Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem dlaczego nie ma w tym egzemplarzu wystawionym, ale standardowo miały.

Może wersja bez nawigacji nie była oferowana w PL. Być może jest to kwestia roku produkcji.

W każdym razie też się zdziwiłem, jak zobaczyłem poliftingowe Spec. B bez nawigacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego nie ma w tym egzemplarzu wystawionym, ale standardowo miały.

Może wersja bez nawigacji nie była oferowana w PL.

Użytkownicy mają różne wymagania. Może po prostu nawigacja została wymontowana (np. przy zakupie) i założono schowek.

 

Na forum Forestera istnieje wątek dotyczący likwidacji nawigacji i montażu zamykanego schowka.

Czy istnieje możliwość zdjęcia budki (..) i założenie zamykanego schowka zamiast budki? (..) Za ile można sprzedać taka nawigacje?

Mnie to dziwi, ale jak widać są różne potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czysto techniczne jeszcze pytanie.

Przejeżdżam średnio 60-70.000 rocznie po Polsce, 95% to trasy pomiędzy miastami.

Jakie jest wasze średnie spalanie z tras SpecB'ami. Katalogowo pisze, że 10,6l/100. Jak brałem accorda to też miał 7,6 choć u mnie przy takiej jeździe i tempem pali średnio 9,0-9,5.

Czyli można by oczekiwać 12 spokojnie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czysto techniczne jeszcze pytanie.

Przejeżdżam średnio 60-70.000 rocznie po Polsce, 95% to trasy pomiędzy miastami.

Jakie jest wasze średnie spalanie z tras SpecB'ami. Katalogowo pisze, że 10,6l/100. Jak brałem accorda to też miał 7,6 choć u mnie przy takiej jeździe i tempem pali średnio 9,0-9,5.

Czyli można by oczekiwać 12 spokojnie ;-)

 

 

w trasie przy nawet agresywnej jezdzie nie przekroczysz 10-11 l/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli można by oczekiwać 12 spokojnie ;-)

 

Może to zabrzmi trywialnie - wszystko zależy od driver'a - mój rekord to 7,6l/100 (jest gdzieś zdjęcie na forum jako dowód), a w inny dzień - 22l/100 (ale tu się spieszyłem).

 

w trasie przy nawet agresywnej jezdzie nie przekroczysz 10-11 l/100

 

:lol:

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na trasie Warszawa-Łódź przy 100-130km/h spalil mi 8,8litra. A to automat. Powyzej 10-11 trzeba sie naprawde postarac i ciagle wyprzedzac z gazem w podlodze. (przyp ze ja mam 3,6L)

 

Wiec spalanie jest wysoce zadowalajce. W miescie 14-15. I to przy normalnym cisnieciu (da sie mniej ale tez da sie i wiecej).

 

Spalanie wrx'a. A jaki komfort :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frugo, ale Ty chyba pytasz o Legacy GT w nowej budzie? Bo przynajmniej takim byles jeszcze pare dni temu zainteresowany :) Bo tam siedzi silnik 2.5T i w polaczeniu z automatem to niestety pali jak smok! 12 na trasie to moja norma, a jak juz niektorzy na forum wiedza - jak ja wsiadam za kierownice to z reguły auta palą mi mniej niż innym (bo ja jezdze jak babcia - a przynajmniej tak to sobie mozecie tlumaczyc :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mnie właśnie interesuje.

Z ręczną skrzynią.

Zaczynam poszukiwania...

Życzę więc szczęścia w poszukiwaniach. Będziesz go potrzebował :wink:

Szczęście mi dopisuje - wygląda na to, że pod koniec listopada dołączę do Spec.B grupy operacyjnej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JJacek, ale co dokładnie chcesz wiedzieć? Czy się bardziej namachasz niż piątką? Ano namachasz. Ale szósty bieg wrzucasz zanim osiągniesz licznikowe 60, a w korku odjeżdżasz tylko puszczając sprzęgło, bo jedynka jest bardzo krótka. Wolę szóstkę od piątki.

 

-- 11 lis 2010, o 12:10 --

 

chociaż na temat 60-biegowej wypowiedzieć się nie mogę, bo jeszcze nie próbowałem (kubanow :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kropkowicz, jesli chodzi o skutecznosc, to sa jak najbardziej w porzadku. Przy intensywnym używaniu mogą jednak wystąpić wibracje - odczucie jest takie, jakby się pogięły, w rzeczywistości jednak wszystko wraca do normy jak się znów ostudzą. Ja osobiście, ponieważ przebywam większość czasu za zachodnią granicą, a tutaj z natury rzeczy jeździ się znacznie szybciej niż w Polsce, ponadto co jakiś czas odwiedzam tor Nurburgring ( :) ), zdecydowalem sie zmienic tarcze z przodu na EBC Turbo Groove o takich samych wymiarach co standardowe + klocki EBC Green Stuff na przód i tył. Warto wiedzieć, że z tego co mi wiadomo, jest to jedyna alternatywna kombinacja, która posiada dopuszczenie do ruchu i tym samym samochód nie traci homologacji, a na gwarancję również nie ma to wpływu. Koszt to ok 600 EUR jeśli dobrze pamiętam.

 

Ale tak jak mówię, gdybym mieszkał w Polsce to bym takiej zmiany nie wykonywał, bo jest zbędna. W końcu Spec.B to nie STI i na żadne KJSy ani inne takie się nie nadaje, a i po polskich drogach jeżdże zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, podziękował za relację o heblach.

 

Nurburgring

zazdroszczę :twisted: , choć pewnie bym się wyrolował przy moich zdolnościach :lol::lol:

 

prócz ebc są jeszcze dba, na ebc się zawiodłem choć w pasztetowym rozmiarze 294mm no i miałem redstuffy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...