Skocz do zawartości

Outback 3.6L 2010


Sebastian.R

Rekomendowane odpowiedzi

TurdziGT, ale o jakiej wersji piszesz FWD czy QUATTRO?

 

nie ma znaczenia , i FWD a tym bardziej quattro prowadzi sie rewelacyjnie.Ale oczywiscie mowa o najnowszym modelu po 2008 roku.Po raz pierwszy w swojej historii Audi zrobilo to co tez subaru powinno zrobic juz dawno.Wrzucili przedni dyfer przed sprzeglo i kolo zamachowe , co zaowocowalo przesunieciem silnika w strone kabiny az o 15 cm.

 

Silnik jest gdzie był to przednia os jest 15 cm bardziej z przodu. Po tym zabiegu audi jest wyważone miej więcej tak jak legacy zawsze było.

W subaru coś takiego jest trudniejsze bo z uwagi na silnik bokser. Spowodowałoby też konieczność rezygnacji z symetryczności układu napędowego.

W audi jest to zrobione tak, że wał kardana jest ukryty w skrzyni i idzie do przodu po skosie na prawo, a centralny dyfer jest mocno po prawej stronie to daje asymetryczne przednie półosie.

Generalnie to kwestia tego czy chcemy mięć silnik wyżej i bardziej miedzy osiami czy niżej i bardziej z przodu. Jedno i 2gi ma zalety i rożny wpływ na prowadzenie się auta.

Jednak trzeba wziąć pod uwagę, że subaru przy danej mocy/masie na torach są po prostu szybsze niż inne auta. Choćby przejazd STI po północnej pętli nurburgring. STI może był zmodyfikowany ale pokonał auta ze sporo wyższą mocy i lepszym rozkładem mas np M3 i to wyraźnie.

Takie M3 ma lepszy rozkład masy przód-tył ale już silnik musi być nad przekładnia kierownicza czyli sporo wyżej niż w subaru i do tego sam silnik tez jest wyższy.

Tak wiec takie umiejscowienie silnika i faktycznie niski środek ciężkości przodu jednak dają wymierny efekt w Subaru na +.

 

Co do wnętrza audi vs subaru to tak:

1. Poprzednie A4 vs poprzednie legacy: wg mnie Legacy bije audi na głowę ergonomia, przemyśleniem wnętrza, przestronnością, i średnia jakością materiałów.

2. Obecne A4 vs obecne Legacy: audi już lepiej rozplanowane, już da się w nim jechać... jakość materiałów dobra, ale nie wybitnie dobra.

 

Jednak to co dla mnie powoduje największe odczucie jakości to nie miękkość materiałów a to jak wszystko działa i tutaj audi zostaje daleko w tyle. Wystarczy nacisnąć jakikolwiek przycisk albo otworzyć jakikolwiek schowek i tutaj Legacy po prostu miażdży audi, wszystko chodzi płynnie, dokładnie, z fajnym wyczuwalnym klikiem, miękko, lekko. W audi to jest zrobione byle jak (to samo BMW). Takie moje zdanie.

 

Co do komfortu. Zasadniczy wpływ na komfort ma koło, rozmiar i ilość gumy. Jak ktoś coś porównuje to trzeba to wziąć pod uwagę.

 

Ja wybierając auto przejechałem się w ten sam dzień A4 i Legacy poprzednie modele. Różnica była wręcz ogromna na + we wszystkim w Legacy. W sumie nie mogę jednej rzeczy na + w audi znaleźć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest gdzie był to przednia os jest 15 cm bardziej z przodu. Po tym zabiegu audi jest wyważone miej więcej tak jak legacy zawsze było.

W subaru coś takiego jest trudniejsze bo z uwagi na silnik bokser. Spowodowałoby też konieczność rezygnacji z symetryczności układu napędowego.

 

 

biuletyna531.jpg

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawisz oba napędy osiami razem to jasne, ze będzie silnik przesunięty. Ustaw razem np. przednia szyba i zobaczysz, ze silnik jest gdzie był a przesunęła się przednia os, skrócił się przedni zwis, zwiększyła się znacznie odległość przednie drzwi - przednia os itp itd. W skrócie przesunęła się przednia os do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazna jest relacja silnika do osi pojazdu a tu nastapila zmiana na plus o 15 cm i to sie liczy , zreszta ciezko o takie porownanie bo cala architektura ulegla zmianie.Tak czy siak Audi przed ta zmiana i po to dwie inne bajki bo to nie tylko polozenie przedniej osi ale takze rozdzial napedu 40/60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porowanie na codzien. Impreza 2.0 N/A 2006 i Audi A4 1.8T Quattro 2004. W audi zdecydowanie mniejszy komfort aczkolwiek jesli mialbym wybierac miedzy Audi A4 allroad a nowym outbackiem to zdecydowanie audi wygrywa.

 

 

 

no ale nowym OTB nie jezdżisz tylko imprezą - jak wiec chcesz porównywać - tylko na podstawie testów?

 

-- Śr maja 04, 2011 9:46 pm --

 

jakieś 2 tygodnie temu przejechałem się kumpla 5-cioletnim Audi A4 z przebiegiem jakieś 180 tys. km i komfort jazdy był... lepszy od mojego hałaśliwego zawieszenia w kilkumiesięcznym OBK

 

To zanczy ze tym modelem co ja mam teraz , a wiec zasadniczo autem ktorego konstrukcja siega 2002 roku.

A teraz pomysl ze nowe A4 jest o wiele wieksze i prawie 2 razy lepsze we wszystkim od tego modelu a zwlaszcza w prowadzeniu :wink:

 

 

 

Ja też nie rozumiem o co tu chodzi w tym wątku - mam wrażenie że niektórzy reprezentuja producentów aut zza Odry.

Jak można wyrażać swoja oponie o czymś czego się na codzień nie użytkuje.

 

Moim zdaniem:

1.

A4 to ciasna dziupla w porównaniu z OTB. prędzej A6 (chociaż wg. ADAC.de też nie grzeszy miejscem z tyłu)

OTB pod względem miejsca moża jedynie porównać do Suberb.

W OTB możesz spokojnie wozić dzieci na tylnej kanapie i nie dosięgną nogami twojego fotela

 

2.

stosunek jakośc cena jest w OTB z dieslem bardzo dobry , a szczególnie w wersjach "gorzej " jak na subaru wyposażonych - aktiv etc.

 

3.

faktem jest że cena subaru aktulanie nie jest super okazją ale to wynika jedynie z stosunku EUR do PLN. Na forum Subaru i wśród moich znajomych jest parę osób które kupiło subaru przy cenie 3,4 pln za 1 euro - wtedy wyposażony Forester diesel wychodzi za 85-90.000 pln

może warto poczekać na umocnienie złotówki ?

i wtedy co powiesz jakim wszyscy na forum zakupią 3,6 H6 za 170-180 pln? :lol: - ja bedę pierwszy :mrgreen:

 

4.

porównywanie silnika z audi turbo 2,0 z 3,6 tylko dlatego że mają podobne osiągi to pomyłka - nie ma sensu rozwijać tego tematu

 

Moim zdaniem OTB 2,0 diesel to nie bardzo jest z czym porównywać jesli uwzględniamy cenę.

Co do 3,6 H6 to mimo bardzo wysokiej ceny w Polsce (w PL o 4 tys EURO wiecej niż w D) jesli uwzględnimy cenę to też nie bardzo jest z czym porównać.

 

Raczej nalezy się zastanowić co za określona sumę mogę dostać.

Z czym porównać OTB z XC 70? z Suberb ?

 

-- Śr maja 04, 2011 9:46 pm --

 

Wasze porównania są bez sensu - równie dobrze proponuję porównać

Lexusa 460 LS AWD do OTB i Audi .

Lexus - ma takie AWD o którym niektóre autka mogły by tylko pomażyć, do tego V8 itp itd a poza tym jest to kilkukrotnie wybrane BEST CAR ALLOVER w USA, i to raczej nie ze względu duże L z przodu.

faktem jest że w promocji zesłorocznikowej kosztuje 460.000 ale porównaniu z Audi A6 quatro to wychodzi podobnie jak porównaie taniego OTB rownież do A6 quatro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie rozumiem o co tu chodzi w tym wątku - mam wrażenie że niektórzy reprezentuja producentów aut zza Odry.

Jak można wyrażać swoja oponie o czymś czego się na codzień nie użytkuje.

przecież nie o to tu chodzi...

ja nikogo nie reprezentuję poza własnym zdaniem :wink:

stwierdziłem jedynie, że nie stać mnie na lepsze auto i dlatego jeżdżę Subaru, które obiektywnie jakościowo wewnątrz jest ZNACZNIE gorsze niż choćby Audi :mrgreen:

można szukać plusów (nawet czasem na siłę), ale lepiej jest postarać się obiektywnie zmierzyć z rzeczywistością i przyznać, że Subaru w tej klasie (porównując z A6 Allroad lub 70 XC) jest znacznie tańsze, a co za tym idzie, ze słabszym poziomem materiałów - jakby co, to służę możliwością zapoznania się z rysami, odbarwieniami, odgnieceniami i wybłyszczeniami w moim dziesięciomiesięcznym aucie :cry:

powtarzam też, że jak za tę cenę akceptuję wszelkie niedomagania tego samochodu i kropka :wink: , nie rozumiem jednak obrony na siłę czegoś, czego obronić się nie da :mrgreen:

być może wcześniejsze modele były z lepszych materiałów, ten jednak bardzo odbiega od wymienionych wyżej konkurentów...

ponieważ nie sypiam na desce rozdzielczej, dla mnie nie musi być ona koniecznie miękka, ale faktem jest, że się rysuje i jest dużo trudniejsza w pielęgnacji :(

jeżeli wydałbym ponad 200 tys. na auto z silnikiem H6 z tak niskim wykończeniem wnętrza, to miałbym chyba porządne wyrzuty sumienia :wink:

przy takich cenach oczekuje się jednak innego standardu materiałów :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można wyrażać swoja oponie o czymś czego się na codzień nie użytkuje.

 

wystarczy godzina jazdy testowej i juz wiesz chyba co dany samochod soba reprezentuje.Ja niekogo nasile nie przekonuje , owszem 2.0D oferuje duzo za dobre pieniadze , ale wszystko co powyzej tego to jakies cenowe nieporozumie.

Kazdy chwali swoje , tak bylo jest i bedzie ale fajnie wiedzie za istnieja alternatywy i na subaru swiat sie nie zaczyna i nie konczy.

 

porównywanie silnika z audi turbo 2,0 z 3,6 tylko dlatego że mają podobne osiągi to pomyłka - nie ma sensu rozwijać tego tematu

 

pewnie ze nie , bo jak sie przygladniesz to ten H3.6 lezy przy nim pod kazdym wzgledem , zaczynajc od spalania , stosunku pojemnosc/moc/osiagi , do tego 2.0TFSI byl slilnikiem roku , to chyba tez nie swiadczy o tym ze jest zly :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, ze cena ponad 200 tys jest zbyt wysoka. Max to 40t€ za 3,6 H6. Moj Legacy ma rok i 20 tkm i w srodku wyglada jak nowy. moze to kwestia uzytkowania ? jutro wstawie zdjecie. jezeli jest tak zle to nie ma co sie zastanawiac ... gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie rozumiem o co tu chodzi w tym wątku - mam wrażenie że niektórzy reprezentuja producentów aut zza Odry

 

Jezlie ktos mi pisze o jakosci wetrza subaru a ja wchodze do salonu dostaje najbardziej wypasiana wersje siadam w fotel i siedze na ceracie ( bo inaczej tego czegos nie da sie nazwac ) to przepraszam ale to chyba oszukiwanie samego siebie.

Ja nie bronie audi , malo tego to wogle pierwszy w mojej karierze motoryzacyjnej niemiecki samochod bo zawsze mialem jaonczyki i oczywiscie jak kazdy ma swoje wady i zalety i nie uwazam ze jest najspanialszy na swiecie , ale blagam badzmy obiektywni........

 

jeżeli wydałbym ponad 200 tys. na auto z silnikiem H6 z tak niskim wykończeniem wnętrza, to miałbym chyba porządne wyrzuty sumienia

przy takich cenach oczekuje się jednak innego standardu materiałów

 

amen

 

-- 4 maja 2011, o 20:16 --

 

jasne, ze cena ponad 200 tys jest zbyt wysoka. Max to 40t€ za 3,6 H6

 

i doklannie o to sie tylko tu rozchodzi , w dyszlu to atrakcyjna oferta bo ciezko znalesc cos co oferuje tyle miejsca z AWD w takich pieniadzach , ale za 200 tys jest juz kilka lepszych alternatyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak sie przygladniesz to ten H3.6 lezy przy nim pod kazdym wzgledem , zaczynajc od spalania , stosunku pojemnosc/moc/osiagi , do tego 2.0TFSI byl slilnikiem roku , to chyba tez nie swiadczy o tym ze jest zly

 

No tak..... :mrgreen:

 

jeżeli wydałbym ponad 200 tys. na auto z silnikiem H6 z tak niskim wykończeniem wnętrza, to miałbym chyba porządne wyrzuty sumienia

przy takich cenach oczekuje się jednak innego standardu materiałów

 

....jak dla mnie srodek jest OK. ale dla mnie auto to wyłacznie szybszy/wolniejszy/bezpieczniejszy lub nie ....środek lokomocji :idea: .Jednak dla ludzi przyzwyczajonych do luksusu/innych standardow :roll: ....byc moze mogłby byc lepiej wykończony...choc w krajach do ktorych jest glównie kierowany...mowia , ze jest ok. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie rozumiem o co tu chodzi w tym wątku - mam wrażenie że niektórzy reprezentuja producentów aut zza Odry

 

Jezlie ktos mi pisze o jakosci wetrza subaru a ja wchodze do salonu dostaje najbardziej wypasiana wersje siadam w fotel i siedze na ceracie ( bo inaczej tego czegos nie da sie nazwac ) to przepraszam ale to chyba oszukiwanie samego siebie.

 

 

 

 

a siedziałeś w Audi z tapicerką skórzaną bez alcantary ? Ja tak i efekt był podobny do tego w OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a siedziałeś w Audi z tapicerką skórzaną bez alcantary ? Ja tak i efekt był podobny do tego w OBK.

czy naprawdę uważasz, że wnętrze OBK jest wysokiej jakości?

ta jakość w użytkowaniu okazała się jeszcze niższa :wink:

pseudoaluminium pomiędzy fotelami przednimi mam porysowane, ceratę na drzwiach odgniecioną i wybłyszczoną, ceratowy podłokietnik wybłyszczony, plastiki w okolicach schowka przy dźwigni zmiany biegów porysowane, plastiki na tylnej części foteli porysowane (dziecko :wink: ) itd., itp.

niektórzy mają jeszcze wytarte srebrne elementy na kierownicy - ja jeszcze nie :|

nie oszukujmy się, bo w tym aucie widać wszechobecną oszczędność (nawet ta wątpliwej jakości skóra jest tylko po tyłkiem i plecami, a reszta to cerata)

wybierałem tę wersję wyposażenia tylko dlatego, że miała pamięć ustawienia foteli oraz nawiew na tylną kanapę w środkowym tunelu, który finalnie okazał się błędem w specyfikacji :cry:

następnym razem będę wybierał na pewno niższą wersję, a jak mi przyjdzie do głowy dodać skórę, to znacznie lepszą zrobią w Łodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odniosłem się tylko do porównania jakości skóry w OBK i Audi. Wyglądały dokładnie tak samo. Na szczęście po 10 miesiącach użytkowania i kilkukrotnym smarowaniu wygląda lepiej niż się spodziewałem. Jednak do komfortu i prezencji alcantary to im daleko. Odnośnie pozostałych elementów to masz w 100% rację. Pseudo aluminium pozostawia wiele do życzenie i trzeba się z nim obchodzić jak z jajkiem.

Za 3 lata znowu stanę przed dylematem czy dopłacić 30k pln do średnio wyposażonego i mniejszego Allroad'a. Czy odpuścić i wybrać najtańszą wersję OBK jako środek lokomocji a nie emocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów to Audi i Audi :?

 

Ja rozumiem że Polakom te samochody się podobają i kojarzą się z nie wiadomo jakim "prestiżem". Wcale nie są one tak dobre jak się może wydawać i wiele młodych egzemplarzy ma usterki. Ktoś napisał że Subaru jest dla emeryta lub rolnika - toż to już przesada :?

 

Audi jest w Polsce wyjątkowo czczone jak nie wiadomo co to by było. W Niemczech są to auta do roboty i tyle a dla prestiżu Niemiec kupuje coś innego i bardziej premium.

 

Jeżeli już o tych plastikach to Audi jest tu wzorem dla wszystkich marek świata , nawet Lexus RX to badziewie jeżeli by porównać wnętrza. Ładne wnętrze to znak rozpoznawczy marki z Ingolstadt i tym próbuje przyciągac klientów ale czy to jest najważniejsze ? Samochód to nie sypialnia i dla mnie ważniejsza jest praktyczność i łatwość utrzymania w czystości co nie koniecznie gwarantują materiały Premium z tą całą Alcantarą która po 2 latach użytkowania wygląda paskudnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów to Audi i Audi :?

 

Ja rozumiem że Polakom te samochody się podobają i kojarzą się z nie wiadomo jakim "prestiżem". Wcale nie są one tak dobre jak się może wydawać i wiele młodych egzemplarzy ma usterki. Ktoś napisał że Subaru jest dla emeryta lub rolnika - toż to już przesada :?

 

Audi jest w Polsce wyjątkowo czczone jak nie wiadomo co to by było. W Niemczech są to auta do roboty i tyle a dla prestiżu Niemiec kupuje coś innego i bardziej premium.

 

Jeżeli już o tych plastikach to Audi jest tu wzorem dla wszystkich marek świata , nawet Lexus RX to badziewie jeżeli by porównać wnętrza. Ładne wnętrze to znak rozpoznawczy marki z Ingolstadt i tym próbuje przyciągac klientów ale czy to jest najważniejsze ? Samochód to nie sypialnia i dla mnie ważniejsza jest praktyczność i łatwość utrzymania w czystości co nie koniecznie gwarantują materiały Premium z tą całą Alcantarą która po 2 latach użytkowania wygląda paskudnie.

zobacz jaka jest grupa docelowa Subaru w USA, które są ich głównym rynkiem zbytu...

nie znajdziesz tam raczej młodych, gniewnych, niepokornych :wink:

niestety bliżej im do zrównoważonych emerytów, oczekujących spokoju, bezproblemowej jazdy i niskiej ceny :mrgreen:

Subaru jest zbliżone poziomem wykonania również najbardziej do amerykańskiego klienta, bo ich rodzima produkcja, to też głównie marny plastik i cerata :D

w Polsce jest zainteresowanie nie tylko Audi, ale w ogóle niemieckimi markami przez bardzo silne niemieckie wpływy w naszym kraju, dużą tradycję ich obecności oraz bezproblemowy dostęp do serwisu - na pewno nie są to samochody oryginalne i wyróżniające się :wink:

nieprawdą jest też, że w Niemczech nowy Audi jest do roboty - to popularny i bezawaryjny, ale nadal prestiżowy samochód również na tamtym rynku :lol: do tzw. roboty częściej używany jest VW, Opel i Ford :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda w Niemczeh sa to auta yuppies i aroganckich palantow. dlatego nie moge sie do nich przekonac. Jest nawet powiedzenie "Audi Funboy" :!: BMW, Mercedes czemu nie ale Audi neee. I nie jest to tylko moje zdanie wystarczy poczytac Motor-Talk.

Ale z pewnoscia sa to fajne auta tylko jezdza nimi takie dupki :roll: a szkoda

 

Xanadu

 

zartujesz w USA Subaru wlasnie jezdza ludzie w srednim wieku a do tego to Auto Gayow i Lesb :twisted: co swiadczy o wielostronnosci i wyszukanych zainteresowaniach :roll:

Amerykanie kupuja od zawsze auta za mozliwie male pieniadze i tam przywiazanie do marki jest malo wazne. To w Europie liczy sie Image i co sasiad powie a szczegolnie w niemczech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda w Niemczeh sa to auta yuppies i aroganckich palantow. dlatego nie moge sie do nich przekonac. Jest nawet powiedzenie "Audi Funboy" :!: BMW, Mercedes czemu nie ale Audi neee. I nie jest to tylko moje zdanie wystarczy poczytac Motor-Talk.

Ale z pewnoscia sa to fajne auta tylko jezdza nimi takie dupki :roll: a szkoda

w takim razie połowa moich przyjaciół z Niemiec to aroganccy yuppies :lol:

ale nie oto chodzi, żeby się przekomarzać, jakie są nasze subiektywne odczucia - są przecież badania i statystyki :wink:

jeżeli przykładać taką subiektywną miarę do marek, to BMW i Subaru Impreza kojarzyć się mogą choćby z dresami, czy tzw. "żołnierzami" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz przyjaciele :twisted: Arbeitskollegen :D

Bo Audi finansuje leasing i wtlacza przez to auta na rynek. wiekszosc to auta na leasingu. Wiesz ile to Auto kosztuje po 3 latach jak wraca z leasingu ? Byl okres ze Handlarze chcieli od Audi wsparcia finansowego bo tego nikt nie chcial kupic i siedzieli na tych autach. W niemczech sa studie, ze 90% aut jest finansowanych.

zaden normalny czlowiek nie wyda 50 t€ na auto :!: (A bogaty i tak wezmie na firme) ale jak leasing rata wynisi 300 czy 500 € to juz nie takie wazne :roll:

 

Dlatego wiekszosc rodzin przesiadla sie na Kia lub Hundaja lub Skode to sa auta, ktore kupuja prywatni ludzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz przyjaciele :twisted: Arbeitskollegen :D

Bo Audi finansuje leasing i wtlacza przez to auta na rynek. wiekszosc to auta na leasingu. Wiesz ile to Auto kosztuje po 3 latach jak wraca z leasingu ? Byl okres ze Handlarze chcieli od Audi wsparcia finansowego bo tego nikt nie chcial kupic i siedzieli na tych autach. W niemczech sa studie, ze 90% aut jest finansowanych.

zaden normalny czlowiek nie wyda 50 t€ na auto :!: (A bogaty i tak wezmie na firme) ale jak leasing rata wynisi 300 czy 500 € to juz nie takie wazne :roll:

 

Dlatego wiekszosc rodzin przesiadla sie na Kia lub Hundaja lub Skode to sa auta, ktore kupuja prywatni ludzie.

 

 

w PL leasing w euro kosztuje ( faktura w euro ) kosztuj 2% rocznie. Podejrzewam, że w DE jest taniej więc nic dziwnego, że 90% aut jest w leasingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaka jest grupa docelowa Subaru w USA, które są ich głównym rynkiem zbytu...
ale jakie to ma znaczenie? Bo tak to zaraz będziemy że a w Mongolii to to, a w Jemenie to tamto, a gdzie indziej to jedzą psy.

Czemu wszyscy bez przerwy patrzą co jest gdzieś, a nie co jest u siebie, tylko że gdzieś jest lepiej, a będąc tam i ta się powie że gdzieś indziej jest znów lepiej, a prawda jest taka że wszędzie wszyscy mamy równie przerąbane :lol:

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda w Niemczeh sa to auta yuppies i aroganckich palantow

 

sa to fajne auta tylko jezdza nimi takie dupki a szkoda

 

 

he he to jestem yuppies palant i tak dupek ze szkoda gadac :mrgreen: , to chyb zemsta za rolnika , co ? :mrgreen:

 

Xanadu powiem ci ze szacun , jako jedyny posiadacz tego auta potrafisz na niego popatrzec krytycznie , bo reszta to widze ze obroncy krzyza........... :roll:

Samochód to nie sypialnia i dla mnie ważniejsza jest praktyczność i łatwość utrzymania w czystości co nie koniecznie gwarantują materiały Premium z tą całą Alcantarą która po 2 latach użytkowania wygląda paskudnie

 

nie nie sypialia , ale jak nim jedzisz to siedzs w srodku a nie na masce.Jak chcesz wysle ci zdjecia jak wyglada u mnie alcanara po 100 tys. i 4 latach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos Ty :D mowilem o niemczech .... za kolem biegunowym moze byc calkiem inaczej. Co kraj to obyczaj :mrgreen:

 

obiecalem zdjecie po roku uzytkowania nie zauwazylem by plastiki byly jakos specjalnie wrazliwe. naturalne szczotka ich nie szoruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaka jest grupa docelowa Subaru w USA, które są ich głównym rynkiem zbytu...
ale jakie to ma znaczenie? Bo tak to zaraz będziemy że a w Mongolii to to, a w Jemenie to tamto, a gdzie indziej to jedzą psy.

Czemu wszyscy bez przerwy patrzą co jest gdzieś, a nie co jest u siebie, tylko że gdzieś jest lepiej, a będąc tam i ta się powie że gdzieś indziej jest znów lepiej, a prawda jest taka że wszędzie wszyscy mamy równie przerąbane :lol:

:mrgreen:

 

ma takie znaczenie, że jak subaru robi auta głównie na 2 rynki - Japonia i USA - gdzie akurat jakość wnętrza jest generalnie zdecydowanie bardziej obojętna klientom niż w EU, to nie miałoby sensu inwestowanie w lepszy kokpit itd. żeby sprzedać trochę więcej pojadów tutaj - w sumie jest to racjonalne podejście.... podobnie z design'em. skoro tam się podoba i się sprzedaje to i nam się musi podobać siłą rzeczy

 

ja tam nie narzekam, wbrew ogólnym opiniom uważam że mój forek II gen. prezentuje się w środku całkiem całkiem, po paru latach trzyma się to wszystko bez śladów zużycia i to jest najważniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...