Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak dobrze myślę, raczej nadsterowność będzie domeną wersji SW :?:

Nie ma szans !

Podobnie jak mc sprawdzałem Legacy w Kielcach i podsterowność zaskoczyła mnie ostro. Trzeba się trochę nakombinować w zakrętach, żeby było szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje sposób techniczny aby sprawić iż auto będzie nadsterowne?

 

tak kupić BMW, albo Evo ;-)

 

A tak serio. IMHO w Legacy nie jest to takie proste (w imprezie można bawić się dyframi/szperami itp. w Legacy nie słyszałem, żeby ktoś to zrobił). Ale ja bym nie dramatyzował z tą podsterownością - jest większa niż w STI, ale mniejsza niż w FWD (nawet jest lepiej niż TypeR)

Z podsterownością na prawdę można żyć (jeździłem "wzorem" podsterowności czyli Vectrą C) tym bardziej, że w Legacy odpowiednią techniką można "pofruwać" bokiem.

 

P.S. Daj znać kiedy będziesz w SJS - może też sie wybiorę

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

capricorn, tak jak pisze mc - na SJSie sie dowiesz jak to odpowiednio zrobic ;) (szczegolnie na II stopniu)

 

 

A co do palenia gumy w MT to ja sie jednak wciaz upieram, ze sie da, bom sam był świadkiem :mrgreen: Co oczywiscie nie znaczy, ze to jest godne nasladowania :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po urlopie, a teraz kilka kolejnych spostrzeżeń na temat samochodu.

Pierwsze co mnie naprawdę mocno zaskoczyło to spalanie na odcinku ponad 400 km wyszło 10,8 :shock:, nie spodziewałem się tak niskiego wyniku tym bardziej iż nie wlokłem się przepisowo :twisted: .

Dużo dużo większe zużycie płynu do spryskiwaczy 900 km 12 litrów płynu, cóż polskie drogi.

Oleum jak na razie tyle ile było przy odbiorze, tyle samo teraz (około 2000 km przebiegu).

Fotele super :!: zero zmęczenia, można jechać i jechać.

Akumulator hmm.... po trzech dniach jazdy na krótkim odcinku 2 km, 4 razy dziennie oraz nocy z mrozem -25 stopni, rano ledwo ledwo odpalił, na pewno nie był doładowany, ale raczej takich secesji nie powinno być.

 

[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 9:51 pm ]

SI Drive -jak dla mnie powinien być tryb Intelgent i Sport Sharp, sam tryb Sport to tak dla ludzi nie zdecydowanych emocjonalnie którzy za bardzo nie wiedzą czego od życia chcą :razz:

Ruszanie z trybu Inteligent jest bardzo płynne, natomiast przy trybie Sport# odczuwa się szarpanie, nie wiem czy to naturalne???

No i najbardziej irytująca rzecz z całego wyposażenia samochodu to ekran powitalny nawigacji który każdorazowo po uruchomieniu samochodu żąda akceptacji (warunki bezpieczeństwa), powinno być to ograniczone przynajmniej do jednorazowej akceptacji na dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ojciec Założyciel
SI Drive -jak dla mnie powinien być tryb Intelgent i Sport Sharp, sam tryb Sport to tak dla ludzi nie zdecydowanych emocjonalnie którzy za bardzo nie wiedzą czego od życia chcą

Hmmm, dla mnie można by spokojnie zrezygnować z .... intelligent.

Normalnie jeżdżę na Sport, bo Int. ogranicza za bardzo dynamikę samochodu. No i nie bardzo mam ochotę mając 3 litrowy silnik jeździć jak z 2-litrowym .

Powyższe + zamieszczony cytat dokumentuje że ---- wszystkie 3 tryby są potrzebne :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czolem znawcy spec B :razz:

wytlumaczcie prosze roznice i ktory rocznik kupic 2005 czy mlodszy? znaczy, zdaje sie byl jakis lifting - kiedy i jakie zmiany byly?

namawialem kolege z pracy na sti, jak zobaczyl spec B, to juz nie chce sti :mrgreen: on celuje w 2006... od ktorego roku jest si drive?

pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od ktorego roku jest si drive?

 

AFAIK od MY2006 (w MY2005 nie ma).

 

wytlumaczcie prosze roznice i ktory rocznik kupic 2005 czy mlodszy?

 

Jeśli chodzi o różnicę to: inny wygląd, xenony, inne oprogramowanie skrzyni manualnej (podobno przed MY06 jest lepsze), SI. Ogólna zasada (która w przypadku Subaru się nie zawsze sprawdza - patrz: GT vs. Bugeye) - jeśli możesz to kupuj nowszy samochód.

 

Od siebie tylko dodam - na ostatnim Ułężu udowodniliśmy z Bart'em, że spec.B objeżdża WRX'a :-)

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junior, jezeli juz tak truje du..... znaczy glowe zawracam :razz:

masz fotki porownawcze?

mc, wiadomo ze mlodzy lepiej, bardzie mi chodzilo o roznice dla zaspokojenia mojej wlasnej ciekawosci, bo kolega juz szuka 06 manual, kombi... bialy abo czarny :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mc, wiadomo ze mlodzy lepiej, bardzie mi chodzilo o roznice dla zaspokojenia mojej wlasnej ciekawosci, bo kolega juz szuka 06 manual, kombi... bialy abo czarny

 

I to jest bardzo słuszny kierunek (no może oprócz białego koloru ;-)) - mam kombi - jest super!

 

Pozdrawiam,

mc

 

[ Dodano: Sob Sty 24, 2009 5:49 pm ]

a masz podobne, ale kombiakow?

 

MY05

 

legacymy04fronthx5.th.jpg

 

legacymy04backkj1.th.jpg

 

MY06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

STI :)

 

http://www.subaru-sti.co.jp/parts/blbpd ... /cat2.html

 

ta, co się zwie フレキシブルタワーバー a jej cena to 31,500円

 

:mrgreen:

 

 

 

mody: moglby te dyskusje ktos przeniesc tutaj? :) :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=775044#775044

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...