Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

warp9, powiem Ci, że doszedłem do wniosku, że z drugiej strony krótka jedynka pozwala się ładnie powoli toczyć.

 

sorry Than Junior jedynka nie jest krótka.. :mrgreen: - licznikowo 70 km/h... :grin:

Krótka to jest przy tej pojemności "2" :cry: nie da rady dobić do "100" na tym biegu, a byłoby z 0,5 s szybciej do "paczki".... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem w szoku jak mało może palić H6. Na trasie z Cieszyna do Graz w Austrii, przy ustawionym tempomacie na 150 km/h spalanie wyniosło 9,6 litra. 544 km w 4,22 h. Trochę wyższe spalanie z Graz-u do Boloni wyniosło równe 10 l ale to pewnie dlatego że nie zwalniałem w tunelach włoskich i cały czas jechałem między 150 a 180.

 

Na całej trasie 3920 km spalanie wyniosło 10,6 litra :shock:

 

Bardzo przydatnym gadżetem okazało się podgrzewanie fotela. :mrgreen: W nocy zmęczony zjechałem na stację i było całkiem przyjemnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warp9, najmniej 9.42 :arrow: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_s=150

 

 

Ja ze swoim spalaniem też plasuję się pod koniec rankingu :sad:

 

Ale to musi być chyba jakość paliwa, bo patrząc po nickach (i rejestracjach :wink:) to najmniejsze mają niemiecko-brzmiące, tymczasem największe polsko-brzmiące :???:

 

Czy to przypadek :?: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu w niemczech bardzo latwo spalac malo ... jak sie chce :razz: Dlatego interesuje mnie Spec B i jego najmniejsze spalanie. Nie mam ochoty jezdzac do pracy wywalac za duzo pieniedzy na benzyne z drugiej strony te 165 PS w moim OBK to za malo a Automat jest nie dla mnie wiec pozostaje Spec B. Tym bardziej ze dostalem z mojego ASO strasznie niemoralna propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestancie partolic takie glupoty 9 litrow to spala moj OBK 2,5. Czyli co .... mam teraz wymienic na spec b .... chyba jednak tak zrobie :razz: :razz:

Specjalnie dla Ciebie :razz: :wink:

dsc0200w.jpg

Z czasu spokojnie można zdjąć dwie godziny które kimałem na parkingu z włączonym silnikiem, wiec średnia prędkość wychodzi całkiem przyzwoicie. Niestety w ''memo'' nie mam zapisanego spalania z tego przejazdu z spalaniem 9,6 litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co kupować dyszle? :cool:

 

Niskie spalanie za zachodnia granica mozna łatwo wytłumaczyć. Pomijając (może tak może nie) lepsze paliwo, to nasi sasiedzi maja lepsze drogi, dlużej jeżdżą bez zatrzymania i nie stoją tyle w korkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym spędzał 90% czasu na autobanie, jak ten jegomość...

 

O, z tym akurat się nie mogę zgodzić.

Ja większość drogi do pracy mam po autobanie i tam właśnie auto spala mi najwięcej >14l/100 (fakt, że to przy prędkościach 160 - 200 :twisted: ).

Potem przejażdżka po mieście pozwala mi ustawić średnią na około 12l/100 :razz: :wink:

A to tylko dwulitrówka :roll:

Dobrze że nie mam H6 (rośnie mi nos :wink: :mrgreen: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ,czy jest coś na co zwrócic szczególnie uwage ?

Czy nie było z dwóch składane :razz: , a tak na poważnie masz cały wątek w FAQ-u w dziale technicznym.

 

odnośnie tematu, czy ktoś wie jak to jest z sprzęgłem i napędami w Spec B?, czy są one typowe "Legacowskie" czy z STI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o spec.B nie ma prawie !NIC!

Niedawno jeżdziłem spec.B i to co mnie odrazu zrażiło(narazie )to sprzęgło i LEWAREK ZMIANY BIEGÓW .Po zmianie biegu pierścień na drązku poprostu STUKA ,jest to nie do znieśiemia i czy to prawda,że nie da sie tego naprawić.Co do sprzegła to czy i jakie zamiast serii (na ulice)

pozdrawiam i proszę o pomoc UZWTKOWNIKÓW spec.B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o spec.B nie ma prawie !NIC!

Niedawno jeżdziłem spec.B i to co mnie odrazu zrażiło(narazie )to sprzęgło i LEWAREK ZMIANY BIEGÓW .Po zmianie biegu pierścień na drązku poprostu STUKA ,jest to nie do znieśiemia i czy to prawda,że nie da sie tego naprawić.Co do sprzegła to czy i jakie zamiast serii (na ulice)

pozdrawiam i proszę o pomoc UZWTKOWNIKÓW spec.B

 

 

Sorry kolego ale trudno zrozumieć o co ci chodzi. O ortografii nie wspominając.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...