Skocz do zawartości

QQ

Użytkownik
  • Zawartość

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O QQ

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 17 Grudzień

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Legacy 07

Ostatnie wizyty

130 wyświetleń profilu
  1. blacharz warszawa

    Rok temu robiłem zderzak i błotnik w hondzie mojej małżonki w warsztacie SMCar na Bielanach (ul. Rokokowa 136). Cena bardzo OK - jakość też przyzwoita. Właściciel ekscentryczny ale znają się na robocie
  2. Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Kasując błędy (nawet jak ich nie znalazł) robisz podobny efekt jak przez odpięcie klemy (auto przestaje mulić), z tą różnicą, że nie musisz na nowo ustawiać zegarka, stacji radiowych itp.
  3. Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Przez apkę Torque zrobi.
  4. Problem z wydechem w Legacy IV

    Mechanika Pojazdowa Tłumiki Józef Tomala Harfowa 4, 02-389 Warszawa Telefon (022) 846-52-52 Godziny otwarcia poniedziałek-piątek: 07:00-17:00 polecam - ogarnęli mi nieszczelność w Legacy IV - inne zakłady nie potrafiły
  5. Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    U mnie po 4000 km od aktualizacji softu samochód jedzie całkiem dobrze. Nie jest to torpeda (nigdy nie była), ale mulenie nie występuje i nie ma potrzeby resetowania ECU.
  6. U mnie po 700 km od operacji nadal bezproblemowo
  7. Legacy IV - dywaniki gumowe

    owszem - moje OEM'owe mają już 8 lat i wciąż wyglądają jak nowe
  8. [legacy IV] grill (chyba z STI )

    Nie pasuje do 2.0R (i pewnie każdego innego) ale przedlifta. W polifcie jest plug&play - pasuje beż żadnych problemów do każdej wersji.
  9. [legacy IV] grill (chyba z STI )

    BW napisz może czy chcesz kupić przed- czy polifta. Jak tego drugiego to nic nie musisz wymieniać. Takie grille trafiają się czasem na allegro albo tutaj na forum (patrz: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82516-sprzedam-wszystkie-części-z-subaru-legacy-20d-2008r/). Trzeba cierpliwie czekać Z tego co kojarzę to były dostępne jako opcja (a może standard) w MY08/09.
  10. U mnie na liczniku przybyło około 100 km, ale za to w iście niesprzyjających okolicznościach bo w warszawskich korkach, gdzie do tej pory muł był gwarantowany. Celowo starałem się jak najwięcej używać tego krytycznego zakresu obrotów i jak do tej pory jest wszystko OK.
  11. Ja po wizycie w ASO i wgraniu nowego softu nie odczuwam żadnego spadku osiągów. Może kolega, który wspomniał o spadku osiągów dotarł do informacji dotyczących silnika diesla?
  12. jak mi podpowiesz gdzie sprawdzić typ ECU to nie ma sprawy. Ja w tych sprawach jestem laik i maskę otwieram tylko po to, żeby sprawdzić stan oleju i płynu do spryskiwacza Panowie w ASO mówili, że mają nowy soft, którego jeszcze nikomu nie wgrywali i nie byli pewni czy u mnie się uda wgrać. Wygląda na to, że się udało. Oby to było skuteczne remedium na bolączki 2.0 N/A
  13. z pewnością, ale ostatnio odpięcie akumulatora pomagało na c.a. 30-50 km. Po wizycie w ASO zrobiłem 500 km i chodzi jak nówka - zero zamulania. Na dzień dzisiejszy się cieszę, co nie oznacza, że mam pewność, że problem został na dobre rozwiązany. O tym będzie można powiedzieć za jakieś 2-3 miesiące a nie po 4 dniach.
  14. Nie wiem czy nie chwalę dnia przed zachodem słońca, ale moje Legacy po czwartkowej wizycie w ASO to zupełnie inny samochód i znów przyjemnie mi się nim jeździ . ASO podobno wgrało zupełnie nowy soft i przeczyściło przepustnicę.
  15. Dzisiejsze info z ASO: podobno lada dzień ma być nowy soft producencki dla tych silników. Czy pomoże? Zobaczymy
×