jarus Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 ja gdzieś słyszałem, że 35/65 z manualem. szukam ale nie potrafię znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 jarus, nie, tak jest w przypadku automatycznej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Than_Junior, Jak tam mody?? Czekam na fotki? Kto się wybiera na kurs 1-ego stopnia 4 kwietnia?? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123746 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 No, właśnie wróciłem do domku. Zamontowalim rozpórkę - krótka operacja, bez problemu się założyło, czas może 15min. Wygląda zacnie, z resztą spójrzcie sami: Pod gumową uszczelką, którą widać po środku znajduje się coś w rodzaju amortyzatora-przegubu - czemu to ma dokładnie służyć niech wyjaśnią forumowi spece W każdym razie sądziłem, że ta rozpórka to będzie bardziej dla fajnego wyglądu i że podczas jazdy nie odczuję różnicy. Jakież było moje zdziwienie po pierwszych 100m od wyjechania z serwisu :shock: Samochód nawet przy delikatnych ruchach kierownicą przy prędkości 50kmh szybciej reaguje, bardziej precyzyjnie skręca i w ogóle sprawia wrażenie takiego bardziej zwartego i agresywnego :!: Efektem ubocznym jest też większa wrażliwość na koleiny, ale mi to ani trochę nie przeszkadza Wydech również zamontowałem. Wpierw zdjęcia poglądowe: Jest trochę dłuższy i ma inny kształkt od seryjnego. A oto jak brzmiało na standardowym (polecam kliknąć na przycisk HQ w prawym dolnym rogu playera) : I z PRODRIVEm brzmi na prawdę kozacko, filmiki tego nawet nie oddają! Najlepiej w zakresie 1.500 do 3000 obrotów lub przy gwałtownym odpuszczeniu gazu Dokładnie to czego chciałem, kurka jak się cieszę Jako mały bonus - bez tłumików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jako mały bonus - bez tłumików Now you're talking! Przynajmiej na HQ na YouTube dopiero ten filmik ukazuje efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Than_Junior, No ładnie to wygląda, jeśli to nie tajemnica to ile kosztowały tłumiki końcowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Co zdecydowało że właśnie to będzie Legacy Spec B SW - no i gadżet dla mnie nie ziemski SI Drive :wink: . 10 months later... - No i jak tam stary to SI Drive? Daje to coś w ogóle? - Noooo... - To znaczy? Mniej Ci pali? - Eeee... ja i tak zawsze jeżdżę na sport sharp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Co zdecydowało że właśnie to będzie Legacy Spec B SW - no i gadżet dla mnie nie ziemski SI Drive :wink: . 10 months later... - No i jak tam stary to SI Drive? Daje to coś w ogóle? - Noooo... - To znaczy? Mniej Ci pali? - Eeee... ja i tak zawsze jeżdżę na sport sharp... "Ja wiedziałem, że tak będzie..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 10 months later... - No i jak tam stary to SI Drive? Daje to coś w ogóle? - Noooo... - To znaczy? Mniej Ci pali? - Eeee... ja i tak zawsze jeżdżę na sport sharp... :mrgreen: odpowiem słowami warp9 no SI drive=no problem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 witajcie Spec B juzerzy. miałem mały dylemat podczas kupna - 2.5GT czy 3.0? - wybrałem CELOWO 2.5GT (spec B nie było chyba wtedy na rynku wtónym). jeżdżę już prawie rok...i jestem hepi cenię sobie moją "sportową" automatyczną skrzynię biegów - tzw "sportshift". Auta nie używam do rajdów, głównie miasto, czasami trasa. Zawieszenie sztywne, dobija na każdej dziurce, ale tak lubięęęę polskie drogi są specyficzne niestety. Jakieś zdjęcia autka postaram się zamieścić wkrótce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 witajcie Spec B juzerzy.miałem mały dylemat podczas kupna - 2.5GT czy 3.0? - wybrałem CELOWO 2.5GT (spec B nie było chyba wtedy na rynku wtónym). jeżdżę już prawie rok...i jestem hepi cenię sobie moją "sportową" automatyczną skrzynię biegów - tzw "sportshift". Auta nie używam do rajdów, głównie miasto, czasami trasa. Zawieszenie sztywne, dobija na każdej dziurce, ale tak lubięęęę polskie drogi są specyficzne niestety. Jakieś zdjęcia autka postaram się zamieścić wkrótce. Spec B a 2.5GT z US to nie to samo. Jak się mylę to mnie poprawcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Spec B a 2.5GT z US to nie to samo. Jak się mylę to mnie poprawcie. Pewnie że nie to samo Spec B może być w wersji 2.5T jak i w 3.0 Są pewne różnice, ale niestety w momencie kupna rynek nie posiadał takich wersji ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 dobija na każdej dziurce uzycie slowa "dobija" to chyba przesada? :shock: Bo jak nie to jestem w szoku, mi nigdy nie dobiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 to i ja dorzuce pare groszy: - namówiłem kumpla na kupno Spec B 2,0turbo - i naprawde nie żałuje :razz: jak dla mnie idealny samochód - szybki, super zawias, no i fajne audio :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Spec B a 2.5GT z US to nie to samo. Jak się mylę to mnie poprawcie. Pewnie że nie to samo Spec B może być w wersji 2.5T jak i w 3.0 Są pewne różnice, ale niestety w momencie kupna rynek nie posiadał takich wersji ;( nie bardzo załapałem. Z tego co pamiętam to od MY06 w EU były tylko wersje spec B z H6. 2.5T było w stanach. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 w EU spec.B zawsze mialo tylko 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 w EU spec.B zawsze mialo tylko 3.0 czyli jednak się nie myliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a tak przy okazji: udalo mi sie ustanowic nowy rekord w spalaniu: przedwczoraj zatankowalem w miescie, wyzerowalem licznik i jakies 15km jechalem jak dureń. Kazde swiatla gaz dno, krecenie prawie do odciecia, przegazowki w tunelach i garazach. Efekt: 15,8 Powinienes byc ze mnie dumny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 jestem mój OBK przy podobnej próbie wciągnął prawie 18cie. no ale może mam cięższą nogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a tak przy okazji: udalo mi sie ustanowic nowy rekord w spalaniu: przedwczoraj zatankowalem w miescie, wyzerowalem licznik i jakies 15km jechalem jak dureń. Kazde swiatla gaz dno, krecenie prawie do odciecia, przegazowki w tunelach i garazach. Efekt: 15,8 Powinienes byc ze mnie dumny! hmm.... 36l/100km - ułęż :-) mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 a tak przy okazji: udalo mi sie ustanowic nowy rekord w spalaniu: przedwczoraj zatankowalem w miescie, wyzerowalem licznik i jakies 15km jechalem jak dureń. Kazde swiatla gaz dno, krecenie prawie do odciecia, przegazowki w tunelach i garazach. Efekt: 15,8 Powinienes byc ze mnie dumny! hmm.... 36l/100km - ułęż :-) mc w tym rozdaniu im mniej tym lepiej pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 uzycie slowa "dobija" to chyba przesada Już wiem dlaczego - amorki mówią papa... [ Dodano: Sro Wrz 30, 2009 5:31 pm ] Z tego co pamiętam to od MY06 w EU były tylko wersje spec B z H6.2.5T było w stanach Pewnie tak, ja piszę o "ogóle", czyli US ver równiez biorę pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Czyli jak dobrze myślę, raczej nadsterowność będzie domeną wersji SW :?: Nie ma szans ! Podobnie jak mc sprawdzałem Legacy w Kielcach i podsterowność zaskoczyła mnie ostro. Trzeba się trochę nakombinować w zakrętach, żeby było szybko. Legacy podsterowny :?: :?: :shock: :shock: :shock: Przejechałem juz swoim 2,0 l 160 000 km i nie zauwazyłem, zaliczyłem kilka razy Kielce, niezliczoną ilośc Ułęży i 3 cyny . Wydaje m sie że Legacy chodzi jak po sznurku ... Nawet jestem tego pewien..!!!! Może trzeba umiec skręcać Legacy pięknie skręca i to zarówno z dociążenia jaki i z ujęcia - pięknie się wdety wstawia - nawet kombi Chyba że spec B sa inne ale jeżdziłem Capricorna i jeszcze 2 innymi łącznie z 2,5 Turbo i też nie zauwazyłem :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 szczególnie chętnie wchodzi w zakręty z automatyczną skrzynią - zasługa "lepszego" rozdziału momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 szczególnie chętnie wchodzi w zakręty z automatyczną skrzynią - zasługa "lepszego" rozdziału momentu A co jest inny rozdział nie 50-50 ??? więcej na tył przy auomacie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się