete , pieknie reaguje na pogram ktory ja na pewno bede chcal za rok zrobic.Tym sposobem mam beznynowe auto ktore pali bardzo niewiele , moze miec pod 280KM i miec juz fajna dynamike .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę praktyki chyba nie wszystko takie różowe

 

w zeszłym tygodniu widziałem 2,0 TDI 170 kM z wy.....aną głowica przebieg 110 000km , drugi znajomy posiada a4 i bierze mu dużo oleju około 1l na 2000km zjada od 30000km, dwa tygodnie inne autko już z stajni VW ten sam silnik , 80000km filterek cząstek stałych do wyrzucenia i parę węży od doładowania do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy od A4 a w waszych 0000 sa podgrzewane lusterka zew. ?

Podobno to opcja którą trzeba domówić za pare stówek....

Ta pachnąca alcantara to pewnie też "opcja do super opcji w exlusive pakiecie" wiec pewnie do paru stówek trzeba dopisać jedno zero.

Jak tu porównywać z podstawową wersja OBK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PKocial, dlatego za "psi gorsz" (patrząc na wartość auta) kupiłem sobie full pakiet gwarancji na 5 lat i jestem spokojniejszy :wink:

 

Tyle tylko, że remapu nie da się zrobić :? :roll: gdzieś czytałem, że dealerzy robią mapę na gwarancji (chociaż pewnie robienie mapy u nich i u Ciebie to 2 inne bajki), ale to chyba wyklucza ten LongLife, który mam. Może się rozejrze dokładniej.

 

Szkoda, że trzeba posiłkować się historiami o zepsutych Audi, zamiast krótko uciąć jakie Subaraki są bezawaryjne :cry: Są bezawaryjne (ja przez ponad 3 lata jak wiesz nie miałem żadnych kłopotów, poza dylemtami jaki wydech wybrać, hehe ;-)), z tymi drobnymi wyjątkami, których naprawa kosztuje fortunę, zapewne tak jak w Audi.

 

-- 7 maja 2011, o 09:16 --

 

Koledzy od A4 a w waszych 0000 sa podgrzewane lusterka zew. ?

Podobno to opcja którą trzeba domówić za pare stówek....

Ta pachnąca alcantara to pewnie też "opcja do super opcji w exlusive pakiecie" wiec pewnie do paru stówek trzeba dopisać jedno zero.

Jak tu porównywać z podstawową wersja OBK ?

 

Jasne, że tak :!: Jakbym miał sam dobierać listę opcji, to bym się przewrócił i czym prędzej pognał gdzieś indziej, patrząc jak te stówki uciekają. Ale brałem auto stojące na parkingu dealera, dobrze wyposażone, za konkretną sumę $, bez potrzeby zliczania ile co w nim kosztowało.

 

Taka filozofia marki (ktoś wyżej napisał, że teoretycznie każde Audi jest inne - trochę przesada, ale brak pakietów wyposażenia, jak u innych producentów, faktycznie powoduje automatyczną "unikalność"), a jak widać klientów nie brakuje (wczoraj w salonie był ruch jak w kopcu mrówek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tu porównywać z podstawową wersja OBK ?

odnoszę wrażenie, że nikt nie porównuje już cen, bo jak obiektywnie ustaliliśmy Audi A4, czy A6 Allroad podobnie wyposażone jak OBK są zawsze droższe :wink:

dyskusja toczy się nt. jakości materiałów, porównania silników, a przede wszystkim sensowności wydawania ponad 200 ktys. zł na OBK z motorem H6 :wink: oraz czy 2 cm prześwitu i SAWD w jeździe na trasie ma znaczenie :lol:

każda sroczka swój ogonek chwali, a szczególnie, jak się wydało kupę kasy na auto :wink:

takie porównywanie zawsze będzie miało miejsce i zawsze będą dwie (albo nawet 3 :wink: ) skrajne opinie - na tym polega wymiana zdań, z której ja akurat się cieszę, bo mogę się czegoś nauczyć :lol:

jak się ma do dyspozycji kwotę np. 150 tys. zł i chce się nowe, podwyższone kombi z napędem na 4 kopyta, to nie mamy wyboru :lol: niebawem będzie Peugeot 508 XC, a potem może Citroen, czy Renault...

pewnie ich ceny będą bliższe cenie OBK i wtedy wreszcie się zacznie prawdziwa konkurencja - na dzisiaj OBK nie ma konkurencji cenowej :mrgreen:

siłą koncernu PSA są bardzo dobre silniki diesla (MT i AT) i rozbudowana sieć serwisowa, a w Subaru mamy jeden silnik diesla, którego Dyrekcja nie pozwala tuningować (choć można na tym bardzo dobrze zarabiać :wink: ) i stosunkową malutką sieć ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie (dane z www.spritmonitor.de):

- 2.0 TFSI QUATTRO (211KM): 9,36 (min.) --- 10,71 (średnie) --- 13,12 (maks.)

- 2.0 TDI QUATTRO (143KM): 5,66 (min.) --- 6,46 (średnie) --- 8,04 (maks.)

- 2.0 TDI QUATTRO (170KM): 7,26 (min.) --- 8,07 (średnie) --- 9,29 (maks.)

 

TurdziGT, jesteś statystycznie niereprezentatywny 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subleo, dzięki za odszukanie tego, nie sądziłem, że będzie aż taka różnica.

 

-- 7 maja 2011, o 09:39 --

 

Xanadu, dokładnie tak, o to chodzi :!: Ja wcale nie jestem taki pewny, czy dobrze zrobiłem kupując A4. Wręcz przeciwnie, szukam w nim większej ilości wad, niż zalet (ale taka już natura mej osoby). A nawet bardzo musiałbym się zastanowić, czy podjąć taką samą decyzję w tej chwili (auto w leasingu, nie da się tego już odkręcić) :!:

 

Niestety momentami dyskusja schodzi na porównywanie samochodów do ... promów kosmicznych (pozdrawiam Kolegę).

 

Zainspirowaliście mnie do tego, czego nie zrobiłem przed zakupem, czyli do wyjeżdżenia trochę paliwa dealerom różnych marek .. i wtedy mogę Wam napisać co sądzę o A4. Mogę się nawet przejechać OBK (PKocial - mogę? :-)) OK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę praktyki chyba nie wszystko takie różowe

 

w zeszłym tygodniu widziałem 2,0 TDI 170 kM z wy.....aną głowica przebieg 110 000km , drugi znajomy posiada a4 i bierze mu dużo oleju około 1l na 2000km zjada od 30000km, dwa tygodnie inne autko już z stajni VW ten sam silnik , 80000km filterek cząstek stałych do wyrzucenia i parę węży od doładowania do wymiany...

 

nie ma samochodow idealnych i bezawaryjnych , tak sa prblemy z filterm czasteczek ale ta dotyczy wysztkich producentow , i to glowny powod dla ktorego nie chcialem juz TDI.

Ja zawsze do usterek dodaje ludzki faktor , kazdy jezdzi inaczej i inaczej traktje samochod.Ja tez mam niby ta najbardziej nieudana serie silnika 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach , mial pic litry oleju i nie wyjezdzac z serwisu.Zrobilem 70 tys. nie bierze ojelu i do tej pory odnotowalem 1 spalony sensor od filtra czasteczek , ale jestm krytyczny i kazdemu odradzam ten silinik.Nie ze zwgledu na awaryjnosc a na kulture pracy rodem z lat 90 tych.

Ta pachnąca alcantara to pewnie też "opcja do super opcji w exlusive pakiecie" wiec pewnie do paru stówek trzeba dopisać jedno zero.

Jak tu porównywać z podstawową wersja OBK ?

ale my nie porownujemy podstawowych wersji tylko OBK 3.6 , na poprzedniej stronie masz liste co mozesz miec w A4 allroad za ta cene.

 

-- 7 maja 2011, o 09:49 --

 

pewnie ich ceny będą bliższe cenie OBK i wtedy wreszcie się zacznie prawdziwa konkurencja - na dzisiaj OBK nie ma konkurencji cenowej

 

 

ujal bym to inaczej , kupujesz najtansza wersje - auto ma swietny stosunek tego co dostajesz do tego ile wydales i faktycznie tu nie ma konkurencji.

kupujesz benzyne z w bogatej wersji wyposazenia - konkurencja oferuje to samo na o wile wyzszym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...