Amstaff23 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Nowy wlasciciel nie narzeka, bo stosuje sie do porad poprzedniego, co Szogunowi rowniez polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Przepustnica wyczyszczona i wszystko wróciło do normy Co do paliwa to zostaje przy 98. Dziękuje wszystkim za dobre rady i pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 szogun, ja nie chce martwic ,ale pewnie odpinali Ci aku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Przepustnica wyczyszczona i wszystko wróciło do normy Co do paliwa to zostaje przy 98. Dziękuje wszystkim za dobre rady i pozdrawiam serdecznie. "Dziękuję za dobre rady"... A pomuka to nie łaska? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Eeejjj no kurna - a za podpowiedzenie podpowiedzi, kto dobrze podpowiada?!?! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Przy jakiej wartości obrotów następuje zmiana faz ? Prosiłbym o możliwie precyzyjną wartość. Ew. o podanie zakresu obrotów w którym następuje zmiana. Mam dziwny dźwięk w Imprezie i szukam przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawido Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Też się z tym zjawiskiem borykałem I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć chyba jednak przypadek, ja zawsze leję 95 i problem przeszedł, od ponad roku silnik chodzi bez zarzutu (a i kieszeń lepiej się czuje na 95 ) Przypadek, nie przypadek, najważniejsze, że problem zniknął 8) I jeszcze ciekawostka - raz zalałem ponownie 95 okt. i zgadnijcie......dławienie wróciło :wink: A po powrocie do 98 okt. zniknęło znowu :shock: ja tankuję 98 na Bliskiej i co jakis czas się dławi od 2 do 2,5tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 początkowo się też tym przejmowałem - wymiana sondy i przepływomierza pomogła (zalewanie 98 eliminowało problem zupełnie - ale na 98 więcej pali), poza tym kręcę silnik powyżej 2,5krpm i jest ok, innym sugeruje podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja tez rozwiazalem problem definitywnie... ... Sprzedalem Forka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 .. Sprzedalem Forka... lewen, niezłą masz rotację. :wink: Zainwestowałeś i znowu oddajesz? Mam ciągle w pamięci twojego WRX-a Kena... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 sebachon, sprzedalem wolnegossaka :wink: Turbo jest dalej 8) Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 PKocial, pytanie do znawcy tematu co zrobić żeby poprawić ten problem spalania stukowego ? Odkąd cena 98 jest bliska 6 zł jeżdże na 95 i problem powraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawido Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 założyć lpg :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 FHI ma rozwiązanie! Wprowadzą nowy silnik 2.0 ... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Powoli nabieram ochoty na LPG. Jaką instalację proponujecie ? Zależy mi na tym żeby nie stracić mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 PKocial, pytanie do znawcy tematu co zrobić żeby poprawić ten problem spalania stukowego ?Odkąd cena 98 jest bliska 6 zł jeżdże na 95 i problem powraca Znawcą pewnie nie jestem, ale czyszczenie przepustnicy i aktualizację softu robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Tak robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lestat Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 u mnie pomaga przepałowanie do odcinki co jakiś czas, zauażyłem też że częściej przymula jak mam jakieś resztki w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 u mnie pomaga przepałowanie do odcinki co jakiś czas Mając AT jest to dość częste, jeśli się wyprzedza. :wink: . A różnica w cenie między 95 a 98 jest bardzo niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Wyglada na to, że to wina czujnika. Wczoraj odziwo wszystko było ok Dobrze, że to był dzień wigilijny bo teraz powinno tak być przez cały ROK !!! -- So sty 14, 2012 1:06 pm -- A może to ma coś wspólnego z dławieniem silnika ?? Zauważyłem, że jak odkręcam korek paliwa to wytwarza się duże podciśnienie w zbiorniku. Późnie tankuje i na początku jet dobrze a później wraz ze spalaniem paliwa jest coraz gorzej. Wczoraj zatankowałem zbiornik i nie dokręciłem korek na maxa. Zobaczymy co bedzie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zauważyłem, że jak odkręcam korek paliwa to wytwarza się duże podciśnienie w zbiorniku. To podciśnienie jest potrzebne z punktu widzenia działania układu zasilania. i nie dokręciłem korek na maxa. Nie zdziw się jak wyskoczy Ci Check Engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 A co z odpowietrzeniem zbiornika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 zależy co dolega, jak nadczułość to w przypadku sterowników Jecsa, a nie denso, za dużo nie poradzę. Zależy więc jaki masz ecu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 PKocial, HITACHI DT 22611 AM 780 A 18 000 R8B 8307 -- Cz sty 19, 2012 11:09 pm -- Dzisiaj odkręciłem ten czujnik i zalałem imprezkę do pełna. Pierwsze 100 km jest obiecujące O spalaniu nie wspominam bo mnie trochę poniosło ... -- So sty 28, 2012 9:48 pm -- Póki co wszystko jest ok Dzwoniłem do serwisu i sie dowiedziałem, że komputer ma teraz inne ustawienia. Czy to oznacza problemy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Przepustnica wyczyszczona i wszystko wróciło do normy Co do paliwa to zostaje przy 98. Dziękuje wszystkim za dobre rady i pozdrawiam serdecznie. "Dziękuję za dobre rady"... A pomuka to nie łaska? :wink: Tu pomuki tylko ja moge dac... A mnie sie nie chce... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się