Niedźwiedź Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zawory nie ruszane bo ma dopiero 105 tkm. no to idealny czas na zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Czy na 2.0X (czyli wolnym ssaku jak u mnie na wizytówce) reguluje się zawory? Na fakturze za duży przegląd (ten z rozrządem) po 105k km nie widziałem takiej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 crem, IMHO tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 crem, to nie jest w standardowej procedurze przeglądu przy 105. To usługa dodatkowa zlecana przez klienta -> ZTCW. Tak przynajmniej mnie informowano w ASO. Szczególnie, że koszt niemały, około 1200zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Za chwilę mam przegląd po 120k km. Zapytam o to w ASO. Inna sprawa, że na tabeli przeglądów okresowych Subaru nie ma nawet takiej pozycji. Ale faktycznie jak to nie jest obowiązkowe ale zlecane to to ma sens. Od czasów Skody 105L prawie dwadzieścia lat temu w żadnym aucie jeszcze zaworów nie regulowałem . No ale koniec z off topem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jak rozmawiałem z mechanikami o regulacji zaworów to mówili, że jeśli nie stuka to robienie luzów nie jest konieczne. Oczywiście, jeżeli nie ma przy tym też żadnych problemów z pracą silnika. Możesz zlecić w ASO aby zrobili "odsłuch". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Możesz zlecić w ASO aby zrobili "odsłuch". warto przy okazji robienia rozrządu chociaż sprawdzić luzy zaworowe. Koszt niewielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Regulacja zaworow pomaga ale nie czyni cudow,dzis odebralem swoj 2,0 N/A MY06 i jest ciut lepiej (żwawiej?) ale szalu nima. Po 1895000 km (przez 182 tys jezdzony na Castrolu slx 5w-3,od 8 tys na Quazar S 5W30) tylko dwa zawory byly podparte i to w bardzo malym zakresie.Koszt 1200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 A u mnie zamuliło, sprawdziłem olej, było za mało, dolałem i czkawka zniknęła :?: :shock: Ja ostatnio wymyłem szyby i też przeszło... :wink: -- 14 cze 2011, o 22:08 -- Tak serio to przeczekałem sprawę już 2 razy i samo ustępowało. Ostatnio muliło tylko kilka dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 U mnie też muli (1.6n/a MY03) – jak sie okazało tam gdzie mam dziury w gazie tam też komputer zadaje maksymalną korekcję spalania stukowego o -10st. – część powodowały brzęczące osłony wydechu, ale reszty (1800–2400obr.) jeszcze nie wyczaiłem… Jeśli ktoś potrafi czytać loga to zapraszam tu :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=125073&start=50 Zawory miałem regulowane jakieś 10kkm temu… lewen, podobno po wymianie oleju (a więc także po ubytku) czkawka wraca bo w układzie krążą pęcherzyki powietrza i robią hałas, który jest wyłapywany przez czujnik stuku… Do mnie to pasuje, bo wczoraj wymieniłem olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Po 1895000 km Lisek, zacny przebieg, nawet bez tego zera na końcu robi wrażenie U mnie tylko 67kkm. Tak serio to przeczekałem sprawę już 2 razy i samo ustępowało. Ostatnio muliło tylko kilka dni. Dokładnie tak samo reaguję, ewentualnie czasem wleję STP - zazwyczaj samo przechodzi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja czasami przeciągam 1, 2, 3 i też pomaga Primi, mój ma 66kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 a u mnie 65k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja już nie raz pisałem co pomaga permanentnie na dławienie, należy odkręcić czujnik spalania stukowego od bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Dla potomnych trzeba napisać wyraźnie Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM - TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 TTTWMNM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja czasami przeciągam 1, 2, 3 i też pomaga Aaa.. to dlatego ten problem u mnie prawie w ogóle nie występuje Primi, mój ma 66kkm a u mnie 65k Kto ma 64kkm, przyznać się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja czasami przeciągam 1, 2, 3 i też pomaga Aaa.. to dlatego ten problem u mnie prawie w ogóle nie występuje : Cfaniak 8) 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja czasami przeciągam 1, 2, 3 i też pomaga Aaa.. to dlatego ten problem u mnie prawie w ogóle nie występuje Primi, mój ma 66kkm a u mnie 65k Kto ma 64kkm, przyznać się ja mam 62k z groszami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja czasami przeciągam 1, 2, 3 i też pomaga Aaa.. to dlatego ten problem u mnie prawie w ogóle nie występuje Primi, mój ma 66kkm a u mnie 65k Kto ma 64kkm, przyznać się Ja mam 64k z groszami i dodam jeszcze ze rocznik 94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 ale tu chodziło o prawie takie same imprezy z tymi samymi przebiegami:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 A u mnie 56k nalatane - potwierdzone. I lekkie dławienie jest. Wiem też, że poprzedni użytkownik przy 45k mial problemy z "tą" przypadłością. I skończyło się na czyszczeniu przepustnicy, co jak widze nie pomogło za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ja mam 44 kkm najechane i problem nie występuje już od bardzo dawna (ponad rok), remedium było Pb98 Zresztą pisałem o tym nie raz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 A macie pomysł na pojawiające się dławienie podczas mokrej aury, temp. 13-15 stopni, deszcz i wilgoć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 przewody zapłonowe , cewki, świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się