Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

ciekaw jestem jak zrobili tam ksenony... czyżby inne przepisy?

mc

Oczywiście, w EU by to nie przeszło. Ale to import...

Tam może mieć nawet złote felgi :wink:

1ec1c665d5c69d06m.jpg

https://www.tradecarview.com/es/used_ca ... 4/1163913/

A wydech mi się też nie podoba :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Należałoby opisać pierwsze bardzo subiektywne wrażenia.

Zawieszenie bardzo sztywne z bardzo małym skokiem, jak dla mnie super gdyż nie jestem fanem bujania.W zakrętach jest tak mocno przyklejony że wydaje się iż nie ma siły która by go oderwała, co prawda docieranie nie pozwala na zbytnie szaleństwa.

Silnik hmm .... bajka ten gang silnika brzmi jak muzyka :razz:, szkoda tylko że układ wydechowy tak skutecznie eliminuje wrażenia akustyczne. Tryb Inteligent - daje radę :wink:, na miasto szczególnie w porach popołudniowych jest w zupełności wystarczający. Co do bardziej dynamicznej jazdy jak na razie nie mam zdania z wiadomych powodów :evil:

Skrzynia - na początku chodzi trochę opornie, ale już czuję jej poprawę.

Daje się odczuć delikatne szarpanie przy ruszaniu, nie wiem czy to naturalne. Jak na razie zgasł mi 3 razy. Wszystko pewnie kwestia czasu.

Najbardziej zabawna jest kontrolka zmiany biegów która przy 80 km/h pokazuje zmianę na bieg wyższy co daje 6 bieg.

Wnętrze bardzo mi przypadło aczkolwiek pasowałoby aby słupki i podsufitka była już w kolorze czarnym. Spasowanie elementów bardzo dokładne. Nawet szwagier który jest fanem niemieckiej motoryzacji (Audi, BMW) przyznał że "nie sądził że ten samochód jest tak śliczny w środku" :mrgreen:

Audio - przyznam szczerz że byłem baaardzo sceptycznie nastawiony do firmowego audio z racji tego iż jestem zagorzałym fanem porządnego CarAudio, i tu miłe zaskoczenie jednostka główna z Audyssey MultEQ całkiem sympatycznie gra, w porównaniu do fabrycznego CarAudio z BMW E60 jest o niebo lepsze. Menu tak jak w moim DNX 7200, duże ikony, dużo funkcji korektor parametryczny, DTS Dolby Digital, tylko że tu dodatkowo zestaw Bluetooth :wink:

Materiały bardzo miłe w dotyku.

Zewnątrz najbardziej drażliwe są żarówki kierunkowskazów, na pewno zostaną zmienione na Diademy

Generalnie co tu dużo mówić "DAJE RADĘ :!: " :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

capricorn, gratuluję prezentu :smile:

czy w jakichkolwiek samochodach podsufitka jest czarna? Mam wrażenie że trochę ciemno i ponuro byłoby wówczas w środku

Bety "M" tak mają i zapewniam, że siedząc w niej nie jest ponuro :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wystarczajaco momentu zeby zamielic kolami w miejscu na suchym asfalcie

 

Sprawdzone - mnie się nie udało... co ma swoje zalety :-)

 

Czyli jak dobrze myślę, raczej nadsterowność będzie domeną wersji SW

 

Niestety - wszystkie subaraki (seryjne) są bardziej pod- niż nadsterowne :-(

Kombi daje się spokojnie poprowadzić bokiem - nawet na suchym asfalcie. W kielcach praktycznie każdy zakręt możesz przejść lekkim bokiem z tzw. przeciwskrętu (Panowie instrukturzy :-) z SJS pokażą Ci jak to fajnie zrobić - oczywiście nie opłaca się ten manewr przy jeździe na czas!).

 

A przy mniejszej przyczepności wystarczy dociążyć przód i rzucić - buda idealnie się sama składa :-)

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...