Skocz do zawartości

Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili.

Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili.

Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady?

Raczej szukać :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jupiiiiiiii :D, a mnie się problem zamulania i poszarpywania udało, w końcu, rozwiązać. Trafiłem na taki post:

http://www.fixya.com/cars/t2988785-1998 ... itates_ecu

i faktycznie pomogło. Podmiana komputera jest banalnie prosta, ciężko go kupić. Odkręca się dwie śrubki, odpina wtyczki, nowy ECU na miejsce starego i po robocie. Z immo nic nie trzeba ruszać.

Co prawda dotyczy to tylko Forestera 2.0 122KM, ale może komuś się przyda. Jest o niebo lepiej.

 

Tak to wygląda w katalogu części, nr 3:

http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_1/

22611AD310 -> 22611AD311

 

 

może ktoś kumaty się odniesie do postu kolegi?

 

czy w nowszych forkach podobna podmiana jest możliwa?

 

-------------

 

u mnie ostatnio wyskoczył check engine. sprawdziłem - coś z katalizatorem. we wtorek będę miał dokładną diagnozę.

pytanie 1: czy odetkanie wydechu (wywalenie kata) może pomóc na "nasze problemy"?

 

występuję u mnie też problem z gubieniem obrotów i przygasaniem na początku jazdy na zimnym silniku.

pytanie 2: przepustnica do czyszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili.

Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady?

 

zmień paliwo, spróbuj mocno przegonić forka, tak do odcinki, może to pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update z mojej strony. Ponieważ środek do czyszczenie wtryskiwaczy pomógł (na dwa baki, potem po staremu), serwis polecił mi wymianę wtryskiwaczy. Jako, że już trochę rzeczy wymieniłem (zgodnie z sugestiami serwisu), a tym razem wydatek większy postanowiłem się wstrzymać. Jako alternatywę znalazłem warsztat który czyści wtryski benzynowe i za 350zł mi je wyczyścili.

Efekt? Jest lepiej ale to jeszcze nie pełen sukces. Zastanawiam się co dalej (wymieniać, nie wymieniać, szukać innej przyczyny...). Jakieś rady?

 

zmień paliwo, spróbuj mocno przegonić forka, tak do odcinki, może to pomoże

 

Testowałem 7 czy 8 różnych stacji i wysokich obrotów się nie boję...

Ale jeśli pociągnąć ten temat to rozumiem, że wysokie obroty/prędkość oraz zmiana paliwa miałyby spowodować spalenie wszystkiego co ewentualnie teraz powoduje problemy - tak czy siak (wtryski itp.) koło tematu paliwa i całego układu paliwowego...

 

-- So maja 26, 2012 8:48 pm --

 

U mnie znaczna poprawa nastąpiła po wymianie świec zapłonowych.

 

Poprawa czy całkowite rozwiązanie problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leon napisał(a):

U mnie znaczna poprawa nastąpiła po wymianie świec zapłonowych.

 

 

Poprawa czy całkowite rozwiązanie problemu?

 

W moim wolnym ssaku wymiana świec pomogła niestety tylko na około 1000 km... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od momentu montażu instalacji lpg nie mam w ogóle problemów z dławieniem silnika :|

U mnie to samo ;) Ale montaz poprzedzony byl regulacja (sprawdzeniem) luzow zaworowych, czyli wyciagnieciem silnika - to tez moglo miec wplyw.

Ale swoja droga - czy komus dlawi sie zagazowany 2.0 DOHC?

 

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od momentu montażu instalacji lpg nie mam w ogóle problemów z dławieniem silnika :|

U mnie to samo ;) Ale montaz poprzedzony byl regulacja (sprawdzeniem) luzow zaworowych, czyli wyciagnieciem silnika - to tez moglo miec wplyw.

Ale swoja droga - czy komus dlawi sie zagazowany 2.0 DOHC?

 

T.

 

edit. mi się dławi zagazowany 2.0 SOHC (chyba :oops: )

 

tylko że u mnie nie jest to standardem ale powraca przy różnych okazjach np wymiana oleju. ustępuję po przeglądzie instalacji gazowej u JAKO (tak się składa, że najpierw wymieniam olej i za tysiąc km robię przegląd gazu). JAKO robi ponowną "adaptację" i potem jest git. Aktualnie problem powrócił ale czy jest to efektem dolania oleju czy usterki katalizatora to nie wiem.

 

Ponawiam jednak pytanie:

 

u mnie ostatnio wyskoczył check engine. sprawdziłem - coś z katalizatorem. we wtorek będę miał dokładną diagnozę.pytanie 1: czy odetkanie wydechu (wywalenie kata) może pomóc na "nasze problemy"?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)mogę pomóc,ale osoby chcące muszą być konkretne i gotowe na współpracę

2)są różne powody, nie jest zawsze to samo w jednym roczniku to jedno w drugim już coś innego

 

Jakieś konkrety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)mogę pomóc,ale osoby chcące muszą być konkretne i gotowe na współpracę

 

2)są różne powody , nie jest zawsze to samo w jednym roczniku to jedno w drugim już coś innego

 

Ad 1) jestem konkretny i gotowy na współpracę

Ad 2) Forester, 2.0, N/A, 116kW, 2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saper , sprawdzimy Górala autko bodajże w piątek ... musisz się udać do Baranowo /Poznania .

Zrobimy podstawowe nagrania i analizę , szerokopasmówka + odp. dataloging aby wykluczyć kwestie programu ecu silnika Hitachi.

 

-- 1 cze 2012, o 09:27 --

 

1) Góral zdiagnozowany wiemy co dolega , przeciwdziałanie po plejadach

2) Saper następny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich w pierwszym poście i od razu przechodzę do tematu.

 

Auto: Impreza 2.0 160 KM, 2005r. przebieg 140kkm

Wrażenie z pierwszej jazdy (po odbiorze z autoryzowanego serwisu po wymianie oleju, filtrów itd.) - to auto ma 160 KM?? :shock: niemożliwe, coś tu jest nie tak...

 

Trafiłem na forum i przeszedłem przez wątek, z czego nasuwa mi się wniosek: problem jest powszechny, każdemu pomaga co innego i niestety nie wiem do kogo w okolicach Wa-wy z tym się udać. Dziwi fakt, że skoro wada jest wszystkim znana to autoryzowane serwisy nie mówią o tym wprost sugerując naprawę i na tym zarabiając. Mój mail w tej sprawie do wspomnianego autoryzowanego serwisu, w którym auto było od początku serwisowane, pozostał bez odpowiedzi. A wydawałoby się że dzisiaj każdy chce zarobić :shock:

 

Przejechałem już ponad 2 tys. km i zdążyłem przetestować:

- przedmuchanie przepływomierza,

- odłączenie akumulatora,

- paliwo BP 98 + stp do czyszczenia wtrysków

... i jedynie zresetowanie kompa dało efekt - natychmiastowy ale krótkotrwały.

 

ostatnio przed trasą (w baku 98 i stp) resecik i jakoś się jedzie, choć wciąż sporo poniżej oczekiwań od 160 KM. Warunki: +30 stopni, A/C wł. Wjeżdzam pod chmurę burzową, po ulewie asfalt paruje - siwo jak w dżungli od wilgoci, temp wraca pod 30 kresek - auto dostaje totalnego muła, z czasem następuje powolna poprawa.

 

Z powyższego nasuwają mi się takie przemyślenia. Gdyby problem leżał tylko w "spalaniu stukowym", skąd nagły muł po burzy? Może jest też jakiś problem z dolotem, np. nieszczelna skrzynka filtra powietrza?

Poza tym zakres 2-3 k rpm to tylko część problemu pt. MUŁ - auto w odczuciu moim i tych którzy go prowadzili i nim podróżowali jest SŁABE :( Nieobciążone auto do 200 km/h powinno "fruwać", a nie rozpędzać się jak polonez caro do 150. Myślę że po przesiadce z 1.8 tdci 115KM moje przyzwyczajenia i oczekiwania nie są wygórowane...

 

Czy ktoś może podzielić się wrażeniami z zastosowania tego fixa?

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159

a może innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...