mc Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 sprzęgło z mojej winy Cześć, Możesz coś bliżej napisać - jaki koszt, czy wymieniłeś na serię itp. Obawiam się, że za jakiś czas mnie też będzie to czekało, więc chętnie skorzystam z doświadczenia. Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 ...Jeśli zaś chodzi o Si-Drive, to tryb może pomóc co najwyżej tym, którzy na codzień używają gazu w systemie zero-jedynkowym. Jeśli umiesz deliatnie posługiwać się pedałami sprzęgła i gazu, to nie będzie Ci robiło różnicy czy jedziesz w czy w . Ja trybu przestalem uzywac jak zauwazylem, ze nic mi nie daje ... Wiesz może zatem dlaczego się ten tryb nazywa Intelligent ? Cóż w nim takiego inteligentnego ? Z tego co piszesz powinien to być L jak Lazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 sprzęgło z mojej winy Cześć, Możesz coś bliżej napisać - jaki koszt, czy wymieniłeś na serię itp. Obawiam się, że za jakiś czas mnie też będzie to czekało, więc chętnie skorzystam z doświadczenia. Pozdrawiam, mc to pisał capricorn, a nie ja moje sprzęgło ma się dobrze i wszystkich pozdrawia (mam mu zrobić zdjęcie jak trzyma dzisiejszą gazetę? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 ...Jeśli zaś chodzi o Si-Drive, to tryb może pomóc co najwyżej tym, którzy na codzień używają gazu w systemie zero-jedynkowym. Jeśli umiesz deliatnie posługiwać się pedałami sprzęgła i gazu, to nie będzie Ci robiło różnicy czy jedziesz w czy w . Ja trybu przestalem uzywac jak zauwazylem, ze nic mi nie daje ... Wiesz może zatem dlaczego się ten tryb nazywa Intelligent ? Cóż w nim takiego inteligentnego ? Z tego co piszesz powinien to być L jak Lazy. Pewnie bylo bardziej "chwytliwe" nazwanie go inteligent zamiast economy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Ano, podejrzewam, ze jest tak jak pisze Sebastian Ale szczerze mówiąc jak widzę jakie ludzie potrafią mieć problemy ze sprzęgłami, to wcale bym się nie zdziwił, jakby ten tryb był faktycznie jedynym sposobem dla takich "kierowców" na uzyskanie rozsądnego spalania... :roll: A i w tym zestawieniu on na prawdę zasługuje na miano "intelligent" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 moze "intelligent different" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 W srode jak dobrze pojdzie, odbiore obk 3.6l. Kwalifikuje sie do grupy czy tu tylko same specB Zrobimy wyjątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall86 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 dobra koledzy a powiedzcie mi jak wyglada sprawa ze spalaniem oleju w silnikach subaru bo mnie jakies niepokojace sluchy doszly, jak to jest w 3,0 i 2,5gt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 hall86, jak może zdążyłeś zauważyć mam dwa Spec.B - silniki 3.0 nic nie zjadają oleju. Jedyne kiedy im się zdarzy to przy pierwszej długiej podróży. W jednym mi się zdarzyło, jak przejechałem w dwa dni 2000km do UK, a w drugim jak w tydzień zrobiłem jakieś 4000km (dużo jeżdżenia z wysokimi prędkościami po niemieckich autostradach i potem podróż do Polski). W jednym i w drugim przypadku wystarczyło dolać pół litra. Od tego czasu w obu autach takie podróże powtarzałem kilka razy, a oleju już nigdy więcej nie brały Widać jest to jakiś ostatni etap dotarcia i ułożenia silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall86 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 a temat 2,5 turbo jest wam znany, jak tam sprawa wyglada?? bo mnie poprostu doszly sluchy ze subaru ma norme 1,5l/1000 i tak potrafi brac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Junior po prostu benzyna wyparowala Ci z oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Odebralem W automacie roznica miedzy intelligent a sport jest spora. Tzn trzeba sie sporo napracowac w trybie sport - aby osiagnac delikatnosc dozowania gazu ktora jest na intelligent. Chociaz fakt ze na tym pierwszym sie jezdzi najfajniej -- 4 sie 2010, o 23:33 -- Narazie jestem zaskoczony spalaniem....9 na trasie i 14 w miescie.... Normalnie jak wrx... szok, ze tak malo. (na trybie S). Spalanie realne, bo komp zawyza o 1l/100. Zobacze przy wiekszej ilosci bakow, ale narazie klamal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrek Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Witajcie, Po ponad 4 latach foresterowania (jak wynika z podpisu: 2,5XT, MT) wstępnie przymierzam sie do zmiany subarowych doświadczeń: chodzi za mną H6 spec.b MY 2008 MT (ewentualnie 2007). Przebieg 75.000 (w drugim przypadku 140.000) Jezeli ktos z Was był lub jest w podobnej sytuacji przesiadki z Forysia XT na spec.b (lub ma dwa takie auta jednoczesnie) i chciałby podzielić się ze mną spostrzezeniami - bede wniebowziety 8) Dzieki z gory, Marrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 i chciałby podzielić się ze mną spostrzezeniami A nie lepiej wyrobić sobie własne? Co jakiś czas takie auto jest na pojeżdżawce (czasem Bart, czasem mnie się zdarza) - jeśli się uda zapraszam na prawy :-) P.S. Jakiś czas temu jechał ze mną właściciel STI, usłyszałem: "ależ to auto za$%@$ trzyma się drogi..." Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrek Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 a temat 2,5 turbo jest wam znany, jak tam sprawa wyglada?? bo mnie poprostu doszly sluchy ze subaru ma norme 1,5l/1000 i tak potrafi brac... Wymieniam olej co 7,5 k (ale mil). Silnik 2,5 turbo w foresterze. Przy kazdej zmianie zamawiam dodatkowo 2 litry oleju na dolewki i tyle mniej wiecej bierze na 7.500 mil. Trzyma ta norme od ponad 110.000 km. Marrek -- 6 wrz 2010, o 20:05 -- A nie lepiej wyrobić sobie własne? mc Co prawda nie wiem jak to sie stalo, ze moj tekst trafil do Sebastiana, ale jestem i tak dumny Wlasnie w zwiazku z tym, ze zamierzam w ciagu najblizszych dni wyrabiac sobie empirycznie wlasne zdanie. chcialem zasiegnac opinii mundrzejszych kolegow, coby czas empirycznego doswiadczenia wykorzystac na maxa. Dzieki tak czy siak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A czy to ma coś wspólnego ze Spec B? http://aukcjewp.wp.pl/subaru-legacy-3-0 ... 08855.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A czy to ma coś wspólnego ze Spec B? http://aukcjewp.wp.pl/subaru-legacy-3-0 ... 08855.html Wygląda jak Spec.B... mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Pozdrawiam Kierowce czarnego Spec B z którym sobie kiwnelismy koło 11 na wielickiej w krakowie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A czy to ma coś wspólnego ze Spec B? http://aukcjewp.wp.pl/subaru-legacy-3-0 ... 08855.html to jest spec.b ale wystawiajacy nie ma pojecia o aucie. Zaden z niego unikat, bo w Polsce jest wiecej Spec.B niz zwyklych trzylitrowek marrek, w porownaniu do Forka bedzie Ci sie wydawalo troszke wolniejsze, bo 2.5 turbo jednak robi swoje. Za to silnik jest znacznie bardziej elastyczny i ciagnie praktycznie w kazdych warunkach. Zawieszeniowo oczywiscie calkiem inna bajka, po Foresterze mozesz miec klopoty z dziurami Tego co ma 140 tys naklepane to bym omijał, chyba ze jakas okazyjna cena i stan samochodu super...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 to jest spec.b ale wystawiajacy nie ma pojecia o aucie. Zaden z niego unikat, bo w Polsce jest wiecej Spec.B niz zwyklych trzylitrowek Sprzedającemu chodzi o wersję trzylitrową ze skrzynią ręczną: Subaru Legacy 3.0 h6 boxer, w wersji ze skrzynią manualną Takich Spec B dużo nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A czy to ma coś wspólnego ze Spec B? http://aukcjewp.wp.pl/subaru-legacy-3-0 ... 08855.html to jest spec.b ale wystawiajacy nie ma pojecia o aucie. Zaden z niego unikat, bo w Polsce jest wiecej Spec.B niz zwyklych trzylitrowek No właśnie Than THX , szczerze mówiąc zwątpiłem przez chwilę Były w ogóle wersje H6 z MT, które nie były Spec.B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Były w ogóle wersje H6 z MT, które nie były Spec.B? H6 niebędące Spec.B były tylko w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 H6 niebędące Spec.B były tylko w automacie. Otóż to. Ponadto mało kto decydował się na Spec.B z automatyczną skrzynią, bo właśnie ta szóstka z STI najbardziej kusi Sprzedającemu chodzi o wersję trzylitrową ze skrzynią ręczną: ale tak jak napisal Sikor: H6 z manualną skrzynią = Spec.B I mogę się dowiedzieć o dokładne dane, ale śmiem twierdzić, że SIP sprzedał więcej Spec.B niż zwykłych trzylitrówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A ja tak trochę nietypowo spytam. Jak wygląda kwestia miejsca na tylnej kanapie? Potrzebuję samochód z dużą przestrzenią na nogi dla pasażera z tyłu (przy praktycznie max. odsuniętym fotelu kierowcy). Aktualnie zapadła decyzja o sprzedaży WRXa (właśnie ze względu na brak miejsca) ale chęć pozostania przy Subaru jest duuuża więc opcją jest sprzedanie jeszcze drugiego samochodu i kupno Legacy 3.0 Spec B w manualu (najlepiej kombi). W tej chwili jeżdżę Mondeo (poprzednia buda) i tam miejsca jest pod dostatkiem. Czy w Legacy jest szansa na porównywalne wnętrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Jak wygląda kwestia miejsca na tylnej kanapie? Potrzebuję samochód z dużą przestrzenią na nogi dla pasażera z tyłu (przy praktycznie max. odsuniętym fotelu kierowcy). Miejsca jest całkiem sporo, ale nie dla ludzi o dużych stopach :arrow: fotele w Legacy są dość nisko i mało jest przestrzeni pomiędzy fotelem a podłogą :| Jesteś pewien, że fotel będziesz miał odsunięty na max :?: Przymierzałeś się :?: Ile masz wzrostu :?: Ja mam 190 cm i fotel do pozycji max ma jeszcze daleko... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się