Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

37 minut temu, ewemarkam napisał:

A piszesz że grilla nie masz kiedy przemalować emoji1787.pngemoji1787.png a tu z drzwiami dlubiesz.

Są priorytety i priorytety :biglol: swoją drogą, po zrobieniu teraz przez weekend około 600 kilometrów siatka zdała egzamin celująco wyłapując latające muszki :thumbup: myjka za złotówkę i można jechać dalej:D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Naprawiłem wszystkie samo otwierające się drzwi:thumbup: teraz to nawet trzeba trochę siły przyłożyć, żeby otworzyć i zamknąć :)

 

 

 

IMG_20210718_203308.thumb.jpg.252fa4e7d1060599d568fe39bc638f98.jpg

 

IMG_20210718_225004.thumb.jpg.a2624cffd67bc8248ac4ce1b7a4eb5b1.jpg

 

IMG_20210718_230456.thumb.jpg.738c95ff70bd7f21b7e85e304f7c499a.jpg

 

IMG_20210718_230511.thumb.jpg.8d6c79c8254e5f8822aa354b54396f51.jpg

 

IMG_20210718_230638.thumb.jpg.06d0f85a9218f3fe5074ac1d27d210fe.jpg

 

 

To już teraz mogę zamawiać :D a czujnik biegu jałowego kiedy wymieniasz? :biglol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, yaroz napisał:

To już teraz mogę zamawiać :D a czujnik biegu jałowego kiedy wymieniasz? :biglol: 

Naprawiło się:biglol: coś mi się zdaje że któryś wężyk podciśnienia miał luz i już teraz obroty normalnie są. Nie lecą do 4 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Naprawiło się:biglol: coś mi się zdaje że któryś wężyk podciśnienia miał luz i już teraz obroty normalnie są. Nie lecą do 4 tys. 

A to nie, u mnie aż tak wysoko nie latają, ale tak do 2.5tyś podbija, no nic będę musiał przetrzeć szlaki z tym czujnikiem:biglol:

Edytowane przez yaroz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yaroz napisał:

Z nudów bo wcześniej z roboty udało się zjechać, przeniosłem antenę GPS od chińczyka spod daszku na desce na szybę nad lusterkiem. Teraz Yano łapie sygnał w mig, a ja się parę lat z tym słabym sygnałem GPS męczyłem :biglol:

 

 

20210719_172433.jpg

 

a gdzie miałeś wcześniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:
1 godzinę temu, Tinuviel napisał:
 
a gdzie miałeś wcześniej?

Wynika z opisu że na desce na środku pod szybą. Ja mam w prawym rogu pod szybą i jest ok.

 

Czytanie ze zrozumieniem u mnie dziś słabe : ]

 

50 minut temu, yaroz napisał:

Schowaną pod daszkiem 2 din w desce rozdzielczej, z tyłu za chińczykiem i chyba się kłóciła z anteną WiFi :facepalm:

 

spoko miejsce znalazłeś, ja mam pod szybą ale zaraz koło anteny 3/4G i nie wiem czy to najlepsze miejsce.

 

45 minut temu, ewemarkam napisał:

Pewnie wystarczyło ja wyciągnąć tak aby była pod szybą :) A nie schowana w desce.

 

Ja tak mam właśnie, może przeniosę.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem przegląd rejestracyjny i … prawy SLS wylany :( także zaczynam poszukiwania nie SLS. Poza tym przegląd przeszedł bez uwag.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mike-m napisał:

Zrobiłem przegląd rejestracyjny i … prawy SLS wylany :( także zaczynam poszukiwania nie SLS. Poza tym przegląd przeszedł bez uwag.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ile kilometrów  natłukłeś  zanim padł  SLS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam 190 tys. Jak kupowałem auto, było 168 tys, nie wyglądały na niedawno wymieniane, ale auto było robione w ASO - leasing więc kto wie, które to były... wiedziałem, że ich czas się kończy, bo jednak tył był już nieco niżej, ale nie zdążyły opaść jak widać.  

Teraz tylko decyzja w co iść ... serce mówi w zawias od GD, ale rozum i godność człowieka żeby zostać "SUVem"

Edytowane przez Mike-m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mike-m napisał:

Aktualnie mam 190 tys. Jak kupowałem auto, było 168 tys, nie wyglądały na niedawno wymieniane, ale auto było robione w ASO - leasing więc kto wie, które to były... wiedziałem, że ich czas się kończy, bo jednak tył był już nieco niżej, ale nie zdążyły opaść jak widać.  

Teraz tylko decyzja w co iść ... serce mówi w zawias od GD, ale rozum i godność człowieka żeby zostać "SUVem"

Pedders jest ok, jeżdżę na nim. Mam całe kolumny(amor, sprężyna, odboje, osłony, górne mocowanie) kupione jako jeden element;)

Edytowane przez Daniel Janus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Daniel Janus napisał:

Pedders jest ok, jeżdżę na nim. Mam całe kolumny(amor, sprężyna, odboje, osłony, górne mocowanie) kupione jako jeden element;)

Obniżające czy like oem?

 

ile kkm natłukłeś?

Edytowane przez VEC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, VEC napisał:

Obniżające czy like oem?

 

ile kkm natłukłeś?

Z racji tego, że Forek sporo jeździ po bezdrożach i na Subariadach, założone są te mocniejsze (wyższe) pod LPG (choć LPG nie mam). Daje to niewielki lift.

Nie wiem dokładnie ile km ma przejechane, auto obecnie stoi w NS. Może być coś koło 260 tys, a na Peddersach pewnie z 30 tys.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, rosaskc napisał:

@Daniel Janus masz może nr tych kolumn Pedders? Ile mniej więcej płaciłeś za nie?

800473R, 800473L, 808472L, 808472R

Przednie kolumny trzymają seryjną wysokość. Tylne podnoszą o ok. 1,5-2cm i jeżeli nie ma bulti LPG trzeba z przodu dać 1cm dystansu. Wtedy jest idealnie.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem silnik spryskiwaczy lamp. Pewnie tylko na parę miesięcy i znów go szlag trafi. Ale wyjmujemy zbiornik, uprzednio spuszczając płyn. Demontujemy pompkę, obudowa trzyma się na trzech zagiętych blaszkach, odginamy, zdejmujemy jakby górę. Ukazuje się nam wirnik. Trzymamy obudowę, i szczypcami ciągniemy za wirnik, wychodzi z oporem. Czyścimy wszystko z rdzy, a jest jej tam mnóstwo, można po prostu szczotka i woda z mydłem i tam trzeba to wszystko wysuszyć. Oglądamy komutator, czyścimy go najlepiej szczotka mosiężna z jakiegoś dremela, a jak nie to drobny papier ścierny. Jak wszystko wygląda względnie ok to składamy. I teraz problem może być z włożeniem wirnika na miejsce. Ja związałem drucikiem z kawałka przewodu tak aby szczotki się schowały w prowadnicach, widać to na jednym ze zdjęć. Jak włożyłem wirnik to te druciki usunąłem. Składamy, sprawdzamy czy działa i do samochodu założyć.

e91d78e5bfa2ba43ebc8f1e4f0c519d6.jpg7623619d41b30c9cabdbffd706040bb5.jpg1835135e8a60a55444788860f8fc4fc3.jpgeb0687fcae49afc322e9264bf13edc9f.jpg4c2115208d506e5ff336ca4e9547308e.jpg33d0138ef28a0358a5cd636535d84a71.jpg593ddbe0f19dcbb1a9e6dba4c457e692.jpg

  • Super! 6
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...