Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, llkuba napisał:

 

Ale jaka satysfakcja ;), to nie idzie tego zabezpieczyć żeby rdza nie wychodziła ?

Ciężko, woda się dostaje przez już stare uszczelnienie na wałku wirnika samej już pompki. Pewnie nic by nie dało wiercenie otworów itd. Po prostu SKS :upside-down-face_1f643-small:Trzeba wymienić na inny aby był spokój. Ale masz racje satysfakcja po mojej stronie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poziom irytacji sięgnął dzisiaj zenitu kiedy to usiłowałem włączyć się do ruchu w godzinach szczytu, a subarak złapał akurat zmułe. Stukowiec wyleciał ze swojego miejsca i teraz sobie dynda radośnie, a auto zaczęło jeździć jak należy. Jeżdżę na LPG więc mam nadzieję, że silnik nie zrobi KaaaBuum.

IMG_20210721_195133.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Artman84 napisał:

Mój poziom irytacji sięgnął dzisiaj zenitu kiedy to usiłowałem włączyć się do ruchu w godzinach szczytu, a subarak złapał akurat zmułe. Stukowiec wyleciał ze swojego miejsca i teraz sobie dynda radośnie, a auto zaczęło jeździć jak należy. Jeżdżę na LPG więc mam nadzieję, że silnik nie zrobi KaaaBuum.

IMG_20210721_195133.jpg

Znam przypadek jednego forumowicza, że podwieszony stukowiec dalej robił problemy :) U mnie chyba też się to dzieje. Mimo że wisi widzę że ingeruje w zapłon jak się podłącze międzymordziem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ewemarkam napisał:

Znam przypadek jednego forumowicza, że podwieszony stukowiec dalej robił problemy :) U mnie chyba też się to dzieje. Mimo że wisi widzę że ingeruje w zapłon jak się podłącze międzymordziem.

Próbowałem już wszystkiego (wymiana na inny czujnik, podkładka gumowa, montaż w innym miejscu) oprócz Gary's fix'a ale jak znajdę chwilę żeby podskoczyć do elektronika to go zamontuję z ciekawości. Nie sprawdzałem parametrów ale puki co auto jeździ bez zastrzeżeń i mam nadzieję że tak zostanie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Artman84 napisał:

Mój poziom irytacji sięgnął dzisiaj zenitu kiedy to usiłowałem włączyć się do ruchu w godzinach szczytu, a subarak złapał akurat zmułe. Stukowiec wyleciał ze swojego miejsca i teraz sobie dynda radośnie, a auto zaczęło jeździć jak należy. Jeżdżę na LPG więc mam nadzieję, że silnik nie zrobi KaaaBuum.

IMG_20210721_195133.jpg

Ja już tak jeżdżę trochę i kaaabumm jeszcze nie miałem :biglol:. Ja swojego zawinalem w piankę do wygłuszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, ewemarkam napisał:

Znam przypadek jednego forumowicza, że podwieszony stukowiec dalej robił problemy :) U mnie chyba też się to dzieje. Mimo że wisi widzę że ingeruje w zapłon jak się podłącze międzymordziem.

W czym sprawdzasz- torque? i jakie masz obiawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Artman84 napisał:

Próbowałem już wszystkiego (wymiana na inny czujnik, podkładka gumowa, montaż w innym miejscu) oprócz Gary's fix'a ale jak znajdę chwilę żeby podskoczyć do elektronika to go zamontuję z ciekawości. Nie sprawdzałem parametrów ale puki co auto jeździ bez zastrzeżeń i mam nadzieję że tak zostanie.

 

A zaprzyjaźniony Rosjanin nie pomoże z ECU? Dawno tematu nie śledziłem ale swego czasu ludzie raczej byli zadowoleni z rezultatów. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, yaroz napisał:

W czym sprawdzasz- torque? i jakie masz obiawy?

Czasem muli do 2200 obr. A czasem jest dobrze. A tym programem: http://www.vwrx.com/index.php?pg=selectmonitor tylko że u mnie komunikacja odbywa się przez SSM-1 jeszcze czyli w zasadzie port szeregowy. W każdym razie dostałem silnik z czujnikiem, zakładam że sprawnym, więc może problemy się skończą w piątek. 

 

@Tinuviel z tego co kojarze to te problemy które on rozwiązuje to dotyczą 2.0 DOHC. A tutaj to po prostu stukowiec winny, a problem rozwiązuje ponoć wymiana na nowy OEM czujnik. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, ewemarkam napisał:

Czasem muli do 2200 obr. A czasem jest dobrze. A tym programem: http://www.vwrx.com/index.php?pg=selectmonitor tylko że u mnie komunikacja odbywa się przez SSM-1 jeszcze czyli w zasadzie port szeregowy. W każdym razie dostałem silnik z czujnikiem, zakładam że sprawnym, więc może problemy się skończą w piątek. 

 

@Tinuviel z tego co kojarze to te problemy które on rozwiązuje to dotyczą 2.0 DOHC. A tutaj to po prostu stukowiec winny, a problem rozwiązuje ponoć wymiana na nowy OEM czujnik. 

 

 

aaa widzisz, nie doczytałem że do SOHC :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Artman84 napisał:

Próbowałem już wszystkiego (wymiana na inny czujnik, podkładka gumowa, montaż w innym miejscu) oprócz Gary's fix'a ale jak znajdę chwilę żeby podskoczyć do elektronika to go zamontuję z ciekawości. Nie sprawdzałem parametrów ale puki co auto jeździ bez zastrzeżeń i mam nadzieję że tak zostanie.

Odłącz teraz aku na noc.

Jak odpalisz, to daj mu popracować z 10 min. zanim ruszysz.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

 

@TinuvielA tutaj to po prostu stukowiec winny, a problem rozwiązuje ponoć wymiana na nowy OEM czujnik. 

Niestety wymiana nie pomogła więc wróciłem do starego. Jeżeli będziesz potrzebował do nowego silnika to daj znać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...