cybel Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Tych zmian softu nie robi się w ASO. Informacja gdzie,jest zawarta w wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWIPER Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Tych zmian softu nie robi się w ASO. Informacja gdzie,jest zawarta w wątku. Oczywiscie że nie w ASO kombinowałem z softem - sprawdzasz mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 U mnie po wizycie w ASO stwierdzono że to wina softu. Niestety okazało się że mam wygrany najnowszy. oograniczli się zatem do resetu ustawień (tak przynajmniej mi powiedzieli). O dziwo problem zniknął i nie pojawia się już od 25tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Proszę też o głos tych którym udało się rozwiązać problem ponad rok temu - czy nadal jest ok? Odnoszę wrażenie,że nie czytacie tego wątku i nie przyswajacie informacji tu zawartych. Odnoszę wrażenie cybel, że nie rozumiesz pytań . Piszesz jakby: 1.Ten watek skończył się podsumowaniem problemu. 2. Potwierdziła to większa liczba użytkowników. Jak dla mnie w tym wątku jest z 50 rozwiązań, które u jednych działają u innych nie. Zadając pytanie liczyłem, że odezwą się właśnie Ci u których problem to historia, a po np. "grzebaniu w sofcie" silnik jeździ dobrze przez następne 100kkm. Jak proponujesz rozwiązanie pod tytułem "Pan Wacek z warsztatu lepszy w sofcie niż Japoniec z FHI", to proszę o głosy tych, którzy to zastosowali i jest ok. Jakoś ich wiele w tym wątku nie ma. Generalnie "grzebie się w sofcie" po to, żeby auto jeździło dynamiczniej, ale są też minusy np. skrócenie żywotności silnika. Jeżeli rozwiąznie jest takie oczywiste to dlaczego chłopaki czujnik przerabiają (już odsyłałem ale powtórzę: http://www.forum.sub...en/page__st__50). A jak jesteś taki "Forumus maximus" to mógłbyś kolegom mającym problem z "przyswajaniem" informacji zrobić podsumowanie i dać namiary np. w W-wie na kogoś kto problem ogarnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ok to jest zabawa z czujnikiem spalania stukowego. Ale samemu bym go raczej nie odkręcał. Po pierwsze to trzeba być pewnym, że to na pewno to i że po jego odkręceniu dalej wszystko działa jak powinno. Myślę, że rozwiązanie mojego problemu było proste ale sam bym tego nie zrobił!!! dlatego pojechałem do PKociała i to on wszystko posprawdzał i osłuchał. Minusem "mojego" rozwiązania jest to, że jeżdżę tylko na '98, żeby nie kusić "złego". Poza tym można ten problem rozwiązać inaczej, pod warunkiem innych uwarunkowań sprzętowych w waszych autach. Przy mojej konfiguracji komputera niestety było to niemożliwe ale przy innym kompie PKociał może rozwiązać to inaczej. Dalej podtrzymuję tezę o nieczytaniu konkretnych informacji. Namiary,proszę.To nie W-wa,niestety. Resztę ustal sam. Jak proponujesz rozwiązanie pod tytułem "Pan Wacek z warsztatu lepszy w sofcie niż Japoniec z FHI" Lepszy nie lepszy,ale może zna rozwiązanie problemu. Generalnie "grzebie się w sofcie" po to, żeby auto jeździło dynamiczniej, ale są też minusy np. skrócenie żywotności silnika. Nie zawsze jak widać dla dynamiki.Grzebanie w sofcie Subaru N/A dla mocy,bez uprzednich ingerencji mechanicznych,mija się z celem i zysk niewielki. Można też pogrzebać aby eliminować błędy i problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Dalej podtrzymuję tezę o nieczytaniu konkretnych informacji. Namiary,proszę.To nie W-wa,niestety. Resztę ustal sam. To jest ta "konkretna informacja" . No to JESZCZE RAZ pytam: Czy tobie cybel pomógł PKociał? Ile kkm przejechałeś bez problemów? Komu jeszcze i na ile kkm pomógł PKociał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 @@Urbi masz rację,nie ma tu konkretów,mnie problem nie dotyczy,nie znam się i po co właściwie się tu udzielam?!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Urbi, cybel to bardzo życzliwy Forumowicz i ewidentnie chce Ci pomóc, więc Twoje pretensje są nie na miejscu. Sam miałem N/A i wiem jak trudny jest to problem i że jak na razie jednego rozwiązania na mulenie chyba nie ma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 ,mnie problem nie dotyczy,nie znam się i po co właściwie się tu udzielam?!! To cho na wódkie :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ale tylko na małą. Po dużej mnie muli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy17 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Miałem ten sam problem. Walczyłem ze wszystkim co było możliwe a rozwiązaniem było wgranie nowego softu Oczywiście w ASO - tym przy Warszawski lotnisku. Mulenie znikło prawie całkowicie. Dla czego prawie? Otóż na zimnym silniku potrafi (sporadycznie ale jednak) złapać czkawkę. Jak ktoś nie jest wyczulony jak "my" to może tego nawet nie zarejestrować. I wszystko jedno co wleję 95 czy 98. Na Bliskiej czy na Stacie. Jeździ normalnie. Po tym zabiegu zrobiłem spokojnie ponad 5 kkm. Mój ssak czasem się turla po mieście jak melex a czasem odcinam go tak jak na Miedzianej się robi. To tyle w MOIM przypadku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 nie ma tu konkretów,mnie problem nie dotyczy,nie znam się i po co właściwie się tu udzielam?!! Cybel nie ma się co obrażać ! Z pewnością znasz się 1000 x lepiej niż ja. Chodzi o to, że wypowiedzi doświadczonego forumowicza (typu: rozwiązanie już było opisane tylko się nie chce "Świeżynkom" poszukać) zamyka temat - a ja jednak uważam, że nie jest on rozwiązany. Ostatni wpis cytowanego przez Ciebie GÓRALA z Łodzi w tym temacie brzmi: Wróci. Zawsze wraca . wcześniej czy później ale zawsze wraca niestety Może nie o jego auto chodzi, ale nie kieruje jakoś wszystkich do PKociała Urbi, cybel to bardzo życzliwy Forumowicz i ewidentnie chce Ci pomóc, więc Twoje pretensje są nie na miejscu. Jak widać nawet "bardzo życzliwy forumowicz" ma czasem gorszy dzień : Odnoszę wrażenie,że nie czytacie tego wątku i nie przyswajacie informacji tu zawartych. Miałem ten sam problem. Walczyłem ze wszystkim co było możliwe a rozwiązaniem było wgranie nowego softu Oczywiście w ASO - tym przy Warszawski lotnisku. Mulenie znikło prawie całkowicie. Dla czego prawie? Otóż na zimnym silniku potrafi (sporadycznie ale jednak) złapać czkawkę. Jak ktoś nie jest wyczulony jak "my" to może tego nawet nie zarejestrować. I wszystko jedno co wleję 95 czy 98. Na Bliskiej czy na Stacie. Jeździ normalnie. Po tym zabiegu zrobiłem spokojnie ponad 5 kkm. Mój ssak czasem się turla po mieście jak melex a czasem odcinam go tak jak na Miedzianej się robi. To tyle w MOIM przypadku. U mnie niestety najnowszy soft nie rozwiązuje problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie obrażam się,bo nie powodów ku temu. Problem jest do rozwiązania,nie zawsze przyczyną jest "stukowiec".U Górala akurat był problem z niemapowalną wersją kompa i dlatego,rozwiązano to tak a nie inaczej.Z tego co wiem,jeździ auto bez problemów do dziś. Wersji kompów tego silnika jest kilka i jedna akurat nie remapowalna.Pozostałe jak najbardziej. Wystarczy jeden telefon i wszystko jest powiedziane,wyjaśnione.Pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Cybel! Super, że auto Górala nadal zdrowe! Dziękuję za cenne informacje. Może ktoś polecić warsztat w W-wie który ma doświadczenie w leczeniu mułów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWIPER Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Cybel! Super, że auto Górala nadal zdrowe! Dziękuję za cenne informacje. Może ktoś polecić warsztat w W-wie który ma doświadczenie w leczeniu mułów? Biorę i się podłączam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Ja tylko dodam, ze u mnie, po przejsciu na LPG, problem nie wystepuje... od ponad 3 lat T. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 witam.Pisałem już w inny wątku jak pozbyłem sie :muła: z mojego forka.Zrobiłem tak,odkręciłem czujnik i między niego a blok silnika wstawiłem 20 cm sztywny przewód miedziany fi 4 mm.Czujnik ogłuchł trochę a auto od roku jezdzi jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 witam.Pisałem już w inny wątku jak pozbyłem sie :muła: z mojego forka.Zrobiłem tak,odkręciłem czujnik i między niego a blok silnika wstawiłem 20 cm sztywny przewód miedziany fi 4 mm.Czujnik ogłuchł trochę a auto od roku jezdzi jak należy Dzięki za informacje! Ile kkm przejechałeś w rok po naprawie? Jak sprawdziłeś, że czujnik ogłuchł trochę a nie całkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 witam.Pisałem już w inny wątku jak pozbyłem sie :muła: z mojego forka.Zrobiłem tak,odkręciłem czujnik i między niego a blok silnika wstawiłem 20 cm sztywny przewód miedziany fi 4 mm.Czujnik ogłuchł trochę a auto od roku jezdzi jak należy Dzięki za informacje! Ile kkm przejechałeś w rok po naprawie? Jak sprawdziłeś, że czujnik ogłuchł trochę a nie całkiem? przejechałem około 15k km ,sprawdzić się niepotrafię ale myśle,że jakieś szmery dochodzą po drucie do niego.Ważne ,że kangur sie wyprowadził z mojego forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ja nabyłem autko z 'mułem'. Czyszczenie przepustnicy, aktualizacja softu i przejście na 98. Od 40kkm spokój. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lestat Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ja tylko dodam, ze u mnie, po przejsciu na LPG, problem nie wystepuje... od ponad 3 lat T. a jak ma występować skoro ECU wydłuża czas pracy wtrysków BENZYNY jak słyszy stuki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Ja tylko dodam, ze u mnie, po przejsciu na LPG, problem nie wystepuje... od ponad 3 lat T. a jak ma występować skoro ECU wydłuża czas pracy wtrysków BENZYNY jak słyszy stuki? Wyciągam popcorn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQ Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 witam.Pisałem już w inny wątku jak pozbyłem sie :muła: z mojego forka.Zrobiłem tak,odkręciłem czujnik i między niego a blok silnika wstawiłem 20 cm sztywny przewód miedziany fi 4 mm.Czujnik ogłuchł trochę a auto od roku jezdzi jak należy można prosić o jakąś fotkę poglądową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Wyciągam popcorn. Uważaj, bo popcorn... - to dopiero zamula.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ja tylko dodam, ze u mnie, po przejsciu na LPG, problem nie wystepuje... od ponad 3 lat T. a jak ma występować skoro ECU wydłuża czas pracy wtrysków BENZYNY jak słyszy stuki? Wyciągam popcorn. Mialem nic nie pisac, ale popcorn by sie zmarnowal , a do tego swieta sa, to pomyslalem, ze prezent zrobie Instalacje "4. gen." (np. taki Stag300) potrafia odczytac czas otwarcia wtrysku benzynowego, dodac do tego cos od siebie (korekcja po temperaturze, obrotach, etc.) i otworzyc wtryskiwacz gazu na odpowiedni okres czasu. Tutaj z grubsza widac co i jak (po prawej, na gorze): Wesolych Swiat T. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się