Jump to content

crem

Użytkownik
  • Posts

    996
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

crem last won the day on November 10 2013

crem had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.0X MY06

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

crem's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

18

Reputation

  1. crem

    ciężko pali

    Jaki przebieg? Zagazowany?
  2. Trzeba też bardziej w pracę wprowadzić zamek klapy. Ta sprzączka zamka na tylnym pasie jest regulowalna w każdą stronę i można ją podciągnąć by klapa głębiej się zamykała. Zaznacz tylko sobie (przed odkręceniem śrub) położenie sprzączki lewo - prawo bo to później trudno Ci będzie ustawić. Ta plastikowa maskownica schodzi bez problemu. Miałem identycznie po zmianie z SLS OEM na IronMan'y + KYB. Twardsze zawieszenie = konieczność skuteczniejszego ryglowania klapy.
  3. crem

    Akumulator

    U mnie z kolei zaczął się wieszać bendix w rozruszniku. Przy odpalaniu zdarzało się, że wydawał dźwięk nie zazębiających się zębatek. Niby zapalał, niby kręcił - ale jednak widać było, że jest problem. Zacząłem od wymiany aku (to było OEM czyli sześć lat działający) - jak ręką odjął. Zamieniłem na aku BOSCH S4.
  4. Czy Varta czy Bosch to akurat dokładnie to samo. Naklejki tylko inne. A w ogóle to wątek o aku jest tutaj -> viewtopic.php?f=26&t=116570&view=unread#unread i nie ma sensu mnożyć kolejnego.
  5. O na przykład taki -> BOSCH S4 60Ah/540A L- 232x173x225 Dokładnie na taki zmieniłem kilka dni temu (miałem jeszcze OEM). Kręci jak wściekły i pasuje idealnie. Montaż też plug and play zwłaszcza, że ma rączki do umieszczania go na miejscu. Zwróć uwagę, żeby był "L minus" w nazwie bo inaczej klemy będziesz miał odwrotnie niż trzeba.
  6. Z Carfit'em jak mu spartolą silnik (oby nie oczywiście).
  7. Ja mam srebrny to u siebie nie podejrzę ale kolor lakieru masz wpisany w tabliczkę znamionową karoserii w komorze silnika. Po prawej na kielichu amortyzatora.
  8. Tu luknij -> viewtopic.php?f=26&t=154309&hilit=zamek+baga%C5%BCnika
  9. Po około trzystu - czterystu kilometrach i tak kończy się paliwo. To takie zabezpieczenie by silnika nie uszkodzić .
  10. Podczas niefachowego montażu (zwykle poza ASO) potrafi jeszcze uszkodzeniu ulec podszybie (dokładnie jego plastikowe mocowania - przy drugiej wymianie szyby podszybie zdemontowałem sam i na wymianę pojechałem bez niego i bez wycieraczek :-)). Co do części to w polisie mam zagwarantowane nowe i oryginalne. Ubezpieczenie szyb niestety traktuje szybę jako sztukę. Jakbym miał wybór to szybę wymieniał bym zawsze w ASO.
  11. Ale powodem było nie RHD (chociaż takim jechano) tylko, że się gościowi kierunki pomieszały i pod prąd zaczął jechać. To może jeszcze granice dla kierowców z nawykami jazdy po lewej stronie drogi też zamknąć . Nie popadajmy z paranoję. Jak ktoś wyżej napisał - jeszcze instynkt życia homo sapiens działa i chroni przed większością głupstw. Reszta to ślepy przypadek.
  12. crem

    Tanie hamowanie?

    http://www.cl-brakes.co.uk/carbone-lorr ... ?limit=30# Do mojego jakby nie ma . Do sprzed liftu są. Chyba, że się do zacisku da dobrać. Faktycznie - tanie nie są.
  13. U mnie okazjonalne palenie się kontrolki tempomatu spowodowane było awarią sondy lambda. Po wymianie sondy jest spokój. Błąd, tak jak u Ciebie - też na nic nie wskazywał - w ASO wymieniono sondę zgodnie z doświadczeniem i zadziałało.
×
×
  • Create New...