Skocz do zawartości

Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
Też się z tym zjawiskiem borykałem I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć

 

chyba jednak przypadek, ja zawsze leję 95 i problem przeszedł, od ponad roku silnik chodzi bez zarzutu (a i kieszeń lepiej się czuje na 95 :mrgreen: )

 

Przypadek, nie przypadek, najważniejsze, że problem zniknął 8) I jeszcze ciekawostka - raz zalałem ponownie 95 okt. i zgadnijcie......dławienie wróciło :wink: A po powrocie do 98 okt. zniknęło znowu :shock:

 

ja tankuję 98 na Bliskiej i co jakis czas się dławi od 2 do 2,5tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PKocial, pytanie do znawcy tematu co zrobić żeby poprawić ten problem spalania stukowego ?

Odkąd cena 98 jest bliska 6 zł jeżdże na 95 i problem powraca :(

 

Znawcą pewnie nie jestem, ale czyszczenie przepustnicy i aktualizację softu robiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wyglada na to, że to wina czujnika. Wczoraj odziwo wszystko było ok :) Dobrze, że to był dzień wigilijny bo teraz powinno tak być przez cały ROK !!!

 

-- So sty 14, 2012 1:06 pm --

 

A może to ma coś wspólnego z dławieniem silnika ??

Zauważyłem, że jak odkręcam korek paliwa to wytwarza się duże podciśnienie w zbiorniku.

Późnie tankuje i na początku jet dobrze a później wraz ze spalaniem paliwa jest coraz gorzej.

Wczoraj zatankowałem zbiornik i nie dokręciłem korek na maxa.

Zobaczymy co bedzie dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że jak odkręcam korek paliwa to wytwarza się duże podciśnienie w zbiorniku.

To podciśnienie jest potrzebne z punktu widzenia działania układu zasilania.

 

i nie dokręciłem korek na maxa.

Nie zdziw się jak wyskoczy Ci Check Engine :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PKocial, HITACHI DT 22611 AM 780 A 18 000 R8B 8307

 

-- Cz sty 19, 2012 11:09 pm --

 

Dzisiaj odkręciłem ten czujnik i zalałem imprezkę do pełna. Pierwsze 100 km jest obiecujące :)

O spalaniu nie wspominam bo mnie trochę poniosło ...

 

-- So sty 28, 2012 9:48 pm --

 

Póki co wszystko jest ok :)

Dzwoniłem do serwisu i sie dowiedziałem, że komputer ma teraz inne ustawienia.

Czy to oznacza problemy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica wyczyszczona i wszystko wróciło do normy :D

Co do paliwa to zostaje przy 98.

Dziękuje wszystkim za dobre rady i pozdrawiam serdecznie.

 

"Dziękuję za dobre rady"... A pomuka to nie łaska? :wink:

 

Tu pomuki tylko ja moge dac... A mnie sie nie chce... :idea: :!:

 

 

:mrgreen::P:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...