Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

erwinnf, witam na forum, ale to na prawde bylo juz opisywanie wielokortnie zarowno w tym temacie jak i w innych. Bardzo proszę na przyszlosc uzyj szukajki.

 

Na szybko:

 

inne zderzaki

inne kola

inna przekladnia kierownicza

inne wspomaganie ukl kier

zawieszenie Bilstein

skrzynia manualna z Imprezy STI z podwójną synchronizacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko do posiadaczy spec B :-)

 

jak z komfortem jazdy po naszych polskich drogach a raczej wyspach asfaltu i kostce :)

 

Co dla jednych jest twardą dechą, dla drugich może być komfortowym zestrojeniem - ilu użytkowników, tyle możesz spodziewać się odpowiedzi.

Musisz się przejechać i porównać po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może inaczej ;) jedziesz sobie komfortowa prędkością i zauważasz, że za zakrętem pojawiła się grupa 10cm dziur jak szwajcarski ser ;)

a) zawracasz

B) coco jumbo, gaz i do przodu

c) zwalniasz i spokojnie przejeżdżasz

 

;)

 

dla porównania dla Outback XT odpowiedź brzmi "b" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzyk, 70 tys na jednym, 21 na drugim czyli w sumie 90.

 

drastic, odpowiedz d) gaz i do przodu zwinnie omijając kazda dziurke dzieki kozackiemu zawieszeniu Bilstein i fenomenalnym wlasciwosciom trakcyjnym - Taki codzienny adrenaline rush: przezyje te pare metrow czy nie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SRS to oznaczenie airbagow, w zwiazku z czym powinno byc po obu stronach.

 

Bzyk, to mnie cieszy ale on jest niesprzedawalny :) Jestesmy nierozlaczni az do smierci (wiem, ze to okropnie zabrzmi ale mam nadzieje, ze jednak samochod szybciej wyzionie ducha :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drastic, wlasnie jeszcze sprawdzilem w obu moich autach. Oczywiscie metka SRS Airbag jest na obu fotelach :!: Jesli jej nie ma po prawej to byc moze jest to wskazowka ze samochod byl bity. Ja sugeruje wziac auto przed kupnem do ASO, tam na pewno beda w stanie stwierdzic czy tak bylo.

 

Jesli tak faktycznie jest, to jestem zdania, ze takich skur%$#@ powinna scigac prokuratura :evil: Swiadome narazanie zycia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SRS to oznaczenie airbagow, w zwiazku z czym powinno byc po obu stronach.

 

Bzyk, to mnie cieszy ale on jest niesprzedawalny :) Jestesmy nierozlaczni az do smierci (wiem, ze to okropnie zabrzmi ale mam nadzieje, ze jednak samochod szybciej wyzionie ducha :mrgreen: )

 

 

Dam Ci Legasia na pocieszenie w rozliczeniu :-) Nie upalany, mały przebieg :mrgreen:

Na 100000000% bezwypadkowy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mowie, mam 70tys na jednym z nich i nie przypominam sobie, zebym cokolwiek musial robic. Z serwisowaniem miałem wlasnie na mysli filtry, olej etc ;) Nie kojarze tez, zeby przy wyzszych przebiegach byly jakiekolwiek problemy. Ale to moze koledzy, ktorzy maja H6ki dluzej lepiej sie wypowiedza (warp9? mc? bart900? roberto? )

 

 

Przy okazji: capricorn napisz jak wrażenia do tej pory bo czuję się współwinny Twojemu wyborowi - jak dobrze pamiętam to Cie namawiałem na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie jest to samochód uszyty na miarę, w szczególności bagażnik :wink: . Aktualnie mam przejechane 51000 km. Silnik naprawdę bardzo ekonomiczny. Od 10000 km praktycznie nie bierze oleju :shock: , zawieszenie super nawet na Polskie warunki drogowe, nawet bym powiedział że czasami za miękkie, pewnie jak skończy się gwarancja zmienię stabilizator za namową Bzyka. Co do serwisowania to typowe materiały eksploatacyjne olej, filtry, klocki, sprzęgło z mojej winy :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spec.B byly rowniez w USA, tam mialy silnik 2.5T ;)

 

zgadza się ale tam nazywały się Legacy GT i miały znaczące różnice.

tutaj można posprawdzać dane wersji US.

http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2010.html

pzdr

Z tej strony właśnie wynika, że był 2.5 GT i 2.5 GT spec.B. Zwykłe 2.5 GT miało 5 MT a 2.5 GT spec.B miało 6 MT, poza tym oba miały jeszcze 5AT.

Co do spec.B to mam taki plan na przyszły rok, żeby wylądować w gronie jego posiadaczy. Auto będzie tylko w trasy więc przebieg do 5 tys. km rocznie, spalanie wtedy nie jest problemem :) No i narzeczonej brakuje mocy w obecnym aucie, więc zwykłe 2.5i byłoby pewnie za słabe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paweldoman

witam forumowicze Spec B,

to mój debiut na forum, mimo że jestem szczęśliwym :D posiadaczem Spec B od maja 2007; jednak z powodów rodzinnych

zakupiłem SUVa.

w związku z tym nadszedł przykry czas rozstania z moim Legasiem..., być może dla kogoś z Was będzie to radosne powitanie...

Auto warte jest każdych pieniędzy, ale ja nie chcę dużo za auto z PL salonu w sedanie, serwisowane, Manualna Skrzynia, ProDrive,

2 komplety kół (lato oryginał 18'', zima OZ 17'', 2005 rok prod, 2006 I rej., zdjęca i kontakt do obejrzenia na subaru.pl/używane

posiadanie i jazda tym autem naprawdę cieszy, zapraszam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam forumowicze Spec B,

to mój debiut na forum, mimo że jestem szczęśliwym :D posiadaczem Spec B od maja 2007; jednak z powodów rodzinnych

zakupiłem SUVa.

w związku z tym nadszedł przykry czas rozstania z moim Legasiem..., być może dla kogoś z Was będzie to radosne powitanie...

Auto warte jest każdych pieniędzy, ale ja nie chcę dużo za auto z PL salonu w sedanie, serwisowane, Manualna Skrzynia, ProDrive,

2 komplety kół (lato oryginał 18'', zima OZ 17'', 2005 rok prod, 2006 I rej., zdjęca i kontakt do obejrzenia na subaru.pl/używane

posiadanie i jazda tym autem naprawdę cieszy, zapraszam

Paweł

Mówisz o tym http://subaru.pl/komis/detale.php?SID=772&DID=-1 ?

Stronę temu ktoś się dziwił, że ceny poleciały w dół bo Spec B 2005 ( fakt, że przebieg 2 razy niższy ) był za 56 000 kPLN.

A tutaj 45 000 ???

//-----------------------------------------------

Inna sprawa: w paru miejscach spotkałem się z wypowiedziami, że Spec B na hamowni wykazuje się mocą około 20% mniejszą niż powinien.

Jakiś mit czy faktycznie coś jest nie teges ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...