Jump to content

crem

Użytkownik
  • Content Count

    996
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

crem last won the day on November 10 2013

crem had the most liked content!

Community Reputation

18 Dobry

About crem

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.0X MY06

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. crem

    ciężko pali

    Jaki przebieg? Zagazowany?
  2. Trzeba też bardziej w pracę wprowadzić zamek klapy. Ta sprzączka zamka na tylnym pasie jest regulowalna w każdą stronę i można ją podciągnąć by klapa głębiej się zamykała. Zaznacz tylko sobie (przed odkręceniem śrub) położenie sprzączki lewo - prawo bo to później trudno Ci będzie ustawić. Ta plastikowa maskownica schodzi bez problemu. Miałem identycznie po zmianie z SLS OEM na IronMan'y + KYB. Twardsze zawieszenie = konieczność skuteczniejszego ryglowania klapy.
  3. crem

    Akumulator

    U mnie z kolei zaczął się wieszać bendix w rozruszniku. Przy odpalaniu zdarzało się, że wydawał dźwięk nie zazębiających się zębatek. Niby zapalał, niby kręcił - ale jednak widać było, że jest problem. Zacząłem od wymiany aku (to było OEM czyli sześć lat działający) - jak ręką odjął. Zamieniłem na aku BOSCH S4.
  4. Czy Varta czy Bosch to akurat dokładnie to samo. Naklejki tylko inne. A w ogóle to wątek o aku jest tutaj -> viewtopic.php?f=26&t=116570&view=unread#unread i nie ma sensu mnożyć kolejnego.
  5. O na przykład taki -> BOSCH S4 60Ah/540A L- 232x173x225 Dokładnie na taki zmieniłem kilka dni temu (miałem jeszcze OEM). Kręci jak wściekły i pasuje idealnie. Montaż też plug and play zwłaszcza, że ma rączki do umieszczania go na miejscu. Zwróć uwagę, żeby był "L minus" w nazwie bo inaczej klemy będziesz miał odwrotnie niż trzeba.
  6. Z Carfit'em jak mu spartolą silnik (oby nie oczywiście).
  7. Ja mam srebrny to u siebie nie podejrzę ale kolor lakieru masz wpisany w tabliczkę znamionową karoserii w komorze silnika. Po prawej na kielichu amortyzatora.
  8. Tu luknij -> viewtopic.php?f=26&t=154309&hilit=zamek+baga%C5%BCnika
  9. Po około trzystu - czterystu kilometrach i tak kończy się paliwo. To takie zabezpieczenie by silnika nie uszkodzić .
  10. Podczas niefachowego montażu (zwykle poza ASO) potrafi jeszcze uszkodzeniu ulec podszybie (dokładnie jego plastikowe mocowania - przy drugiej wymianie szyby podszybie zdemontowałem sam i na wymianę pojechałem bez niego i bez wycieraczek :-)). Co do części to w polisie mam zagwarantowane nowe i oryginalne. Ubezpieczenie szyb niestety traktuje szybę jako sztukę. Jakbym miał wybór to szybę wymieniał bym zawsze w ASO.
  11. Ale powodem było nie RHD (chociaż takim jechano) tylko, że się gościowi kierunki pomieszały i pod prąd zaczął jechać. To może jeszcze granice dla kierowców z nawykami jazdy po lewej stronie drogi też zamknąć . Nie popadajmy z paranoję. Jak ktoś wyżej napisał - jeszcze instynkt życia homo sapiens działa i chroni przed większością głupstw. Reszta to ślepy przypadek.
  12. crem

    Tanie hamowanie?

    http://www.cl-brakes.co.uk/carbone-lorr ... ?limit=30# Do mojego jakby nie ma . Do sprzed liftu są. Chyba, że się do zacisku da dobrać. Faktycznie - tanie nie są.
  13. U mnie okazjonalne palenie się kontrolki tempomatu spowodowane było awarią sondy lambda. Po wymianie sondy jest spokój. Błąd, tak jak u Ciebie - też na nic nie wskazywał - w ASO wymieniono sondę zgodnie z doświadczeniem i zadziałało.
×
×
  • Create New...