Skocz do zawartości

SzymonSubaru

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Chrzanów
  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 165KM 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SzymonSubaru

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. SzymonSubaru

    Błąd p0441

    Witam ponownie. Kupiłem oryginalny korek i wymieniłem. Odgłos zasysania powrócił co sugeruje prawdopodobne rozwiązanie problemu. Błędy wykasowane i na razie komputer nie narzeka. Dzięki za sugestię odnośnie korka. Trafna porada.
  2. SzymonSubaru

    Błąd p0441

    Witam, mam błąd p0441. Znalazłem informacje na internecie, że jest to problem z podciśnieniem w ukladzie paliwowym. Takie też sa objawy. Gdy odkręcam korek wlewu paliwa brakuje odgłosu zasysania powietrza. Wczesniej był. Sam korek wydaje sie być w dobrym stanie. Proszę o poradę w którym miejscu moge jeszcze szukać usterki i mniej wiecej w którym miejscu samochodu szukać. Subaru Legacy 2.0 benzyna z 2007 roku, 165 km. Dziękuję za poradę.
  3. Witam, mam mały problem ze światłami w swoim Subaru Legacy z 2007 roku 1. czasem xenon po prawej stronie nie startuje. Jeżeli wyłączę i włączę światła kilka razy to czasem zaskoczy. 2. Xenon po lewej stronie świeci żółtą barwą światła. Czy wymiana żarnika pomoże ? Czy trzeba zrobić regeneracje lampy ? Przebieg autentyczny samochodu to 206 tyś km. Co powinienem sprawdzić lub wymienić ? Dziękuję z góry za porady.
  4. Musze to powiedzieć - jesteś żałosny. Dlaczego ? Dlatego, że idea forum jest taka by wymieniać opinie i doświadczenia. Pytać i odpowiadać. Autor tematu nie pytał gdzie znajdzie warsztat konserwujący podwozia tylko pytał: 1. Czy ktoś z nas robił konserwacje podwozia 2. Jakie mamy doświadczenia w tym temacie 3. Jakie są orientacyjne ceny usługi 4. Czy po czasie możemy się wypowiedzieć czy warto czy nie warto 5. W jakim warsztacie było robione i czy jesteśmy zadowoleni z usługi/obsługi 5 konkretnych pytań o doświadczenia i opinie na konkretny temat. Odpowiedzi nie znajdzie na Wikipedii a tylko i wyłącznie poprzez dyskusje z innymi ludźmi. A Ty kolego szanowny odpowiadasz żeby poszukał sobie odpowiedzi w google ? Żałosne Gacu Gac, noszę się z zamiarem konserwacji podwozia w swoim samochodzie. Cena takiej usługi powinna kręcić się w okolicy 1000 zł. Chemia około 500 i robocizna około 500. Chyba, że warsztat oferuje coś ekstra za co warto zapłacić. Jeżeli masz smykałkę do takich prac to teoretycznie możesz zrobić to sam. Trudność jest w konserwacji wewnątrz progów . No i musisz mieć gdzie podnieść samochód. Polega to na wymyciu podwozia, mechanicznym odczyszczeniu tego co będziesz konserwować i nałożeniu chemii. Tak jak mówiłem, chemia to około 500 zł. Warsztatu żadnego nie polecę bo jestem z innej części Polski. Zależy ile chcesz pojeździć jeszcze samochodem. Jak długo to warto. Między innymi nakładają pod podwozie coś co jest jak guma. Chroni to przed mechanicznymi uszkodzeniami a w sumie o to własnie chodzi żeby żaden kamień nie bił pod podwoziem do gołego metalu bo wtedy zacznie rdzewieć.
  5. no to jak ktoś będzie chętny sprzedawać na sztuki to ja jestem chętny kupic
  6. Witam, również jestem w potrzebie i chętnie odkupie od kogoś taki zestaw naprawczy.
  7. Witam, w moim Legacy 2007 mam problem pękniętego tego gniazda mechanizmu wycieraczek. Ramie wylatuje i wycieraczki nie działają. Gdzie mogę kupić taki zestaw naprawczy lub cały mechanizm firmy Dorman ? Zostaje mi tylko zagranica czy jest gdzieś w Polsce sklep gdzie to kupie ? Edycja: Nie znalazłem nigdzie zestawu naprawczego Dorman oprócz amazon lub ebuy. Czekać na przesyłkę nie chciałem, więc zrobiłem to na patencie. Stwierdziłem, że bardziej zepsuć już nie zepsuję. Przewierciłem całe łącze na wylot, przesmarowałem, wsadziłem gwoździa i zagiąłem. Nadmiar materiału uciąłem. Wycieraczki działają jak złoto. Koszty naprawy: 1 gwóźdź, trochę smaru i godzina pracy. Jako metoda awaryjna sprawdzi się dobrze.
  8. Tak jak powiedziałem tak zrobiłem. Serwisant ASO rozwiał wszelkie wątpliwości. Problemem był soft komputera. Jak zostało mi wyjaśnione, auto "uczy" sie stylu jazdy kierowcy i dopasowuje zmiany biegów pod kierowcę. Najwidoczniej poprzedni właściciel miał inny styl jazdy i przez to nie lubiliśmy się z moim samochodem. Dlatego mnie kopał. Po wykasowaniu z pamięci komputera wspomnień o poprzednim kierowcy problem zniknął. Zmiany sa płynne i praktycznie nieodczuwalne. Kolega lutek34 postawił trafna diagnozę. Mechanicznie skrzynia jest bez zarzutu.
  9. Dzięki za szybką odpowiedź. Tak też zrobię. Będę informować co, jak i za ile.
  10. No to nie dobrze. Rozumiem, że naprawy skrzyń automatycznych są bardzo drogie. Powiedz proszę czy mogę jeździć póki co tym samochodem czy raczej powinienem unikać jazdy i jak najszybciej to naprawić ?
  11. Witam, mam pytanie odnośnie skrzyni biegów w moim Legacy 2007 rok. Jest to 4 biegowy automat. Sytuacja wygląda tak: Samochód przełącza biegi niezauważalnie miedzy 1 a 2 i 3 a 4. Przy zmianie w górę z 2 na 3 dość często zdarza mu się kopnąć mnie w plecy (coś jakby strzał ze sprzęgła w manualnej skrzyni). Czasem też przeciągnie na 2 do 60 km/h i zmieni bieg na wyższy gdy odpuszczę lekko gaz. Generalnie kiedy przyspieszam powoli ma tendencje do delikatnej zmiany z 2 na 3 chociaż zdarza mu się kopnąć. Gdy przyspieszam normalnie (normalnie to znaczy tak jak większość kierowców rusza ze świateł) to kopie znacznie częściej. Nie zauważyłem znaczącej różnicy pomiędzy rozgrzanym silnikiem a nie rozgrzanym i nie ma znaczącej różnicy gdy jeżdżę w tem. -10 czy +10. Kiedy przerzucam biegi "ręcznie" zmiany są znacznie delikatniejsze. Moje pytania to - czy to ze skrzynią jest coś nie tak czy to ja nie potrafię jeździć z automatem ? Czy powinienem się tym martwić i udać się na diagnozę do serwisu czy to normalna rzecz ? Olej w skrzyni biegów jest na odpowiednim poziomie i nie wygląda na zużyty. Najprawdopodobniej był wymieniany około 15 tyś km temu. Z góry dziękuję za pomoc.
  12. Dzięki za odpowiedź. Rzeczywiście to klima. Jak się wyłączy silnik pracuje równo. Może trochę przewrażliwiony jestem
  13. Witam. Wczoraj kupiłem Legacy z silnikiem benzynowym 2.0 z 2007 roku. Skrzynia biegów automatyczna. Dziś zauważyłem pewien objaw. Z silnika dobiega charakterystyczny "klik" i chwilowo zwiększają się obroty. Dzieje się tak niezależnie od temperatury silnika. Nagrałem film gdzie dobrze to słychać Samochód ma przejechane 194 tyś km, był regularnie serwisowany co około 15 tyś km. Rozrząd razem z pompą wody wymieniono przy 105 tysiącach km oraz przy 193 tysiącach km. Nie wiem jak się sprawa ma z regulacją zaworów, w historii serwisowej nie ma tego wyszczególnionego. Z dużym prawdopodobieństwem mogę powiedzieć, że nigdy ich nie regulowano. Auto nie posiada instalacji gazowej i nigdy takiej nie posiadało. Z góry dziękuję za pomoc
  14. Witam, nazywam się Szymon a od niedawna jeżdżę Subaru Legacy 2.0 165KM z 2007 roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...