Roland Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Sikor no jeszcze się nie przymierzałem i zastanawiam się czy wystarczy obejrzeć "zwykłe" Legacy czy szukać zdecydowanie Spec B (kwestia zapewne innych przednich foteli i już odczucie może być zupełnie inne). We wszystkich dotychczasowych autach zawsze fotel musiałem mieć cofnięty max do tyłu (mam jakieś 186cm wzrostu). Zdziwiłbym się gdyby w Legacy było inaczej. No nic - bez przymiarki na pewno się nie obejdzie - kwestia żeby znaleźć coś w Warszawie (wolałbym się od razu przymierzyć do Spec . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Roland Nie sądzę, by legas III (którego miałem) był mniejszy od IV, a ja pomimo nomen omen również 1,90m mieściłem się w nim bez żadnych problemów i bez konieczności odsuwania fotela na maksa Co więcej, bez problemów mieszczę się w forku i też fotela nie mam na maksa, a joginem nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 (mam jakieś 186cm wzrostu) Myślę że przy twoim wzroście i prawidłowym (np. SJS-owym :wink: ) ustawieniu fotela, z pewnością nie będzie to max 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrek Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 w porownaniu do Forka bedzie Ci sie wydawalo troszke wolniejsze, bo 2.5 turbo jednak robi swoje.(...) Zawieszeniowo oczywiscie calkiem inna bajka, po Foresterze mozesz miec klopoty z dziurami Jako że nie ma jak opinia własna, udalem sie na przejazdzke ową H6 spec.b. Ku mojemu pewnemu zaskoczeniu jest rzeczywiscie tak, jak napisal Than_Junior (dzieki, Than!): subiektywnie Forek 2.5 turbo MT zbiera sie szybciej niz H6 spec.b. Na papierze roznica wyglada minimalnie lepiej na korzysc Forka, ale w rzeczywistosci odczucia (subiektywne) sa wieksze. Moze to kwestia masy? Nie wiem tez (nie mialem okazji sprawdzic) jak sprawa wygladalaby przy predkosciach 150+: podejrzewam ze tu - w zwiazku z pudelkowatoscia Forka - H6 spec.b. moze przyspieszac lepiej niz Forek. Zawieszenie: przejechalem sie po starym pasie startowym i bylo lepiej niz myslalem, ze bedzie, ale tu nie ma zmiluj: nie ma szans aby H6 spec.b. po polnych czy po dziurawych asfaltowych drogach moglo jechac z takim komfortem nie przejmowania sie w co wlasnie wjezdzam jak forek. Cos za cos. Inne roznice na gorąco: znajdowalem opinie, ze roznice w komforcie pomiedzy forkiem a legacy sa 'marginalne". Wg mnie różnica jest spora. Oczywiście, nie jest to az tak fundamentalna roznica, która poczułem pare tygodni temu przesiadając się (na kilkadziesiąt kilometrow) z forka do prawie nowej A6, ale roznica jest istotna. H6 spec.b ma tez lepiej trzymające fotele (ale mój forek to wersja US – która mo – IMHO – fotele z gorszym trzymaniem bocznym niż wersja EU). H6 spec.b ma zdecydowanie mniej miejsca na but na pedale (mniejsza wysokość). Nie mam rozmiaru 48 a mimo to czulem brak miejsca przy pedalach. Forek zostaje w domu. Jako wiec, ze najprawdopodobniej grozi mi drugie Subaru w rodzinie, za jakis czas pewnie wyjda dodatkowe spostrzeżenia. -- 14 wrz 2010, o 12:57 -- W tej chwili jeżdżę Mondeo (poprzednia buda) i tam miejsca jest pod dostatkiem. Czy w Legacy jest szansa na porównywalne wnętrze? Moim zdaniem w Legacy jest zauważalnie MNIEJ miejsca z tylu niz w Mondeo w poprzedniej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Moim zdaniem w Legacy jest zauważalnie MNIEJ miejsca z tylu niz w Mondeo w poprzedniej wersji. Podzielam tą opinię (Legacy poprzednia buda) vs. nowy monciak. No nic - bez przymiarki na pewno się nie obejdzie - kwestia żeby znaleźć coś w Warszawie (wolałbym się od razu przymierzyć do Spec . Jeśli masz ochotę się przymierzyć to zapraszam - w czwartek od rana jestem w 4.... na przeglądzie. Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Moim zdaniem w Legacy jest zauważalnie MNIEJ miejsca z tylu niz w Mondeo w poprzedniej wersji. Podzielam tą opinię (Legacy poprzednia buda) vs. nowy monciak. To trochę mnie zmartwiliście. No nic - trzeba będzie się przymierzyć i własnonożnie zobaczyć na ile ta różnica może być problemem :-) mc => poszło PW ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Roland, mój tata ma 196 cm wzrostu i jak się odsunął do tyłu, to zostawało mało miejsca na nogi, jak i na stopy. A jak ja (197cm) siadałem z tyłu, za fotelem normalnie odsuniętym, to z tyłu też brakowało miejsca. A że potrzebne było auto na cztery osoby, którym da się pojechać spokojnie na wakacje, to legaś niestety odpadł... Za to nowe Legacy jest o wiele większe, mieszczę się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Zelazny, ledwo udało Ci się przerosnąć tatę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Kurcze, na ostatnim spocie widziałem, ze Zelazny jakis taki maly jest, ale teraz dopiero wiem JAK mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Ja mały? To Legacy/Outback jest mały, a nie ja... :roll: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 ale tak jak napisal Sikor: H6 z manualną skrzynią = Spec.B I mogę się dowiedzieć o dokładne dane, ale śmiem twierdzić, że SIP sprzedał więcej Spec.B niż zwykłych trzylitrówek Pisałem o Spec B w drugim zdaniu. Jeśli chodzi o wersje ze skrzynią manualną to ich było zdecydowanie mniej, na rynku wtórnym (w.g autoscout24) 13 do 50, więc jest to swego rodzaju rarytas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Witam szanownych kolegów, Pierwsze pytanie to czy powinienem się udzielać w tym wątku(nie posiadam Spec , jestem szczęśliwym posiadaczem LGT05 US (nie jeden WRX się zdziwił). Ostatnimi czasy mocno się zastanawiam na modyfikacjami w w/w pojeździe bądź też zamianą go na Spec B. ale już SI, czyli co najmniej od dwa lata mniej w roczniku jakie są wasze opinie, oczywiście najlepiej byłoby gdyby, ktoś z szanownych kolegów miał doświadczenie w ujeżdżaniu obu pojazdów. Druga kwestii, czy są jakieś różnice poza zawiasem, felgami, wystrojem wnętrza i większą wagą Spec B.? PS. Ostatnio wyczytałem (--nasiocdotcom, --legacygtdotcom), że LGt ma mocniejszy napęd od WRX-a (Also, consider the drivetrain... although the Legacy GT drivetrain is stronger than your standard WRX drivetrain (more like a v7 JDM STi), it isn't quite as strong as the STi drivetrain.), ile w tym prawdy nie jestem pewien, chłopaki z za oceanu często wyolbrzymiają, czy ktoś miał jakieś awarie, może się na ten temat wypowiedzieć ile w tym prawdy? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 A ja jeszcze spytam o jedną rzecz - jak rozpoznać Spec B w automacie? Bo jak będzie manual to wiadomo, że jest to właśnie ta wersja ale czy jakoś zewnętrznie/wewnętrznie bez weryfikacji w warsztacie da się rozpoznać czy to zwykłe H6 czy Spec B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Najprosciej po przodzie i felgach. Na górze zwykłe H6, na dole Spec.B 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Subtelne, ale zauważalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dzięki - felgi można zmienić (w sumie w obie strony) ale zderzak już jest bardziej charakterystyczny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 felgi można zmienić (w sumie w obie strony) Oj wątpię czy te 17-stki wejdą na zacisk w Spec.B... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Oj wątpię czy te 17-stki wejdą na zacisk w Spec.B... :| Jeśli tylko ET będzie powyżej 38 to wejdą... Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Oj wątpię czy te 17-stki wejdą na zacisk w Spec.B... :| Jeśli tylko ET będzie powyżej 38 to wejdą... Pozdrawiam, mc ET tych felg to bodajże 55, ale chyba nie o takie "powyżej" nam chodziło, więc nie wejdą :wink: -- 6 paź 2010, o 14:51 -- Sprawdziłem, ET tych 17-stek jak i tych 18-stek z obrazka to wg. katalogu 55. Katalog mówi też, że te 17-stki podejdą do Spec.B 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Roland, schyl się i zaglądnij do nadkola - jeśli amortyzatory są żółte, to znaczy, że siedzi tam Bilstein, a to jest wyróżnikiem Spec.B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 felgi można zmienić (w sumie w obie strony) Oj wątpię czy te 17-stki wejdą na zacisk w Spec.B... :| a czym się różni zacisk spec b od normalnego Legacy/OBK ? wydawało mi się że seryjne hamulce są takie same :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 a czym się różni zacisk spec b od normalnego Legacy/OBK ? wydawało mi się że seryjne hamulce są takie same :roll: W praktyce w obu wersjach są spowalniacze, a nie hamulce. W teorii w Spec.B jest BBK. Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Niemniej w zwykłym 3.0 i w Spec.B są takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 a w zwykłym H6 sa takie jak w każdym czyli się dogadaliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Legacy H6 L=316mm, Outback 2,5 (oraz 3) L=296mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się