Than_Junior Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Daaaaaawno nie jechałem zwykłą trzylitrówką, ale na pewno mogę powiedzieć, że jest znacznie bardziej komfortowa od Spec.B. Zawieszenie Bilstein i 18ki robią swoje. Spec.B prowadzi się trochę bardziej precyzyjnie i jeszcze pewniej w zakrętach niż normalne H6. Moja opinia: jesteś zainteresowany motoryzacją (inaczej byś nie siedział na tym forum) więc pewnie doceniasz również walory samochodów usportowionych. Bierz więc Spec.B. I nie rób tak jak niektórzy i nie postaw go na 17kach bo to jest bez sensu (nie po to się kupuje buty do biegania, żeby postawić je na obcasach). Celuj ponadto w M/T bo raz że tańsze, dwa że daje jeszcze większe odróżnienie od zwykłej 3.0 PS jakie ja mam delikatne modyfikacje w swoim aucie, to przeczytasz gdzieś w tym wątku - wszystkie z nich polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Daaaaaawno nie jechałem zwykłą trzylitrówką, ale na pewno mogę powiedzieć, że jest znacznie bardziej komfortowa od Spec.B. Zawieszenie Bilstein i 18ki robią swoje. Spec.B prowadzi się trochę bardziej precyzyjnie i jeszcze pewniej w zakrętach niż normalne H6. Moja opinia: jesteś zainteresowany motoryzacją (inaczej byś nie siedział na tym forum) więc pewnie doceniasz również walory samochodów usportowionych. Bierz więc Spec.B. I nie rób tak jak niektórzy i nie postaw go na 17kach bo to jest bez sensu (nie po to się kupuje buty do biegania, żeby postawić je na obcasach). Celuj ponadto w M/T bo raz że tańsze, dwa że daje jeszcze większe odróżnienie od zwykłej 3.0 PS jakie ja mam delikatne modyfikacje w swoim aucie, to przeczytasz gdzieś w tym wątku - wszystkie z nich polecam! No właśnie o coś takiego mi chodziło. THX Than Spec B podoba mi się od dawna (i kiedyś go kupię, oj tak ), a szczególnie rajcuje mnie fakt, że to może być H6 z MT właśnie. Gdybym miał te dwa samochody porównać do czegoś, to powiedziałbym, że zwykłe H6 to dobrze zrobiony miecz, ale Spec B to katana by Hattori Hanzo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 mam jedną sztukę na zbyciu - chcesz? Ale jest A/T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy77 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam, szukam kogoś z Warszawy kto mógłby mi pomóc w ocenie Subaru spec B do którego się przymierzam. Nie znam się wystarczająco na tych sprawach i każda wskazówka czy uwaga będzie dla mnie cenna. Spotkanie w Warszawie mam umówione na środę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 mam jedną sztukę na zbyciu - chcesz? Ale jest A/T Sorki Than ale AT odpada... ... a już się tak nastawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 mam jedną sztukę na zbyciu - chcesz? Ale jest A/T Wrzuć mi na PW prajs ... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 musiałbym pomyśleć nad update'm ceny i skonsultować z resztą rodziny jeszcze czy też wszyscy zainteresowani się zgadzają na sprzedaż dam znać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Czy uważacie, że to auto ze zdjęcia może stanowić konkurencję dla Spec B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 musiałbym pomyśleć nad update'm ceny i skonsultować z resztą rodziny jeszcze czy też wszyscy zainteresowani się zgadzają na sprzedaż dam znać! do góry napisałeś, że jest na sprzedaż ... dlatego pytam (przesiadka z WRXa na Spec B aktualna). pozzdr, Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Co do zmian...., Nie myślałeś o kompresorze ? Przy jakimkolwiek turbo czy kompresorze to auto zacznie palic znacznie wiecej, idea moje tuningu w Legacy Spec.B jest uzyskanie wiekszej sprawnosci niz fabrycznie czytaj, poprawienie fabryki, co z mojej praktyki przy wolnossacym silniku nie zwieksza spalania, bez modyfikacji map zwykle nawet zmniejsza. Bede szczery, Turbo jakos mnie juz nie kreci. Kolega pisal ze ma 6,3 wiec urwanie 0,5-1 s nie powinno byc niemozliwe, mysle ze juz samo przeniesienie odciecia by to zalatwilo, ale to nie jest glownym celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 lub kup 2,5 GT bedzie na pewno taniej. Byla nawet wersja w manualu. Pewnie ze za ta sama kase byly by lepsze osiagi, tylko gorzej jest jak podjezdzasz na stacje Turbo obecnie nie jest dla mnie za duzo robie km, a ze diesel odpada to H6 i Spec.B z 6 biegowym MT jest chyba idealnym rozwiazaniem, przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 ramzi, moja seria mi przyspiesza w 6,3. Oczywiscie kazdemu swoje, ale na prawde oplaca sie tyle inwestowac w zmiany, ktore dadza marny efekt? Jak juz chcesz sie za to brac to idz po bandzie i montuj turbo Widzisz ja lubie tuning i lubie osiagac postawione przez siebie cele, nawet jesli wiekszosc mowi ze sie nie da. Kiedys robilem Oplowski silnik C20NE w Astrze GSi mial 116 KM wszyscy mowil ze to 8 zaworow i nie wyciagnie sie z tego nic. Wymienione zostaly tloki na te od wersji 20SEH, powloka ceramiczna na tlokach, cylindrach, zaworach i glowicy, polerowanie kolektora dolotowego barany i nowy uklad wydechowy i auto mialo 148 KM i 215 Nm i robilo nawet slynny silnik C20XE (150 KM szesnastka) i bylo potwornie elastyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 , przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto. Przecież nie ma różnic w wielkości auta przy różnych silnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 , przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto. Przecież nie ma różnic w wielkości auta przy różnych silnikach Nie czytales calego posta, ja mam teraz SAABARU czyli WRX Kombi przyspieszone do niecalych 300KM i 400 Nm Przesiadka z tego do Legacy ma nastapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 , przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto. Przecież nie ma różnic w wielkości auta przy różnych silnikach Nie czytales calego posta, ja mam teraz SAABARU czyli WRX Kombi przyspieszone do niecalych 300KM i 400 Nm Przesiadka z tego do Legacy ma nastapic Ołrajt. Nieuważny ze mnie czytacz. Powodzenia więc ;-) A Saabaru to niezły rarytas! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ołrajt. Nieuważny ze mnie czytacz. Powodzenia więc ;-) A Saabaru to niezły rarytas! Bedzie do sprzedania na dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 ramzi, w takim razie nie pozostaje nic jak trzymać kciuki i prosić o regularne relacje w odpowiednim dziale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajem77 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Cześć, czy zawieszenie Bilstein w Legacy MY10 (wersja Sport) jest tym samym zawieszeniem, co Legacy spec. B (do 2009 roku). Zorientowanych proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Cześć, czy zawieszenie Bilstein w Legacy MY10 (wersja Sport) jest tym samym zawieszeniem, co Legacy spec. B (do 2009 roku). Zorientowanych proszę o odpowiedź. nie zawieszenie tylko amortyzatory i sprężyny. buda jest inna więc mogły się zmienić mocowania a w konsekwencji amortyzatory. Jesteś pewien, że wersja sport ma Bistein'a ? GT to na 100% ale w danych o Sport nie ma wzmianki o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Sport ma. I owszem, jest to Bilstein, ale czy ma cokolwiek wspólnego z tym z poprzedniego to trudno powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Mazda 6 MPS 2.3 turbo AWD 260 kucy kontra Subaru Legacy Spec B bez prowokowania i drażnienia - co o tym myślicie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staropramen Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 chyba lepiej porównać do 2.5 GT czterocylidrowe turbo i H6 to jednak różne światy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 chyba lepiej porównać do 2.5 GTczterocylidrowe turbo i H6 to jednak różne światy Ok, niech będzie Spec B US spec :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 na początek chciałem przywitać się na forum a teraz do rzeczy, jak byście ocenili to auto: http://moto.gratka.pl/tresc/subaru-lega ... 13603.html bo coś podejrzanie tanie jest :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 bo coś podejrzanie tanie jest :/ Mam nadzieje, że Spec.B aż tak nie traci na wartości i jest to faktycznie error. A tak serio - mam podobne auto (ten sam rocznik - BTW ta wersja NIE ma ESP) - jest super (zresztą innej opini o subaru na tym forum pewnie nie znajdziesz). Jeśli chodzi o spalanie to podane wartości są osiągalne tylko na lawecie... Stwierdzenie "SPROWADZONA Z NIEMIEC NA KOŁACH => BEZWYPADKOWA" może być różnie interpretowane - sprawdź dobrze w serwisie, który zna się na subaru. Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się