..dla zainteresowanych jest na sprzedaż grafitiowy SpecB wrzesień 2006, 89 kkm, stan b.dobry, serwisowany, bezwypadkowy od I- właściciela ,czyli ode mnie ...
ps. będzie faktura VAT, zainteresowanych na priv...
Witam,
otrzymałem telefonicznie potwierdzenie z SIP-u że problem zostanie rozwiązany pomyślnie, pompa zostanie wymieniona nieodpłatnie w ramach zgłoszonej reklamacji, za co dziękuję... :smile: i pozdrawiam,
Koledzy..... czy macie problemy z pompą wspomagania układu kierowniczego w Legacy ?
Kilka dni przed upływem gwarancji i przy przebiegu około 60 tys. km dokonałem cyklicznego przeglądu auta. W trakcie przeglądu zdiagnozowano w serwisie (na moją prośbę ) głośną pracę i zakłócenia w działaniu pompy wspomagania układu kierowniczego. Zdecydowano (po konsultacji z S.I.P) o wymianie pompy na koszt gwaranta. W dniu 28.09.2009 roku (czyli 1 dzień przed upływem terminu gwarancji) dokonano wymiany pompy.
W dniu 18.12.2009 objawił sie metaliczny terkot spod maski silnika, którego powodem jest obluzowana (a dokładnie skrzywiona względem innych rolek i paska) rolka przy pompie wspomagania, która powoduje cykliczne "bicie" podczas pracy paska.
Na moje zgłoszenie serwis "Dukiewicz" odebrał auto i telefonicznie przekazał mi wyniki diagnozy problemu jako wada materiałowa rolki, która jest integralną częścią pompy wspomagania i zalecił wymianę całej pompy, która notabene była już wymieniona 28.09.2009 !.
Wg serwisu koszt wymiany pompy (ok. 3 kzł) obciąża teraz Klienta, bo upłynął termin gwarancji na auto..... :shock:
Co wy na to :?: :?: :?: