Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Daaaaaawno nie jechałem zwykłą trzylitrówką, ale na pewno mogę powiedzieć, że jest znacznie bardziej komfortowa od Spec.B. Zawieszenie Bilstein i 18ki robią swoje. Spec.B prowadzi się trochę bardziej precyzyjnie i jeszcze pewniej w zakrętach niż normalne H6.

 

Moja opinia: jesteś zainteresowany motoryzacją (inaczej byś nie siedział na tym forum) więc pewnie doceniasz również walory samochodów usportowionych. Bierz więc Spec.B. I nie rób tak jak niektórzy i nie postaw go na 17kach bo to jest bez sensu (nie po to się kupuje buty do biegania, żeby postawić je na obcasach). Celuj ponadto w M/T bo raz że tańsze, dwa że daje jeszcze większe odróżnienie od zwykłej 3.0

 

PS jakie ja mam delikatne modyfikacje w swoim aucie, to przeczytasz gdzieś w tym wątku - wszystkie z nich polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daaaaaawno nie jechałem zwykłą trzylitrówką, ale na pewno mogę powiedzieć, że jest znacznie bardziej komfortowa od Spec.B. Zawieszenie Bilstein i 18ki robią swoje. Spec.B prowadzi się trochę bardziej precyzyjnie i jeszcze pewniej w zakrętach niż normalne H6.

 

Moja opinia: jesteś zainteresowany motoryzacją (inaczej byś nie siedział na tym forum) więc pewnie doceniasz również walory samochodów usportowionych. Bierz więc Spec.B. I nie rób tak jak niektórzy i nie postaw go na 17kach bo to jest bez sensu (nie po to się kupuje buty do biegania, żeby postawić je na obcasach). Celuj ponadto w M/T bo raz że tańsze, dwa że daje jeszcze większe odróżnienie od zwykłej 3.0

 

PS jakie ja mam delikatne modyfikacje w swoim aucie, to przeczytasz gdzieś w tym wątku - wszystkie z nich polecam!

No właśnie o coś takiego mi chodziło. THX Than :D

Spec B podoba mi się od dawna (i kiedyś go kupię, oj tak :twisted: ), a szczególnie rajcuje mnie fakt, że to może być H6 z MT właśnie. Gdybym miał te dwa samochody porównać do czegoś, to powiedziałbym, że zwykłe H6 to dobrze zrobiony miecz, ale Spec B to katana by Hattori Hanzo :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam kogoś z Warszawy kto mógłby mi pomóc w ocenie Subaru spec B do którego się przymierzam. Nie znam się wystarczająco na tych sprawach i każda wskazówka czy uwaga będzie dla mnie cenna. Spotkanie w Warszawie mam umówione na środę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiałbym pomyśleć nad update'm ceny i skonsultować z resztą rodziny jeszcze czy też wszyscy zainteresowani się zgadzają na sprzedaż ;) dam znać!

 

do góry napisałeś, że jest na sprzedaż ... dlatego pytam (przesiadka z WRXa na Spec B aktualna).

 

pozzdr,

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmian....,

Nie myślałeś o kompresorze ?

 

Przy jakimkolwiek turbo czy kompresorze to auto zacznie palic znacznie wiecej, idea moje tuningu w Legacy Spec.B jest uzyskanie wiekszej sprawnosci niz fabrycznie czytaj, poprawienie fabryki, co z mojej praktyki przy wolnossacym silniku nie zwieksza spalania, bez modyfikacji map zwykle nawet zmniejsza.

 

Bede szczery, Turbo jakos mnie juz nie kreci.

 

Kolega pisal ze ma 6,3 wiec urwanie 0,5-1 s nie powinno byc niemozliwe, mysle ze juz samo przeniesienie odciecia by to zalatwilo, ale to nie jest glownym celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub kup 2,5 GT :twisted: bedzie na pewno taniej. Byla nawet wersja w manualu.

 

Pewnie ze za ta sama kase byly by lepsze osiagi, tylko gorzej jest jak podjezdzasz na stacje :)

Turbo obecnie nie jest dla mnie za duzo robie km, a ze diesel odpada to H6 i Spec.B z 6 biegowym MT

jest chyba idealnym rozwiazaniem, przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ramzi, moja seria mi przyspiesza w 6,3. Oczywiscie kazdemu swoje, ale na prawde oplaca sie tyle inwestowac w zmiany, ktore dadza marny efekt? Jak juz chcesz sie za to brac to idz po bandzie i montuj turbo ;)

 

Widzisz ja lubie tuning i lubie osiagac postawione przez siebie cele, nawet jesli wiekszosc mowi ze sie nie da. Kiedys robilem Oplowski silnik C20NE w Astrze GSi mial 116 KM wszyscy mowil ze to 8 zaworow i nie wyciagnie sie z tego nic.

 

Wymienione zostaly tloki na te od wersji 20SEH, powloka ceramiczna na tlokach, cylindrach, zaworach i glowicy, polerowanie kolektora dolotowego

barany i nowy uklad wydechowy i auto mialo 148 KM i 215 Nm i robilo nawet slynny silnik C20XE (150 KM szesnastka) i bylo potwornie elastyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto.

 

Przecież nie ma różnic w wielkości auta przy różnych silnikach :mrgreen:

 

Nie czytales calego posta, ja mam teraz SAABARU ;) czyli WRX Kombi przyspieszone do niecalych 300KM i 400 Nm ;)

Przesiadka z tego do Legacy ma nastapic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, przy okazji wieksze i bardziej klasowe auto.

 

Przecież nie ma różnic w wielkości auta przy różnych silnikach :mrgreen:

 

Nie czytales calego posta, ja mam teraz SAABARU ;) czyli WRX Kombi przyspieszone do niecalych 300KM i 400 Nm ;)

Przesiadka z tego do Legacy ma nastapic :)

 

Ołrajt. Nieuważny ze mnie czytacz.

Powodzenia więc ;-)

A Saabaru to niezły rarytas!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

czy zawieszenie Bilstein w Legacy MY10 (wersja Sport) jest tym samym zawieszeniem, co Legacy spec. B (do 2009 roku). Zorientowanych proszę o odpowiedź.

 

nie zawieszenie tylko amortyzatory i sprężyny. buda jest inna więc mogły się zmienić mocowania a w konsekwencji amortyzatory.

Jesteś pewien, że wersja sport ma Bistein'a ? GT to na 100% ale w danych o Sport nie ma wzmianki o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
bo coś podejrzanie tanie jest :/

 

Mam nadzieje, że Spec.B aż tak nie traci na wartości i jest to faktycznie error. A tak serio - mam podobne auto (ten sam rocznik - BTW ta wersja NIE ma ESP) - jest super (zresztą innej opini o subaru na tym forum pewnie nie znajdziesz). Jeśli chodzi o spalanie to podane wartości są osiągalne tylko na lawecie...

 

Stwierdzenie "SPROWADZONA Z NIEMIEC NA KOŁACH => BEZWYPADKOWA" może być różnie interpretowane - sprawdź dobrze w serwisie, który zna się na subaru.

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...