Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Vercy napisał:

Poszperałem i dochodzę do wniosku że w tym gabarycie to jedno z tych w których się lepiej mieszczę, generalnie mam tragedię na kółkach z doborem, i jak na razie tylko legaś (marginalnie) i forek, jakoś się tam mieszczę, 

 

Przymierzałem się do SG i jest nieco lepiej od SF.

 

Drugiego SF bym nie kupił, bo już było zbyt ciasno, po 200km musiałem zrobić przerwę. Najchętniej bym przytulił OBK ale jak nie będzie to wezmę SG i będziem kombinować z fotelem i kierownicą

 

Ps. Wszystkie Mitsubishi małe poza pajero3 (nie przymierzałem), Nissan Pathfinder marginalnie, teoretycznie taka sama Navara, mała. Ford Ranger i F150, jest git, już się umawiałem na próbną na nówkę, ale zdążyłem przeczytać opinie i mi się odechciało. W przyszłym tygodniu jadę przymierzyć się do nowego Hiluxa. Merole odpadły poza sedanami, Hyundai, Kia za małe.... Generalnie płacz i zgrzytanie.

A Defender? Discovery? RAM może? Bo domyślam się, że chcesz w teren... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Orear napisał:

A Defender? Discovery? RAM może? Bo domyślam się, że chcesz w teren... 

Nie muszę mieć auta czysto terenowego, po prostu mam podły dojazd, pomyśl sobie wjechać na Gubałówkę od Krupówek po strumieniu. W zimie lód, w lecie nierówno jak cholera.

 

RAM ma taki sam układ jak Jeep, czyli mało miejsca, generalnie wszystko Chryslera ma taki sam. Defender to raczej się nie nadaje na daily, kto jeździł to wie że wygoda jak w Tarpanie. A Discovery bardzo chętnie, pod warunkiem że kupię sobie zakład mechaniczny przy okazji, bo są skomplikowane w naprawie a trwałością nie grzeszą.... Generalnie auto typu Disco3 byłoby idealne... Taka limuzyna 4x4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Vercy napisał:

Nie muszę mieć auta czysto terenowego, po prostu mam podły dojazd, pomyśl sobie wjechać na Gubałówkę od Krupówek po strumieniu. W zimie lód, w lecie nierówno jak cholera.

 

RAM ma taki sam układ jak Jeep, czyli mało miejsca, generalnie wszystko Chryslera ma taki sam. Defender to raczej się nie nadaje na daily, kto jeździł to wie że wygoda jak w Tarpanie. A Discovery bardzo chętnie, pod warunkiem że kupię sobie zakład mechaniczny przy okazji, bo są skomplikowane w naprawie a trwałością nie grzeszą.... Generalnie auto typu Disco3 byłoby idealne... Taka limuzyna 4x4...

A dlaczego się Forek SH nie pojawia wśród kandydatów?

Tam już jest nieco więcej miejsca jak u poprzedników…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Maciek Niemy napisał:

A dlaczego się Forek SH nie pojawia wśród kandydatów?

Tam już jest nieco więcej miejsca jak u poprzedników…

Jest, SH trochę mniej mi się podoba i jest nieco zbyt delikatny, jest go za to łatwiej kupić. 

 

Gdyby chodziło o to co wolę, to OBK>SF>SG>SH ale w SF jest już za ciasno, 

 

Jak się @janekbe śmieje, pewnie się i tak na SH skończy.....

 

swoją drogą to jeszcze poprawnie się do SH nie przymierzałem bo wszędzie co raz manual

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ipsx82 napisał:

A Toyota LC ? wielkie to , ma V8 

Nie widziałem na sprzedaż, tak do końca to krowa słabym rozwiązaniem. Ciężko parkować. Starsze F150 są podobne, ale ranger Europa jest sporo mniejszy.

 

Bardziej bym patrzył 4-Runnera i Highlander

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vercy napisał:

Nie muszę mieć auta czysto terenowego, po prostu mam podły dojazd, pomyśl sobie wjechać na Gubałówkę od Krupówek po strumieniu. W zimie lód, w lecie nierówno jak cholera.

Jest jedno auto na podłe drogi.....:faja:

 

ParkPatriot2015part4-14.jpg

  • Super! 2
  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, koziolek napisał:

Jest jedno auto na podłe drogi.....:faja:

 

ParkPatriot2015part4-14.jpg

Buchanka to jest to, produkują ją do dziś. Jest idealna więc nie ma co zmieniać.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vercy napisał:

Nie widziałem na sprzedaż, tak do końca to krowa słabym rozwiązaniem. Ciężko parkować. Starsze F150 są podobne, ale ranger Europa jest sporo mniejszy.

 

Bardziej bym patrzył 4-Runnera i Highlander

 

temat aż się prosi, żeby któryś z producentów pokazał w końcu klasę i zrobił auto pod Ciebie :faja:

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, VEC napisał:

 

temat aż się prosi, żeby któryś z producentów pokazał w końcu klasę i zrobił auto pod Ciebie :faja:

Właśnie pokazał, już można zamawiać :)

https://ineosgrenadier.com/en-gb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, VEC napisał:

 

temat aż się prosi, żeby któryś z producentów pokazał w końcu klasę i zrobił auto pod Ciebie :faja:

Ale są przecież, całe stado, ale z reguły delikatesy, albo mają jakieś dziwne wynalazki w stylu 4matic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Vercy napisał:

Ale są przecież, całe stado, ale z reguły delikatesy, albo mają jakieś dziwne wynalazki w stylu 4matic 

Czyli nie ma, bo mają wynalazki... Albo delikatesy, cokolwiek masz na myśli...

Musisz pogodzić się, że nie ma auta dla Ciebie;)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, .Misza. napisał:

Czyli nie ma, bo mają wynalazki... Albo delikatesy, cokolwiek masz na myśli...

Musisz pogodzić się, że nie ma auta dla Ciebie;)

pewnie wolałby monopolowe niż delikatesy, cokolwiek ma na myśli:huh: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, VEC napisał:

pewnie wolałby monopolowe niż delikatesy, cokolwiek ma na myśli:huh: :mrgreen:

X5 to delikates. Pojedziesz po dziurawej drodze i zaliczasz delikatesy po nowe podwozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że Pancerwagen szykuje się do boju z Rudobrodym dziś wstawiłem go na rampy i dokładnie umyłem podbrzusze :D

W tygodniu czeka mnie jeszcze szkiełkowanie nowej używanej rury do wlewu paliwa i za kilka dni auto leci na front walki o zdrowe kielichy :P

Pozdrowienia subarumaniacy! 

20210731_171133.jpg

20210731_170814.jpg

  • Super! 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Panzerpferd napisał:

Jako, że Pancerwagen szykuje się do boju z Rudobrodym dziś wstawiłem go na rampy i dokładnie umyłem podbrzusze :D

W tygodniu czeka mnie jeszcze szkiełkowanie nowej używanej rury do wlewu paliwa i za kilka dni auto leci na front walki o zdrowe kielichy :P

Pozdrowienia subarumaniacy! 

20210731_171133.jpg

20210731_170814.jpg

3fd47d627866ac3f67bc4a38b0b2941c.jpeg.b7988510b58f16a3d30c2b5a2e7187b8.jpeg

  • Super! 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wleciał szybki zestawik do SF B)

Hamulce Brembo przód - wszystko jako nówka, wyremontowane. Przewody w oplocie HEL. W końcu można hamować bez obaw. 

Zawieszenie gwintowane HSD. Z niego to jestem mega zadowolony. Jest na daily dosyć wygodnie, ma regulacje twardości. Jeździ się wygodniej niż GT na eibachu. Z drugiej.. można iść strasznie grubo w zakrętach teraz B) tam gdzie GTkiem musiałem odpuszczać to forek jeszcze sam zacieśnia :lol: zapewne jest to spowodowane obróconymi camberami (czyli regulacja caster/KWSZ).. dzięki @skwaro

Generalnie nie spodziewałem się że forkiem można tak jeździć, lata jak typowy gokart zapominając o jego wadzę (ponad 1400+). Teraz to naprawdę nie wiem czy kupie znowu imprezę :huh:

 

Brak opisu.

  • Super! 14
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 133699 napisał:

Wleciał szybki zestawik do SF B)

Hamulce Brembo przód - wszystko jako nówka, wyremontowane. Przewody w oplocie HEL. W końcu można hamować bez obaw. 

Zawieszenie gwintowane HSD. Z niego to jestem mega zadowolony. Jest na daily dosyć wygodnie, ma regulacje twardości. Jeździ się wygodniej niż GT na eibachu. Z drugiej.. można iść strasznie grubo w zakrętach teraz B) tam gdzie GTkiem musiałem odpuszczać to forek jeszcze sam zacieśnia :lol: zapewne jest to spowodowane obróconymi camberami (czyli regulacja caster/KWSZ).. dzięki @skwaro

Generalnie nie spodziewałem się że forkiem można tak jeździć, lata jak typowy gokart zapominając o jego wadzę (ponad 1400+). Teraz to naprawdę nie wiem czy kupie znowu imprezę :huh:

 

Brak opisu.

Forek do tego mega steruje przełożeniem sił, w naprawdę ostre zakręty wpadasz a gnój jeszcze jest ma sterowność by scieśniać, jakie tam masz opony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ewemarkam napisał:

Forkiem jest tak że albo na glebę z nim i jest Kozak, albo lift i też jest Kozak emoji16.png.

Szczególnie jak dociazysz dno i wsadzisz mu rozpórki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...