Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

capricorn, musiałbyś się przejechać moim i zobaczyć, czy rozpórka coś dała. Wg mnie jest lepiej.

Do Krakowa trochę nie po drodze :wink:

 

Skręcać mniej koła? ;-)

:D na rondach będzie ciężko :wink:

A tak bardziej serio - jak założyłem niższy profil to auto znacznie lepiej pokonuje zakręty, ale... felgi jadą do warsztatu...

coś w tym jest że na 18 mniej odczuwalne, ale zbliża się zima i chciałbym mieć więcej frajdy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D na rondach będzie ciężko :wink:

 

:shock: poważnie nawet na rondach masz z tym problem? Na pewno masz geometrie ok? Ja mam problem z płużeniem na mokrym torze (kielce w szczególności), ale w trakcie zwykłej jazdy (nawet w deszczu) praktycznie ten problem nie występuje.

 

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

capricorn napisał(a):

:D na rondach będzie ciężko :wink:

 

 

:shock: poważnie nawet na rondach masz z tym problem

w sensie ciężko jechać prosto :wink:

 

-- 8 paź 2010, o 13:07 --

 

Ja mam problem z płużeniem na mokrym torze (kielce w szczególności

jak byś się wybierał, daj znać z miłą chęcią pojadę bo dawno nie byłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nadszedł moment zakupu Legacy, ale ponieważ sporo czasu upłynęło to w grę również wchodzi nowe Legacy 2010 w wersji GT. Pytanko do was czy ktoś miał z tym doczynienia i może porównać do Spec.B. Myśle o aucie z 2009 r. w wersji z MT a jeśli to nowe 2010 GT to AT bo MT nie ma. Z ciekawych informacji które uzyskałem od Dealer'a nowe GT ma zawieszenie również bilstein'a pokrętło SI Drive, lepsze przyśpieszenie i mniejsze spalanie w mieście niż Spec.B co wy na to ? Spalanie to niższe oczywiście w trybie Intiligebt bo w automacie to konieczność. Dodam iż automat to nie problem dla mnie, lubie MT ale ten AT z nowego Legacy działa super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i resztki ale trochę dziwne te resztki skoro można wybierać kolor i wyposażenie .... osobiście rozmawiałem wczoraj z dalekim znajomym który sprowadza takie auta z UE bo wychadzą taniej nią u nas bo 158 tyś za nowego. Wiec trochę ta informacja nie do końca jest wiarygodna jeśli chodzi o kraje UE. Tak czy inaczej ja i tak chcę używkę bo budżetu na 160 tyś nie starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nadszedł moment zakupu Legacy, ale ponieważ sporo czasu upłynęło to w grę również wchodzi nowe Legacy 2010 w wersji GT. Pytanko do was czy ktoś miał z tym doczynienia i może porównać do Spec.B. Myśle o aucie z 2009 r. w wersji z MT a jeśli to nowe 2010 GT to AT bo MT nie ma. Z ciekawych informacji które uzyskałem od Dealer'a nowe GT ma zawieszenie również bilstein'a pokrętło SI Drive, lepsze przyśpieszenie i mniejsze spalanie w mieście niż Spec.B co wy na to ? Spalanie to niższe oczywiście w trybie Intiligebt bo w automacie to konieczność. Dodam iż automat to nie problem dla mnie, lubie MT ale ten AT z nowego Legacy działa super.

 

Posiadam Spec.B i jezdzilem 2.5GT. Subiektywnie GT jest bardziej dynamiczne ze wzgledu na kopa od turbiny. Az do niedawna bylem tez przekonany, ze w rzeczywistosci tak jest, ale odkad ostatnio moim SB szedlem łeb w łeb z nowym STIem, to juz nie jestem pewny :twisted:

 

Zawieszeniowo są zbliżone, choć GT jechałem tylko na trasie, nie na torze. GT znacznie więcej pali, wolnossące SB potrafi być bardzo oszczędne (na trasie spala mi regularnie 9 do 10l/100km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...