Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Vercy napisał:

Forek do tego mega steruje przełożeniem sił, w naprawdę ostre zakręty wpadasz a gnój jeszcze jest ma sterowność by scieśniać, jakie tam masz opony?

Trochę tak jest :P ogólnie zauważyłem, że niezależnie od specyfikacji lepiej mi się jeździ foresterami. Imprezą jaką bym nie jechał to nigdy nie czułem do końca co się dzieje z autem, forek daje znać bardzo szybko że będzie chciał uciekać przodem czy tyłem. W zimie wolnossak to w ogóle był wojownik niesamowity, GC jeździło mi się strasznie nerwowo i nieprzewidywalnie, gdzie forka bez mocy (dosłownie, miał może z 80km) kładłem mega odważnie w zakręty. 

Jakieś zwykłe, Turanza T005. 225/50/17.

4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

I warto pamiętać, że po złożeniu siedzeń zapakujesz trochę gratów :thumbup:

Gorzej gdy ma się rozpórkę :P na szczęście ściąga się ją dwie minuty. 

 

3 godziny temu, ewemarkam napisał:

Forkiem jest tak że albo na glebę z nim i jest Kozak, albo lift i też jest Kozak emoji16.png.


Fakt :P chciałem wysokość podobną do tej co ma Skwaro ale... regulacja mi się skończyła z tyłu :P zawieszenie było pod Buga STi, ma strasznie krótką lagę. 

Na zimę pewnie wpadnie seria z SG + lekki lift, bo akurat mi leży w garażu :D ten samochód jest do wszystkiego po prostu

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, 133699 napisał:

Wleciał szybki zestawik do SF B)

Hamulce Brembo przód - wszystko jako nówka, wyremontowane. Przewody w oplocie HEL. W końcu można hamować bez obaw. 

Zawieszenie gwintowane HSD. Z niego to jestem mega zadowolony. Jest na daily dosyć wygodnie, ma regulacje twardości. Jeździ się wygodniej niż GT na eibachu. Z drugiej.. można iść strasznie grubo w zakrętach teraz B) tam gdzie GTkiem musiałem odpuszczać to forek jeszcze sam zacieśnia :lol: zapewne jest to spowodowane obróconymi camberami (czyli regulacja caster/KWSZ).. dzięki @skwaro

Generalnie nie spodziewałem się że forkiem można tak jeździć, lata jak typowy gokart zapominając o jego wadzę (ponad 1400+). Teraz to naprawdę nie wiem czy kupie znowu imprezę :huh:

 

Brak opisu.

a co Ci teraz hamuje w imprezie?:upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, suberet napisał:

@Vercy, nic bardziej kozackiego nie znajdziesz.

 

toyota-fj-cruiser-terenowy-2615-18691_v2.jpg

Pikna zabawka, ale weź to panie znajdź i kup....

 

Już LC70 jest tragedia, a FJ to parę lat szukać, ale taka jak że zdjęcia to ok 70k, dałoby się łyknąć.

 

Muszę się kiedyś przymierzyć.... jak znajdę.....

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, hugo napisał:

@Vercy może nowe Bronco?

Tylko oficjalnie niebędzie oferowany w EU, ale u wschodnich sąsiadów kto wie.

Drogie słyszałem będzie jak pieron

 

14 godzin temu, ewemarkam napisał:

No nie wiem dla@Vercy będzie ok. Chyba musiałby jakaś typowa terenówkę kupić. Pokroju patrola GR wsadzić lift, opony odpowiednie i dopiero jeździć.

Ty mi nie marudź, właśnie wróciłem z salonu Subaru, XV ma właściwy rozmiar i bardzo mnie się podoba. Progi tylko jakieś plastikowe i miękkie, mam wrażenie że wytrzymają tydzień. Natomiast oklejenie tym pancernym syfem w cenie.

 

Tymczasem robię płaku płaku bo Hilux okazał się za mały

IMG_20210802_160400.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Vercy napisał:

Tymczasem robię płaku płaku bo Hilux okazał się za mały

GROMiki jeżdżą tym w pełnym wyposażeniu i z jakimś tam karabinem na pace w kilka osób i to nie od wczoraj i nie po autostradach... a chłopcy nie są "mali". :biglol: Wiem, że potrzebujesz auta do innych zadań, ale w tym momencie, skoro Hilux jest za mały na myśl przychodzi mi jedynie Humvee. ;p 

Oczywiście piszę to w żartobliwym tonie. ;)

Edytowane przez Orear
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Orear napisał:

GROMiki jeżdżą tym w pełnym wyposażeniu i z jakimś tam karabinem na pace w kilka osób i to nie od wczoraj i nie po autostradach... a chłopcy nie są "mali". :biglol: Wiem, że potrzebujesz auta do innych zadań, ale w tym momencie, skoro Hilux jest za mały na myśl przychodzi mi jedynie Humvee. ;p 

Oczywiście piszę to w żartobliwym tonie. ;)

Ty się śmiechasz a ja popijać muszę %

 

Nawiasem, sterowanie napędem (ponizej po prawej kiery) ktoś dał w takim plastikowym owalu który akurat mnie wali w kolano. Na zdjęciu nie widać, ale bardzo to wystaje

 

Długie golenie kufa jego nać

IMG_20210802_200823.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Vercy napisał:

Ty się śmiechasz a ja popijać muszę %

 

Nawiasem, sterowanie napędem (ponizej po prawej kiery) ktoś dał w takim plastikowym owalu który akurat mnie wali w kolano. Na zdjęciu nie widać, ale bardzo to wystaje

 

Długie golenie kufa jego nać

IMG_20210802_200823.jpg

Kup sobie rower elektryczny, tzw fatbike :)

 

TA dyskusja już dawno powinna się gdzie indziej toczyć, w osobnym temacie. Np "Co zamiast Forestera" 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ewemarkam napisał:

Kup sobie rower elektryczny, tzw fatbike :)

 

TA dyskusja już dawno powinna się gdzie indziej toczyć, w osobnym temacie. Np "Co zamiast Forestera" 

Prywda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ipsx82 napisał:

Koniec spamowania, zalałem do pełna bo dziś 95 super hiper v-power na Scheelu w cenie normalnej :P

congratz :biglol: ja to nie rozumiem polityki marketingowej shella- 95 vpower :biglol: ten v power 100 to jest coś, co robi efekt halo od dawnych czasów, a tak to schodzi na psy :P większość stacji ma teraz 95 (fuel save), 95 v-power, albo racing 100. A gdzie 98?:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, VEC napisał:

congratz :biglol: ja to nie rozumiem polityki marketingowej shella- 95 vpower :biglol: ten v power 100 to jest coś, co robi efekt halo od dawnych czasów, a tak to schodzi na psy :P większość stacji ma teraz 95 (fuel save), 95 v-power, albo racing 100. A gdzie 98?:rolleyes:

A Shell miał kiedyś PB98? Bo pamiętam że kiedyś dawno miał PB99, które obecnie ma 100 Oktanów. I to jest ich flagowe paliwo mające konkurować z PB98 na innych stacjach. 

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ręki uciąć nie dam, ale zanim pojawiło się 95 vpower to 98 było. Chyba :upside-down-face_1f643-small:

Konkurować? ani ceną ani właściwościami, to jest paliwo dla innej grupy odbiorców ;)

Weź pod uwagę że jest grupa aut, do których zaleca się lać minimum 98, ale nie każdy chce z tego powodu płacić o dodatkowe 10% więcej tylko z tego powodu, że wylądował na shellu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, VEC napisał:

ręki uciąć nie dam, ale zanim pojawiło się 95 vpower to 98 było. Chyba :upside-down-face_1f643-small:

Konkurować? ani ceną ani właściwościami, to jest paliwo dla innej grupy odbiorców ;)

Weź pod uwagę że jest grupa aut, do których zaleca się lać minimum 98, ale nie każdy chce z tego powodu płacić o dodatkowe 10% więcej tylko z tego powodu, że wylądował na shellu;)

No właśnie ja nie pamiętam, zwykłe VPower było zawsze PB98, a Racing był minimum 99. Shell innego paliwa nie sprzedawał w Polsce, takie mają podejście i tyle :) Zresztą VPR100 jest na co drugiej albo i co trzeciej stacji w Polsce, kiedyś zrobiłem błąd i wystroiłem auto na tym paliwie, jakikolwiek wyjazd w Polskę kończył się dokładnym planowaniem tankowania bo dostępność poza dużymi miastami jest bardzo słaba.

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, skwaro napisał:

No właśnie ja nie pamiętam, zwykłe VPower było zawsze PB98, a Racing był minimum 99. Shell innego paliwa nie sprzedawał w Polsce, takie mają podejście i tyle :)

no coś w tym stylu, w każdym razie te 98 się gdzieś pojawiały i nie kosztowały od razu tyle co Racing. I w ten sposób mają lukę ofertową, niespójną z marketingiem kładącym akcent na motorsport :toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, VEC napisał:

no coś w tym stylu, w każdym razie te 98 się gdzieś pojawiały i nie kosztowały od razu tyle co Racing. I w ten sposób mają lukę ofertową, niespójną z marketingiem kładącym akcent na motorsport :toobad:

Korekta,  bo pomyłkę zrobiłem, zwykłe VPower było zawsze PB95, a ludzie myśleli że skoro to VPower to ma 98 Oktanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, skwaro napisał:

wystroiłem auto na tym paliwie, jakikolwiek wyjazd w Polskę kończył się dokładnym planowaniem tankowania

Nie prościej było dolewać octane boostera? Swoją drogą, przy w miarę spokojnej jeździe, zalanie czystego 98 chyba nie byłoby zabójcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...