Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Autoko bezawaryjne przy takim kierowcy jak Ty i ja :D

Ja bym jednak : hamulce, wahacze, sprzeglo, kompresje sprawdzil. Cena naprawde fajna i troche nierealna bo ja mojego OBK MY05 2,5 za ca. 60 t zl sprzedalem :shock: oczywiscie oddajac jako zaliczke na nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autoko bezawaryjne przy takim kierowcy jak Ty i ja :D

Ja bym jednak : hamulce, wahacze, sprzeglo, kompresje sprawdzil. Cena naprawde fajna i troche nierealna bo ja mojego OBK MY05 2,5 za ca. 60 t zl sprzedalem :shock: oczywiscie oddajac jako zaliczke na nowego.

 

w Niemczech są inne realia cenowe..... niestety.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś w najbliższym czasie (2-3 msc) planuje sprzedaż spec B ???

Interesuje mnie jak najmłodszy egzemplasz, najlepiej na gwarancji i mały przebieg !

Chce służbowego Legacy zamienić na służbowe spec B.

Jak nie wyda to czekam na nowego WRX :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzyku pali tyle ile musi :wink: a na poważnie 14 w Warszawie nie przekroczyłem.

 

Rozumiem, że jest to zasługa SI. W poprzednim modelu (MY05) normalne spalanie to ok 17-19l/100 (w mieście oczywiście).

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzyk, a interesuje Cię automat czy tylko manual?

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Ta może być, jak dorzucisz zestaw MT :P

ps.

Bzyku pali tyle ile musi :wink: a na poważnie 14 w Warszawie nie przekroczyłem.

 

Raczej tylko manual !

14 l / 100 km to mój 2,0 potrafi spalić :-) Ale norma 10,8 -12,4 w korkach i jak depczę mocniej. W trasie od 7,8 do 9,4.

Ale i tak średnio pali 13l/100 GAZU :-) :-) :-)

Zaraz mi skoczy 190 000 KM i musze wam powiedzieć że nic oprócz wymiany amortyzatorów i tuleji metalowo-gumowych nic nie było robione :-)

Obawiam się że nowy Legacy juz taki nie będzie no i ręcznego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzyku pali tyle ile musi :wink: a na poważnie 14 w Warszawie nie przekroczyłem.

 

Rozumiem, że jest to zasługa SI. W poprzednim modelu (MY05) normalne spalanie to ok 17-19l/100 (w mieście oczywiście).

 

Pozdrawiam,

mc

 

:?:

 

Faktycznie w wersji 3.0 MT bez SI (MY05) spalanie przy jezdzie po miescie tak wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie w wersji 3.0 MT bez SI (MY05) spalanie przy jezdzie po miescie tak wygląda ?

 

Przy krótkich trasach, kiedy silnik się nie zdąży nagrzać, niestety 16 to jest minimum. Ale przy jeździe w mieście kilkanaście/dziesiąt kilometrów spalanie fatycznie spada do 12-14l/100. - Wniosek ten samochód nie nadaje się na taxi :mrgreen:

 

P.S. Najmniej spalił kiedy jechałem na dojazdówce - 7,6l/100... na autostradzie z boxem na dachu i czterema osobami (150km/h) - 10.7l/100km, więc to auto faktycznie może być "oszczędne" :wink:

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak. To auto to juz od roku jest do sprzedania. Na poczatku kosztowalo 33 t€ dlaczego nie sprzedane ??? U mnie stal taki sam 2007 15 tkm za 24 t€ i po 2 tygodniach poszedl. Wszystko zalezy od ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Bzyk, co do leasingu to wydaje się, że możesz mieć problem, albo co najmniej kosztowne rozwiązanie. Teraz kupowałem spec b. używane w leasing i konieczne były oględziny rzeczoznawcy z Dekry zanim w ogóle zajęli się tematem. Oczywiście musiałem zapłacić za rzeczoznawcę - 450 PLN. Aha, leasingodawcy mają gorsze warunki na używane auta i generalnie nie są zbyt szczęśliwi używanym tematem.

 

Jako kosztowne rozwiązanie rozumiem ew. wykupienie rzeczoznawcy zagranicą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ... to prawie robi ta mala roznice :twisted: ale spalanie jest naprawde argumentem. Spec B jezdzac artgerecht to smok.

 

sorry za OT ale nie wiesz czy siatkowany grill od legacy MY10 podejdzie do OBK i ile to cudo kosztowało ?

W PL jak zwykle nie ma tego w ofercie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość DW Group

Witam

 

Panowie ja z krótką informacją, prośbą - gdyby ktoś słyszał o spec B 3.0 MT z przebiegiem poniżej 60 000 km z rocznika 2007 lub młodszą najlepiej sedan to jestem poważnie zainteresowany.

 

Przy okazji mam pytanie o hałas w kabinie przy 160 - 180 km/h czy np. da się swobodnie rozmawiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie:

 

mam Outbacka MY06 3.0 oczywiście 5AT z si drive, manetkami itd.

Wg katalogu 0-100 w 8,5s. Wg dynoboxa na Sharp 7,29s (może błędnie).

Czy ten automat jest aż tak wolny, że traci się 1,5 sekundy?

Wg mnie auto jest dużo szybsze niż np. mój stary Forester (8,4s).

 

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oaks, chyba normalka że automat wolniejszy od manuala? jeszcze szczegolnie biorac pod uwage ze jest cholernie dlugo przelozony :)

 

BMW i Audi mają inne wyniki, automat identycznie szybki, ale to inne skrzynie. :|

Mierzył może ktoś profesjonalnie 0-100 w takim seryjnym automacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...