Skocz do zawartości

Lestat

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru Legacy 2007
    Toyota Celica AT160 1988

Osiągnięcia Lestat

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. dzięki za super trening! postaram się częściej wpadać
  2. nie czytałem ostatnich kilkunastu stron tego tematu, ale może coś wniosę. u mnie się poprawiło, niejako dwuetapowo: - pierwszy krok to zmiana stacji paliw, zawsze lałem na bp, kiedyś spróbowałem statoila i od razu się polepszyło. potem jeszcze jakieś orleny i generalnie wszędzie poza bp było lepiej. potwierdza to słyszane opinie, że na bp w krakowie jest syf, a im mniej w baku tym gorzej. niemniej bez względu na paliwo czasem jeszcze problem występował - jakiś czas temu zrobiłem remont skrzyni i od tamtej pory jest spokój, wymienione min łożyska, które już hałasowały. czujnik jest całkiem blisko skrzyni, u mnie widocznie był to na tyle duży szum, że czujnik interpretował go jako stuki
  3. a jak ma występować skoro ECU wydłuża czas pracy wtrysków BENZYNY jak słyszy stuki?
  4. http://autotechn.pl/...e.php?page_id=2 - adres chorzowski tak jak pisałem - jako jedyni w okolicy się podjęli naprawy magnezowych. jestem z Krakowa i nawet Czaja powiedział, że on magnezu nie tyka. na takie naprawy nie ma standardowego cennika - musisz zawieźć i wtedy wycenią. nie malują, to robiłem już u siebie w colorexie vince_snd jeżdżę już od 2 lat, w tym regularnie po torze
  5. bo tak jest, lanie paliwa o wyższej liczbie oktanowej do takiego wystrojonego na mniej to wywalanie pieniędzy w błoto, a i tak pewnie będzie więcej palił. najlepiej będzie lać to co jest napisane w manualu.
  6. wyślij tą felgę do autotechn w chorzowie na ul.Pokoju, naprawiałem tam swoje ozty magnezowe i zrobili mega dobrą robotę (a do tego tanio), a też były zajeb.ście krzywe, w tym jedna miała wyrwany kawał mięsa. felgi magnezowe trzeba całe wygrzać do 200stC przed robotą, zakładam, że koleś do którego zawiozłeś nie miał tego doświadczenia. foty naprawionej felgi:
  7. nie ukradli komuś? przyjechało jakieś 2 miesiące temu pod blok i stoi jak stało:
  8. a to Ty wziąłeś opony od Comando
  9. no w końcu się odkopał temat z linkiem do epc online
  10. nie da się tego tak prosto zrobić, żeby dzwoniły wszystkie i było słychać we wszystkich po podniesieniu. pewnie konieczne będzie postawienie u siebie jakiegoś ippbx (np Asterisk, tylko dobrze zabezpieczony) i poustawianie tego. ewentualnie pogadaj z jakimś operatorem który ma usługę vpbx (netia,plus) czy mogą dla kilku telefonów ustawić takie zachowanie
  11. inna opcja to zawieszenie się szczotek - puknij kilka razy w niego młotkiem. ale aku jest pierwszym podejrzanym
  12. a najprostszy sposób to pojeździj z włączoną klimą, powinna osuszyć powietrze
  13. Profil niedawno wyprodukował zimówki ze sportowej mieszanki, póki co trwają testy, może w najbliższym czasie wprowadzą do sprzedaży. jakby co służę kontaktem
  14. poznać bardzo prosto - dziury musisz mieć od strony jezdni bo inaczej woda się będzie zbierać czyli działa tak jak na 1szym foto, tylko objemkę na długim końcu na odwrót bo ona mocuje go do podwozia swoją drogą jakoś tak biednie wygląda
  15. nie rozbieraj zacisku - wciśnij tłoczek i zostaw wszystkie gumki tak jak są. gumki kupisz później jako zestawy montażowe/naprawcze w aso lub intercarsie za małe pieniądze - nie ma sensu ich nawet zabezpieczać. reszta jak wyżej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...