Than_Junior Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 erwinnf, witam na forum, ale to na prawde bylo juz opisywanie wielokortnie zarowno w tym temacie jak i w innych. Bardzo proszę na przyszlosc uzyj szukajki. Na szybko: inne zderzaki inne kola inna przekladnia kierownicza inne wspomaganie ukl kier zawieszenie Bilstein skrzynia manualna z Imprezy STI z podwójną synchronizacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 pytanko do posiadaczy spec B :-) jak z komfortem jazdy po naszych polskich drogach a raczej wyspach asfaltu i kostce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 pytanko do posiadaczy spec B :-) jak z komfortem jazdy po naszych polskich drogach a raczej wyspach asfaltu i kostce Co dla jednych jest twardą dechą, dla drugich może być komfortowym zestrojeniem - ilu użytkowników, tyle możesz spodziewać się odpowiedzi. Musisz się przejechać i porównać po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Than Junior - ile masz już km nakręconych ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 to może inaczej jedziesz sobie komfortowa prędkością i zauważasz, że za zakrętem pojawiła się grupa 10cm dziur jak szwajcarski ser a) zawracasz coco jumbo, gaz i do przodu c) zwalniasz i spokojnie przejeżdżasz dla porównania dla Outback XT odpowiedź brzmi "b" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 dubel - proszę o usunięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 bzyk, 70 tys na jednym, 21 na drugim czyli w sumie 90. drastic, odpowiedz d) gaz i do przodu zwinnie omijając kazda dziurke dzieki kozackiemu zawieszeniu Bilstein i fenomenalnym wlasciwosciom trakcyjnym - Taki codzienny adrenaline rush: przezyje te pare metrow czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Junior to tego drugiego 21 chętniee odkupię :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 jeszcze pytanko poboczne :-) na przednich fotelach metka "SRS" od poduszek powinna być na obu fotelach od strony drzwi czy tylko od strony kierowcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 SRS to oznaczenie airbagow, w zwiazku z czym powinno byc po obu stronach. Bzyk, to mnie cieszy ale on jest niesprzedawalny Jestesmy nierozlaczni az do smierci (wiem, ze to okropnie zabrzmi ale mam nadzieje, ze jednak samochod szybciej wyzionie ducha ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 drastic, wlasnie jeszcze sprawdzilem w obu moich autach. Oczywiscie metka SRS Airbag jest na obu fotelach :!: Jesli jej nie ma po prawej to byc moze jest to wskazowka ze samochod byl bity. Ja sugeruje wziac auto przed kupnem do ASO, tam na pewno beda w stanie stwierdzic czy tak bylo. Jesli tak faktycznie jest, to jestem zdania, ze takich skur%$#@ powinna scigac prokuratura Swiadome narazanie zycia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 SRS to oznaczenie airbagow, w zwiazku z czym powinno byc po obu stronach. Bzyk, to mnie cieszy ale on jest niesprzedawalny Jestesmy nierozlaczni az do smierci (wiem, ze to okropnie zabrzmi ale mam nadzieje, ze jednak samochod szybciej wyzionie ducha ) Dam Ci Legasia na pocieszenie w rozliczeniu :-) Nie upalany, mały przebieg Na 100000000% bezwypadkowy !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Kusząca propozycja, ale .... nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall86 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 a powiedzcie mi jeszcze cos na temat zywotnosci silnikow 3,0 h6 ktos moze osiagnal nim 1 000 000 km?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 tyle to nie, ale sa to b trwale konstrukcje. Oczywiscie jesli odpowiednio serwisowane itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall86 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 a co tam serwisowac skoro jest na lancuchu?? oleje fitry i wsio?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 tak jak mowie, mam 70tys na jednym z nich i nie przypominam sobie, zebym cokolwiek musial robic. Z serwisowaniem miałem wlasnie na mysli filtry, olej etc Nie kojarze tez, zeby przy wyzszych przebiegach byly jakiekolwiek problemy. Ale to moze koledzy, ktorzy maja H6ki dluzej lepiej sie wypowiedza (warp9? mc? bart900? roberto? ) Przy okazji: capricorn napisz jak wrażenia do tej pory bo czuję się współwinny Twojemu wyborowi - jak dobrze pamiętam to Cie namawiałem na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jak dla mnie jest to samochód uszyty na miarę, w szczególności bagażnik :wink: . Aktualnie mam przejechane 51000 km. Silnik naprawdę bardzo ekonomiczny. Od 10000 km praktycznie nie bierze oleju :shock: , zawieszenie super nawet na Polskie warunki drogowe, nawet bym powiedział że czasami za miękkie, pewnie jak skończy się gwarancja zmienię stabilizator za namową Bzyka. Co do serwisowania to typowe materiały eksploatacyjne olej, filtry, klocki, sprzęgło z mojej winy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall86 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 alle miekie zawieszenie to w w zwyklym 3,0 a nie specb tak? ja rozwazam zakup zwyklego 3,0 w automacie, takze problem sprzegla tak jakby przestaje istniec;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 capri ma Spec.B Ciesze sie, ze jestes zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Spec.B byly rowniez w USA, tam mialy silnik 2.5T zgadza się ale tam nazywały się Legacy GT i miały znaczące różnice. tutaj można posprawdzać dane wersji US. http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2010.html pzdr Z tej strony właśnie wynika, że był 2.5 GT i 2.5 GT spec.B. Zwykłe 2.5 GT miało 5 MT a 2.5 GT spec.B miało 6 MT, poza tym oba miały jeszcze 5AT. Co do spec.B to mam taki plan na przyszły rok, żeby wylądować w gronie jego posiadaczy. Auto będzie tylko w trasy więc przebieg do 5 tys. km rocznie, spalanie wtedy nie jest problemem No i narzeczonej brakuje mocy w obecnym aucie, więc zwykłe 2.5i byłoby pewnie za słabe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 mam jeszcze jedno pytanie odnośnie speca czy w MY05 są elektrycznie składane lusterka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldoman Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 witam forumowicze Spec B, to mój debiut na forum, mimo że jestem szczęśliwym posiadaczem Spec B od maja 2007; jednak z powodów rodzinnych zakupiłem SUVa. w związku z tym nadszedł przykry czas rozstania z moim Legasiem..., być może dla kogoś z Was będzie to radosne powitanie... Auto warte jest każdych pieniędzy, ale ja nie chcę dużo za auto z PL salonu w sedanie, serwisowane, Manualna Skrzynia, ProDrive, 2 komplety kół (lato oryginał 18'', zima OZ 17'', 2005 rok prod, 2006 I rej., zdjęca i kontakt do obejrzenia na subaru.pl/używane posiadanie i jazda tym autem naprawdę cieszy, zapraszam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 paweldoman, to jest białe, dawne SIPowe demo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 witam forumowicze Spec B, to mój debiut na forum, mimo że jestem szczęśliwym posiadaczem Spec B od maja 2007; jednak z powodów rodzinnych zakupiłem SUVa. w związku z tym nadszedł przykry czas rozstania z moim Legasiem..., być może dla kogoś z Was będzie to radosne powitanie... Auto warte jest każdych pieniędzy, ale ja nie chcę dużo za auto z PL salonu w sedanie, serwisowane, Manualna Skrzynia, ProDrive, 2 komplety kół (lato oryginał 18'', zima OZ 17'', 2005 rok prod, 2006 I rej., zdjęca i kontakt do obejrzenia na subaru.pl/używane posiadanie i jazda tym autem naprawdę cieszy, zapraszam Paweł Mówisz o tym http://subaru.pl/komis/detale.php?SID=772&DID=-1 ? Stronę temu ktoś się dziwił, że ceny poleciały w dół bo Spec B 2005 ( fakt, że przebieg 2 razy niższy ) był za 56 000 kPLN. A tutaj 45 000 ??? //----------------------------------------------- Inna sprawa: w paru miejscach spotkałem się z wypowiedziami, że Spec B na hamowni wykazuje się mocą około 20% mniejszą niż powinien. Jakiś mit czy faktycznie coś jest nie teges ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się