-
Content Count
996 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
crem last won the day on November 10 2013
crem had the most liked content!
Community Reputation
18 DobryAbout crem
-
Rank
..:: Profi ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Warszawa
-
Auto
Forester 2.0X MY06
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Trzeba też bardziej w pracę wprowadzić zamek klapy. Ta sprzączka zamka na tylnym pasie jest regulowalna w każdą stronę i można ją podciągnąć by klapa głębiej się zamykała. Zaznacz tylko sobie (przed odkręceniem śrub) położenie sprzączki lewo - prawo bo to później trudno Ci będzie ustawić. Ta plastikowa maskownica schodzi bez problemu. Miałem identycznie po zmianie z SLS OEM na IronMan'y + KYB. Twardsze zawieszenie = konieczność skuteczniejszego ryglowania klapy.
-
U mnie z kolei zaczął się wieszać bendix w rozruszniku. Przy odpalaniu zdarzało się, że wydawał dźwięk nie zazębiających się zębatek. Niby zapalał, niby kręcił - ale jednak widać było, że jest problem. Zacząłem od wymiany aku (to było OEM czyli sześć lat działający) - jak ręką odjął. Zamieniłem na aku BOSCH S4.
-
Czy Varta czy Bosch to akurat dokładnie to samo. Naklejki tylko inne. A w ogóle to wątek o aku jest tutaj -> viewtopic.php?f=26&t=116570&view=unread#unread i nie ma sensu mnożyć kolejnego.
-
O na przykład taki -> BOSCH S4 60Ah/540A L- 232x173x225 Dokładnie na taki zmieniłem kilka dni temu (miałem jeszcze OEM). Kręci jak wściekły i pasuje idealnie. Montaż też plug and play zwłaszcza, że ma rączki do umieszczania go na miejscu. Zwróć uwagę, żeby był "L minus" w nazwie bo inaczej klemy będziesz miał odwrotnie niż trzeba.
-
Z Carfit'em jak mu spartolą silnik (oby nie oczywiście).
-
Ja mam srebrny to u siebie nie podejrzę ale kolor lakieru masz wpisany w tabliczkę znamionową karoserii w komorze silnika. Po prawej na kielichu amortyzatora.
-
Tu luknij -> viewtopic.php?f=26&t=154309&hilit=zamek+baga%C5%BCnika
-
Możesz.
-
Po około trzystu - czterystu kilometrach i tak kończy się paliwo. To takie zabezpieczenie by silnika nie uszkodzić .
-
Podczas niefachowego montażu (zwykle poza ASO) potrafi jeszcze uszkodzeniu ulec podszybie (dokładnie jego plastikowe mocowania - przy drugiej wymianie szyby podszybie zdemontowałem sam i na wymianę pojechałem bez niego i bez wycieraczek :-)). Co do części to w polisie mam zagwarantowane nowe i oryginalne. Ubezpieczenie szyb niestety traktuje szybę jako sztukę. Jakbym miał wybór to szybę wymieniał bym zawsze w ASO.
-
Ale powodem było nie RHD (chociaż takim jechano) tylko, że się gościowi kierunki pomieszały i pod prąd zaczął jechać. To może jeszcze granice dla kierowców z nawykami jazdy po lewej stronie drogi też zamknąć . Nie popadajmy z paranoję. Jak ktoś wyżej napisał - jeszcze instynkt życia homo sapiens działa i chroni przed większością głupstw. Reszta to ślepy przypadek.
-
http://www.cl-brakes.co.uk/carbone-lorr ... ?limit=30# Do mojego jakby nie ma . Do sprzed liftu są. Chyba, że się do zacisku da dobrać. Faktycznie - tanie nie są.
-
U mnie okazjonalne palenie się kontrolki tempomatu spowodowane było awarią sondy lambda. Po wymianie sondy jest spokój. Błąd, tak jak u Ciebie - też na nic nie wskazywał - w ASO wymieniono sondę zgodnie z doświadczeniem i zadziałało.