12fasola12 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Dopiero ze 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nie chce zapeszac ale ten nowy ecu ma teraz taki sam status jak stary po odpieciu aku. Przejedz 200-300km w miescie i daj znac. Ja juz przerabialem wymiane ecu...:roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tak, ale poprzednio reset kompa nic nie dawał nawet na początku. Jestem dobrej myśli. Jest wyraźna różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saper Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili. Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Od momentu montażu instalacji lpg nie mam w ogóle problemów z dławieniem silnika :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili. Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady? Raczej szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Jupiiiiiiii , a mnie się problem zamulania i poszarpywania udało, w końcu, rozwiązać. Trafiłem na taki post:http://www.fixya.com/cars/t2988785-1998 ... itates_ecu i faktycznie pomogło. Podmiana komputera jest banalnie prosta, ciężko go kupić. Odkręca się dwie śrubki, odpina wtyczki, nowy ECU na miejsce starego i po robocie. Z immo nic nie trzeba ruszać. Co prawda dotyczy to tylko Forestera 2.0 122KM, ale może komuś się przyda. Jest o niebo lepiej. Tak to wygląda w katalogu części, nr 3: http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_1/ 22611AD310 -> 22611AD311 może ktoś kumaty się odniesie do postu kolegi? czy w nowszych forkach podobna podmiana jest możliwa? ------------- u mnie ostatnio wyskoczył check engine. sprawdziłem - coś z katalizatorem. we wtorek będę miał dokładną diagnozę. pytanie 1: czy odetkanie wydechu (wywalenie kata) może pomóc na "nasze problemy"? występuję u mnie też problem z gubieniem obrotów i przygasaniem na początku jazdy na zimnym silniku. pytanie 2: przepustnica do czyszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili. Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady? zmień paliwo, spróbuj mocno przegonić forka, tak do odcinki, może to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 U mnie znaczna poprawa nastąpiła po wymianie świec zapłonowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saper Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili. Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady? zmień paliwo, spróbuj mocno przegonić forka, tak do odcinki, może to pomoże Testowałem 7 czy 8 różnych stacji i wysokich obrotów się nie boję... Ale jeśli pociągnąć ten temat to rozumiem, że wysokie obroty/prędkość oraz zmiana paliwa miałyby spowodować spalenie wszystkiego co ewentualnie teraz powoduje problemy - tak czy siak (wtryski itp.) koło tematu paliwa i całego układu paliwowego... -- So maja 26, 2012 8:48 pm -- U mnie znaczna poprawa nastąpiła po wymianie świec zapłonowych. Poprawa czy całkowite rozwiązanie problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 jeżdżę na gazie plus 98, wymieniałem i świece i kable WN - poprawy brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Action, walczę z tematem tak jak wszyscy na forum ale wreszcie udało mi się namówić kogoś do profesjonalnej pomocy. Zabieramy się do tematu. Będę opisywał co się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 leon napisał(a):U mnie znaczna poprawa nastąpiła po wymianie świec zapłonowych. Poprawa czy całkowite rozwiązanie problemu? W moim wolnym ssaku wymiana świec pomogła niestety tylko na około 1000 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 1)mogę pomóc,ale osoby chcące muszą być konkretne i gotowe na współpracę 2)są różne powody , nie jest zawsze to samo w jednym roczniku to jedno w drugim już coś innego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 chętni są pewnie wszyscy, których problem dotyczy, czyli jak mniemam 99% użytkowników samochodów z tymi silnikami. nie wszystkim jest jednak po drodze do poznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Od momentu montażu instalacji lpg nie mam w ogóle problemów z dławieniem silnika :| U mnie to samo Ale montaz poprzedzony byl regulacja (sprawdzeniem) luzow zaworowych, czyli wyciagnieciem silnika - to tez moglo miec wplyw. Ale swoja droga - czy komus dlawi sie zagazowany 2.0 DOHC? T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Od momentu montażu instalacji lpg nie mam w ogóle problemów z dławieniem silnika :| U mnie to samo Ale montaz poprzedzony byl regulacja (sprawdzeniem) luzow zaworowych, czyli wyciagnieciem silnika - to tez moglo miec wplyw. Ale swoja droga - czy komus dlawi sie zagazowany 2.0 DOHC? T. edit. mi się dławi zagazowany 2.0 SOHC (chyba ) tylko że u mnie nie jest to standardem ale powraca przy różnych okazjach np wymiana oleju. ustępuję po przeglądzie instalacji gazowej u JAKO (tak się składa, że najpierw wymieniam olej i za tysiąc km robię przegląd gazu). JAKO robi ponowną "adaptację" i potem jest git. Aktualnie problem powrócił ale czy jest to efektem dolania oleju czy usterki katalizatora to nie wiem. Ponawiam jednak pytanie: u mnie ostatnio wyskoczył check engine. sprawdziłem - coś z katalizatorem. we wtorek będę miał dokładną diagnozę.pytanie 1: czy odetkanie wydechu (wywalenie kata) może pomóc na "nasze problemy"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 PKocial, poszło PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 1)mogę pomóc,ale osoby chcące muszą być konkretne i gotowe na współpracę 2)są różne powody, nie jest zawsze to samo w jednym roczniku to jedno w drugim już coś innego Jakieś konkrety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saper Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 1)mogę pomóc,ale osoby chcące muszą być konkretne i gotowe na współpracę 2)są różne powody , nie jest zawsze to samo w jednym roczniku to jedno w drugim już coś innego Ad 1) jestem konkretny i gotowy na współpracę Ad 2) Forester, 2.0, N/A, 116kW, 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Saper , sprawdzimy Górala autko bodajże w piątek ... musisz się udać do Baranowo /Poznania . Zrobimy podstawowe nagrania i analizę , szerokopasmówka + odp. dataloging aby wykluczyć kwestie programu ecu silnika Hitachi. -- 1 cze 2012, o 09:27 -- 1) Góral zdiagnozowany wiemy co dolega , przeciwdziałanie po plejadach 2) Saper następny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam wszystkich w pierwszym poście i od razu przechodzę do tematu. Auto: Impreza 2.0 160 KM, 2005r. przebieg 140kkm Wrażenie z pierwszej jazdy (po odbiorze z autoryzowanego serwisu po wymianie oleju, filtrów itd.) - to auto ma 160 KM?? :shock: niemożliwe, coś tu jest nie tak... Trafiłem na forum i przeszedłem przez wątek, z czego nasuwa mi się wniosek: problem jest powszechny, każdemu pomaga co innego i niestety nie wiem do kogo w okolicach Wa-wy z tym się udać. Dziwi fakt, że skoro wada jest wszystkim znana to autoryzowane serwisy nie mówią o tym wprost sugerując naprawę i na tym zarabiając. Mój mail w tej sprawie do wspomnianego autoryzowanego serwisu, w którym auto było od początku serwisowane, pozostał bez odpowiedzi. A wydawałoby się że dzisiaj każdy chce zarobić :shock: Przejechałem już ponad 2 tys. km i zdążyłem przetestować: - przedmuchanie przepływomierza, - odłączenie akumulatora, - paliwo BP 98 + stp do czyszczenia wtrysków ... i jedynie zresetowanie kompa dało efekt - natychmiastowy ale krótkotrwały. ostatnio przed trasą (w baku 98 i stp) resecik i jakoś się jedzie, choć wciąż sporo poniżej oczekiwań od 160 KM. Warunki: +30 stopni, A/C wł. Wjeżdzam pod chmurę burzową, po ulewie asfalt paruje - siwo jak w dżungli od wilgoci, temp wraca pod 30 kresek - auto dostaje totalnego muła, z czasem następuje powolna poprawa. Z powyższego nasuwają mi się takie przemyślenia. Gdyby problem leżał tylko w "spalaniu stukowym", skąd nagły muł po burzy? Może jest też jakiś problem z dolotem, np. nieszczelna skrzynka filtra powietrza? Poza tym zakres 2-3 k rpm to tylko część problemu pt. MUŁ - auto w odczuciu moim i tych którzy go prowadzili i nim podróżowali jest SŁABE Nieobciążone auto do 200 km/h powinno "fruwać", a nie rozpędzać się jak polonez caro do 150. Myślę że po przesiadce z 1.8 tdci 115KM moje przyzwyczajenia i oczekiwania nie są wygórowane... Czy ktoś może podzielić się wrażeniami z zastosowania tego fixa? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 a może innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 dudek, a ja myślę, że jesteś przyzwyczajony do turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Jak jest zimno to nie muli. Jak jest gorąco to muli. Ot co. Reszta operacji jest istotna ale - moim zdaniem - nie decydująca. Przywykłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się